Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2013, 22:49
Verwijderd
Trusten Absinthe!
Advertentie
Oud 30-05-2013, 22:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
In dat geval moet ik ook maar gaan slapen. Toedeloe!
Verwijderd
Citaat:
Huh? Dan heb je WSZ niet goed gevolgd.
Klopt ook!

Maar voor zover ik weet ben ik de enige die er multiple ''-smileys aan vuilgemaakt heeft.
Verwijderd
Gaat iedereen nu ineens rap naar bed? Jezus

Slaap wel, alle afhakers.
Oud 30-05-2013, 22:51
Verwijderd
Welterusten, slapers.
Oud 30-05-2013, 22:51
Verwijderd
Ben ik er een keer!
Oud 30-05-2013, 22:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Eew, een fb-contact plaatst een foto van olifanten die zijn doodgereden door een trein waarom moet dat gedeeld worden.
Verwijderd
Heb je aflevering 5 ook al gezien st?
Verwijderd
Citaat:
Popcorn is toch best gezond?
Oh, daar ging het niet over . Meer dat het een beetje zo is van

EN GODVER mijn popcorn is verbrand . Wat raar is, want ik heb hem precies even lang in de magnetron gedaan als altijd.
Verwijderd
Citaat:
Klopt ook!

Maar voor zover ik weet ben ik de enige die er multiple ''-smileys aan vuilgemaakt heeft.
Vorige topique, pagina 8, onderaan
Verwijderd
Citaat:
Oh, daar ging het niet over . Meer dat het een beetje zo is van [afbeelding]

EN GODVER mijn popcorn is verbrand . Wat raar is, want ik heb hem precies even lang in de magnetron gedaan als altijd.
Ja, eh, waarom je voor popcorn koos begreep ik wel heurrr, bedankt voor de motie van wantrouwen
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, slapen.
Oud 30-05-2013, 22:53
Verwijderd
Durf ik eindelijk weer te posten gaat iedereen weg, mooie boel
Verwijderd
Citaat:
Heb je aflevering 5 ook al gezien st?
Nee, want ik heb besloten dat ik afhaak. Ik vind het slecht, nep, saai.

Ik hoor van jullie nog wel of er nog noemenswaardige dingen gebeuren (zoals die onthulling van Wasim, is dat al bekend?).
Verwijderd
Ik ben er nog
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
JA BZV-boer-Marcel-in-boxershort is van de troon gestoten
Ik heb beide fragmenten meerdere keren gekeken, ik kan juist genieten van dit soort cringeworthy dingen.
Oud 30-05-2013, 22:54
Verwijderd
Citaat:

Ik hoor van jullie nog wel of er nog noemenswaardige dingen gebeuren (zoals die onthulling van Wasim, is dat al bekend?).
Nope. Maar dat moet wel zijn dat hij gay is voor ehh z'n buddy toch. Met hun gesalsadans.
Oud 30-05-2013, 22:54
Verwijderd
Citaat:

Dat kan toch maar één ding zijn
Oud 30-05-2013, 22:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Misschien is het toch iets anders. Hij heeft het met Alex' zus gedaan. of hij batst wel met z'n moeder.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb beide fragmenten meerdere keren gekeken, ik kan juist genieten van dit soort cringeworthy dingen.
Ja ik ook. Juist omdat het zó pijnlijk is. Ik denk dat het een beetje masochisme is
Verwijderd
Citaat:
Link die BZV-Marcel eens? Want dat BZV-gebeuren heb ik aan me voorbij laten gaan.
Oud 30-05-2013, 22:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Link die BZV-Marcel eens? Want dat BZV-gebeuren heb ik aan me voorbij laten gaan.
Ik heb al gezocht, maar de video staat nergens meer op YT, en ik heb niet zoveel zin om verder te zoeken.
Oud 30-05-2013, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Het is volgens mij van youtube gehaald
Oud 30-05-2013, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Eerst was ik als verdoofd door het trieste nieuws. Gewoonweg verschrikkelijk, geen woorden voor! Vreselijk! Maar je doet je best. Je probeert je medeleven vorm te geven. Kijk, hier teken ik het condoleanceregister in het gemeentehuis van Zeist. Daarna ben ik doorgereden naar Wijk bij Duurstede. Ik ga ze allemaal af, teken alles. Mijn man gaat mee. Hij neemt de foto’s en die zet ik dan op mijn Facebook-pagina. Ja, je wilt toch iets terugdoen.

Daarna zijn we naar hun basisschool in Zeist gereden, want je wilt toch op je eigen manier steun betuigen. Nee, natuurlijk gaan we niet naar binnen! Waar zie je ons voor aan? We hebben even door het raam gekeken. Die twee lege bankjes in dat klaslokaal. Dat gaat door merg en been. Dan voel je je zo machteloos. Ja, dat is het. Het enige wat mijn man en ik kunnen doen, is uiting geven aan onze machteloosheid. Ieder doet dat op zijn eigen manier. We hoeven natuurlijk niet alle details te weten, maar je vraagt je toch af hoe zo’n afwateringsbuis eruit ziet. Dus toen zijn we naar die sloot gereden, want je wilt het toch zelf ervaren. Maar daar staan dan verkeersregelaars je verschrikkelijk tegen te werken. Daar kan ik zo kwaad om worden! Ik roep dat dan ook tegen zo’n verkeersregelaar. Dat ik er al bij was in de Arena, bij de herdenkingsdienst voor André Hazes. En Pim natuurlijk. En Johannes de bultrug. Alsof ik mijn portie verdriet niet heb gehad! En mijn man en ik doen dit niet voor onszelf, hè. Uit respect voor Ruben en Julian doen we het. Kijk, hier sta ik met mijn rubberen kaplaarzen in die sloot, met een kartonnen bordje met daarop de tekst ‘WAAROM???’ in de hand.

Gedeelde smart is halve smart, zeg ik altijd maar. Het is toch een kwestie van jezelf verplaatsen in het verdriet van die ander. En dat is zwaar. Alles wat je zelf hebt meegemaakt, speelt op zo’n moment weer op. Nou ja, niet dat ik ooit iets heb meegemaakt, maar het had zomaar gekund. Daarom begrijp ik niet dat de familie geen stille tocht wil. En ook geen ballonnen. Wat zijn dat voor mensen, denk ik dan. Zelfs Johannes de bultrug kreeg een stille tocht. We zijn er kapot van, mijn man en ik. Waar hebben wij dit aan verdiend? Doe je zo je best, voor die jongetjes, en dat wordt zo’n stille tocht je zomaar even ontnomen. Alsof je niet mag meeleven. Onbegrijpelijk. Weet je, je mag het misschien niet hardop zeggen, maar soms denk ik wel eens: we leven in een zieke wereld.
Luuk Koelman <33333333
Oud 30-05-2013, 22:58
Verwijderd

<3
Oud 30-05-2013, 22:59
Verwijderd
Oud 30-05-2013, 23:00
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Luuk Koelman <33333333
Paranoide
Oud 30-05-2013, 23:00
Verwijderd
Heh, goed artikel.
Oud 30-05-2013, 23:02
Verwijderd
Die brandbrieven van Luuk Koelman zijn ook briljant
Verwijderd
Dit valt toch nog wel mee? Beschrijf het anders eens
Verwijderd
Ok, ik ben weer een beetje rustiger en wil hier graag toch nog even op reageren

Dit was het grappigste BZV-moment ooit Vooral ook de hand en drie kussen erna met 'welterusten'
Oud 30-05-2013, 23:04
Hazel
Hazel is offline
Ik wil nu ook meer weten van dat BZV moment.
Oud 30-05-2013, 23:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/seizoen...1/default.aspx

46:40
Verwijderd
Zo heerlijk <3
Verwijderd
Citaat:
Vorige topique, pagina 8, onderaan
'Spartelende beentjes' staan me niet echt bij, dus nu wil ik eigenlijk terugkijken, maar ik weet niet of ik het nog eens aan kan zien.
Verwijderd
Citaat:
Ok, ik ben weer een beetje rustiger en wil hier graag toch nog even op reageren

Dit was het grappigste BZV-moment ooit Vooral ook de hand en drie kussen erna met 'welterusten'
Ja oooh <3 ik krijg gewoon weer kippenvel
Oud 30-05-2013, 23:06
Verwijderd

Citaat:
'Spartelende beentjes' staan me niet echt bij, dus nu wil ik eigenlijk terugkijken, maar ik weet niet of ik het nog eens aan kan zien.
JAWEL Marc staat heel nerveus met z'n benen te wiebelen.
Oud 30-05-2013, 23:08
Verwijderd
Hahaaa, you tha man Even kijken.
Oud 30-05-2013, 23:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Marcel , Marc, ik zie een verband!

Trouwens, wat me bij Marc ook heel erg opviel, na herhaaldelijk analyse van de schokkende beelden, was dat ie blijkbaar ook z'n tong gebruikte, maar dan op de in-and-out way.
Oud 30-05-2013, 23:10
Verwijderd
ik wil die driezoenenscene als extra lang gifje als avatar.
Oud 30-05-2013, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, wat me bij Marc ook heel erg opviel, na herhaaldelijk analyse van de schokkende beelden, was dat ie blijkbaar ook z'n tong gebruikte, maar dan op de in-and-out way.
wat?
Oud 30-05-2013, 23:11
Verwijderd
Citaat:

dat zou wel passend zijn
Oud 30-05-2013, 23:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
wat?
Ja, hij ging een beetje raar op en neer met zn hoofd, naar voren en naar achteren, alsof ie op een rare manier zijn tong gebruikte. Arme Linda.
Verwijderd
Citaat:
Ja, hij ging een beetje raar op en neer met zn hoofd, naar voren en naar achteren, alsof ie op een rare manier zijn tong gebruikte. Arme Linda.

Maar volgens mij kwam het muil-initiatief van haar hoor, want hij ging na afloop heel ongemakkelijk lachen van 'omg ik kan dit niet', toch?
Verwijderd
Citaat:

Oud 30-05-2013, 23:14
Verwijderd
Hij heeft ook zo'n vies klein mondje
Verwijderd
Ik vind het zo fijn om deze geneugte met jullie te delen Klaverman HAAT slechte & pijnlijke tv, die kan er echt niet naar kijken.
Verwijderd
Nou ja hij heeft sowieso een kwabbenbek natuurlijk, misschien lijkt z'n mond daarom kleiner.
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft ook zo'n vies klein mondje
met dat zenuwtrekje
Oud 30-05-2013, 23:15
Verwijderd
een kwabbenbek
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten