Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ja zoiets. ik haalde altijd jakobs vloei erbij en daar ging minstens 1 pak van op en redde het altijd wel een stuk in een nieuw pakje + ik vouwde er toch ook wel wat jointjes mee dus ik denk dat de 90 best een goed aantal is.
||
Citaat:
volgens mij vouw ik gewoon zuinige shaggies ![]() ![]()
|
![]() |
shag blehh haha daar ga ik echt niet aan beginnen vreselijk, vind het echt heel onvrouwelijk uitzien een meisje die in de pauze geconcentreerd een shaggie staat te vouwe, te vouwe ja want draaie kan ik niet haha, heb vandaag luckystrike gekocht en ze zijn eigenlijk best te roken, wel een rare smaak, heel pittig zegmaar. Maar verder had je alleen pakjes meg lange sigarette en daar word ik persoonlijk heel snel misselijk van! Klikken vind ik ook z'n gedoe, en ik heb altijd van die losse stukke voor waar geen tabak in zit dus als ik m aansteek is de halve sigaret al weg dus het was niet zn succes haha
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Klikken is een kwestie van oefenen, in het begint faalt dat, maar je zult al snel de juiste hoeveelheid in de gaten hebben en dan is het misschien nog steeds eens gedoe, maar echt wel stukken goedkoper. Als ik met mijn rookgedrag pakjes was blijven roken, was ik makkelijk op 2000 euro per jaar minstens uitgekomen. Met zelfgeklikt te roken, kwam ik uit op 600 euro per jaar. Je moet zorgen dat je er een aantal vooraf maakt als je ergens heen gaat. En als je op stap gaat ofzo, kun je altijd nog een pakje trekken, maar als je goedkoop (en nog lekker, want waarom zou je nog roken als het geen lekkere sigaretten zijn) sigaretten wil roken, dan is dat de beste optie.
En als bij klikken je sigaret mislukt, dan pulk je die filter open en gooi je de tabak terug en probeer je opnieuw, die filters kosten geen drol. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
De Kantine |
Saaie berijdingsdag Deel XXX Verwijderd | 500 | 06-05-2010 16:37 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hulp Economie HAVO 4 consument en producent ajaxi | 1 | 08-12-2009 16:27 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |