Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2013, 19:33
Turk February
Turk February is offline
Mja, maar goed, het gaat erom te zien hoe kut die restaurants zijn en hoe ze dan beter worden, en daarbij moet toch iemand helpen. Het is net als die talentenjachten: de jury zegt nooit iets dat niet iedere kijker had kunnen zeggen, maar er moet daar toch iemand zitten om de mensen te vertellen dat ze doorgaan naar de volgende ronde.
Oud 18-05-2013, 19:34
Verwijderd
Kranenborg vind ik ook leuk. Mensen die weten waar ze 't over hebben, what's not to like
Oud 18-05-2013, 19:36
Verwijderd
Kranenborg vind ik ook wel leuk ja, hij weet ook ZO veel. Niet alleen over z'n gerechtjes maar in veel bredere zin.
Oud 18-05-2013, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn barokstoel bijna helemaal gestript. Het is slechts nog een hoopje hout met een paar veren. Ga hem eerst nog verven en dan laten bekleden door een pro, want als ik zie wat voor gereedschap, kennis en shit ik allemaal nodig heb gok ik dat het er niet mooi uit gaat zien als ik het zelf ga doen.
Welke kleur wordt 'ie?
Oud 18-05-2013, 19:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah ik was in de war. Robert Kranenborg is wel oke. Julius Jaspers vind ik een studentikoze kwalbal.
Oud 18-05-2013, 19:49
Turk February
Turk February is offline
Ja, ik vind experts op ieder gebied wel leuk om naar te kijken, vooral als ze heel geïrriteerd dingen gaan uitleggen.
Oud 18-05-2013, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind experts op ieder gebied wel leuk om naar te kijken, vooral als ze heel geïrriteerd dingen gaan uitleggen.
Precies!
Oud 18-05-2013, 20:04
Verwijderd
Ik moet eens ophouden met nummers van een halfuur opzetten als ik bijna weg wil. :')
Oud 18-05-2013, 20:08
Carn
Carn is offline
<3
Oud 18-05-2013, 20:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind Gordon ook leuk, vooral als hij lief is, want dat vergeet ik wel eens door al die fucks en shits.
Oud 18-05-2013, 20:18
Turk February
Turk February is offline
Deze vind ik geweldig:

Oud 18-05-2013, 20:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Soup of the day
Oud 18-05-2013, 20:38
Verwijderd
Belgie.
Oud 18-05-2013, 20:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg zij heeft echt een clue nodig heerlijk!
Oud 18-05-2013, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Belgie.
Inderdaad. Estland vond ik wel leuk, eigenlijk.
Oud 18-05-2013, 20:50
Verwijderd
Eigenlijk zijn al dat soort programma's hetzelfde, om het nou gaat om krijsende kleuters, slecht etende mensen, slecht kokende mensen of mensen met extreme hobby's. Het gaat om mensen opvoeden (en nogal vaak is dat voor de hand liggende vertellen) en blijkbaar vinden we dat leuk om naar te kijken.
Oud 18-05-2013, 20:56
Verwijderd
En Spanje en wat heeft Duitsland ren slecht jurkje voor haar figuur aan.
Oud 18-05-2013, 20:58
Verwijderd
En de Engelse commentator is heerlijk sarcastisch en bij vlagen lekker nichterig <3
Oud 18-05-2013, 21:03
Verwijderd
Citaat:
En Spanje en wat heeft Duitsland ren slecht jurkje voor haar figuur aan.
Sowieso was Duitsland een faal. :') Ze waren bijna nog slechter dan Armenie.
Oud 18-05-2013, 21:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat klinkt dat IJslands mooi
Oud 18-05-2013, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Wat klinkt dat IJslands mooi
Jaaaa! Leuke vent ook mijn vriendje lachte me uit omdat ik dat vind

De Engelse commentator zei over Anouk: "if you don't like Lana Del Ray you are going to LOATHE Anouk"

En bij Spanje: "oh look: authentic Spanish bagpipes!"
Oud 18-05-2013, 21:41
Verwijderd
Omg se Grieken
Oud 18-05-2013, 21:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zat vooral te kijken naar hoe ze hun instrumenten nep aan het bespelen waren.
Oud 18-05-2013, 21:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kut, ik heb een fout in m'n breiwerk gemaakt Wel weg te halen, maar ik weet niet hoe ik het dan wél moet doen.
Oud 18-05-2013, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Gordon ook leuk, vooral als hij lief is, want dat vergeet ik wel eens door al die fucks en shits.
Jaaaaa Hij zou zo een goede psycholoog kunnen worden. Luisteren, ontdekken wat er scheelt en ook nog mensen onder hun kont schoppen.

Citaat:
Ik zat vooral te kijken naar hoe ze hun instrumenten nep aan het bespelen waren.
Ik weet niet of het nog zo is, maar de band waar Griekenland me aan doet denken is Athena uit Turkije en die waren in 2004 ook over de zeik dat ze hun instrumenten niet live mochten bespelen.

Oh wacht, ik heb dat laatst nog opgezocht en dat heeft een logische reden. De tijd tussen de verschillende acts is te kort om instrumenten goed en compleet getuned te kunnen neerzetten. Komt teveel bij kijken, daarom is dat.

Oud 18-05-2013, 22:08
Verwijderd
Ik krijg dit als aanbevolen video na Athena:

Oud 18-05-2013, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Welke kleur wordt 'ie?
http://www.atelierkleur.wizzwinkel.nl/?p=3&i=197
Het houtwerk ga ik donkerbruin maken.

Leuk mens trouwens van die zaak, ze gaat me van de week een offerte opsturen.
Oud 18-05-2013, 22:10
Verwijderd
Citaat:
http://www.atelierkleur.wizzwinkel.nl/?p=3&i=197
Het houtwerk ga ik donkerbruin maken.

Leuk mens trouwens van die zaak, ze gaat me van de week een offerte opsturen.
Wordt mooi, denk ik.
Oud 18-05-2013, 22:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Denemarken en Estland hebben wel lekkere wijven als zangeressen. Griekenland de beste snor.
Oud 18-05-2013, 22:11
Verwijderd
er had een vogel op mijn hoofd gescheten vanavond
Oud 18-05-2013, 22:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
er had een vogel op mijn hoofd gescheten vanavond
Dat brengt geluk.
Oud 18-05-2013, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Wordt mooi, denk ik.
ik denk ook heel prijzig maar goed, de stoel was gratis.
Er kwamen gore dingen uitzetten joh flessendoppen, 4 aanstekers, peuken, papiertjes, andere ondefinieerbare viezigheid.
Oud 18-05-2013, 22:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oud 18-05-2013, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Dat brengt geluk.
dat zeggen ze alleen maar om mensen minder kut te laten voelen. Het was een enorme flats ook nog, over mijn schone haar, mijn jas op schouder en tiet.
Oud 18-05-2013, 22:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jij hebt het natuurlijk over Pip, maar ik bedacht net dat die zangeres nu wel een beetje op een molletje lijkt met haar dichtgeknepen oogjes
Oud 18-05-2013, 22:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met dat songfestival en wil wel op bed, maar stiekem ben ik dan toch wel nieuwsgierig naar de uitslag.
Oud 18-05-2013, 22:17
Verwijderd
Wie was het eigenlijk uiteindelijk, die er op de mollenkop gekakt had? Ik heb het boekje nooit gelezen, vieze allochtoon die ik ben.
Oud 18-05-2013, 22:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dan vind ik Hell's kitchen overigens iets beter te hebben. Dat is toch dat programma met jong talent? Daarin is ie nog steeds een kwal, maar laat ie in elk geval zien waar ie goed in is; koken en een keuken leiden. En talent scouten.
In Hell's Kitchen loopt ie erger te schelden en de onredelijke lul uit te hangen (hoewel ook terecht vaak) dan in Kitchen Nightmares. Hell's Kitchen is vaak enorm over de top, in Kitchen Nightmares heeft ie ook nog een menselijke kant.
Oud 18-05-2013, 22:18
Verwijderd
In Hell's Kitchen is 'ie ook enorm menselijk. Hij heeft zelfs een keer iemand geknuffeld en alles!!1 Wat een gevoelsmens.
Oud 18-05-2013, 22:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wie was het eigenlijk uiteindelijk, die er op de mollenkop gekakt had? Ik heb het boekje nooit gelezen, vieze allochtoon die ik ben.
Ik heb het ook niet gelezen, maar het zal wel een spannende twist zijn dat ie het zelf heeft gedaan, het zich niet kan herinneren en daarom anderen maar vals beschuldigt.
Oud 18-05-2013, 22:22
Verwijderd
ik heb het ook niet gelezen.
Oud 18-05-2013, 22:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb het ook niet gelezen.
Oud 18-05-2013, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg dit als aanbevolen video na Athena:

't Is kitsch, maar het moet in Nederland nog maar gebeuren dat een hit-popster zo openlijk met genderrollen speelt.
Oud 18-05-2013, 22:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
In Hell's Kitchen is 'ie ook enorm menselijk. Hij heeft zelfs een keer iemand geknuffeld en alles!!1 Wat een gevoelsmens.
Precies, streng doch rechtvaardig!!1`
Oud 18-05-2013, 22:26
Verwijderd
Het was de hond.
Oud 18-05-2013, 22:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Volgens mij was een hond de hoofd-kakker.

Btw Pip: ik ben ooit eens 3 keer in een week op m'n kop gekakt en dat was de gelukkigste tijd van m'n lefuh, dus volgens mij klopt dat bijgeloof wel. De eersye keer was ook echt onder m'n bril door, in m'n oog. De tweede keer was toen ik net iemand vertelde over die eerste keer.
Oud 18-05-2013, 22:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat Zwedenliedje wat een feest der herkenning <3
Oud 18-05-2013, 22:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wtf Nederland geeft de 12 punten aan België
Oud 18-05-2013, 22:46
Verwijderd
Citaat:
De eersye keer was ook echt onder m'n bril door, in m'n oog. De tweede keer was toen ik net iemand vertelde over die eerste keer.
Oud 18-05-2013, 22:46
Verwijderd
Ah, de hond. Zoiets stond al in mijn geheugen, maar het leek me een beetje te saai om waar te zijn.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten