Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb misschien een betere baan bij de c1000. via een vriendin van mijn moeder. mijn ex-klasgenootje-vriendin is daar ontslagen en ik krijg kans op die baan. ze zoeken alleen rustige en nette mensen en zij was dat absoluut niet. ik wel. ik heb zelfs voorrang op de stapels sollicitatie brieven. de baas vertrouwd het niet meer.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik zat er alleen met latijn en grieks naast dus, voor de rest had ik gelijk. |
![]() |
||
Citaat:
Nee joh, CKV (bij ons: handenarbeid met heel soms een stukje kunstgeschiedenis) was bij ons een keuzevak in het laatste jaar. En bijna iedereen koos het ook, want dat was een ontzettend relaxed vak en de leraar was ook supertof ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En ja, als ik het nou ook nog had afgemaakt. Maar helaas, daar is nu niks meer aan te doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij ons heb je Kunst als handarbeid. CKV is cultuur en kunstzinnige vorming. dat is een verplicht vak voor alle 4e jaars dankzij de regering. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en jawel daar is wel wat aan te doen ![]() en dan nog iets: wanneer kom je weer eens langs???? |
![]() |
||
Citaat:
Ja, dat zou kunnen. Maar ik ben een beetje klaar met dat eeuwige geouweneel over mijn school en wat ik zou moeten en kunnen doen. Dat gewauwel hoor ik al 7 jaar en ik weet het nou wel. Vast goed bedoeld, maar inmiddels een beetje vermoeiend om mezelf telkens te moeten herhalen. En geen idee, ik moet even mijn rooster afwachten.
|
Mijn CKV leraar heeft voor mij een speciale oorkonde in elkaar gedraaid (met speech en diploma en prijs en alles) omdat ik in het examenjaar niet een keer op tijd in zijn les ben geweest en dat had hij nog nooit meegemaakt
![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
pfff je hoeft toch pas volgende week te beginnen? Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens vind ik Bert verder ook niet grappig, maar dat stukje is een beetje het motto van Muut en mij geworden ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had alleen CKV toen ik nog op de havo zat. Wij kregen wel serieus les, maakten leuke dingen en leerden ook iets
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee helaas. We moesten wel de soort dans in videoclipjes raden en daar krgen we vragen over wat de dans inhield. Ik vind het nog steeds jammer dat ze met gym geen dans geven. En wel turnen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|