Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Je eindexamen gaat niet alleen over de stof die je dit jaar behandeld hebt maar over je hele schoolcarrière. Daar hoort ook bij dat je een bepaalde uitleg beknopt moet kunnen opschrijven.
Ik ben het wel met je eens dat het raar is dat je die punten verliest als het antwoord fout is. |
![]() |
|
Ja dat snap ik ook wel. Niet dat dat ooit geoefend wordt ofzo hoor. Maar het probleem is dat je de uitleg best beknopt kan opschrijven maar als je de uitleg verkeerd heb mis je meteen 2 punten in plaats van 1. Dus 7 punten op de 49 ( in het ergste geval)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zeker dat er niveauverschillen zijn. Wij kregen gewoon een moeilijker examen chemie omdat we in een klas zaten met veel mensen die goed waren in chemie.
Vergelijk de examens met de school 500 meter verder en daar was vanalles makkelijker of moeilijker.
|
Je krijgt een examen met eerst een tekstverklaring en dan een geleide samenvatting. Het enig wat je als voorbereiding kan doen is veel oefenen, maar als je dan zo'n tyfus tekst krijgt schiet je daar geen drol mee op.
|
Verwijderd
|
Klontje is dit misschien meer jouw niveau dan? http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...e_moejluk.html
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|