Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2013, 20:17
Verwijderd
Wij hadden ook theorie bij gym ja. Dat sloeg hélemaal nergens op. We hadden een gymmap waar o.a. de handstand stap voor stap in werd beschreven. Extreem stom.
Advertentie
Oud 22-05-2013, 20:18
Verwijderd
Theorie ? Voor gym ?
Oud 22-05-2013, 20:19
pixie
pixie is offline
Citaat:
Het is een kuur van een halfjaar, en als die aanslaat, wordt hij met een jaar verlengd. Het is tussen de 600 en 2500 dollar per maand. Zeshonderd dollar is ongeveer 476 euro per maand. Dus, nee.

Maar goed, hij gaat wel genezen. Dat is niet het probleem, want we vinden het geld wel ergens. Vraag is vooral hoe.
Jezus, wat kut. Sterkte :/
Oud 22-05-2013, 20:20
Carn
Carn is offline
oh dat hebben wij nooit gehad Bij ons wat het meestal een mix van wat atletiek dingen (verspringen / kogelstoten etc), softbal, voetbal, softbal, hockey, softbal, heel soms basketbal-voor-degenen-die-hockey-en-voetbal-stom-vonden, en voor "cijfers" alleen de shuttlerun en de coopertest geloof ik. Maar als je gewoon meedeed kreeg je doorgaans al gewoon een voldoende. En als de docent in een jolige bui was mochten we nog wel eens trefbal doen ofzo.
Oud 22-05-2013, 20:20
Verwijderd
The fuck, zijn die medicijnen gemaakt van goud?

En mjuh, ik vond het vooral dramatisch dat we de aankondiging kregen dat het de week erop cooper- of beeptest was en dat er van ons verwacht werd dat we zonder voorbereiding in zo'n topconditie waren dat we dat met gemak konden. Ik heb me voor de coopertest kapot gelopen, ik ben 20 meter voor de finish in elkaar gezakt en op mijn knieën erover gekropen om toen aan de kant alles eruit te kotsen en hoesten (en dan nog liefjes horen van mijn geweldige klasgenoten dat ik me aanstelde terwijl die kutten niet gaven om hun rapport en alles gewandeld hadden) en ik was te laat binnen. Maar ik kreeg wél een 5, omdat ik zoveel moeite had gedaan. Nou. Bedankt. En ik had toen geen overgewicht en geen slechte conditie en ik rookte geen pakje per dag, maar ik had wel inspanningsastma.
Oud 22-05-2013, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Theorie ? Voor gym ?
Jep
Waarschijnlijk om de mensen die niet zo fysiek waren maar wel goed konden leren, een beetje tegemoet te komen
Oud 22-05-2013, 20:23
Verwijderd
Oh. Bij ons was het inderdaad gewoon dat je met inzet een 7 kreeg en als je goed was een 8/9/10. Dus ik denk dat mijn docenten gewoon ook niet zo'n zin hadden in nakijken.

Als ik het zo hoor hadden wij het volgens mij best awesome met gym
Oud 22-05-2013, 20:24
Verwijderd
Citaat:
oh dat hebben wij nooit gehad Bij ons wat het meestal een mix van wat atletiek dingen (verspringen / kogelstoten etc), softbal, voetbal, softbal, hockey, softbal, heel soms basketbal-voor-degenen-die-hockey-en-voetbal-stom-vonden, en voor "cijfers" alleen de shuttlerun en de coopertest geloof ik. Maar als je gewoon meedeed kreeg je doorgaans al gewoon een voldoende. En als de docent in een jolige bui was mochten we nog wel eens trefbal doen ofzo.
Of apenkooi!

Wij deden veul. Ook nog bewegen op muziek, ringzwaaien <3 en trampolinespringen enzo En volleybal en badminton en nog veel meer.
Oud 22-05-2013, 20:25
Verwijderd
*KnuffelsneerlegvoorEtmakas*
Oud 22-05-2013, 20:27
Verwijderd
En gym was awesome op mijn middelbare school. Ik heb altijd een 7 of 8 gehad en niet omdat ik nou zo'n topper was

Onze gymleraar was een huppelende homo die cheerleaderdansjes aan de zijkant deed en meedoen en je best doen was alles wat telde

We hadden 10 keuzegymlessen per jaar met mountainbiken en klimmen en golfen en Verder veel hockey en softbal als we buiten gym hadden en binnen volleybal en basketball en een beetje atletiek enzo. Een een paar x per jaar rennen tot je dood ging. Dat was wel kut.
Oud 22-05-2013, 20:29
Verwijderd
En gatverdamme, ik had uitstel voor m'n annotatie omdat mama en haar man uit elkaar gingen en ik haar wilde zien, maar nu staat m'n hoofd er natuurlijk hélemaal niet meer naar, maar ja
Oud 22-05-2013, 20:30
Verwijderd
Ik was goed in discuswerpen en bewegen op muziek en ringzwaaien. Geloof ik. Coopertest ging ook wel goed, maar de shuttleruntest niet.
Oud 22-05-2013, 20:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Aah de eeuwige discussie over gym.
Ja, het is weer zover

Ik hield (meestal) van gym. De coopertest was wel helser dan hels, maar de rest vond ik gewoon erg leuk. Wel in gradaties trouwens, voetbal en hockey was minder leuk dan softbal en bommen (ja, dat woord). Ik ging in de vijfde twee keer (zittenblijver) op excursie naar de Ardennen waar we fijn gingen raften, klimmen, grotten, abseilen, tokkelen en wandelen <3 oja en ik koos ook nog een module gym, als extraatje Over het algemeen werd je best doen bij ons op school beloond met een voldoende. Eén keer had ik een (verplichte) module turnen, en kreeg ik een 4 omdat ik de borstwaartsom niet kon, dat vond ik uitermate oneerlijk.

Oja, en mijn vader is dus gymleraar een hele lieve.
Oud 22-05-2013, 20:48
Verwijderd
Ik vind turnen met gym wel achterlijk.
Oud 22-05-2013, 20:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vond gym ook intens kut en heb zo vaak mogelijk gedaan alsof ik ziekelijk ongesteld was. Dat werkte helaas niet altijd, behalve toen ik een mannelijke leraar had.
Salto's, bokspringen, kastonzin, wtf, doe het lekker zelf, idioot.
Oud 22-05-2013, 20:53
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
@Kat, ondanks dat ik uit dit topic maar fragmentarisch kan opmaken wat er aan de hand is: sterkte!
Oud 22-05-2013, 20:58
Verwijderd
Ah, fragmentarisch. Dat is mijn cue.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Verwijderd
Hahahaha omg, ook goed nieuws vandaag <3 twee heel goede vrienden van me zijn sinds vandaag eindelijk uit de kast, waar we al 2 jaar op aan het wachten waren
Oud 22-05-2013, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha omg, ook goed nieuws vandaag <3 twee heel goede vrienden van me zijn sinds vandaag eindelijk uit de kast, waar we al 2 jaar op aan het wachten waren

Echt heel erg cool
Oud 22-05-2013, 21:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Aww, gelukkig toch nog wat positiefs dan. <3

*liefde en gemoedelijkheid in Sann's gelaat klatst*
Oud 22-05-2013, 21:06
Verwijderd
wij kregen ook een overdaad aan softballen, speerwerpen en korfbal.
Oud 22-05-2013, 21:27
Verwijderd
Ik kijk de Lion King en ben iets aan het freubelen, zo'n lekkere avond! Jammer dattie snel weer os afgelopen, ik moet morgen weer om zeven uur beginnen. Maarrrr ik mag morgen wel een hele pot vol knopen op gaan halen bij iemand. Zo leuk, allemaal spullen om te rommelen <3
Oud 23-05-2013, 07:55
Verwijderd
Ik vond gym eigenlijk altijd wel leuk Maar we hadden dan ook geen onzin zoals theorie.
Oud 23-05-2013, 08:07
Verwijderd
Ik wist niet dat het een eeuwige discussie was, ik heb ze nog niet langs zien komen iig. Het nut van sport op school zou ik kunnen begrijpen. Het nut van punten daarop niet, het nut van standaard criteria nog minder.

Ik hoop dat ze hier het oud papier voor de regen hebben opgehaald, maar ik denk dat het al aan het regenen is sinds 5 uur, dus ik vrees ervoor. Ik kan niet zien of het al weg is, maar ik hoop van wel, anders konden ze gewoon een pap van de stoep scheppen.
Oud 23-05-2013, 08:15
Verwijderd
Ik vond gymnastiek ook wel tof en ik stoorde me aan miepen die stelselmatig niet mee wilden c.q. 'konden' doen (en áls ze meededen was het vaak alsnog gezanik en gezeur) want: zwak, ziek, misselijk, buikpijn, V-lid. Je zal dat soort droeftoeters, Wilniet en Kanniet, in je team hebben
Oud 23-05-2013, 08:19
Verwijderd
Tjongejonge, het is ook weer genieten op FB. 'I like the Whopper, FUCK the Big Mac!' -- Dat zijn de kreten waar je trots op kan zijn, m'n jong.
Oud 23-05-2013, 08:36
Verwijderd
Ik gaf me wel voluit voor mijn team ^^ maar lichamelijk lukte het niet altijd, vooral niet als er rennen bij kwam kijken. Dingen doen met een bal kon ik namelijk wel. Ik heb ook meegedaan aan klassencompetitie voet-, basket- en volleybal. Maar ja voetbal zonder rennen

Hier was het papier weg, maar ik zag in de rest van de stad wel het resultaat.
Oud 23-05-2013, 08:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was degene die heel fanatiek het hele team aan ging moedigen en zelf het meest m'n best deed tijdens zulke competities
Oud 23-05-2013, 08:47
Qimm
Qimm is offline
Ik werd altijd als laatste gekozen, terwijl ik helemaal niet perse slecht was /trauma
Oud 23-05-2013, 08:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, ik werd wel als laatste gekozen inderdaad. Beetje jammer
Oud 23-05-2013, 08:58
Verwijderd
Ah, gym op school. Vreselijk vond ik dat Maar ik kreeg gewoon een Goed op m'n eindlijst, terwijl ik nooit naar gym ging. Je kon gemiste lessen inhalen met een verslagje van een half A4'tje, dus goed geregeld

Ik denk dat ik gym leuker had gevonden als het vrijer was en we niet zo vaak gingen voetballen, want dat deden we 90% van de tijd. Als je geen diepte ziet, zijn balsporten niet zo leuk...
Oud 23-05-2013, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Ik vond gymnastiek ook wel tof en ik stoorde me aan miepen die stelselmatig niet mee wilden c.q. 'konden' doen (en áls ze meededen was het vaak alsnog gezanik en gezeur) want: zwak, ziek, misselijk, buikpijn, V-lid. Je zal dat soort droeftoeters, Wilniet en Kanniet, in je team hebben
Je zal verbaasd zijn hoe vaak je ze tegenkomt. Ik merk het nu ook tijdens het roeien en sturen hoeveel mensen niets willen of beweren dat ze het niet kunnen. :') En dat is dan vrijwillig.
Oud 23-05-2013, 09:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb een e-reader! Ik weet alleen nog niet welk boek ik moet kopen om erop te zetten.. Iemand suggesties? 'Stoner' heb ik in papiervariant en bijna uit, vond ik wel erg mooi! Ik houd van literatuur, niet echt van geschiedenis dingen, wel erg van drama. En t moet ook wel vlot leesbaar zijn.
Oud 23-05-2013, 09:20
Verwijderd
Hou je helemaal absoluut niet van geschiedenis ? Want je hebt boeken van Diane Gabaldon, over een jonge vrouw die door een rij staande stenen loopt en dan 200 jaar eerder er weer uitloopt. Het is echt een hele fijne serie <3, en dan ben je voorlopig nog niet klaar. Ik weet alleen niet of ze als e-reader beschikbaar zijn.
Oud 23-05-2013, 09:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hou je helemaal absoluut niet van geschiedenis ? Want je hebt boeken van Diane Gabaldon, over een jonge vrouw die door een rij staande stenen loopt en dan 200 jaar eerder er weer uitloopt. Het is echt een hele fijne serie <3, en dan ben je voorlopig nog niet klaar. Ik weet alleen niet of ze als e-reader beschikbaar zijn.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Oud 23-05-2013, 09:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
En hartstikke makkelijk leesbaar.
Oud 23-05-2013, 09:22
Verwijderd
Ja, inderdaad. Het leest echt heel makkelijk weg
Oud 23-05-2013, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een e-reader! Ik weet alleen nog niet welk boek ik moet kopen om erop te zetten.. Iemand suggesties? 'Stoner' heb ik in papiervariant en bijna uit, vond ik wel erg mooi! Ik houd van literatuur, niet echt van geschiedenis dingen, wel erg van drama. En t moet ook wel vlot leesbaar zijn.
Keukenmeidenroman al gelezen?
En ik ben sowieso fan van Ammaniti. Ik ben niet bang is een goede om mee te beginnen. Of Ik haal je op, ik neem je mee. En als je dan tegen het maffe kan, Laat het feest beginnen.

Laatst gewijzigd op 23-05-2013 om 09:29.
Oud 23-05-2013, 09:29
Verwijderd
En je kan natuurlijk op Letteren kijken, want daar heb je een topic met 'Welk boek lees jij', vaak wel met commentaar zodat je een beetje weet hoe en wat. En je kan daar ook meedoen met de leesclub als die nog bestaat.
Oud 23-05-2013, 09:38
Verwijderd
Ik weet niet of je de boeken van Herman Koch al gelezen hebt? Het Diner vond ik lekker weglezen, wist me echt te boeien.
Oud 23-05-2013, 09:38
Verwijderd
Ik ben zo blij dat er gisteren ook leuk nieuws is gekomen
Oud 23-05-2013, 09:39
Verwijderd
Oh en Snebbel welke ook echt super leuk is: De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween
Verwijderd
Jaaa Ammaniti alles van hem is geweldig.
En Khalid Hosseini, als je die nog niet kent. Duizend schitterende zonnen en De Vliegeraar!
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zo blij dat er gisteren ook leuk nieuws is gekomen
Oh, en? Wat dan? In ieder geval voor leuk nieuws!
Oud 23-05-2013, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Oh, en? Wat dan? In ieder geval voor leuk nieuws!

Twee heel goede vrienden van me van wie we al ruim een jaar vermoedden dat ze heimelijk dingen met elkaar doen (maar zij ontkenden, "nee joh, we vallen op vrouwen we kunnen gewoon goed met elkaar" en wij hadden na ruim een jaar zoiets van, oke, het zal wel dan, sorry, foutje) zijn gisteren eindelijk als setje uit de kast gekomen en ik ben zo blij voor ze en iedereen is zo enthousiast en het IS ZO FUCKING GAAF
Oud 23-05-2013, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Oh en Snebbel welke ook echt super leuk is: De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween
Jaa! Die vond ik ook echt fantastisch. Mijn moeder vond het niet zo, maar ik vond het juist heel fijn om voor het slapen even weg te lezen en te lachen.
Oud 23-05-2013, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Lees je in het Engels, ik geloof dat ik HP en wat Stephen King in ebookvorm heb (of audiobook, ik weet het niet, ik heb iets iig), dat kan ik je wel doorsturen.
Ik ken wel wat mensen met een shitload aan boeken voor op hun e-reader, ik zal eens vragen.

Citaat:
Ik weet niet of je de boeken van Herman Koch al gelezen hebt? Het Diner vond ik lekker weglezen, wist me echt te boeien.
<3 Die heb ik van Q gekregen voor een verjaardag.
Oud 23-05-2013, 09:46
Verwijderd
Citaat:

Twee heel goede vrienden van me van wie we al ruim een jaar vermoedden dat ze heimelijk dingen met elkaar doen (maar zij ontkenden, "nee joh, we vallen op vrouwen we kunnen gewoon goed met elkaar" en wij hadden na ruim een jaar zoiets van, oke, het zal wel dan, sorry, foutje) zijn gisteren eindelijk als setje uit de kast gekomen en ik ben zo blij voor ze en iedereen is zo enthousiast en het IS ZO FUCKING GAAF
setje
Oud 23-05-2013, 09:48
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dankjulliewel allemaal! Ik heb nog een boek van Ammaniti in mijn kast staan, maar nog niet gelezen. Khaled Hosseini heb ik ook en de 100-jarige man die uit het raam klom en verdween heb ik net aan mijn moeder cadeau gedaan. Ik ga voor Herman Koch- Het Diner!

Regels voor berichten