Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik waardeer niet dat ik eindelijk eens laarzen had gevonden die 1) er tof uitzagen, 2) sterk waren afgeprijsd en 3) volgens de website in mijn maat waren, maar net komt de postbode meneer ze brengen en natuurlijk zijn ze veels te klein!
![]() Zet er gvd geen 42 op als het duidelijk maar net een 41 is! Oh ja, en wie de fuck heeft er zulke smalle voeten?! ![]() ![]()
|
Gvd, morgenavond zou ik naar een feestje gaan, en aangezien het slecht bereikbaar is met OV had ik WEKEN GELEDEN al met een vriend geregeld dat ik zijn auto kon lenen. Hij is op vakantie dus dat komt prima uit. Dus ik mooi met de trein naar Rosmalen om die auto op te halen bij een vriendin van hem die hem in bruikleen had, blijkt dat dus de dynamo kapot is waardoor de accu niet oplaadt. Er mee op reis gaan is erg moeilijk, want de accu moet iedere keer worden opgeladen met startkabels, en je weet natuurlijk nooit of er iemand in de buurt is die je kan helpen, maar het blijkt ook dat de auto voor geen meter rijdt.
Vreselijk irritant dus, maar die problemen zijn dus al WEKEN bekend bij die 'vriend' van me, en daar heeft hij niks van gezegd (alleen dat de auto af en toe wat lastig start, maar niet dat hij het gewoon niet doet ![]()
|
Nou, ik waardeer het niet dat mijn katje ziek is en ik haar moet dwingen te eten (met zo'n spuit vloeibaar eten in haar bek) en medicijnen toedienen. Hopelijk gaat het werken en is ze snel weer de oude
![]() Ik waardeer het niet dat mijn scriptie oneindig lijkt. Ik waardeer het niet dat er een grote kans is dat ik over een kleine twee maanden weer werkloos ben ![]() /Klaag ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Regeren is vooruitsaaien #1089 Verwijderd | 500 | 25-08-2010 13:10 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
De Kantine |
Jouw dag #4 TopDrop | 500 | 20-11-2007 17:41 | |
Verhalen & Gedichten |