Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2013, 22:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb nog nooit iets naar de stomerij gebracht.
Oud 27-05-2013, 22:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Para, er is vast wel een 40 graden programma ik was namelijk ook alles. Sommige dingen doe ik alleen niet in de droger. Strijken doe ik niet, ik heb ook bijna niks dat gestreken moet worden. En verder ben ik met CR
Oud 27-05-2013, 22:31
Verwijderd
Ik ga trouwens weer een poging doen om te slapen, weltrusten mensen.
Oud 27-05-2013, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Is het jasje nu niet een beetje gekrompen?
Niet gekrompen, wel kromgetrokken. Denk ik. Of misschien kan ik gewoon niet strijken. Ik heb er maar heel veel stoom op gedaan en 'm in de badkamer opgehangen.
Oud 27-05-2013, 22:36
Verwijderd
Er zijn wel wasprogramma's die je op 40 graden kunt zetten, maar 'gemengd wasgoed' leek me wat ik moest hebben, want ik heb namelijk vaak gemengd wasgoed.
Oud 27-05-2013, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ga trouwens weer een poging doen om te slapen, weltrusten mensen.
Welterusten Wout!
Oud 27-05-2013, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, het etiketje zegt sowieso dat 'ie niet gewassen wil worden, maar ik ben ontevreden over mijn stomerij dus ik had even gegoogled en daar zeiden alle vlijtige huisvrouwen van 'oh ja nee ik was gewoon alles' en zodoende. Het was ook op 60 graden en met centrifugeren, want zo rol ik.

Als je morgenochtend een pasgestreken overhemd uit de kast trekt zal je me dankbaar zijn!
Ik was meestal ook alles. Ook als het niet gewassen mag worden. Dingen die volgens het etiket niet in de droger mogen mogen dat vaak toch wel . Alleen dingen waarvan ze zeggen dat het absoluut niet gewassen mag worden en galajurken enzo doe ik toch maar niet . Dure dingen eigenlijk.

Citaat:
Over die bloemen ben ik ook best ontevreden, maar de wereld van strijkplankdesign is niet de meest veelzijdige.
Strijkplankdesigns zijn echt om te huilen
Oud 27-05-2013, 22:49
Verwijderd
Oud 27-05-2013, 22:52
Verwijderd
Citaat:
De 60 graden doet 'ie vanzelf als ik hem op 'gemengd wasgoed' doe. Hij kan dan ook niet lager. Maar bij het gemengde wasgoed staat wel een babypakje dus misschien moet ik hem voortaan op iets anders zetten. EHHH
Nohhhh je geniale fantastische wasmachine? Wat een deceptie.
Oud 27-05-2013, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Nohhhh je geniale fantastische wasmachine? Wat een deceptie.
Ja, wat een fascist, he. En dat liedje van 'm begint me ook de keel uit te hangen.
Verwijderd
Meh, we hadden een werketentje en ik kon niet kiezen wat ik wilde, dus ik deed EAT ALL THE THINGS. Of meer ORDER ALL THE THINGS YOU LIKE. Dus toen had ik aspergesoep, gevolgd door sushi, toen risotto en toen een grand dessert met alle desserts van de kaart (gedeeld met m'n collega's) en m'n buik heeft nu echt heel erge issues met het verwerken van al dat spul
Verwijderd
Citaat:
Ja, wat een fascist, he. En dat liedje van 'm begint me ook de keel uit te hangen.
Wat treurig
Oud 27-05-2013, 23:07
Carn
Carn is offline
mijn wasmachine heeft een braaf programma voor gemengde was; 40 graden; 1 uur . Er is ook nog een snelwas die na n half uur klaar is; die gebruik ik ook wel eens.
Oud 27-05-2013, 23:23
Verwijderd
Weet iemand misschien hoe ik de kikkers hier in de sloot uitzet.
Oud 28-05-2013, 05:50
Verwijderd
Citaat:
Ik probeer voor 't eerst in mijn leven iets te strijken. Of nouja, dat is niet helemaal waar, maar de eerdere keren waren allemaal óf 1) makkelijke kledingstukken óf 2) lang geleden en sowieso was het altijd 3) met supervisie. Nu heb ik een eigen strijkijzer en alles en ik probeer een jasje te strijken waarvan ik niet helemaal weet of ik die wel zomaar had mogen wassen. Hij is een beetje verfomfaaid. Mijn strijkplank heeft bloemen erop. Het strijkijzer maakt geluid als een bezeten stoomlocomotief.

Citaat:
Heel veel allesreiniger in de sloot doen.
Oud 28-05-2013, 06:14
Verwijderd
Citaat:
Ik ben echt een slechte huisvrouw, want behalve strijken vind ik nog veel meer dingen nutteloos. Ramen wassen bijvoorbeeld. Of elke week je bed verschonen. Of elke week dweilen. Of de afwas afdrogen.
Hehe, dat klinkt heel herkenbaar ^^ In de jaren dat ik hier woon zijn de ramen nog nooit door mij gewassen. Strijken heb ik laatst geprobeerd omdat ik een naad moest strijken om te naaien, toen bleek mijn strijkijzer te lekken. Het staat dan ook al 4 jaar niks te doen.

Citaat:
De 60 graden doet 'ie vanzelf als ik hem op 'gemengd wasgoed' doe. Hij kan dan ook niet lager. Maar bij het gemengde wasgoed staat wel een babypakje dus misschien moet ik hem voortaan op iets anders zetten. EHHH
60 graden, er is eigenlijk bijna niets dat op 60 graden of hoger moet/hoeft. Lakens en handdoeken/keukendoekjes of ondergoed (dat geen fijne lingerie is) en babypakjes Ik was standaard dingen altijd op 30 graden (ook spullen die eigenlijk niet mogen, maar die vaak nog wat kouder) en alles wordt ook gewoon schoon.
Je wast op een hoge temperatuur tegen bacteriën, maar je gewone dagelijkse kleding zal normaal niet onder de bacteriën zitten.

Heeft je was machine geen opties voor fijne was? Want dat zal een lagere temperatuur hebben.

Citaat:
Niet gekrompen, wel kromgetrokken. Denk ik. Of misschien kan ik gewoon niet strijken. Ik heb er maar heel veel stoom op gedaan en 'm in de badkamer opgehangen.
Ik denk dat dat inderdaad het beste is wat je kunt proberen. Je kunt ook nog stoom in de badkamer creëren door te gaan douchen of een bad te nemen.

Citaat:
Uitzetten? Kikkers die je ergens hebt weggevangen daar uitzetten? Gewoon de emmer erin omkieperen? Of wat bedoel je?
Oud 28-05-2013, 06:17
Verwijderd
Overigens zag ik laatst gave designs voor strijkhoezen en toen was ik een beetje kwaad dat ik ze niet kon kopen omdat ik nooit strijk

En blijkbaar is het zoveelste koppel in mijn kennissen/vriendenkring er aan zonder dat ik het in de gaten had. Ze hebben 2 kleine kinderen. Gaat goed daar.
Oud 28-05-2013, 06:21
Verwijderd
Uitzetten als in met een uitknop!

Je kunt ook dieren die je vangt weer uitzetten ^^ Daar zat ik dus aan te denken, want dat heb ik vaak genoeg met kikkers moeten doen. Dat is namelijk de enige manier om het geluid te minderen: ze vangen en kilometers verder in een andere sloot gaan gooien. Er zijn zomers geweest dat ik emmers vol heb gevangen en nog hadden we een uitgebreid kikkerkoor
Oud 28-05-2013, 07:26
Verwijderd
Citaat:
Heel veel allesreiniger in de sloot doen.
Citaat:
Uitzetten als in met een uitknop!

Je kunt ook dieren die je vangt weer uitzetten ^^ Daar zat ik dus aan te denken, want dat heb ik vaak genoeg met kikkers moeten doen. Dat is namelijk de enige manier om het geluid te minderen: ze vangen en kilometers verder in een andere sloot gaan gooien. Er zijn zomers geweest dat ik emmers vol heb gevangen en nog hadden we een uitgebreid kikkerkoor

Normaal begint het geluid van die kikkers me pas te irriteren als het vakantie is, want dan slaap ik altijd pas laat. Maar nu was dat geluid niet te harden joh. Ik lig ook precies met mijn kamer naast onze sloot, dus dat is niet zo handig. Ik ga toch maar een keertje oordoppen kopen!
Oud 28-05-2013, 07:29
Verwijderd
Morgen!

ik moet zo naar de kapper, maar geen zin.
Oud 28-05-2013, 09:54
Verwijderd
Citaat:
ik moet zo naar de kapper, maar geen zin.
Kapper is toch leuk? Wat ga je laten knippen?
Oud 28-05-2013, 12:30
Verwijderd
Wat is jullie associatie met baywatch? Eerste dingen waar je aan denkt? En niet zo zeer richting strand enzo, maar meer qua items
Oud 28-05-2013, 12:30
Verwijderd
die reddingsboeidingen waar ze mee rondrennen in de openingstune
Oud 28-05-2013, 12:31
Verwijderd
en badpakken en tieten natuurlijk
Oud 28-05-2013, 12:34
Verwijderd
Pamela Anderson. Maar ik heb het nooit gezien.
Oud 28-05-2013, 12:36
Verwijderd
Oh ja, de drijvers die was ik vergeten
Oud 28-05-2013, 12:40
Verwijderd
The Hoff, Yasmine Bleeth en de rode drijvers.
Oud 28-05-2013, 12:46
Verwijderd
Dat liedje
Oud 28-05-2013, 12:51
Verwijderd
?
Oud 28-05-2013, 12:54
Verwijderd
Je hebt me wel weer op een nieuw idee gebracht
Oud 28-05-2013, 12:54
Macrador
Macrador is offline
Borsthaar van The Hoff, tieten van Pamela
Oud 28-05-2013, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Je hebt me wel weer op een nieuw idee gebracht
Wat dan?
Oud 28-05-2013, 13:12
Verwijderd
Dit is voor de introductieweken op mijn vereniging. Maar we kunnen ook muziek afspelen buiten . De omwonenden zullen blij zijn
Oud 28-05-2013, 13:34
Verwijderd
Herkenbaar! Het was ook een thema op mijn introductie van de vereniging, lang geleden Vandaar het liedje, dat werd gewoon non-stop gedraaid
Oud 28-05-2013, 13:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ging net kijken voor abonnementen en toen moest ik ineens 300 in een keer betalen voor het toestel. Ja, ik heb een gaatje in mijn hoofd
Oud 28-05-2013, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ging net kijken voor abonnementen en toen moest ik ineens 300 in een keer betalen voor het toestel. Ja, ik heb een gaatje in mijn hoofd
Toevallig ben ik ook een beetje aan het kijken, maar de mijne kost lost 300 euro. Mjah, dan heb ik weer geen abonnement en dat wil ik wel.
Oud 28-05-2013, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Wat is jullie associatie met baywatch? Eerste dingen waar je aan denkt? En niet zo zeer richting strand enzo, maar meer qua items
een jeep en slow motion.
Citaat:
heb je al iets gevonden? Ik ben ook aan het kijken.
Oud 28-05-2013, 14:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, ik ben ermee opgehouden. Ik ga sowieso eerst even mijn proeftijd afwachten.

Plus, ik wil heel graag bij T-mobile blijven met dit nummer (eisen eisen), dus daar moet ik over een tijdje even voor gaan zitten.
Onze vader zit wel telkens 'oh dat is goedkoop, neem dat lekker' bij elke Hollands Nieuwe reclame
Oud 28-05-2013, 14:41
Verwijderd
nummer meenemen kan overal hoor.
Oud 28-05-2013, 14:41
Verwijderd
en ik raad iedereen ten zeerste af om ooit HN te nemen!!
Oud 28-05-2013, 14:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nummer meenemen kan overal hoor.
Weet ik wel, maar ik vind T-Mobile wel fijn.

Overigens sta ik ook wel open voor Vodafone of Hi ofzo hoor, maar daar heb ik me nog niet in verdiept.
Oud 28-05-2013, 14:46
Verwijderd
Ik ga vannacht niet slapen en morgen ook niet. Mijn haar zit nu heel leuk. Ik ging een proefkapsel doen voor het galakapsel.
Oud 28-05-2013, 14:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En hallo, als ik 40 euro per maand moet betalen wil ik niet ook nog eens 300-400 voor de telefoon neerleggen, dan kan ik net zo goed een losse kopen.
Oud 28-05-2013, 15:13
Verwijderd
Meh nog steeds niks van papa gehoord (vandaag komt de uitslag van de onderzoeken + behandelplan voor z'n vrouw) maar ik weet niet hoe laat de afspraak was, dus ik ben bang dat ik ongelegen bel als ik zelf bel en meh
Oud 28-05-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
en ik raad iedereen ten zeerste af om ooit HN te nemen!!
Wat een clusterfuckorganisatie is dat inderdaad.
Oud 28-05-2013, 15:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Gvd, klote Memorial Day, ik me al helemaal verheugen op de nieuwe episode van Game of Thrones, wordt ie volgende week pas uitgezonden omdat de kijkcijfers anders tegen zouden vallen
Oud 28-05-2013, 15:37
Verwijderd
Ik moet nog beginnen met GoT
Oud 28-05-2013, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Rode badpakken.
Oud 28-05-2013, 15:52
Verwijderd
Afvalspoiler

Spoiler
Oud 28-05-2013, 16:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Haat aan mensen die dit soort berichten op facebook zetten:

Vandaag is mijn opa overleden, na 3 weken dat hij steeds sneller achteruit ging. Verwacht, maar toch blijft het onverwacht.
Wat mag volgens jou dan wel? Ik vind dit nog wel enigszins een ZINNIGE FB-post, voor zover FB zinnig is. Beter dan iets als: "Vandaag lekker biertje pakken uitroepteken uitroepteken uitroepteken"

Regels voor berichten