Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2013, 17:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vriendin sms't (onee wacht, nieuw tijdperk, whatsappt) net dat ze komend blok bij Epke Zonderland in de les zit. Dus ik deed van OEH maar zij vindt hem stom
Oud 31-05-2013, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Vriendin sms't (onee wacht, nieuw tijdperk, whatsappt) net dat ze komend blok bij Epke Zonderland in de les zit. Dus ik deed van OEH maar zij vindt hem stom
Hoe kan je hem stom vinden? Hij is intelligent en grappig en sympathiek en sommigen buiten mijzelf vinden hem ook nog eens knap!
Oud 31-05-2013, 17:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hoe kan je hem stom vinden? Hij is intelligent en grappig en sympathiek en sommigen buiten mijzelf vinden hem ook nog eens knap!
Nou ja, ze vond het wel aardig. Maar ik vind hem dus inderdaad knap, en zij niet.
Oud 31-05-2013, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Hoezo stom ? Hij schijnt echt best wel aardig te zijn

Edit; lezen laat maar.

Moet je dode huid van een schaafwond laten zitten of weghalen? Ik weet het niet meer.
Oud 31-05-2013, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ze vond het wel aardig. Maar ik vind hem dus inderdaad knap, en zij niet.
Ik heb ook niet zoveel met z'n uiterlijk
Oud 31-05-2013, 17:45
Verwijderd
Ik weet niet, Epke heeft iets heel erg schattigs .
Oud 31-05-2013, 17:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat vind ik dus ook ja
Oud 31-05-2013, 17:53
Verwijderd
Aandoenlijk vind ik hem wel, maar niet aantrekkelijk.
Oud 31-05-2013, 17:55
Verwijderd
Mja, ik zit er zo over na te denken, hij heeft eigenlijk wel een beetje wat van mijn vriendje
Oud 31-05-2013, 17:55
Verwijderd
Behalve dat mijn vriendje leuker is
Oud 31-05-2013, 17:58
Verwijderd
Naar aanleiding van de reviews door Noedel en Steffie heb ik gisteren Alles is Familie gekeken. Carice
Oud 31-05-2013, 18:00
Hazel
Hazel is offline
Carice is wel mooi maar ze speelt altijd hetzelfde type.
Oud 31-05-2013, 18:03
Verwijderd
Daar maak ik me niet zo heel erg druk om, assuming dat wat je zegt ook echt waar is.
Oud 31-05-2013, 18:05
Hazel
Hazel is offline
Ik mag ook graag naar haar kijken. Ben benieuwd of ze met dat Greta Garbo project eindelijk eens iets nieuws laat zien.
Oud 31-05-2013, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Heb je de boel in brand gestoken en de deur weggehaald?
Nee het fornuis was er afgebrand en die rare poppetjes gingen gewoon door met eten in het vuur. En daarna met de armen zwaaien, omdat ze het raar vonden dat ze zo dood gingen. Het blijft een komisch wiispel.
Oud 31-05-2013, 18:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nohh dat klinkt wel als heel veel tof werk om te doen. Jammer van die investeringsmaatschappij
Jep, die kunnen op die panden blijven zitten; kost ze geen drol qua lasten en als de gek er het gewenste bedrag voor geeft dan eindigt men alsnog boven de streep; ik had hetzelfde probleem bij de eerste woning die ik op het oog had.
Oud 31-05-2013, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Moet je dode huid van een schaafwond laten zitten of weghalen? Ik weet het niet meer.
Laten zitten tot de wond weg is, denk ik. Althans, dat doe ik meestal.
Oud 31-05-2013, 18:35
Verwijderd
Ik pulk er altijd aan tot het weg is.
Oud 31-05-2013, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Laten zitten tot de wond weg is, denk ik. Althans, dat doe ik meestal.
Ik heb het maar een beetje schoongemaakt met water. Ik zal er denk ik niet aan doodgaan
Oud 31-05-2013, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Jep, die kunnen op die panden blijven zitten; kost ze geen drol qua lasten en als de gek er het gewenste bedrag voor geeft dan eindigt men alsnog boven de streep; ik had hetzelfde probleem bij de eerste woning die ik op het oog had.
ja blijkbaar, een van die huizen (een krot) staat al 14 maanden te koop.
Wij kunnen het bedrag waar het nu voor te koop staat wel betalen, maar er moet minstens 20K in worden gepompt (en misschien nog meer na uitkomst bouwkundige keuring) dus de groeten.

Er staat er nog één te koop in die straat, met uitbouw, schuifpui, luxe keuken+badkamer, alles netjes afwerkt, muren gepleisterd en alles, nieuwe leidingen, nieuw riool, je kan zo je spullen neerzetten en klaar is kees. Is van een particulier.
Als we die prijzen met elkaar vergelijken van het krot en het paleis, dan is ons bod zeer reëel.
Oud 31-05-2013, 18:52
Carn
Carn is offline
Citaat:
ja blijkbaar, een van die huizen (een krot) staat al 14 maanden te koop.
die blijft nog doodleuk te koop staan totdat de markt weer aantrekt. Zo'n maatschappij hoeft geen hypotheek te betalen, op z'n hoogst wat verplichte belastingen; die kunnen dus prima 20 of meer maanden zo'n pand te koop hebben staan.
Oud 31-05-2013, 18:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
De makelaar kwam met een idioot bod, maar 4000 euro lager. Echt niet realistisch, echt alles moet er aan dat huis worden gedaan; keuken die uit elkaar valt als je er naar kijkt, badkamer die gewoon totaal verouderd is, lekkages overal, een vlizotrap die kapot is, verouderde/verroeste radiatoren, alleen beneden dubbelglas, alle kozijnen met afbladderende verf.
Nu hebben we een eindbod gedaan en als dat niet goed genoeg is dan mogen ze het houden. De makelaar zei dat de investeringsmaatschappij van wie die huizen zijn niet op hete kolen zitten en dat ze niet veel gaan zakken.
Citaat:
dus ik gok dat dat niet doorgaat.
Jammerdebammer
Citaat:
Carice is wel mooi maar ze speelt altijd hetzelfde type.
Ik heb een tijdje terug De gelukkige huisvrouw gekeken en toen realiseerde ik me dat dat de eerste film was met Carice die ik zag. Ik vond haar wel goed, trouwens
Oud 31-05-2013, 19:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Naar aanleiding van de reviews door Noedel en Steffie heb ik gisteren Alles is Familie gekeken. Carice
Oud 31-05-2013, 19:12
Verwijderd
Citaat:
oh ik denk juist dat hij dat beloont met een befbeurt! Maar ik denk dat hij heel raar beft, met zijn hoofd heen en weer schuddend als een natte hond die zich uitschudt.
Dit is wel waar, denk ik.

Citaat:
Paranoide, ik lees nu pas je reactie op mijn vraag of we gaan meeten! Uit eten gaan lijkt me heel tof, en als het wat warmer is heeft ook mijn voorkeur, maar in dat restaurant dat je noemde was ik net van plan met mijn lief te gaan eten voor onze verjaardagen.
Ah, leuk! Laat tegen die tijd even weten wat je ervan vond. En dan gaan wij wel ergens anders heen, er is genoeg leuks.

Citaat:
Er is een nieuwe burritotent in Amsterdam en ik ben al de hele dag aan het ponderen of ik een burrito zal halen.
Welke en waar en is 'ie goed en vind jij het ook zo erg dat MyBurrito weg is van de Kinkerstraat?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Carice doet het vooral goed in films op eigen bodem. In Valkyrie en GoT komt ze iets minder sprankelend over.
Verwijderd
Ik vind Carice van Houten tegelijkertijd leuk en irritant.
Oud 31-05-2013, 19:18
Verwijderd
In Black Death is Carice ook sexeh
Oud 31-05-2013, 19:20
Verwijderd
Ik liep net in de supermarkt en toen stond daar ergens kalkreiniger maar ik las kakreiniger en toen moest ik heel hard lachen.
Oud 31-05-2013, 19:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik loop tegen hetzelfde aan.
Oud 31-05-2013, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ja ze is goed en mooi, maar ze moet wel uitkijken dat ze (vooral bij jaloerse wijven ) de 'gunfactor' niet verliest doordat ze telkens overal inzit.
Oud 31-05-2013, 19:34
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Welke en waar en is 'ie goed en vind jij het ook zo erg dat MyBurrito weg is van de Kinkerstraat?
Haarlemmerplein, The Burrito Maker. Op dat hoekje waar voorheen een saladebar en een Thais tentje zaten. Het was zeker goed, ik had taco's met pittige salsa en stond in de fik Bij MyBurrito ben ik nooit geweest, mijn andere favoriet is Tomatillo op de Overtoom.
Oud 31-05-2013, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Ja ze is goed en mooi, maar ze moet wel uitkijken dat ze (vooral bij jaloerse wijven ) de 'gunfactor' niet verliest doordat ze telkens overal inzit.
Ik vind vooral dat ze zo'n 'duhh'-attitude heeft, en een uitstraling van 'ik ben egoïstisch maar niet slecht van hart dus ik probeer je wel te troosten maar eigenlijk wrijf ik alleen een beetje over je rug'. Ofzo.
Oud 31-05-2013, 19:43
Verwijderd
Poeh wat een drukte in Saai ineens! Ben je ook eens een avondje de deur uit, kun je meteen anderhalf topic nalezen!

Oh en nu heb ik ook weer zin om de 100-jarige man te gaan lezen, vond het de eerste keer echt fantastisch.
Oud 31-05-2013, 20:07
Verwijderd
Ik heb een hekel aan het woord 'fameuze'.
Oud 31-05-2013, 20:23
Verwijderd
Morgen eens lekker boeken halen in de bieb. Het mag weer.
Oud 31-05-2013, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Poeh wat een drukte in Saai ineens! Ben je ook eens een avondje de deur uit, kun je meteen anderhalf topic nalezen!

Oh en nu heb ik ook weer zin om de 100-jarige man te gaan lezen, vond het de eerste keer echt fantastisch.
Ja echt, ik vond het een geweldig boek <3
Oud 31-05-2013, 20:34
Verwijderd
Het laatste boek dat ik heb 'gelezen' is een handleiding van MS-DOS 5.0
Oud 31-05-2013, 20:36
Hazel
Hazel is offline
Dan wordt het weer eens tijd voor een echt boek.
Oud 31-05-2013, 20:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben via yt aan het karaoke'en
Oud 31-05-2013, 20:39
Verwijderd
ik heb echt de goeie dag uitgekozen om naar Maastricht te gaan.
Oud 31-05-2013, 20:40
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik ben via yt aan het karaoke'en
Oud 31-05-2013, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Ja echt, ik vond het een geweldig boek <3
Ik heb echt een paar keer moeten huilen van het lachen, dat heb ik echt nooit bij een boek.
Oud 31-05-2013, 20:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
LP schreef:
Jeetje Absinthe, je kunt dat toch ook op een normale manier zeggen? Ze is niet alleen een nieuwe forumbaas, ze is ook nog gewoon redelijk nieuw en kan niet nu al alles weten.
Iemand die vrij nieuw is op het forum en niet de regels weet, wordt tot FB gebombardeerd? Ik dacht dat je een zekere staat van dienst moest hebben om op zijn minst aanspraak te kunnen maken op die functie
Oud 31-05-2013, 20:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het laatste boek dat ik heb 'gelezen' is een handleiding van MS-DOS 5.0
Hoe was de spanningsboog?
Oud 31-05-2013, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Iemand die vrij nieuw is op het forum en niet de regels weet, wordt tot FB gebombardeerd? Ik dacht dat je een zekere staat van dienst moest hebben om op zijn minst aanspraak te kunnen maken op die functie
Ook dat ja.
Oud 31-05-2013, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt een paar keer moeten huilen van het lachen, dat heb ik echt nooit bij een boek.
Die momenten heb ik dan weer meer bij Ammaniti, maar desalniettemin vond ik de 100jarige man heel erg grappig, en ontroerend en gewoon heel gaaf.
Oud 31-05-2013, 20:55
Verwijderd
Ik vond de reactie van Absinthe best normaal.
Oud 31-05-2013, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Nou eh, het is dat de meeste regels common sense zijn maar ik weet veel "officiële" regels ook niet, hoor
Oud 31-05-2013, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vond de reactie van Absinthe best normaal.

Gelukkig, ik vond dat zelf ook maar ik vind wel meer afwijkends de laatste tijd
Oud 31-05-2013, 20:58
Verwijderd
Ik ken die forumer helemaal niet. Post die al lang hier?! Ze lijkt zo uit het niets FB te zijn geworden.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten