Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Meh, we hadden een werketentje en ik kon niet kiezen wat ik wilde, dus ik deed EAT ALL THE THINGS. Of meer ORDER ALL THE THINGS YOU LIKE. Dus toen had ik aspergesoep, gevolgd door sushi, toen risotto en toen een grand dessert met alle desserts van de kaart (gedeeld met m'n collega's) en m'n buik heeft nu echt heel erge issues met het verwerken van al dat spul
![]() |
![]() |
|
mijn wasmachine heeft een braaf programma voor gemengde was; 40 graden; 1 uur
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Je wast op een hoge temperatuur tegen bacteriën, maar je gewone dagelijkse kleding zal normaal niet onder de bacteriën zitten. Heeft je was machine geen opties voor fijne was? Want dat zal een lagere temperatuur hebben. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Overigens zag ik laatst gave designs voor strijkhoezen en toen was ik een beetje kwaad dat ik ze niet kon kopen omdat ik nooit strijk
![]() En blijkbaar is het zoveelste koppel in mijn kennissen/vriendenkring er aan zonder dat ik het in de gaten had. Ze hebben 2 kleine kinderen. Gaat goed daar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uitzetten als in met een uitknop!
![]() Je kunt ook dieren die je vangt weer uitzetten ^^ Daar zat ik dus aan te denken, want dat heb ik vaak genoeg met kikkers moeten doen. Dat is namelijk de enige manier om het geluid te minderen: ze vangen en kilometers verder in een andere sloot gaan gooien. Er zijn zomers geweest dat ik emmers vol heb gevangen en nog hadden we een uitgebreid kikkerkoor ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Normaal begint het geluid van die kikkers me pas te irriteren als het vakantie is, want dan slaap ik altijd pas laat. Maar nu was dat geluid niet te harden joh. Ik lig ook precies met mijn kamer naast onze sloot, dus dat is niet zo handig. Ik ga toch maar een keertje oordoppen kopen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Nee, ik ben ermee opgehouden. Ik ga sowieso eerst even mijn proeftijd afwachten.
Plus, ik wil heel graag bij T-mobile blijven met dit nummer (eisen eisen), dus daar moet ik over een tijdje even voor gaan zitten. Onze vader zit wel telkens 'oh dat is goedkoop, neem dat lekker' bij elke Hollands Nieuwe reclame ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|