Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan als iemand komt klagen een pak geld onder zijn neus duwen 'hier ik koop ze, ze zijn van mijjjjjjj' en dan maniakaal lachend alle gebakjes onder je voeten vertrappen. Gegarandeerd plezier en gegarandeerd witte meneren ^^ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() // Ik geloof dat mijn Ultieme Shoarma wel klaar is qua receptuur ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
JAAAAAAAAA No hesitation; you got more perversion to display But there's no part of you ya haven't pimped already You should've planned for curses from the God you disobey Now he hates all you do, cause you love fornicating Stop prayin', stop prayin', God will not hear you anymore You taught the boys & the girls to be proud whores Stop prayin', stop prayin', God will not hear you anymore You taught the boys & the girls to be proud whores (...) Can pray if you want, but you got no hope Only hell where you will forever burn ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hah, Jon Stewart over Disney's Merida. http://www.thedailyshow.com/watch/th...s-and-the-p-r-
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn feestje was gister gezellig. alleen jammer dat een van mijn beste vriendinnen het vergeten was, maar dat hindert niet. ze zit in een rot situatie thuis. en dat heeft ze niet eens meer. we gaan nu gewoon in de vakntie iets leuks doen. ze voelde zich rot, en toen kreeg ik een lief smsje van haae. <3
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|