Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2013, 21:20
kuijers
kuijers is offline
Hallo,

Ik zal me eerst even kort voorstellen.
Mijn naam is Berdien. Ik doe de opleiding MBO-verpleegkundige. Ik zit nu in mijn laatste jaar van de opleiding. Voor mijn afstudeerproject als verpleegkundige maak ik een scriptie, hierbij doe ik een praktijkonderzoek naar aanleiding van het onderwerp ‘decubituszorg’.
Met dit onderzoek wil graag uitzoeken hoe patiënten de zorg ervaren en van verpleegkundigen zou ik graag willen weten wat hun rol bij de decubitus is en wat voor interventies zij hiervoor toepassen.

De volgende link opent de enquete. het zijn 10 korte vragen en het is volledig anoniem.

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=148931

Alvast bedankt!
Groetjes Berdien
Met citaat reageren
Oud 16-05-2013, 08:38
Verwijderd
Ik snap deze enquête niet, je wil uitzoeken hoe patiënten de zorg ervaren, maar je enquête gaat enkel over verzorgenden/verpleegkundigen? Ik kan in ieder geval niets invullen en ik heb geen idee wat decubitus is (na Google wel en daar heb ik als patiënt een beetje ervaring mee, maar ja, daar kun jij niks mee met deze enquête). Ik denk dat je dit beter op een ander soort forum plaatst dan.

Ik ga ze hier ook naar Lichaam en Gezondheid verplaatsen.

Laatst gewijzigd op 16-05-2013 om 09:10.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2013, 11:51
Nonny
Nonny is offline
Het is uitsluitend gericht op verpleegkundigen of verzorgenden, en ik denk niet dat je deze in zulke hoeveelheden gaat vinden op dit scholierenforum dat er iets relevants uit komt, maar succes met je onderzoek!
Oud 27-05-2013, 22:44
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ingevuld
Oud 29-05-2013, 00:30
Verwijderd
Ingevuld!

Ingegerd naamzoek, zij werkt ook in de zorg!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten