| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook pikzwart dus. En dik, en veel en snelgroeiend en op een witte huid.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
) Ik ga dus echt een keer sparen voor van dat gelaser, al is 't maar mn bikinilijn of zo dat scheelt al iets. ![]() En dat je ballonkuiten zou hebben is werkelijk nog nooit in me opgekomen. Je hebt misschien een ''Nederlandse lichaamsbouw'' (als in: niet zoals Françaises of Italiaanse ''vrouwtjes") maar ballonkuiten? ![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Binnen een halve dag zie je de dikke zwarte stoppels alweer tevoorschijn komen ![]()
Spoiler
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben ook blij dat ik brunette ben hoor, maar behalve op mn hoofd kan 't me gestolen worden. Citaat:
![]() Citaat:
In het echt ben ik feel liev&sagter, als ik mn omgeving mag geloven.
|
|||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Oh en mijn hoofdhaar wordt al grijs. Hartstikke grijs, maar ik verf het toch al altijd, dus dat boeit niet zoveel. En als ik van deze pillen af ben en ik heb nog steeds last van die haren, dan ga ik lichtflitsgedoe laten doen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze willen graag allemaal van die Hanna Hoekstra's met slechts 3 % vet en 3 % talent? Ik dacht dat ik in een raar vermoeiend wereldje zat, met al het gedoe rondom dat ons klasje zo briljant zou zijn/moet zijn, maar als ik dan aan dit soort fratsen denk valt het wel mee. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Nou zeg. Wat heeft dat ook in godsnaam te maken met je acteerprestaties.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben blij dat ik voor mijn werk niet een bepaald uiterlijk nodig heb. Behalve dan iets van representativiteit, maar zelfs dat valt wel mee. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() On a related note; ik heb ooit eens een vrouw gezien met okselhaar en ze liet mijn nieuwsgierigheid lekker gaan. Fascinerend was dat, schattig zelfs. Superzacht, heel licht. Citaat:
|
|||
|
|
|
Verwijderd
|
Oh
iemand wordt ook grijs . Bij mij zie je ook heel veel grijze haren al ![]() . Mijn zus heeft ze ook, maar die is blond, dus daar zie je het niet echt. Mijn vriendje vindt het leuk om ze uit te trekken . Maar goed, mijn moeder werd ongeveer grijs op haar 30e en is toen begonnen met verven, dus ik hoop dat ik het langer kan uithouden
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn ergste complex is trouwens niet de haargroei maar een gevolg daarvan. Namelijk de hidradenitislittekens -waarvan de grootste acht cm lang is- door ingegroeide haren. Waardoor ik dus alleen nog maar bikini's met pijpjes kan dragen omdat het er anders superranzig en onverzorgd uitziet ;(
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|