Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2013, 23:33
Verwijderd
ik bel net Anne op d'r slaapdienst, hoor ik allemaal gepiep. Er ging een brandalarm af. Zegt ze 'god alweer, ik druk gewoon op reset hoor'. Ik zeg mwoah ben je gek straks brandt de tent af door jouw schuld. Zegt ze ach ja als ik een geurtje ruik dan merk ik het vanzelf wel he. We kletsen nog even verder, brandalarm gaat weer af. Is het haar eigen tosti die in de fik staat ;D;d:
Advertentie
Oud 14-05-2013, 07:28
Qimm
Qimm is offline
:')
Oud 14-05-2013, 07:29
Verwijderd
Wachtend op mijn huisgenoot die nét voor mij onder de douche sprong.
Oud 14-05-2013, 07:31
Qimm
Qimm is offline
Das gevaarlijk joh, springen onder de douche
Oud 14-05-2013, 07:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik bel net Anne op d'r slaapdienst, hoor ik allemaal gepiep. Er ging een brandalarm af. Zegt ze 'god alweer, ik druk gewoon op reset hoor'. Ik zeg mwoah ben je gek straks brandt de tent af door jouw schuld. Zegt ze ach ja als ik een geurtje ruik dan merk ik het vanzelf wel he. We kletsen nog even verder, brandalarm gaat weer af. Is het haar eigen tosti die in de fik staat ;D;d:
Godver wat een muts.
Niks echt afgefikt, hoop ik?

Citaat:
Wachtend op mijn huisgenoot die nét voor mij onder de douche sprong.
Ik zie echt voor me hoe iemand al nakend voor de douche staat, klaar om de eerste voet eronder te zetten, en dat er dan letterlijk iemand tussen springt.
Oud 14-05-2013, 07:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, hoera het is ochtend en ik ben wakker!
Dat is het enige voordeel van zowat een hele dag slapen. Ik ben echt maar een paar uurtjes wakker geweest, dus nu ben ik fris en fruitig en klaar voor een college over Blade Runner (als ik er nog in mag).
Oud 14-05-2013, 07:39
Verwijderd
Wow, ik hoor dit net op Stubru:
http://www.hbvl.be/nieuws/media-en-c...amputeren.aspx

Fucked up dat je ooit voor zo'n beslissing moet komen te staan.
Oud 14-05-2013, 07:46
Verwijderd
goeiemorgen!

Vandaag ga ik me alleen maar met kunst en Nederlands bezighouden. lekker saai.
Oud 14-05-2013, 10:06
Verwijderd
Goeiemorgen allemaal!

Succes met je examens Sadye.

Ons huisje wordt steeds mooier <3 Nog anderhalve week en dan gaan we echt verhuizen. Raar gevoel.
Oud 14-05-2013, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Ons huisje wordt steeds mooier <3 Nog anderhalve week en dan gaan we echt verhuizen. Raar gevoel.
Wel goed raar? Ik was er echt helemaal klaar mee, wilde dolgraag weg in ons oude appartement. Ik ben er van de week nog geweest om de post op te halen en ik stond bij de voordeur en was zo blij dat ik er weg was
Oud 14-05-2013, 10:57
Verwijderd
Mijn huisarts belt tussen half 12 en 2. Nu durf ik tussen half 12 en 2 niets te doen omdat ik dan het idee heb dat ik direct gebeld word en dan niet opneem
Oud 14-05-2013, 11:17
Verwijderd
Dankjewel Lieveheersbeest!

Het belangrijkste wat ik moet weten is dus het verschil tussen beeldende middelen en beeldende aspecten. Ik vind geen complete examens van kunst met de afbeeldingen als bijlage. En de opdrachten hebben die hard nodig om gemaakt te kunnen worden.
Oud 14-05-2013, 11:24
Verwijderd
Hoezo kun je geen complete examens vinden? Die staan toch allemaal zo ongeveer wel op eindexamens.nl ofzoiets ? Daar heb ik ze tijdens mijn eindexamens vandaan gehaald.
Oud 14-05-2013, 11:30
Verwijderd
Ja, daar kom ik niet eens ingelogd. En op andere sites zitten de bijlages er niet bij.

Ach ja voor kunst sta ik nog een 7.6. En als ik de lesstof leer dan kom ik al een heel eind.
ik zoek nog wel even door.
Oud 14-05-2013, 11:36
Verwijderd
Daar hoef je niet voor in te loggen volgens mij hoor
Oud 14-05-2013, 11:39
Verwijderd
Als ik op het examen klik, vraagt die om te registreren of inloggen.

nu doet die niet inloggen. Stomme site.
Oud 14-05-2013, 11:41
Verwijderd
Als je zo graag die examens wil, dan doe je dat toch?
Oud 14-05-2013, 11:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn huisarts belt tussen half 12 en 2. Nu durf ik tussen half 12 en 2 niets te doen omdat ik dan het idee heb dat ik direct gebeld word en dan niet opneem
Ik word daar ook altijd heel zenuwachtig van ja. Niet meer naar de wc durven gaan enzo
Oud 14-05-2013, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Als je zo graag die examens wil, dan doe je dat toch?
Doe ik ook, maar dan moet die wel compleet zijn.
Oud 14-05-2013, 11:51
Verwijderd
Nee precies ze heeft nog steeds niet gebeld :') en ik durf alleen maar achter mijn computer te zitten en niets te doen.
Oud 14-05-2013, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Wel goed raar? Ik was er echt helemaal klaar mee, wilde dolgraag weg in ons oude appartement. Ik ben er van de week nog geweest om de post op te halen en ik stond bij de voordeur en was zo blij dat ik er weg was
Mwoah, een beetje dubbel gevoel denk ik. Ik ben echt heel graag in ons nieuwe appartement, we gaan er echt op vooruit. Maar ik weet nog helemaal niks in mijn nieuwe stad en ben best gehecht aan mijn oude stad, dus ik kijk er aan de ene kant echt naar uit om te verhuizen en al het gedoe achter me te hebben, aan de andere kant zie ik er ook tegen op. Ben nooit zo goed in loslaten denk ik.
Oud 14-05-2013, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Mwoah, een beetje dubbel gevoel denk ik. Ik ben echt heel graag in ons nieuwe appartement, we gaan er echt op vooruit. Maar ik weet nog helemaal niks in mijn nieuwe stad en ben best gehecht aan mijn oude stad, dus ik kijk er aan de ene kant echt naar uit om te verhuizen en al het gedoe achter me te hebben, aan de andere kant zie ik er ook tegen op. Ben nooit zo goed in loslaten denk ik.
Hmm, dat kan ik me wel voorstellen. Komt vanzelf wel, toch? Succes ermee!

Hmpf, ik had een cd die ik heel graag wilde hebben """"gekocht"""" maar het zijn allemaal m4a - bestanden en die leest mijn mp3-speler niet en ik kan het omzet-programma niet meer vinden
Oud 14-05-2013, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Ja komt vast wel goed Bij al mijn eerdere verhuizingen had ik hetzelfde gevoel vantevoren en is het ook goed gekomen, dus dat zal nu ook wel lukken. En onze nieuwe stad is super leuk (denk ik ).
Oud 14-05-2013, 12:05
Verwijderd
Volgens mijn kunstdocent staan die niet online. Dus je kan niet oefenen
Oud 14-05-2013, 12:19
Verwijderd
Citaat:

Hmpf, ik had een cd die ik heel graag wilde hebben """"gekocht"""" maar het zijn allemaal m4a - bestanden en die leest mijn mp3-speler niet en ik kan het omzet-programma niet meer vinden
Lossy compressie transcoden MP3-variant downloaden Als je 't niet kan vinden wil ik ook wel even voor je zoeken.
Oud 14-05-2013, 12:22
Verwijderd
Heb nu .flac bestanden, al weet ik niet of die het wel gewoon doen. Kreeg van vriendlief de tip om het eens met VLC te proberen, maar die zet ze om in .ps bestanden waarvan ik niet weet wat ik er mee moet. Maar goed. Ik zie wel, anders dan probeert hij het vanavond nog maar eensch en ga ik morgen zelf gewoon op jacht naar mp3'tjes.

Pfff. Die doen 't ook niet. Ja nou. Ik moet gan werkennn nu! Vanavond/morgen zelf nog eens op zoek gaan. Daaaag!
Oud 14-05-2013, 12:27
Verwijderd
Grrr BEL DAN
Oud 14-05-2013, 12:29
Verwijderd
FLAC kan je wel straffeloos transcoden naar wat je blieft
Oud 14-05-2013, 12:35
Verwijderd
Wat een stomme mensen wonen hier. Gooien ze een plastictas van de mediamarkt over de schutting. als ik ze zie dan *rambam*
Oud 14-05-2013, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Grrr BEL DAN
Aargh wat irritant als ze dan niet binnen de afgesproken tijd belt... Maar misschien dat het in de komende 19 minuten wel goedkomt
Oud 14-05-2013, 12:42
Verwijderd
Oke ik heb een nog-net-niet-tekort aan foliumzuur kennelijk, maar volgens de huisarts kon dat niet zulke klachten veroorzaken. Dus nu verwijst ze me door naar de reumatoloog omdat mijn klachten overlappen tussen neurologie en reumatologie en ze een reumatoloog logischer vond ofzo . Ze wou me eerst weer terugsturen naar de fysio want dat heeft alles zoveel beter gemaakt natuurlijk . Maar goed, het is maar een relatief korte wachttijd, dus het moet allemaal goedkomen
Oud 14-05-2013, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Aargh wat irritant als ze dan niet binnen de afgesproken tijd belt... Maar misschien dat het in de komende 19 minuten wel goedkomt
Ja, ze belde net gelukkig . Nog keurig binnen de tijd
Oud 14-05-2013, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Ja, ze belde net gelukkig . Nog keurig binnen de tijd
Hehe dan was ik net te vroeg!

Fijn dat het qua wachttijd meevalt, hopelijk heb je dan snel duidelijkheid!
Oud 14-05-2013, 13:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oke ik heb een nog-net-niet-tekort aan foliumzuur kennelijk, maar volgens de huisarts kon dat niet zulke klachten veroorzaken. Dus nu verwijst ze me door naar de reumatoloog omdat mijn klachten overlappen tussen neurologie en reumatologie en ze een reumatoloog logischer vond ofzo . Ze wou me eerst weer terugsturen naar de fysio want dat heeft alles zoveel beter gemaakt natuurlijk . Maar goed, het is maar een relatief korte wachttijd, dus het moet allemaal goedkomen
Fijn dat je doorgestuurd wordt!
Oud 14-05-2013, 14:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh, ik ben echt een blonde doos. Ik ben bij de kapper en ik rook verf, dus ik dacht dat de deur geverfd was. Ik zei ook al tegen de kapster dat ik expres voorzichtig deed en zet m'n tas neer.... Blijkt de kapstok area net geverfd te zijn en zit m'n tas onder (en m'n handen) en zit er een vlek in hun net-geverfde ding.
Oud 14-05-2013, 14:11
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Stond nergens aangegeven dat het net geverfd was?
Oud 14-05-2013, 15:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben motherfucking aangenomen
Oud 14-05-2013, 15:18
Verwijderd
Citaat:
wuuuuuut
Oud 14-05-2013, 15:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
YEAAAAH Gefeliciteerd!
Oud 14-05-2013, 15:20
Verwijderd
Gefeliciteerd Pheebs!
Oud 14-05-2013, 15:21
Verwijderd
Oeh wat relaxt, proficiat!
Oud 14-05-2013, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Yeah gefeliciteerd
Oud 14-05-2013, 15:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Thanks
Oud 14-05-2013, 15:39
Verwijderd
Lekker!
Oud 14-05-2013, 15:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Stond nergens aangegeven dat het net geverfd was?
Nee, ze zei ook nog 'ja, mss moeten we een bordje ophangen', maar ze dacht dat ik wist dat de boel geverfd was. Ik had helaas dus alleen de deur gezien.

Citaat:
Het zal Godverdomme es een keertje tijd worden!

Oud 14-05-2013, 15:54
Verwijderd
Ik heb je al overal gefeliciteerd Phoebs, maar nog maar eens! En Trimm, wat stom!

En ik had vanmorgen teveel energie en ik stuiterde de trappen op en af zonder moeite en merkte dat ik op een gegeven moment ter plaatse stond te springen. Toen zei ik tegen mezelf dat ik een domme kut was want dat ik straks nog naar de les moet. En om 13u ging het licht inderdaad uit. Volle minuut naar een 3cijferig nummer staren en maar niet tot het besef komen wat er staat. Bah. Gewoon op mijn benen staan te zwalken.

Maar goed, ik heb gerust en het gaat nu iets beter, dus ik hoop dat het nog net wat meer bijdraait.
Oud 14-05-2013, 16:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb nog geen eten voor vanavond en ik moet me nu echt naar de winkel slépen. Pfoei
Oud 14-05-2013, 16:21
Verwijderd
Pheebs: Gefeli

Para: Doet je sterrenlamp het al?

Pip: Al nieuws over het bod?

// Ik kan ook weer stofzuigen En de watermeter is ook vervangen. Een pak van mijn hart. Dat was een leugen.
Oud 14-05-2013, 16:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben maar even een stukje om gelopen nog, toen ik me realiseerde dat ik twee dagen niet buiten ben geweest
Oud 14-05-2013, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Oooo Daffy wat goed! <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten