Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2013, 19:51
Miekje*
Miekje* is offline
Duurt lang

Chick Rock 43
Quintiano 38
Turk February 36
.sann 31
Miekje* 31
Paranoide 29
Trimm Trabb 27
Quis 3.0 25
Sadye 25
Little Phoebe 24
Klaverhap 18
Pip 18
MargotTenenbaum 17
Mutant 16
Etmakas 15
Frayne 15
Lieveheersbeest 14
Absinthe. 13
Snebbeltje 12
Ingegerd 11
Haubenmeise 11
Carn 7
Lorelei 6
Nardin 6
Martiño 4
kippekont 2
Macrador 2
Andijvie 1
Itai 1
Noedelhap 1
Uomi 1
DonaldFuck 1
Oud 27-05-2013, 19:52
Verwijderd
Pomptidomtipompompom.
Oud 27-05-2013, 19:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik sta de laatste tijd wel weer veel bovenaan zeg
Oud 27-05-2013, 20:00
Verwijderd
Haat aan mensen die dit soort berichten op facebook zetten:

Vandaag is mijn opa overleden, na 3 weken dat hij steeds sneller achteruit ging. Verwacht, maar toch blijft het onverwacht.
Oud 27-05-2013, 20:01
Verwijderd

Vandaag is mijn opa overleden, na 3 weken dat hij steeds sneller achteruit ging. Verwacht, maar toch blijft het onverwacht.
Oud 27-05-2013, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Ik sta de laatste tijd wel weer veel bovenaan zeg
En, is het eenzaam daar aan de top?
Oud 27-05-2013, 20:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Want?

Citaat:
En, is het eenzaam daar aan de top?
Hartstikke
Oud 27-05-2013, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Hartstikke
Arm schaapje toch *in wangetjes knijp*
Oud 27-05-2013, 20:14
Verwijderd
Ik sta een keertje niet bovenaan ^^

Die 3e aflevering van Ik heb het nog nooit gedaan Die 2 gasten op salsa vind ik wel tof, maar die Jasper is een beetje en wat ik tot nog toe van het gedicht heb gehoord is nog meer en Marc blijft gewoon een idioot, hartjes en toestandjes en op de 2e date er al van overtuigd zijn dat er seks gaat komen.
Oud 27-05-2013, 20:17
Verwijderd
Marc lijkt ook steeds een beetje kwijl naar binnen te slurpen als hij eens nagaat wat voor succesdates hij heeft gehad met die dame
Oud 27-05-2013, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Want?

Gewoon. Waarom moet dat op facebook?
Verwijderd
TERING!
Verwijderd
Muut, wat is erbij godsnaam gebeurd dat je zo geschrokken bent?
Oud 27-05-2013, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Gewoon. Waarom moet dat op facebook?
Waarom niet?

Citaat:
Muut, wat is erbij godsnaam gebeurd dat je zo geschrokken bent?
Ik ben eigenlijk nog steeds te paranoia om het openbaar neer te zetten eigenlijk. Zelfs op FB durfde ik niet helemaal. Ik spreek je daar wel even aan.
Oud 27-05-2013, 20:29
Verwijderd
Ok! Ben wel op vakantie met bewoners, t kan zijn dat ik niet meteen reageer!
Oud 27-05-2013, 20:32
Verwijderd
Maakt niks Er waren genoeg mensen nieuwsgierig dus ik heb al van me af kunnen praten ^^
Oud 27-05-2013, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet?
Nou, ik ken ook mensen die jaren na dato nog steeds van die wanstaltige plaatjes met zo'n "lieve" tekst in een nog wanstaltiger lettertype plaatsen, ter nagedachtenis aan iemand die overleden is. Uiteraard is de wansmaak gelardeerd met teksten als 'Lieve X, ik denk aan je!' Daar krijg ik een beetje jeuk van

Citaat:
Ik ben eigenlijk nog steeds te paranoia om het openbaar neer te zetten eigenlijk. Zelfs op FB durfde ik niet helemaal. Ik spreek je daar wel even aan.
V-lid.
Oud 27-05-2013, 20:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou, ik ken ook mensen die jaren na dato nog steeds van die wanstaltige plaatjes met zo'n "lieve" tekst in een nog wanstaltiger lettertype plaatsen, ter nagedachtenis aan iemand die overleden is. Uiteraard is de wansmaak gelardeerd met teksten als 'Lieve X, ik denk aan je!' Daar krijg ik een beetje jeuk van
Maar die jeuk lijkt me dan voornamelijk om de vorm te gaan.
Oud 27-05-2013, 20:41
Miekje*
Miekje* is offline
Als ik dit soort dingen lees, wordt ik altijd steeds blijer met het feit dat ik geen Facebookaccount bezit

Overigens vind ik het ook sowieso raar dat je dat soort dingen op internet gaat zetten. Hou dat lekker voor jezelf.
Oud 27-05-2013, 20:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind mensen zonder Facebook raar.
Oud 27-05-2013, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Het is net gebeurd, het heeft impact, waarom zou je dat niet op dit moment op FB plaatsen, het gaat niet over wanstaltige plaatjes met lieve teksten, dus waarom zou je jeuk krijgen van het feit dat iemand meldt dat zijn/haar opa vannacht is doodgegaan,

Citaat:
V-lid.
Helemaal niet in dit geval, want ik heb er zelf hier nergens iets over gezegd, Ingegerd vroeg het aan mij en ik zeg dus dat ik daar verder niks over wil zeggen in het openbaar, want paranoïde als fuck op dit moment. Maar het staat op Admin, als je het echt per se wil weten. Niet dat ik me illusies maak dat dat zo afgeschermd is, maar het is niet te Googlen.

De TERING sloeg op Marc die zijn 'toekomstige schoonmoeder' met bloemen en bakken liet zeulen.
Oud 27-05-2013, 20:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind mensen die een telefoon met knopjes hebben ook raar. Tenzij ze ouder zijn, dan is het ontbreken van Facebook ook niet meer raar.
Oud 27-05-2013, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Als ik dit soort dingen lees, wordt ik altijd steeds blijer met het feit dat ik geen Facebookaccount bezit

Overigens vind ik het ook sowieso raar dat je dat soort dingen op internet gaat zetten. Hou dat lekker voor jezelf.
Ik niet, ik heb dat hele facebook om een beetje op de hoogte te blijven wat er gebeurt bij iemand anders. Dus dingen als 'opa is dood' of 'nieuwe baan' of (minder interessant voor mij persoonlijk) 'bevallen van een zoon', is voor mij de bestaans- en hebreden van FB.
Oud 27-05-2013, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Maar die jeuk lijkt me dan voornamelijk om de vorm te gaan.
Niet alleen de vorm. Gedweep met overleden mensen op FB (of welk SM-kanaal dan ook) slaat nergens op. Niemand heeft er wat aan, least of all de overledene.
Oud 27-05-2013, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Het is net gebeurd, het heeft impact, waarom zou je dat niet op dit moment op FB plaatsen, het gaat niet over wanstaltige plaatjes met lieve teksten, dus waarom zou je jeuk krijgen van het feit dat iemand meldt dat zijn/haar opa vannacht is doodgegaan,
Er zit dan ook wel iets verschil tussen Nardin haar post waar ze commentaar op heeft en hetgeen ik bedoel, eigenlijk
Advertentie
Oud 27-05-2013, 20:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Niet alleen de vorm. Gedweep met overleden mensen op FB (of welk SM-kanaal dan ook) slaat nergens op. Niemand heeft er wat aan, least of all de overledene.
Blijkbaar heeft degene die erover post er iets aan.
Oud 27-05-2013, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Blijkbaar heeft degene die erover post er iets aan.
Ja, laten zien hoe betrokken hij of zij is, zelfs na al die tijd. Op een social media-kanaal. Prachtmensen doen dat
Oud 27-05-2013, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Er zit dan ook wel iets verschil tussen Nardin haar post waar ze commentaar op heeft en hetgeen ik bedoel, eigenlijk
Well duh, maar jij reageerde op mijn 'waarom niet' met jouw verhaal, terwijl ik wilde weten waarom je dit specifiek niet zou kunnen plaatsen.

Citaat:
Ja, laten zien hoe betrokken hij of zij is, zelfs na al die tijd. Op een social media-kanaal. Prachtmensen doen dat
Ja, iedereen doet dat alleen maar om aan iedereen te tonen hoe betrokken ze zijn, natuurlijk.
Oud 27-05-2013, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Well duh, maar jij reageerde op mijn 'waarom niet' met jouw verhaal, terwijl ik wilde weten waarom je dit specifiek niet zou kunnen plaatsen.
Iedereen mag alles posten hoor, 't zal mijn tijd wel duren. Alleen in Quintianoland ga je geen hoge ogen gooien

Citaat:
Ja, iedereen doet dat alleen maar om aan iedereen te tonen hoe betrokken ze zijn, natuurlijk.
Wat anders
Oud 27-05-2013, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Iedereen mag alles posten hoor, 't zal mijn tijd wel duren. Alleen in Quintianoland ga je geen hoge ogen gooien
Gelukkig zal het het grootste deel van de wereld aan hun reet roesten hoeveel hoge ogen ze in jouw land gooien
Citaat:
Wat anders
Dus rouwen mag je enkel in stilte en vooral niet openbaar? Een vriendin van me is een kind verloren en ik zie die elk jaar rond dezelfde tijd een post daarover maken. Ik geloof niet dat het haar gaat om haar betrokkenheid te benadrukken of puur om aandacht te krijgen. Misschien dat laatste wel in zekere zin, maar ik gok dat het pijn genoeg doet dat die paar medelevende reacties wel wat steun kunnen betekenen.

Ik vind de hele lievige kaasjes toestanden posts ook irritant, maar wie ben ik om tegen iemand te zeggen hoe ze wel of niet mogen/moeten rouwen.
Oud 27-05-2013, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig zal het het grootste deel van de wereld aan hun reet roesten hoeveel hoge ogen ze in jouw land gooien
't Is maar wat je 'gelukkig' noemt.

Citaat:
Dus rouwen mag je enkel in stilte en vooral niet openbaar? Een vriendin van me is een kind verloren en ik zie die elk jaar rond dezelfde tijd een post daarover maken. Ik geloof niet dat het haar gaat om haar betrokkenheid te benadrukken of puur om aandacht te krijgen. Misschien dat laatste wel in zekere zin, maar ik gok dat het pijn genoeg doet dat die paar medelevende reacties wel wat steun kunnen betekenen.

Ik vind de hele lievige kaasjes toestanden posts ook irritant, maar wie ben ik om tegen iemand te zeggen hoe ze wel of niet mogen/moeten rouwen.
Ik stel helemaal niet dat je enkel in stilte mag rouwen. Ik stel dat het in mijn ogen een beetje onnozel is om FB-posts te maken over dat soort dingen. Wat iedereen verder doet moet men lekker zélf weten, want wat ik al eerder zei; het zal mijn tijd wel duren.
Oud 27-05-2013, 21:24
Verwijderd
Als je om iemand rouwt (of gewoon als iemand dood is) is in principe alles onnozel, dat is waar.

Iedereen gaat daar op een andere manier mee om.
Oud 27-05-2013, 21:28
Verwijderd
Ik snap best dat mensen dingen als 'mijn opa is overleden' op facebook zetten. Maar ik beschouw facebook dan op zich ook gewoon als iets waar ik dingen die ik belangrijk vind kan delen. Daar gebruik ik het ook voor. Mensen die gewoonweg iedereen toevoegen die ook maar 1 gemeenschappelijke vriend hebben snap ik dan ook niet , want daar wil je toch niets mee delen?
Oud 27-05-2013, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Als je om iemand rouwt (of gewoon als iemand dood is) is in principe alles onnozel, dat is waar.
Eh, dat zeg ik helemaal niet.
Oud 27-05-2013, 21:50
Verwijderd
Ik probeer voor 't eerst in mijn leven iets te strijken. Of nouja, dat is niet helemaal waar, maar de eerdere keren waren allemaal óf 1) makkelijke kledingstukken óf 2) lang geleden en sowieso was het altijd 3) met supervisie. Nu heb ik een eigen strijkijzer en alles en ik probeer een jasje te strijken waarvan ik niet helemaal weet of ik die wel zomaar had mogen wassen. Hij is een beetje verfomfaaid. Mijn strijkplank heeft bloemen erop. Het strijkijzer maakt geluid als een bezeten stoomlocomotief.
Oud 27-05-2013, 21:53
Verwijderd
Er zijn altijd van die handige etiketjes waarop staat of en hoe je iets moet wassen . Maar als je het niet had mogen wassen mag je het denk ik ook niet strijken
Oud 27-05-2013, 21:54
Verwijderd
Meh, ik heb nog wat overhemden liggen die ik moet strijken. Bedankt voor de reminder Para
Oud 27-05-2013, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Eh, dat zeg ik helemaal niet.
Ik wel.
Oud 27-05-2013, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Er zijn altijd van die handige etiketjes waarop staat of en hoe je iets moet wassen . Maar als je het niet had mogen wassen mag je het denk ik ook niet strijken
Ja, het etiketje zegt sowieso dat 'ie niet gewassen wil worden, maar ik ben ontevreden over mijn stomerij dus ik had even gegoogled en daar zeiden alle vlijtige huisvrouwen van 'oh ja nee ik was gewoon alles' en zodoende. Het was ook op 60 graden en met centrifugeren, want zo rol ik.

Citaat:
Meh, ik heb nog wat overhemden liggen die ik moet strijken. Bedankt voor de reminder Para
Als je morgenochtend een pasgestreken overhemd uit de kast trekt zal je me dankbaar zijn!
Oud 27-05-2013, 22:04
Verwijderd
En nu ga ik mijn nest in.
Oud 27-05-2013, 22:11
Verwijderd
Over die bloemen ben ik ook best ontevreden, maar de wereld van strijkplankdesign is niet de meest veelzijdige.
Oud 27-05-2013, 22:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
60 graden
Slecht plan.

Verder: strijken vind ik een bijzonder nutteloos tijdverdrijf en als het even kan vermijd ik het dan ook. Ik strijk echt één keer in het half jaar iets
Oud 27-05-2013, 22:13
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Is het jasje nu niet een beetje gekrompen?
Oud 27-05-2013, 22:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben echt een slechte huisvrouw, want behalve strijken vind ik nog veel meer dingen nutteloos. Ramen wassen bijvoorbeeld. Of elke week je bed verschonen. Of elke week dweilen. Of de afwas afdrogen.
Oud 27-05-2013, 22:15
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik strijk trouwens wel regelmatig, dit i.v.m. overhemden.
Oud 27-05-2013, 22:15
Verwijderd
De 60 graden doet 'ie vanzelf als ik hem op 'gemengd wasgoed' doe. Hij kan dan ook niet lager. Maar bij het gemengde wasgoed staat wel een babypakje dus misschien moet ik hem voortaan op iets anders zetten. EHHH
Oud 27-05-2013, 22:17
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Je kunt nergens een wasprogramma met een temperatuuraanduiding selecteren?
Oud 27-05-2013, 22:17
Verwijderd
Ik zou het toch maar naar een stomerij brengen.
Oud 27-05-2013, 22:18
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik denk dat dat een beetje mosterd na de maaltijd is, Wout.
Oud 27-05-2013, 22:19
Verwijderd
Tsja, voor de volgende keer........
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten