Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2013, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Wat heeft hij voor vreselijks gedaan dan?
Een tijdje geleden heb ik veel ruzie gehad met een vriendin. Dit kwam omdat hij ons dus tegen elkaar op heeft lopen stoken; zij zou veel over mij hebben geroddeld, en me o.a. anorexiaslet genoemd hebben. Ik zou haar superdik vinden en dat duidelijk hebben laten merken. We waren allebei zo dom om haar te geloven, en toen barste de bom. We hebben heel veel ruzie gehad, en hij ondertussen maar zeggen dat hij het zo erg vond, echt vervelend allemaal en hij wilde het gaan proberen op te lossen. Hij stond helemaal aan mijn kant en wilde niet dat ik verdrietig was.
Achteraf blijkt hij alles aan elkaar vast gelogen te hebben (dat van het roddelen was niet het enige).
Dit had ik echt niet verwacht van hem
Advertentie
Oud 30-04-2013, 17:57
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Een tijdje geleden heb ik veel ruzie gehad met een vriendin. Dit kwam omdat hij ons dus tegen elkaar op heeft lopen stoken; zij zou veel over mij hebben geroddeld, en me o.a. anorexiaslet genoemd hebben. Ik zou haar superdik vinden en dat duidelijk hebben laten merken. We waren allebei zo dom om haar te geloven, en toen barste de bom. We hebben heel veel ruzie gehad, en hij ondertussen maar zeggen dat hij het zo erg vond, echt vervelend allemaal en hij wilde het gaan proberen op te lossen. Hij stond helemaal aan mijn kant en wilde niet dat ik verdrietig was.
Achteraf blijkt hij alles aan elkaar vast gelogen te hebben (dat van het roddelen was niet het enige).
Dit had ik echt niet verwacht van hem
oh dat is wel vrij klote ja. Zulke mensen wil je niet in je leven. heb je het wel goed kunnen maken met die vriendin uiteindelijk?
Oud 30-04-2013, 23:26
Verwijderd
Citaat:
oh dat is wel vrij klote ja. Zulke mensen wil je niet in je leven. heb je het wel goed kunnen maken met die vriendin uiteindelijk?
We gaan nu wel weer een beetje met elkaar om, nog niet echt zoveel als eerst. Hopelijk komt dat nog
Oud 01-05-2013, 12:34
darkfairy
darkfairy is offline
vanmorgen dagbesteding gehad.
vanmiddag me haren gewassen en nou wasjes draaien.
dan komt vanmiddag me zusje me ophalen,
en dan ga ik uit eten met me zusje en me ouders.
ik heb er zin in!.
Oud 01-05-2013, 17:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gefeliciteerd, darkfairy en een fijne avond! Eet smakelijk
Oud 01-05-2013, 18:45
Nonny
Nonny is offline
Vandaag super dag gehad, heerlijk geshopt in den haag&utrecht (:
Nu al weer in zwolle dus het noorden is in zicht. Wel helemaal doodgaan van de pijn maar dat heb ik er wel voor over! #happy
Oud 02-05-2013, 09:35
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Gefeliciteerd, darkfairy en een fijne avond! Eet smakelijk
bedankt daantje .

ot.
gisteren toen ik thuis kwam cadeautjes en geld gekregen.
en daarna wezen uit eten met me ouders en me zusje.
het uiteten was heel gezellig!.
daarna toen ik thuis kwam kreeg ik een grote angstaanval.
maar dat heb ik tegen de leiding verteld.
daarna ben ik maar naar bed gegaan.
en vanochtend kon ik op tijd me bed uit.
nou ben ik bij dagbesteding.
waar ik vanmiddag een boekenwinkeltje ga openen met iemand die ik al langer ken.
en met de begeleiding samen.
ik en een andere vrouw komen samen in het winkeltje te staan.
daar gaan we boeken voor heel goedkoop verkopen.
voor mensen die op het terrein wonen en voor mensen buiten het terrein.
en voor ons wordt het ook een werkpost.
ik vindt de opening best wel spannend want ik weet niet hoeveel mensen er komen.
straks gaan we nog alles versieren.
en dan mag ik vanmiddag het lint door knippen.
er komen ook nog mensen stukjes voordragen.
ik vindt het wel spannend.
maar ik heb er wel zin in!.

Laatst gewijzigd op 02-05-2013 om 09:45.
Oud 02-05-2013, 19:10
darkfairy
darkfairy is offline
de opening van het boekenwinkeltje ging goed.
het was best vermoeiend maar wel heel leuk!
we zijn ook rond gegaan met kaas worst en drinken,
we hebben zelfs een aantal boeken verkocht.
en nou is het gelukkig weekend.
vanavond blijf ik slapen waar ik woon.
en dan ga ik morgen naar me ouders en me zusje toe.
Oud 03-05-2013, 14:23
darkfairy
darkfairy is offline
lekker geslapen tot 14:00.
toen beneden wat gegeten.
nou lekker achter de laptop.
dadelijk nog wat lezen.
en of ik het weekend naar me ouders toe ga dat zie ik nog wel.
Oud 03-05-2013, 17:03
Verwijderd
Ik kan ook niks, ben nergens goed in, talentloos, en dom wat heb ik eigelijks een saai leven..

Laatst gewijzigd op 03-05-2013 om 17:09.
Oud 03-05-2013, 17:04
Verwijderd
Dan ga je iets wat je leuk vindt heel vaak doen tot je het heel goed kan. Dan is in een keer je hele probleem opgelost.
Oud 03-05-2013, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Dan ga je iets wat je leuk vindt heel vaak doen tot je het heel goed kan. Dan is in een keer je hele probleem opgelost.
Zou niet weten wat ik leuk vind.. tekenen nou daar word ik nooit goed in hoor, genoeg mensen zeggen dat het mooi is, maar iedereen kan het
Oud 03-05-2013, 18:19
Takkie89
Takkie89 is offline
Citaat:
Zou niet weten wat ik leuk vind.. tekenen nou daar word ik nooit goed in hoor, genoeg mensen zeggen dat het mooi is, maar iedereen kan het
Ik kan het niet of iig, niet dat ook maar iemand zegt dat t echt mooi is. Dus haal jezelf niet geheel onderuit.

Hm, ben ontzettend aan het uitstellen. Ik vind het overzicht van 1e lijns zo lastig dat ik door de bomen het bos niet meer zie. En er zijn periodes dat t echt wel prima gaat, maar bepaalde mensen/acties halen me eigenlijk te snel uit balans. En ik weet niet of ik het moet starten nu ik stage loop.
Oud 03-05-2013, 18:38
Verwijderd
Serieus iedereen kan na tekenen.. en dan heb ik het niet over landschappen, of portretten. want dat kan ik ook niet
Oud 03-05-2013, 18:43
Nonny
Nonny is offline
pff eht is ook nooit goed.. wat ik ook doe, hoe ik het doe, altijd maar egzeik.. soms wou ik echt dat ik het geld had om hier weg te gaan.. Elke dag die ruzies, ben er stront zat van.. Over een week al examens en leren lukt voor geen meter mijn hoofd zit nog bij mega veel dingen en de stof blijft maar niet hangen.. Ik wil zo graag slagen maar de moed zakt wel steeds meer naar onder..
Oud 03-05-2013, 19:50
darkfairy
darkfairy is offline
ik blijf dit weekend toch waar ik woon.
en ga volgend weekend naar me ouders toe.
net zijn we even naar de winkel toe geweest.
nou lekker rustig aan doen.
en hoe het morgen gaat zie ik morgen wel.
Oud 03-05-2013, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Serieus iedereen kan na tekenen.. en dan heb ik het niet over landschappen, of portretten. want dat kan ik ook niet
Tekenen kan iedereen leren inderdaad. Als je graag tekent, ga daar dan iets mee doen, misschien heb je geen 'kunsttoekomst' omdat je er geen oog voor hebt of niet iets kunt neerzetten wat een gevoel weergeeft ofzo, maar technisch naar waarneming leren tekenen kan jij ook. Al is het dan misschien niet boeiend, niet veel mensen steken tijd in het leren tekenen, dus dan kun je wel meer dan de rest van de wereld.
Als je dat graag doet, waarom niet? Het willen uitblinken in iets gaat je toch niet zomaar lukken. Er zijn 7 biljoen mensen, die kunnen echt niet allemaal in iets uitblinken. Doe wat je graag doet, ongeacht of je er nou beter dan de rest in bent of niet.

Ik weet niet of je Bob Ross kent, absoluut geen kunst. Maar wel heel bekend, alleen al door zijn mentaliteit. Ik keek vroeger heel graag zijn programma, gewoon omdat zijn technieken leuk en verbazingwekkend waren voor mij en daarnaast omdat hij zo'n geweldige uitstraling en manier van praten had. Ik word nog steeds blij van die man. Er is zelfs een remix:
Oud 04-05-2013, 14:28
darkfairy
darkfairy is offline
3 weken is het goed gegaan.
en dan gaat het vandaag toch nog mis met die klote am.
Oud 04-05-2013, 14:35
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
3 weken is het goed gegaan.
en dan gaat het vandaag toch nog mis met die klote am.
dan kan je toch nog steeds wel trots zijn op die 3 weken dat het goed ging? eens per 3 weken is toch al stukken beter dan bijvoorbeeld elke dag!
Oud 04-05-2013, 15:41
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
dan kan je toch nog steeds wel trots zijn op die 3 weken dat het goed ging? eens per 3 weken is toch al stukken beter dan bijvoorbeeld elke dag!
ja daar heb je wel gelijk in.
maar het is soms moeilijk om zo te denken.
maar het is al stukken beter dan eerst ja.
Oud 04-05-2013, 20:00
darkfairy
darkfairy is offline
ik weet het ff niet meer.
Oud 05-05-2013, 18:01
Verwijderd
Ik weet het gewoon niet meer, er is gewoon niets meer om voor te leven
Oud 05-05-2013, 21:39
MMollie
MMollie is offline
Citaat:
Ik weet het gewoon niet meer, er is gewoon niets meer om voor te leven
Jawel. Voor jezelf. Voor je ouders. Voor de dingen die jij wilt en leuk vindt. Voor ons op t forum. Kom op knokken, je bent sterk en alles komt goed.

@darkfairy: mooi dat het lang zo goed is gegaan. Dat het nu misgaat, gewoon vergeten. Ook jij bent sterk!
Oud 05-05-2013, 21:50
Nonny
Nonny is offline
Ik wil niet opgeven, ik wil nog even 3 week sterk zijn maar ik trek het niet meer. alles bij elkaar wordt me teveel en mijn aankomende eindexamen gaat helemaal niks worden.. Maarja, niemand die mijn pijn&verdriet ziet, en er ook maar iets vanaf weet, alleen de lezers van dit topic..Ik wil hun geen pijn doen, en al helemaal niet bezorgd maken..
Oud 05-05-2013, 23:44
Verwijderd
Ik weet het gewoon niet meer
er is zoveel gebeurt en ik kan het gewoon niet verwerken, ik blijf ermee rondlopen en ik voel me steeds rotter erdoor, ik voel zoveel verdriet nog, ook wel boosheid, maar veel meer verdriet
het is zo raar, tot eind groep acht ging alles (gelukkig) altijd geweldig, ik had leuke vrienden, goede band met mijn familie, mijn ouders en mijn broer,
er is zoveel veranderd, er is zoveel gebeurt, het lijkt zover weg, maar het is maar 3 jaar terug,
ik wil zo graag uit deze 'sleur' maar het lukt niet en er komt alleen nog maar meer bij,
en zoveel dingen, iedereen heeft het kunnen verwerken, maar het lukt me gewoon niet, het lukt echt niet om het te verwerken, en er komt elke keer weer meer bij
ik voel me echt mislukt dat ik hier zo erg mee blijf zitten, en het ergste is dat ik het niet kwijt kan,
ik vertrouw eigenlijk maar een vriendin nog echt, maar zij heeft op dit moment zoveel problemen dat ik haar daar niet mee lastig ga vallen. Iedereen denkt dat het goed gaat, dat het niveau op school gewoon een beetje te hoog is en dat mijn leventje perfect is

Laatst gewijzigd op 05-05-2013 om 23:57.
Oud 05-05-2013, 23:59
kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Citaat:
Ik wil niet opgeven, ik wil nog even 3 week sterk zijn maar ik trek het niet meer. alles bij elkaar wordt me teveel en mijn aankomende eindexamen gaat helemaal niks worden.. Maarja, niemand die mijn pijn&verdriet ziet, en er ook maar iets vanaf weet, alleen de lezers van dit topic..Ik wil hun geen pijn doen, en al helemaal niet bezorgd maken..
Zoals je zelf al in je handtekening zegt: vallen en opstaan, dan knokken en doorgaan...
Ga ervoor, je kan het echt wel! Je hebt nu gewoon even een uitlaatklep nodig... Ga alsjeblieft een keer gewoon een goed stuk hardlopen, je hoeft helemaal geen goede conditie te hebben daarvoor, stukken wandelen mag prima! En niet denken dat je daar nu geen tijd voor hebt, want dan moet je er maar tijd voor maken. Als je nu niet even stoom afblaast dan werkt alles wat je doet averechts!
En al die jaren school hebben je voorbereid voor dit moment, je hebt er zo lang aan gewerkt, het zou sonde zijn om dat nu te vergooien! Het komt echt wel goed
Oud 06-05-2013, 03:19
Nonny
Nonny is offline
@kaaspepsel (sorry doet het even zo, met citeren doet mijn mobiel kut) dat gaat dus niet lukken, want mijn hoofd leegmaken met sport is niet meer mogelijk door een chronische aandoening waarbij de klachten veel lijken op reuma, en iik dus altijd pijn heb..

OT: bluh, ik kan gewoon niet slapen.. Ik ben eigenlijk veelste moe om na te denken maar het gebeurt toch.. Dat word wat straks op school, hallo chagrijnigheid&oververmoeidheid, en aangezien ik ook 24 km ga fietsen vandaag, ook nog hallo extreme pijn. Als ik nu mijn hoofd es stop kon zetten, kon ik nu in ieder geval slapen..
Bluh sometimes I hate myself -.-
Oud 06-05-2013, 11:37
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
@kaaspepsel (sorry doet het even zo, met citeren doet mijn mobiel kut) dat gaat dus niet lukken, want mijn hoofd leegmaken met sport is niet meer mogelijk door een chronische aandoening waarbij de klachten veel lijken op reuma, en iik dus altijd pijn heb..
Wie zegt dat je meteen heel lang moet sporten? Je kan ook gewoon gaan lopen of fietsen. En ik durf te wedden dat ook jij wel 2 minuten kan lopen. Doe dat eens een week. En daarna 4. En dan 6. Je zult zien dat het meer oplevert dan zeggen dat je iets niet kan omdat je altijd pijn hebt. Als die pijn er altijd is, waarom laat je je daar dan door beperken? De wereld is méer dan alleen maar pijn. Met dingen niet doen omdat je pijn hebt, kom je er dus nooit.
Oud 06-05-2013, 15:14
Nonny
Nonny is offline
Citaat:
Wie zegt dat je meteen heel lang moet sporten? Je kan ook gewoon gaan lopen of fietsen. En ik durf te wedden dat ook jij wel 2 minuten kan lopen. Doe dat eens een week. En daarna 4. En dan 6. Je zult zien dat het meer oplevert dan zeggen dat je iets niet kan omdat je altijd pijn hebt. Als die pijn er altijd is, waarom laat je je daar dan door beperken? De wereld is méer dan alleen maar pijn. Met dingen niet doen omdat je pijn hebt, kom je er dus nooit.
Ik laat me niet beperken maar ik weet dat ik niet kan hardlopen, daar ging het om. Ik kan heus wel lopen maar daarbij blaas ik geen stoom af.. En ik weet heus wel dat de wereld meer dan pijn is.. Het ging om stoom afblazen dmv hardlopen en dat is gewoon onmogelijk..

OT: Ik snap wiskunde . Ik ben zo blij nu ! Verder voel ik me nog steeds zwaar klote, maar denk ik nog even niet aan, nu eerst lekker naar huis fietsen, ik hou van dit weer !
Oud 07-05-2013, 11:47
darkfairy
darkfairy is offline
het is net op dagbesteding misgegaan met am.
straks naar de psychiater toe en dan zal ik het hem ook maar vertellen.
verder probeer ik er een goede dag van te maken.
Oud 07-05-2013, 23:35
Nonny
Nonny is offline
pff zonet van alles over de afgelopen 4 jaar aan een goede vriend vertelt.. ik zat er helemaal doorheen en hij is nu volkomen in shock, dus vraag me nu al weer af wat ik gedaan heb..
Nu maar hopen dat alles tussen die 8 muren van zijn en mijn kamer blijft..
Mijn hoofd is wel beetje leger nu, maar slapen lukt toch niet..
Oud 08-05-2013, 12:03
darkfairy
darkfairy is offline
nog een halve dag werken.
dan naar huis toe en me spullen inpakken.
en dan het hele weekend naar me ouders toe.
ik heb er zin in.
Oud 08-05-2013, 19:17
Takkie89
Takkie89 is offline
Ik heb eindelijk gemaild voor info bij een 1elijns praktijk. En ik vind het spannend, terwijl ik weet dat ik toch niet voor vrijdag überhaupt iets hoor.

En verder moet ik me momenteel wel heel erg aanpassen aan mijn niet goed in haar vel zittende huisgenoot. En daar word ik af en toe gek van.
Oud 08-05-2013, 23:11
Nonny
Nonny is offline
Afgelopen nacht was echt vreselijk, had door dat gesprek het idee dat ik alles in sneltreinvaart even weer had meegemaakt en slapen wou voor geen meter terwijl ik letterlijk doodop was. Vanavond leuk disco feestje gehad met de klasvan m'n kleine broertje, en toen ik naar huis ging en mijn vriend daar nog even bleef om wat spul af te breken, en ik daar niet bij kon helpen, naar boven gegaan, de douche in gegaan en de douche uitkwam stond hij daar ineens.. daar schrok ik welvan, mijn eerst reactie was ook echt wat doe jij hier maargoed.. nu maar slapen want heb nog wel eventjes gedanst en door het slaapgebrek van vannacht en de pijn die ik nu extra heb, heb ik het gevoel dat ik wel 100 uur kan slapen.. weltrusten.
Oud 09-05-2013, 00:05
kaaspepsel
kaaspepsel is offline
AAAAAAAAAAAAAAH
IK BEN ZO ONTZETTEND BOOS!
Ik moest vanavond (of eigenlijk gisteren) 4 verslagen inleveren, en dan zouden we voor elk verslag 0,5 bonuspunten krijgen. Als je een verslag zou inleveren na 8-5 dan zou je die bonuspunten niet krijgen.
Ik had in de vakantie (wij zijn maandag, dinsdag en vandaag naar school geweest) al een verslag afgemaakt met een maatje van me, en de andere twee van ons groepje zouden een ander verslag samen maken, en de andere twee verslagen zouden we met z'n vieren maken.

Ik had het geluk in een groepje te zitten met 3 dyslecten, die Blijkbaar niet alleen slecht zijn in spellen, maar ook in normale zinnen maken en werk nalezen. Dus ik wist sowieso al dat ik bij elk verslag de laatste hand eraan zou leggen.

Elke keer als ik vroeg hoe ver mensen waren met hun verslag, was het van "ja, bijna klaar, stuur het straks" en dan werd het opeens "ja ik stuur het toch morgen". En zo de hele tijd door totdat ik zo erom zat te drammen dat ze het gisteravond laat allemaal stuurden.

Ik ging ervan uit dat ik niet hoefde te checken of iedereen alles gedaan had, en ging slapen, moest tenslotte volgende dag weer naar school.

Toen ik vandaag de verslagen in elkaar wou zetten, bleek dat m'n groepsmaatjes allemaal ontzettend slecht en half werk hadden ingeleverd, en dat kleine beetje wat ze wel hadden, was vol kromme zinnen, spelfouten en onzin.

Hierdoor moest ik vanavond nog zorgen dat zij allemaal dingen nog af gingen maken, waar zij geen zin in hadden omdat ze allemaal uit gingen. En ik moest dus eigenlijk praktisch al hun werk herschrijven omdat het zo ontzettend slecht was! Het was ontzettend veel werk, en waar ik dacht per verslag een uur bezig te zijn om het af te krijgen, duurde het minstens 2 uur om alle taalfouten eruit te halen, en dan had ik de opmaak etc nog niet eens gedaan!

Daardoor duurde het veel langer dan ik verwacht had, ben vanaf dat ik thuis was van school, kwart voor 5, tot kwart over 12 snachts aan die verslagen gewerkt, op een half uurtje avondeten na.

En nu baal ik ontzettend, want het verslag waar ik het meest de bonuspunten voor nodig had, wiskunde, kon ik pas een kwartier voor de deadline aan beginnen, en heb ik helaas een kwartier na de deadline ingeleverd.

En nu ben ik zó boos! Ik ben zo ontzettend woest dat iedereen gewoon maar dacht, ach we zijn toch dyslecten, dan hoeven we helemaal onze teksten na te lezen, dat verbeterd ze toch wel, en ik hoef ook alleen maar half werk te doen, waarom zou je alles doen wat er in de beschrijving staat?
Doordat mijn groepsgenootjes, die zo graag alles voor de deadline in wouden leveren, alles laat inleverden, half deden en ontzettend slecht hadden gemaakt, loop ik extra punten mis voor m'n slechtste vak! OP EEN KWARTIER NA!

Ik wil ze nu echt uitschelden en op hun plek zetten, en zeggen waar het op staat, maar waarschijnlijk liggen zij al lekker te slapen, of zijn ze nog gezellig bij hun vrienden...

Ik ben zo ontzettend teleurgesteld... Voel me echt super vervelend....

Maar m'n frustraties zijn er in ieder geval weer uit... PFOEEE
Oud 09-05-2013, 00:42
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik laat me niet beperken maar ik weet dat ik niet kan hardlopen, daar ging het om. Ik kan heus wel lopen maar daarbij blaas ik geen stoom af.. En ik weet heus wel dat de wereld meer dan pijn is.. Het ging om stoom afblazen dmv hardlopen en dat is gewoon onmogelijk..
Ook hardlopen kan voor 2 minuten. En voor mij helpt gewoon lopen wel. In het begin ga ik dan echt bijna rennen, en langzaamaan kalmeer ik en gaat mijn tempo ook weer naar rustig. Hetzelfde geldt voor fietsen. Ook ik kan door mijn fysieke omstandigheden niet echt sporten, maar heb daarin wel mijn weg gevonden. En als dat allemaal niet kan, maar je wilt wel stoom afblazen zijn er miljoenen andere mogelijkheden om dat te doen. Het is niet lelijk bedoelt, iedereen moet zijn eigen uitlaatklep vinden. Als sporten dat voor jou niet is, dan wordt het misschien tijd om iets anders te vinden. Iets wat je hoofd leegmaakt, of je de mogelijkheid geeft te bedenken wat wel allemaal goed gaat en de moeite waard is.
Zoals ik zei, het is niet lelijk bedoelt.
Oud 09-05-2013, 07:54
Nonny
Nonny is offline
@kaaspepsel, ja dat snap k heel goed maar weet niet wat voor soort onderwijs je zit, maar als je nog op VO zit zal ik gewoon verhaal gaan halen en desnoods, alleen voor wiskunde naar de docent gaan en de situatie uitleggen. Zodat JIJ in ieder geval die 0.5 krijgt! Weet ook niet of jullie een aantal punten voor dat verslag krijgen wat je zelf naar inzet moet verdelen, maar dan moet je je er gewoon hard voor maken dat jij in ieder geval het hoogste krijgt, succes!

@Neko*; oke, sporten is voor mij idd helemaal geen optie, ook niet 2 minuten want daar raak ik a) alleen maar gefrustreerd van ik het niet langer kan en b) het doen daarna zoveel meer pijn dat het niet echt helpt ;p
Verder zoek ik wel wat anders maar heb ik dat nu nog niet echt gevonden..

OT: niet goed, maar voor mijn doen wel lang geslapen alleen nog keimoe. Vandaag rustig dagje, alleen maar leren en niet teveel bewegen, morgen same story en zaterdag jarig, dus dan weer es wat leuks tussen alle ellende van deze week & de nare sporen van april door.. wel raar, al die eerste keren zonder Oma..
Oud 09-05-2013, 09:07
kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Citaat:
@kaaspepsel, ja dat snap k heel goed maar weet niet wat voor soort onderwijs je zit, maar als je nog op VO zit zal ik gewoon verhaal gaan halen en desnoods, alleen voor wiskunde naar de docent gaan en de situatie uitleggen. Zodat JIJ in ieder geval die 0.5 krijgt! Weet ook niet of jullie een aantal punten voor dat verslag krijgen wat je zelf naar inzet moet verdelen, maar dan moet je je er gewoon hard voor maken dat jij in ieder geval het hoogste krijgt, succes!
...
We krijgen gewoon een groepscijfer, een cijfer voor het verslag dat je ingeleverd hebt. Het is je eigen verantwoordelijkheid dat iedereen al z'n zaken op tijd afheeft, als dat niet gebeurt had je er meer achteraan moeten gaan. Onze Wiskundedocent is een vrij grote naaier, ik mag hem wel, maar een kwartier na de deadline is een kwartier na de deadline, en daar gaat hij me geen extra punten voor geven.
Ik baal ontzettend, ik dacht dat ik na een beetje slapen en douchen wel weer afgekoeld zou zijn, maar ben nog steeds ontzettend boos!
Oud 09-05-2013, 09:24
Nonny
Nonny is offline
Citaat:
We krijgen gewoon een groepscijfer, een cijfer voor het verslag dat je ingeleverd hebt. Het is je eigen verantwoordelijkheid dat iedereen al z'n zaken op tijd afheeft, als dat niet gebeurt had je er meer achteraan moeten gaan. Onze Wiskundedocent is een vrij grote naaier, ik mag hem wel, maar een kwartier na de deadline is een kwartier na de deadline, en daar gaat hij me geen extra punten voor geven.
Ik baal ontzettend, ik dacht dat ik na een beetje slapen en douchen wel weer afgekoeld zou zijn, maar ben nog steeds ontzettend boos!
aii, das echt .. hopelijk dat je nog wel een beetje afkoeld, en anders gewoon met die mensen gaan praten, doen zij het als het goed is niet weer, ben jij je woede beetje kwijt door er met hun over te praten maar zoals je zelf al zegt, dat krijg je de extra punten niet mee binnen en daar moet je je dan maar bij neerleggen, hoe onterecht dan ook..
Oud 09-05-2013, 09:30
Takkie89
Takkie89 is offline
Het blijft heel stom idd. Maar trek er de les voor een volgende keer uit dat je begint met de dingen die voor jou het belangrijkst zijn. Prioriteiten stellen dus.

Ot: op weg naar mn ouders, ze hebben babyparkietjes als ik later een echt huis & leven heb wil ik ook
Oud 10-05-2013, 13:06
Nonny
Nonny is offline
pff. nergens zin aan, lusteloos as fuck, leren wil niet en morgen ook nog jarig, ook geen zin aan.
Oud 10-05-2013, 19:57
kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Hè verdomme...
Weer niet aangenomen voor m'n sollicitatie...
Ik baal als een stekker, al mijn vrienden solliciteren een keer en worden direct aangenomen, en ik heb inmiddels al 5x gesolliciteerd, en wordt alleen maar afgewezen...
Ik snap het niet, ik doe ontzettend m'n best op sollicitatiebrieven, heb een best mooi cv, en ben spontaan (natuurlijk niet te) bij sollicitatiegesprekken...

Ik voel me echt best wel kut nu
Oud 10-05-2013, 20:47
Nonny
Nonny is offline
Citaat:
Hè verdomme...
Weer niet aangenomen voor m'n sollicitatie...
Ik baal als een stekker, al mijn vrienden solliciteren een keer en worden direct aangenomen, en ik heb inmiddels al 5x gesolliciteerd, en wordt alleen maar afgewezen...
Ik snap het niet, ik doe ontzettend m'n best op sollicitatiebrieven, heb een best mooi cv, en ben spontaan (natuurlijk niet te) bij sollicitatiegesprekken...

Ik voel me echt best wel kut nu
Niet blijven opgeven! Gewoon nog een keer proberen, je bent nog maar 16, dat bied perspectief en echt het gaat je lukken!!!
Oud 10-05-2013, 21:05
kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Citaat:
Niet blijven opgeven! Gewoon nog een keer proberen, je bent nog maar 16, dat bied perspectief en echt het gaat je lukken!!!
Het is gewoon zo frustrerend omdat al m'n vrienden allemaal tegelijk aangenomen worden en sommigen zelfs 2 of 3 baantjes hebben, en ik al 5x afgewezen ben... Ik voel me een beetje een failure -.-'
Maar ik geef niet op hoor, maar het is wel vervelend!
Oud 10-05-2013, 21:23
Nonny
Nonny is offline
jaa, snap ik !
Oud 11-05-2013, 18:02
darkfairy
darkfairy is offline
vandaag met me moeder naar woensel geweest gewinkeld.
nieuwe kleren een zomerjas oorbellen en een haar klem en een nieuw boek gekocht!.
nou een lekker rustig avondje thuis.
en morgen weer terug naar schijndel.
Oud 11-05-2013, 18:19
Verwijderd
Citaat:
vandaag met me moeder naar woensel geweest gewinkeld.
nieuwe kleren een zomerjas oorbellen en een haar klem en een nieuw boek gekocht!.
nou een lekker rustig avondje thuis.
en morgen weer terug naar schijndel.
Welk boek?
Oud 11-05-2013, 22:16
Verwijderd
Al vanaf 18.15 bezig met geschiedenisverslag, nu even korte pauze en straks weer verder. Het moet vandaag af.
Oud 11-05-2013, 22:24
Verwijderd
Ik kan niet meer tekenen (niet dat ik het zo geweldig kon vind ik) maar nu nog minder.. snap er niks van.
Oud 11-05-2013, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Al vanaf 18.15 bezig met geschiedenisverslag, nu even korte pauze en straks weer verder. Het moet vandaag af.
succes!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten