Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2013, 21:35
Verwijderd
Zo hebben ze ook soesjes met SLAGROOM onder een flinterdun laagje SNEEUW
Advertentie
Oud 17-05-2013, 21:36
Verwijderd
En ook ZACHT ZOETE appel onder een deken van KROKANTE kruimels
Oud 17-05-2013, 21:37
Verwijderd
En niet te vergeten ROZE velours over krokant KNISPERENDE laagjes die kraken tot in het zachte hart

Vinden jullie dat ook klinken alsof je een kind in een prinsessenjurkje aan het opeten bent?
Oud 17-05-2013, 21:37
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
en dan waarschijnlijk ook nog
WIJNRODE kersen
GEVANGEN
in een net van
TAARTDEEG
Ja.
Oud 17-05-2013, 21:40
Verwijderd
mmm, knisperende laagjes
Oud 17-05-2013, 21:40
Verwijderd
ok ik ga slapen
Oud 17-05-2013, 21:42
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
En niet te vergeten ROZE velours over krokant KNISPERENDE laagjes die kraken tot in het zachte hart

Vinden jullie dat ook klinken alsof je een kind in een prinsessenjurkje aan het opeten bent?
Oud 17-05-2013, 21:43
Turk February
Turk February is offline
Het slaat ook allemaal nergens op. Het is helemaal geen sneeuw. Tompoezen hebben geen hart.
Oud 17-05-2013, 21:48
Verwijderd
Welke supermarkt is dat? Leesplezier gegarandeerd Ik sta natuurlijk nooit meer bij de gebakafdeling dingen te bestuderen. Ik heb alleen laatst bij de C1000 minitompoesjes meegenomen (verse!) omdat ik daar al weken naar verlangde en die waren niet veel te groot en veel te veel

Ik zie me ook al staan, grinnikend in de gebakafdeling, volgens mij komen ze dan met 'Ga maar mee met die witte meneer daar'.
Oud 17-05-2013, 21:53
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Welke supermarkt is dat? Leesplezier gegarandeerd
De Albert Heyn. Ik lees ze elke keer als ik er ben, en dan heb ik zin om al die gebakjes kapot te schieten. Maar ja, mag niet hè.
Oud 17-05-2013, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Omg, ik heb niet iemand ontmoet (moeder van iemand hier) die vergelijkbare klachten had en bij toeval ontdekte dat ze een grandioos vitamine D tekort had en dat zou bij mij ook heel goed kunnen omdat ik twee jaar geleden al een tekort had ondanks dat ik al vit D slikte en in de afgelopen twee jaar ben ik nauwelijks in de zon geweest omdat dat niet mag ivm mijn medicijnen en dat die spierzwakte in maart kwam opzetten, zowel vorig jaar als dit jaar. Aan het eind van de winter is je vitamine D gehalte het laagst en en en... Ik moet natuurlijk te direct er vanuit gaan dat dit het is en ook niet al mijn hoop erop vestigen, maar toch. Misschien is het wel zoiets simpels! Het liefst liet ik het NU testen, maar dat kan natuurlijk niet. Maar volgende week ga ik het direct vragen. Ik hoop het zo!
Hopen mag! Bij mij scheelde het een kleine helft van mn klachten. Ik kon niet meer typen en liet er kopjes thee door uit mn handen vallen en toen 't vitamine-peil weer op orde was niet meer.
Oud 17-05-2013, 22:00
Verwijderd
Citaat:
De Albert Heyn. Ik lees ze elke keer als ik er ben, en dan heb ik zin om al die gebakjes kapot te schieten. Maar ja, mag niet hè.
Gewoon met soezen gaan smijten <3

En dan als iemand komt klagen een pak geld onder zijn neus duwen 'hier ik koop ze, ze zijn van mijjjjjjj' en dan maniakaal lachend alle gebakjes onder je voeten vertrappen.

Gegarandeerd plezier en gegarandeerd witte meneren ^^
Oud 17-05-2013, 22:02
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Hopen mag! Bij mij scheelde het een kleine helft van mn klachten. Ik kon niet meer typen en liet er kopjes thee door uit mn handen vallen en toen 't vitamine-peil weer op orde was niet meer.
Was het bij jou ook dat je dan ineens geen kracht meer had? Ik hoop het zoooo erg! Ik word er helemaal hyper van
Oud 17-05-2013, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Was het bij jou ook dat je dan ineens geen kracht meer had? Ik hoop het zoooo erg! Ik word er helemaal hyper van
Maar hebben ze je bloed dan nog niet op standaard dingen gecontroleerd? En ik hoop met je mee
Oud 17-05-2013, 22:04
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik wist helemaal niet dat je van een vitD tekort ook krachtverlies kon krijgen en nu ik dat hoor lijken er zoveel puzzelstukjes op hun plek te vallen. Maar goed. Kalm blijven, het kan ook dat het daar helemaal niet aan ligt.
Oud 17-05-2013, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Ja, zelfs een pen vasthouden was soms moeilijk, maar op andere dagen weer helemaal geen probleem. Het is bij wel ook deels schildklierfalen, maar van het vitamine D tekort ben ik af en dat scheelt dus al veel.
Oud 17-05-2013, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Gewoon met soezen gaan smijten <3

En dan als iemand komt klagen een pak geld onder zijn neus duwen 'hier ik koop ze, ze zijn van mijjjjjjj' en dan maniakaal lachend alle gebakjes onder je voeten vertrappen.

Gegarandeerd plezier en gegarandeerd witte meneren ^^
Oud 17-05-2013, 22:08
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Maar hebben ze je bloed dan nog niet op standaard dingen gecontroleerd? En ik hoop met je mee
Jawel, maar volgens mij niet op vitD. Twee jaar geleden heb ik daar zelf een keer om gevraagd, omdat het veel voorkomt bij mijn schildklieraandoening. Toen verwachtten ze daar niets van, want ik slikte al vitD, maar bleek ik toch een klein tekort te hebben. Alleen kon niemand mij vertellen hoeveel ik dan extra moest slikken en het is toen ook in mijn hoofd weer naar de achtergrond gezakt. Nu ik hoor dat je daar ook krachtverlies van kunt krijgen klinkt het mij heel logisch in de oren. Ik had al een tekort, en ik kom nauwelijks in de zon omdat dat met de medicijnen niet mag. Ik eet geen vlees en ook geen vis en gebruik weinig boter. Twee keer begonnen de spierverzwakkingen in maart, dus aan het eind van de winter, wanneer het vitD peil het laagst is.
Oud 17-05-2013, 22:10
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ja, zelfs een pen vasthouden was soms moeilijk, maar op andere dagen weer helemaal geen probleem. Het is bij wel ook deels schildklierfalen, maar van het vitamine D tekort ben ik af en dat scheelt dus al veel.
Mijn schildklierwaardes zijn al jaren in orde en die worden om de zoveel tijd getest, dus daar kan het niet aan liggen, maar vitD kan heel goed. En bij mij wisselt het dus ook best wel. Met name afhankelijk van hoeveel ik gerust heb.
Oud 17-05-2013, 22:12
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nu ga ik echt proberen te slapen. Toedels!
Oud 17-05-2013, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Mijn schildklierwaardes zijn al jaren in orde en die worden om de zoveel tijd getest, dus daar kan het niet aan liggen, maar vitD kan heel goed. En bij mij wisselt het dus ook best wel. Met name afhankelijk van hoeveel ik gerust heb.
Oh ja nee ik bedoelde dat het bij mij een combinatie was, dus hoeveel kracht ik verloor duur vitamine D-tekort en hoeveel door VT4-tekort kan ik niet zeggen.
Oud 17-05-2013, 22:17
Verwijderd
Ik weet het ook niet. Het is niet zo heel vreemd dat Pip me vreemd vindt natuurlijk ^^
Oud 17-05-2013, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Nu ga ik echt proberen te slapen. Toedels!
Truste!
Oud 17-05-2013, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Hihi Paranoide kent Queen of the Lesbians niet. Weet je wel wat lolcats zijn, Para? Anders moet je het even aan Jeeves vragen. Misschien leuk om op je Hyves te zetten.
VIEZE SNOEK. Ik vind het heel raar dat je alle YouTube-dingen altijd kent maar de andere dingen niet per se. Straks wórd je nog een YouTube.
Oud 17-05-2013, 22:20
Verwijderd
Door dit topic heb ik zin in tompoezen.
Oud 17-05-2013, 22:21
Verwijderd
Ik kende Queen of the Lesbians ook niet overigens. En tompoezen ftw!
Oud 17-05-2013, 22:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
met een kar waarmee ze een weeshuis ging voeren
Oud 17-05-2013, 22:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Oud 17-05-2013, 23:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Door dit topic heb ik zin in tompoezen.
Idd, maar dan niet de 'Hartverwarmend BLADERDEEG met WOLKENROMIGE vanillevulling en SPROOKJESROZE glazuur'-variant.
Oud 17-05-2013, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Hihi Paranoide kent Queen of the Lesbians niet. Weet je wel wat lolcats zijn, Para? Anders moet je het even aan Jeeves vragen. Misschien leuk om op je Hyves te zetten.
Oud 17-05-2013, 23:41
pixie
pixie is offline
*liefde voor iedereen in dit topic rondstrooit*
Oud 17-05-2013, 23:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*liefde door een opgerold bankbiljet opsnuift*

Oud 17-05-2013, 23:53
pixie
pixie is offline
Geniet er maar van kinders, deze keer is gratis.
Oud 18-05-2013, 00:00
Verwijderd
Wow, ik zit die Louis Theroux te kijken, die weer naar de Westboro Baptist Church gaat. Wat een kapotte mensen zijn dat. Echt, stuk. Defect.
Oud 18-05-2013, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Wow, ik zit die Louis Theroux te kijken, die weer naar de Westboro Baptist Church gaat. Wat een kapotte mensen zijn dat. Echt, stuk. Defect.
Link?
Oud 18-05-2013, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Link?

Het is geen 'nieuwe' aflevering hoor. Maar ik had deze nog niet gezien, het eerste bezoek wel. Gah, ik begrijp er echt helemaal niets van.
Oud 18-05-2013, 00:31
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
[filmpje]

Het is geen 'nieuwe' aflevering hoor. Maar ik had deze nog niet gezien, het eerste bezoek wel. Gah, ik begrijp er echt helemaal niets van.
Toch jammer dan ze de paus een Pedophile Rape Enabler noemen. Ik vind dat mensen of debiel en verkeerd moeten zijn, of gelijk moeten hebben, niet allebei tegelijk.
Oud 18-05-2013, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Toch jammer dan ze de paus een Pedophile Rape Enabler noemen. Ik vind dat mensen of debiel en verkeerd moeten zijn, of gelijk moeten hebben, niet allebei tegelijk.
Oh, dat heb ik ook verschillende malen gedacht inderdaad, niet alleen met de paus. Ik doel dan op bijbelteksten citeren die weinig aan de verbeelding overlaten, uiteraard.
Oud 18-05-2013, 01:07
Verwijderd
Ik kijk 'm nu. Omffg, dat jodenliedje
Oud 18-05-2013, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk 'm nu. Omffg, dat jodenliedje
Hahah hardop gelachen inderdaad

// Ik geloof dat mijn Ultieme Shoarma wel klaar is qua receptuur Madame Jeanettes, kaneel, komijnzaad. Karamelliseren (ja, heus, zo wordt dat geschreven blijkbaar) en een goede haffel belegen geraspte kaas d'r over in de laatste halve minuut in de pan
Oud 18-05-2013, 01:37
Verwijderd
ik ben de sierspijkers (nagels?) uit mijn baroktroonstoel aan het pulken. Ik ben al een uur of 3 in de weer ermee en op de helft ongeveer.
Oud 18-05-2013, 01:38
Verwijderd
kwam alleen even meer snoep en een zwaard kopen.
Oud 18-05-2013, 01:39
Verwijderd
en ik heb me laatst ook geërgerd met anne samen aan die domme teksten op het ah gebak! Iets met fluweelzachte slagroom en koningsaardbeien ofzoiets. christ.
Oud 18-05-2013, 01:45
Verwijderd
pluwelup
Oud 18-05-2013, 01:51
Verwijderd
Tetlock!
Oud 18-05-2013, 01:54
Verwijderd
Die popliedjes op 25:30 Ik wil daar een cd van en er dan enorm vuige seks op hebben.
Oud 18-05-2013, 01:57
Verwijderd

JAAAAAAAAA

No hesitation; you got more perversion to display
But there's no part of you ya haven't pimped already
You should've planned for curses from the God you disobey
Now he hates all you do, cause you love fornicating

Stop prayin', stop prayin', God will not hear you anymore
You taught the boys & the girls to be proud whores
Stop prayin', stop prayin', God will not hear you anymore
You taught the boys & the girls to be proud whores

(...)

Can pray if you want, but you got no hope
Only hell where you will forever burn

Oud 18-05-2013, 02:33
Verwijderd
Hah, Jon Stewart over Disney's Merida. http://www.thedailyshow.com/watch/th...s-and-the-p-r-
Oud 18-05-2013, 07:26
Verwijderd
Ik ga dat heel wijselijk niet kijken want het is veel te vroeg op de zaterdagmorgen om mijn walging voor bepaalde onderdelen van de mensheid te voeden.
Oud 18-05-2013, 08:56
Verwijderd
Mijn feestje was gister gezellig. alleen jammer dat een van mijn beste vriendinnen het vergeten was, maar dat hindert niet. ze zit in een rot situatie thuis. en dat heeft ze niet eens meer. we gaan nu gewoon in de vakntie iets leuks doen. ze voelde zich rot, en toen kreeg ik een lief smsje van haae. <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten