Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2013, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Oke, nog eentje dan uit datzelfde verhaal: (ging over een weekendje weg waar ik goddank niet bij aanwezig was)

's avonds gingen ze uit, en na een hele tijd ging die vriendin waar ik net was dan maar drankjes bestellen voor iedereen, want het scheen anders niet te gaan gebeuren. Vervolgens zijn ze daar iets van 2,5 uur geweest, zonder dat iemand verder nog drinken ging bestellen. En dit zijn allemaal mensen met een baan hè, geen studenten ofzo.

/roddelcircuit
Ik weet ook een mooie in dat genre. Ga je op een zakenreis van een paar duizend euro, alles wordt voor je betaald behalve als je persoonlijk dingen doet natuurlijk, zit je met een aantal mensen op de laatste dag in het hotel en iemand zegt dat hij dan wel deze keer trakteert. Half uur gaat voorbij, niks, uiteindelijk iedereen dorstig en iemand anders gaat drank halen. Nog een kwartier later komt hij terug met de mededeling dat ze geen dollars wilden aannemen. Iedereen wtf? Bleek hij buiten op straat, voor het hotel, cola hebben proberen te halen aan een kraampje.
Wat voor een schooier ben je dan?

En sterkte Sann!
Advertentie
Oud 28-05-2013, 20:34
Verwijderd
Ik eet een gebakken ei gemaakt van zes eieren
Oud 28-05-2013, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Wat een sufkutten
Ja, en dit is nog maar het topje van de ijsberg.

Nu we het er toch over hebben even een vraag (want ik weet niet hoe dat soort dingen normaal gesproken gaan):

is het normaal dat er tijdens weekendjes weg in huisjes over alles tot in den treure moet worden gediscussieerd? Welke boodschappen worden er gedaan, wie lust dit, welk tentje gaan we eten, welke T-splitsing nemen we tijdens het wandelen, wie gaat bij wie op de kamer, wie gaat met wie mee naar de sauna, wie heeft wiens shampoo gebruikt.
Het scheen allemaal niet zo reuze gezellig te zijn, maar dan na afloop natuurlijk wel weer heel Facebook volpleuren met foto's en hoe fijn er geterrast is en alles. Oh man, wat een mensen.

Ben zo blij dat ik er niet bij was. Want heb sowieso al een hekel aan mensen die moeilijk doen met eten. Ze schijnen drie kwartier te hebben gedaan over het bestellen in een restaurant (ja, als iedereen eerst naar z'n moeder moet bellen ).
Oud 28-05-2013, 20:36
Verwijderd
Oke, ben weer klaar
Oud 28-05-2013, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Oke, nog eentje dan uit datzelfde verhaal: (ging over een weekendje weg waar ik goddank niet bij aanwezig was)

's avonds gingen ze uit, en na een hele tijd ging die vriendin waar ik net was dan maar drankjes bestellen voor iedereen, want het scheen anders niet te gaan gebeuren. Vervolgens zijn ze daar iets van 2,5 uur geweest, zonder dat iemand verder nog drinken ging bestellen. En dit zijn allemaal mensen met een baan hè, geen studenten ofzo.

/roddelcircuit
Zeau, moeilijk irritant, zo'n groep
Oud 28-05-2013, 20:37
Verwijderd
Nee, dat lijkt me niet normaal en ook allesbehalve leuk ja
Oud 28-05-2013, 20:37
Verwijderd
Citaat:
is het normaal dat.. *snip* Oh man, wat een mensen.
Nee.

Oud 28-05-2013, 20:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wij hebben gewoon gezegd 'alle rekeningen/bonnetjes/uitgaven splitten, na de vakantie maken we de balans op', dan heb je ook geen gezeik met wie de cola had en wie de appelsientje.

Voor de rest scheelt het ook heel erg als je geen gierige huppelkutten meeneemt op vakantie
Oud 28-05-2013, 20:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik hoorde net een verhaal over iemand die haar moeder ging bellen tijdens een etentje om te vragen of ze weleens lamsvlees had gegeten en of ze dat luste. Ze is ruim 25.
Ik vraag ook wel eens aan mijn moeder of ik iets lust hoor, ik ben ruim 23.
Oud 28-05-2013, 20:39
Verwijderd
Ik heb de speldjes uit het haar gehaald en nu voel ik me een poedel.
Oud 28-05-2013, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Ook als je haar ervoor moet bellen? Als je in een restaurant zit om te bestellen? Sorry, maar dat vind ik dan gewoon raar
Oud 28-05-2013, 20:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Echt? Dat wéét je toch wel, en anders probeer je het toch gewoon?

Dat je niet weet of je iets exotisch zoals gemarineerde hamerhaai op een bedje van pastinaak en mierikswortel lust, oke, maar lamskoteletjes?
Oud 28-05-2013, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Kapper is toch leuk? Wat ga je laten knippen?
Niets, ik ging een proefkapsel laten maken voor het gala.
Verwijderd
http://www.dumpert.nl/mediabase/6545...door_plee.html

Chinezen spoelen baby door de wc.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ook als je haar ervoor moet bellen? Als je in een restaurant zit om te bestellen? Sorry, maar dat vind ik dan gewoon raar
Mwah, nee, als ik zonder haar uit eten ben, bestel ik wel iets dat ik zeker lust bij nader inzien is dát wel een beetje vreemd ja. Maar de laatste keer (mijn eerste sushi-ervaring) heb ik haar het meeste laten bestellen, zij is de enige die weet wat ik lekker vind.

Al haalt ze soms mij en Pip door elkaar met 'ja, eh, ik weet het niet meer hoor, met jullie allemaal' en dan kan ik mooi terugkomen met 'met al die kinderen die je hebt, bedoel je?'
Oud 28-05-2013, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Nooo
Ooit van proeven gehoord?
Oud 28-05-2013, 20:43
Verwijderd
Ooit eens een avondje voetbal kijken in 'n café gedaan. Daar zat een gozert bij die wilde aan het eind van de avond niet gewoon door 6 splitten met de groep omdat hij, en ik citeer, '.. geen bitterbal van het bittergarnituurtje had gegeten.' Nou, ik schoot even vol.
Oud 28-05-2013, 20:44
Verwijderd
Citaat:

Dat je niet weet of je iets exotisch zoals gemarineerde hamerhaai op een bedje van pastinaak en mierikswortel lust, oke, maar lamskoteletjes?
Ook bij die eerste, waarom zou je moeder je kunnen vertellen of je dat lust?
Oud 28-05-2013, 20:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Ja, echt en nee, dat weet ik niet. Niet altijd. Soms ligt er iets onherkenbaars op mijn bord en dan vraag ik 'wat is het en lust ik het?'
Maar ik ga haar niet bellen zoals in het verhaal van Ste hoor, dat doe ik alleen als ze erbij is en proberen is een beetje meh, ik ben een zeiketer en als iets er ranzig uit ziet, hoef ik het al niet.

Lamskoteletjes, ik heb geen idee of ik dat lust. Maar dat is meer omdat ik al jaren geen vlees heb gegeten. Dat zou wel iets zijn om aan mijn moeder te vragen
Oud 28-05-2013, 20:45
Verwijderd
Ik weet nog dat ik vroegah eens bij een vriendinnetje bleef eten, en ik belde m'n moeder op om dat te zeggen. We gingen chili con carne eten, en toen zei m'n moeder "oh, maar dat lust jij niet!''.

Dat is wel exemplarisch voor mijn moeder, zelfs iets niet lusten, en dan ervan uitgaan dat ik het vast ook niet ga lusten
Oud 28-05-2013, 20:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nooo
Ooit van proeven gehoord?
Jawel, maar sinds dat ene incident met blauwe kaas doe ik niet meer aan proeven van random dingen.
Citaat:
Ooit eens een avondje voetbal kijken in 'n café gedaan. Daar zat een gozert bij die wilde aan het eind van de avond niet gewoon door 6 splitten met de groep omdat hij, en ik citeer, '.. geen bitterbal van het bittergarnituurtje had gegeten.' Nou, ik schoot even vol.
Dat soort mensen moeten echt kapot.
Oud 28-05-2013, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Oud 28-05-2013, 20:46
Macrador
Macrador is offline
Ik zag het op het nieuws vandaag. Wtf ook
Oud 28-05-2013, 20:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ook bij die eerste, waarom zou je moeder je kunnen vertellen of je dat lust?
Ja, idd
Oud 28-05-2013, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Mwah, nee, als ik zonder haar uit eten ben, bestel ik wel iets dat ik zeker lust bij nader inzien is dát wel een beetje vreemd ja. Maar de laatste keer (mijn eerste sushi-ervaring) heb ik haar het meeste laten bestellen, zij is de enige die weet wat ik lekker vind.

Al haalt ze soms mij en Pip door elkaar met 'ja, eh, ik weet het niet meer hoor, met jullie allemaal' en dan kan ik mooi terugkomen met 'met al die kinderen die je hebt, bedoel je?'
nou, jij bent best een schijterd met nieuwe dingen proberen, hoewel je het bijna altijd lekker vindt bij mij.

En ik ben heel consequent in wat ik echt goor vindt en ik proef ook nog weleens wat
Oud 28-05-2013, 20:49
Verwijderd
snel afgezet, ik hoef dit niet te zien geloof ik
Citaat:
Oud 28-05-2013, 20:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wehhe.
Laatst waren we met een groep, vrijgezellenavond, en toen bestelden er 2 (van de 7) nog een dessert na van 8 euro, de rest niks. Toen had iedereen ook zoiets van: betaal die zelf maar
Oud 28-05-2013, 20:50
Verwijderd
Als ik iets niet lekker vind heb ik ook meteen de neiging niet te eten. Alleen als ik bij andere mensen blijf eten, en ze maken iets dat ik niet lust ik gewoon mijn bord leeg. Want je kunt moeilijk zeggen, nee ik lust het niet geef maar iets anders.
Oud 28-05-2013, 20:50
Verwijderd
Ik heb volgens mij nog nooit iets gegeten dat ik goor vond. Ik ben geen fan van schimmelkaas, maar mwa, ik kan 't best eten. En vermalen zeeëgels smaken ook best oké met een beetje rijst.
Oud 28-05-2013, 20:51
Verwijderd
Beetje scrollen, beetje reacties lezen.

Citaat:
Tja china, daar doen ze het vaker, vooral als ze een klein meisje krijgen.. Daar was toch ook een regel, iets van 1 kind per gezin? (not sure tough) Maar goed, voor zoiets is er geen excuus, opsluiten de mensen die dat doen..
desumetal | 28-05-13 @ 14:38

Poep Chinees een beetje letterlijk genomen
Xyrrath | 28-05-13 @ 15:02

kut chinezen
dylanr | 28-05-13 @ 15:13
Oh, GeenStijl.
Oud 28-05-2013, 20:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nou, jij bent best een schijterd met nieuwe dingen proberen, hoewel je het bijna altijd lekker vindt bij mij.

En ik ben heel consequent in wat ik echt goor vindt en ik proef ook nog weleens wat
Dat klopt maar wij lusten vaak dezelfde dingen en jij zou mij niet iets voeren waarvan je zeker weet dat ik het zum kotsen vind. Althans, daar vertrouw ik op

Ik proef ook wel eens wat kuttekop
Oud 28-05-2013, 20:54
Verwijderd
Ik heb volgens mij m'n eetlust terug, en ik ga het denk ik vieren met een zak chips
Even m'n moeder bellen welke chips ik lekker vind, brb.
Oud 28-05-2013, 20:57
Verwijderd
Ik vind het er ergens wel lief uitzien hoe ze hem bevrijden. Al die sterke mannen met zagen en dingen en dan zo'n klein jung.
Oud 28-05-2013, 20:57
Verwijderd
Nog 1 keer koor en dan is het over. Het wordt saai en alles. Er zijn steeds minder mensen, b=vandaag waren me maar met zijn zessen. Ik was praktisch alleen de 2e stem aan het zingen, want verder was er op 1 iemand na alles eerste stem mensen. en die ene 2e stem deed niet echt mee. hij zong met de eerste stem mee. ik doe netjes dit seizoen afronden. mijn beste vriendin is vandaag al gestopt.
Oud 28-05-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb volgens mij m'n eetlust terug, en ik ga het denk ik vieren met een zak chips
Even m'n moeder bellen welke chips ik lekker vind, brb.
Ik ben toe aan een nieuwe snack; heb 't wel een beetje gezien met wat normaliter de revue passeert
Oud 28-05-2013, 21:11
Verwijderd
omdat de anjers stinken, pak ik een koekje.
Oud 28-05-2013, 21:13
Verwijderd
Citaat:
omdat de anjers stinken, pak ik een koekje.
De bruine anjers
Oud 28-05-2013, 21:16
Verwijderd
Citaat:
De bruine anjers
Echt he.
Oud 28-05-2013, 21:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Anjers brengen ongeluk. Dood en verderf. Armoe. God, ik ben echt verpest door mijn moeder en haar rare bijgeloof.
Oud 28-05-2013, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Anjers brengen ongeluk. Dood en verderf. Armoe. God, ik ben echt verpest door mijn moeder en haar rare bijgeloof.
Ze had een keer een MEGA boeket gekregen met o.a. een paar anjers, toen ze jarig was ofzo. Toen had ze de persoon die het had gegeven (iemand uit de kroeg) wijs gemaakt dat ze het zo vreselijk mooi vond dat ze het thuis had neergezet omdat ze bang was dat het snel zou vergaan in het cafe. maar ze had het gewoon linea recta in de kliko geflikkerd
overdrijven is ook een vak he. Ik vind anjers wel gezellige bloempjes.
Oud 28-05-2013, 21:23
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ze had een keer een MEGA boeket gekregen met o.a. een paar anjers, toen ze jarig was ofzo. Toen had ze de persoon die het had gegeven (iemand uit de kroeg) wijs gemaakt dat ze het zo vreselijk mooi vond dat ze het thuis had neergezet omdat ze bang was dat het snel zou vergaan in het cafe. maar ze had het gewoon linea recta in de kliko geflikkerd
Haha, prachtig
Oud 28-05-2013, 21:26
Verwijderd
Als ik iemand ooit een anjer cadeau zou doen, doe ik er een kaartje bij. "Deze anjer is voor mijn kanjer."
Oud 28-05-2013, 21:27
Hazel
Hazel is offline
Oud 28-05-2013, 21:28
Verwijderd

Oud 28-05-2013, 21:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja I know ze is nogal para. Maar door haar hoef ik ze nu ook niet meer, als ik ze überhaupt kan identificeren that is.
Oud 28-05-2013, 21:30
Verwijderd
Maru <3
Oud 28-05-2013, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Haha, prachtig
dat wijf is niet goed bij d'r knor.
Citaat:
Als ik iemand ooit een anjer cadeau zou doen, doe ik er een kaartje bij. "Deze anjer is voor mijn kanjer."

<3
Oud 28-05-2013, 21:32
Verwijderd
Het beste is die ontevreden zwiepende staart in de eerste.
Oud 28-05-2013, 21:34
Verwijderd
Katten en dozen; wat een geniale combinatie is dat
Oud 28-05-2013, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Katten en dozen; wat een geniale combinatie is dat
Ook te gebruiken als decoy!

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten