Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Morgen is mijn verjaardag, maar er komen niet zoveel mensen. ![]() |
![]() |
|
Ahahah wij arme HBO'ertjes krijgen opeens een vak op universitair niveau, met zelf in de reader moeten uitvinden wat het huiswerk is en een enorme schrijfopdracht als toets en we kunnen er allemaal niet mee omgaan, ik ook niet. En de buitenlandse studenten allemaal wel, dat is het pijnlijkste. We zijn hier niet op voorbereid in de afgelopen jaren waarin we dit niet hoefden te doen, en ik weet niet hoe ik een werkstuk moet schrijven waarvan in de beschrijving staat dat het me zes uur gaat kosten
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik zo maar 'ns richting Arnhem ga voor dit schatje
![]() |
![]() |
|
Ik heb maanden geleden een gesprek gehad met geneeskundestudenten over mijn ziekte. Nu krijg ik van één van die studenten nog de vraag of ik het feedbackformulier wil invullen, met vragen als 'wat deed de student goed/minder goed tijdens het gesprek'. Ja euh, dat weet ik allang niet meer
![]()
|
Ik ben heel hard aan het nadenken, maar ik kan me echt nauwelijks iets herinneren van dat gesprek, behalve dat het een vriendelijke jongen was :')
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Meer dan je verachtte is toch ook goed? ik hoef nooit zo idioot veel mensen op mijn verjaardag. die kennissen waren ook alleen omdat mijn ouders met hen omgaat. en dan nog 4 vriendinnen. Maar van die vriendinnen zijn er maar 2 gekomen. zij was het vergeten en de ander moest naar haar oom en tante in Brabant. Eigenlijk was ik jarig in januari dus het was ook een beetje ongelukkig gepland. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Toen ik eindexamen deed heb ik mijn verjaardag niet eens echt gevierd geloof ik. Oh jawel, ik ging met mijn ouders en 2 vriendinnen uit eten. Twee jaar geleden heb ik een keer echt een feestje gegeven, maar voor de rest loopt het altijd in de soep
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ze vond het ook raar dat ik geen groot sweet sixteen hield. Ja, kom op zeg niet iedereen kan elk jaar een scoutinggebouw afhuren met zangers en bandjes enzo.
![]() |
![]() |
|
Ik moest nog snel even een cadeautje voor een vriendin kopen, dus de stad in. Eerst werd me een folder in de hand gedrukt met daarop de tekst 'JE LEEFT MAAR ÉÉN KEER... daarna leef of sterf je voor altijd. Kom en ontdek Gods plan voor JOU (sic) leven!' Achterop: 'Ik was vaak depressief, onzeker en mijn leven was behoorlijk leeg, maar sinds ik Jezus heb gevraagd om in mijn hart te komen wonen en Hem persoonlijk heb leren kennen, voel ik me rustiger... - Hein M.'
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toen ging ik boodschappen doen. Voor de AH zat een man welluidende gitaarliedjes te spelen. Hij zong 'I'm gonna find a chick, who's gonna take care of my dick'. Ik heb heel hard staan lachen ![]()
|
Kitchen Nightmares is best een aardige show. Ramsay met wekenoude taart die hij in de koelkast heeft gevonden: "When's this from?" Kok: "That is a cake, that we uh..."
Bizar dat vrijwel alle restaurants die ik er tot nu toe in heb gezien rauw vlees tussen de voorbereide producten in hun koelkast hebben.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb mijn barokstoel bijna helemaal gestript. Het is slechts nog een hoopje hout met een paar veren. Ga hem eerst nog verven en dan laten bekleden door een pro, want als ik zie wat voor gereedschap, kennis en shit ik allemaal nodig heb gok ik dat het er niet mooi uit gaat zien als ik het zelf ga doen.
|
![]() |
|
Dat valt allemaal best wel mee. Als je zegt dat de Amerikaanse versie van Kitchen Nightmares overdreven is dan ben ik het daar mee eens, maar de Britse versie is lang niet zo over the top (gelukkig) en gaat veel meer over hoe hij een problematisch restaurant probeert te helpen; ipv overdreven slecht gemonteerde drama uit de Amerikaanse versie. Dat ie mensen uitfoetert maakt hem natuurlijk ook wel "populair" maar dat is chefkok-eigen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zeer zeker een drive om suiker te eten want ik voel me slap, kut en slaperig als ik geen suiker op heb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat het altijd overduidelijk is wat er mis is en hij dan een beetje de held uithangt met zijn fantástische oplossingen. Maar goed, dat is natuurlijk het probleem met al dat soort programma's. Alleen is hij er dan nog zo arrogant bij. En geliefd, blijkbaar ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken die hele Ramsey niet. Of nouja, ik ken zijn hoofd en ik weet dat hij scheld maar ik heb hem nooit aan het werk gezien. Dat houd ik maar zo, denk ik.
Hoi, trouwens. Mijn dag is waardeloos en er is niks van mijn plannen terecht gekomen. Ik voel nog steeds dat ik vorige nacht veel te kort sliep en nu ben ik ook nog ongesteld. Waanzinnig. ![]() |
![]() |
|
Ik zie het verschil niet met bv een Kranenborg die ook altijd een wat cliché belerend toontje voert; zo zijn die mensen nu eenmaal, vaak egocentrisch en excentriek en dat scoort op de buis.
![]()
||
Citaat:
Verder vind ik hem ook niet zo'n geweldige snuiter, in het algemeen, maar in Kitchen Nightmares vind ik hem leuk.
|
hehe het komt wel altijd neer op:
- menu minder uitgebreid maken - lokale verse spullen gebruiken - de lamzakken uit het bedrijf proberen te krijgen - de eigenaar het licht laten zien dat ie beter iets simpels goed kan doen ipv iets ingewikkelds slecht.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|