Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Met duizend reliëf en alles.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
1500 snoepjes op de grond geflikkerd voor niks. 5 miljoen lolly's voor de kat zijn kutje gezaaid. Ik dacht misschien krijg ik dan ineens meer punten maar nee en toen was het getal ongelijk dus moest ik nog verder gooien en zaaien.
Nu is het wachten tot ik genoeg lolly's heb zodat ik heel veel candy p/s krijg. Ik krijg er nu 16 p/s. Ik kom niet voorbij dat tyfuslevel waarbij een sterretje op mijn hoofd me steeds dood maakt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
een geweldig spel, trimmie. Je denkt op het eerste gezicht 'wat is dit voor nonsens' maar voor je het weet heb je een obsessie met het verkrijgen van zoveel mogelijk snoep en lolly's en awesome zwaarden.
http://candies.aniwey.net/ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
eijhgwijaioghahnwgug
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ook niet. En ik ben helemaal van mijn melk. Ik had op mijn planning om om 9u ergens te zijn en ik was daar al om 8u omdat ik in mijn hoofd had dat het al 9u was (maar ik rolde om half 7 uit bed, niet om half 8) en nu heb ik het idee dat het middag is en ik ben helemaal
![]() ![]() En ik heb normaal weinig last van uren die verzet worden enzo, dus dit is wel best raar, maar ik denk dat het komt omdat ik zo rotsvast overtuigd was dat het al 9u was. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ooh wacht, of bedoel je de tentoonstelling Russische Sprookjes?
|
|