Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh ja, hoera het is ochtend en ik ben wakker!
Dat is het enige voordeel van zowat een hele dag slapen. Ik ben echt maar een paar uurtjes wakker geweest, dus nu ben ik fris en fruitig en klaar voor een college over Blade Runner (als ik er nog in mag).
|
Verwijderd
|
Wow, ik hoor dit net op Stubru:
http://www.hbvl.be/nieuws/media-en-c...amputeren.aspx Fucked up dat je ooit voor zo'n beslissing moet komen te staan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dankjewel Lieveheersbeest!
Het belangrijkste wat ik moet weten is dus het verschil tussen beeldende middelen en beeldende aspecten. Ik vind geen complete examens van kunst met de afbeeldingen als bijlage. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmpf, ik had een cd die ik heel graag wilde hebben """"gekocht"""" maar het zijn allemaal m4a - bestanden en die leest mijn mp3-speler niet en ik kan het omzet-programma niet meer vinden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb nu .flac bestanden, al weet ik niet of die het wel gewoon doen. Kreeg van vriendlief de tip om het eens met VLC te proberen, maar die zet ze om in .ps bestanden waarvan ik niet weet wat ik er mee moet. Maar goed. Ik zie wel, anders dan probeert hij het vanavond nog maar eensch en ga ik morgen zelf gewoon op jacht naar mp3'tjes.
![]() Pfff. Die doen 't ook niet. Ja nou. Ik moet gan werkennn nu! Vanavond/morgen zelf nog eens op zoek gaan. Daaaag! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Oh, ik ben echt een blonde doos. Ik ben bij de kapper en ik rook verf, dus ik dacht dat de deur geverfd was. Ik zei ook al tegen de kapster dat ik expres voorzichtig deed en zet m'n tas neer.... Blijkt de kapstok area net geverfd te zijn en zit m'n tas onder (en m'n handen) en zit er een vlek in hun net-geverfde ding.
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb je al overal gefeliciteerd Phoebs, maar nog maar eens! En Trimm, wat stom!
En ik had vanmorgen teveel energie en ik stuiterde de trappen op en af zonder moeite en merkte dat ik op een gegeven moment ter plaatse stond te springen. Toen zei ik tegen mezelf dat ik een domme kut was want dat ik straks nog naar de les moet. En om 13u ging het licht inderdaad uit. Volle minuut naar een 3cijferig nummer staren en maar niet tot het besef komen wat er staat. Bah. Gewoon op mijn benen staan te zwalken. Maar goed, ik heb gerust en het gaat nu iets beter, dus ik hoop dat het nog net wat meer bijdraait. |
![]() |
|
|