Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2013, 21:00
Verwijderd
Ze post nooit op DK, maar wel al een tijdje op andere subfora. Ik vind haar een prima fb.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Ik ken die forumer helemaal niet. Post die al lang hier?! Ze lijkt zo uit het niets FB te zijn geworden.
En op L&R loopt ze als fb al posts aan te passen zag ik, dat is zo'n vervelende beginners'fout' van fb's vind ik
Verwijderd
Maar dat kan natuurlijk ook mijn naïviteit zijn.
Oud 31-05-2013, 21:01
Verwijderd
Televisies?
Verwijderd
Citaat:
En op L&R loopt ze als fb al posts aan te passen zag ik, dat is zo'n vervelende beginners'fout' van fb's vind ik
Dat samenvoegen bedoel je? Dat is wel irritant, ja.
Verwijderd
Citaat:
Ze post nooit op DK, maar wel al een tijdje op andere subfora. Ik vind haar een prima fb.
Daar kan ik niet over oordelen.

Citaat:
, dan maak je het jezelf ook lastiger als je al die posts moet aanpassen.
Verwijderd
Citaat:
Televisies?
Wat
Oud 31-05-2013, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Televisies?
Al gewijzigd. Ik kan maar niet wennen aan die autocorrect.
Oud 31-05-2013, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Dat samenvoegen bedoel je? Dat is wel irritant, ja.
Jep.
Oud 31-05-2013, 21:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik liep net in de supermarkt en toen stond daar ergens kalkreiniger maar ik las kakreiniger en toen moest ik heel hard lachen.

Citaat:
Iemand die vrij nieuw is op het forum en niet de regels weet, wordt tot FB gebombardeerd? Ik dacht dat je een zekere staat van dienst moest hebben om op zijn minst aanspraak te kunnen maken op die functie
Ja, ze is vrij nieuw en nee, ze weet niet alles, maar dat is niet erg. Ik weet ook niet alle regels van alle fora, en zeker niet van waar ik niet/nauwelijks kom. Ik ben plus van Ontspanning en ik weet de regels van Onzin niet eens, 9 van de 10 keer.

En duh, ze doet eens iets fout (en nog goed bedoeld ook), lekker boeiend. Vond het een beetje onnodig om haar daar zodanig op aan te spreken als Absinthe deed. Maar daar hebben we het vanochtend hier al over gehad en leek me prima opgelost. Zij bedoelde het niet zoals ik het opvatte en shit happens
Oud 31-05-2013, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Die momenten heb ik dan weer meer bij Ammaniti, maar desalniettemin vond ik de 100jarige man heel erg grappig, en ontroerend en gewoon heel gaaf.
Oh dat ken ik niet. Wat voor iets is het?
Oud 31-05-2013, 21:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Citaat:
Maar dat kan natuurlijk ook mijn naïviteit zijn.

Citaat:
Ik zal het doorgeven
Oud 31-05-2013, 21:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zit met een half oog die nieuwe Fame te kijken die nu op tv is, en dat is wel echt een schaamteloze kopie van het origineel zeg. Ik dacht dat het een soort vervolg was, maar nee
Oud 31-05-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Oh dat ken ik niet. Wat voor iets is het?
Schrijver Niccolo Ammaniti. Als je echt een compleet maf boek wil is Laat het feest beginnen! een aanrader. Geweldig, bizar boek met alleen maar WTF momenten. Maar Ik haal je op, ik neem je mee heeft ook bizarre verhaallijnen, zwaar over de top schrijfstijl en ook nog veel ontroerende momenten. Is uiteindelijk wel wat serieuzer.
Oud 31-05-2013, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Wat
Abs typte "tv's" in plaats van "FB's". Nu lijk ik wel een mongooltje, nu het aangepast is
Oud 31-05-2013, 21:10
Miekje*
Miekje* is offline
Hoi saaierds. Ik ben verrot as fuck en ga zo slapen.
Oud 31-05-2013, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Hoi saaierds. Ik ben verrot as fuck en ga zo slapen.
Waarom verrot --as fuck, nog wel?
Oud 31-05-2013, 21:12
Verwijderd
Welterusten Miekje!
Oud 31-05-2013, 21:15
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waarom verrot --as fuck, nog wel?
Omdat ik vandaag stage had en de dierenarts en ik 'even' de puntjes op de i gingen zetten voor mijn examen dinsdag, en dat waren nogal veel puntjes. En het was heel erg intensief en het was ook nog eens druk, dus nu ben ik verrot. As fuck.
Citaat:
Welterusten Miekje!
Dankjewel ^^
Oud 31-05-2013, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Schrijver Niccolo Ammaniti. Als je echt een compleet maf boek wil is Laat het feest beginnen! een aanrader. Geweldig, bizar boek met alleen maar WTF momenten. Maar Ik haal je op, ik neem je mee heeft ook bizarre verhaallijnen, zwaar over de top schrijfstijl en ook nog veel ontroerende momenten. Is uiteindelijk wel wat serieuzer.
Oké! Maar het is toch geen chicklit ofzo hè?
Oud 31-05-2013, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik vandaag stage had en de dierenarts en ik 'even' de puntjes op de i gingen zetten voor mijn examen dinsdag, en dat waren nogal veel puntjes. En het was heel erg intensief en het was ook nog eens druk, dus nu ben ik verrot. As fuck.
Ah, dan is een goede nachtrust je welgegund, jongedame. Slaap wel
Oud 31-05-2013, 21:17
Verwijderd
Laat het feest beginnen is echt héél gaaf vind ik trouwens van alle boeken van Ammaniti. En nee, absoluut geen chicklit.
Oud 31-05-2013, 21:17
Verwijderd
Zo te zien moet ik de 100-jarige man ook op mijn lijstje zetten! Maar eerst GoT.
Oud 31-05-2013, 21:19
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ah, dan is een goede nachtrust je welgegund, jongedame. Slaap wel
Zoiets ja. En ik moest vandaag ook al een paar keer bijna janken van de zenuwen, dus dat belooft wat te worden, dinsdag Godnakende.

Trusten, ik ga pitten.
Oud 31-05-2013, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Oké! Maar het is toch geen chicklit ofzo hè?
Neeeeeee, allesbehalve

Citaat:
Laat het feest beginnen is echt héél gaaf vind ik trouwens van alle boeken van Ammaniti. En nee, absoluut geen chicklit.
Ik heb ook echt nooit verder zo'n boek gelezen als Laat het feest beginnen, misschien wel zijn beste, maar ik vond Ik haal je op, ik neem je mee wel écht heel erg mooi hoor
Oud 31-05-2013, 21:20
Verwijderd
Ik heb de 100-jarige man niet uitgerkregen. Halverwege was ik geloof ik. Ik vond het maar saai.
Oud 31-05-2013, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Zo te zien moet ik de 100-jarige man ook op mijn lijstje zetten! Maar eerst GoT.
Ja, die ga je tof vinden. Hij deed me bij vlagen heel erg aan Ammaniti denken
Oud 31-05-2013, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Neeeeeee, allesbehalve

Ik heb ook echt nooit verder zo'n boek gelezen als Laat het feest beginnen, misschien wel zijn beste, maar ik vond Ik haal je op, ik neem je mee wel écht heel erg mooi hoor
Ja, die is ook steengoed, maar op een andere manier ofzo. Wat diepzinniger, Feest is vooral ultrabizar.
Oud 31-05-2013, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de 100-jarige man niet uitgerkregen. Halverwege was ik geloof ik. Ik vond het maar saai.
Neee, hoe kan dat Die hele geschiedenis door vond ik echt een feestje <3
Verwijderd
Zo, en nu echt naar bed met de ierieder.
Verwijderd
Ik raak wel steeds geintrigeerder door die Amanantinititiitie-gast. Misschien eens mijn biebpas uit het stof vissen.
Oud 31-05-2013, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Ja, die is ook steengoed, maar op een andere manier ofzo. Wat diepzinniger, Feest is vooral ultrabizar.
Precies.
Oud 31-05-2013, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Neee, hoe kan dat Die hele geschiedenis door vond ik echt een feestje <3
Geen idee, ik had ook verwacht dat ik het mooi zou vinden. Het taalgebruik stond me echt totaal niet aan, en het feit dat zo'n mannetje wegloopt en dan allerlei 'bizarre avonturen beleefd' vond ik gezocht overkomen.... Ik had hetzelfde bij Nachttrein naar Lissabon, schijnt ook schitterend te zijn maar halverwege trok ik het niet meer.
Oud 31-05-2013, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, ik had ook verwacht dat ik het mooi zou vinden. Het taalgebruik stond me echt totaal niet aan, en het feit dat zo'n mannetje wegloopt en dan allerlei 'bizarre avonturen beleefd' vond ik gezocht overkomen.... Ik had hetzelfde bij Nachttrein naar Lissabon, schijnt ook schitterend te zijn maar halverwege trok ik het niet meer.
Die staat bij mij al lang in de kast om toch nog eens gelezen te worden...
Oud 31-05-2013, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Neeeeeee, allesbehalve

Citaat:
Oké, ik ga er eens naar op zoek!
Oud 31-05-2013, 22:06
Verwijderd

Bereid je wel voor op een overdosis geweld en seks
Oud 31-05-2013, 22:23
Verwijderd
Citaat:

Bereid je wel voor op een overdosis geweld en seks
Oud 31-05-2013, 22:25
Verwijderd
Oud 31-05-2013, 22:31
Verwijderd
Ik lees nu in Voedsel in tijden van schaarste en overvloed, dat is non-fictie, maar het leest wel heerlijk weg.
Oud 31-05-2013, 22:33
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Der Turm van Uwe Tellkamp.
Oud 31-05-2013, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vond de reactie van Absinthe best normaal.
ik niet.
Oud 31-05-2013, 22:37
Verwijderd
Ik heb Volle Maan gekeken en nu voel ik me VIES.
Oud 31-05-2013, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Iemand die vrij nieuw is op het forum en niet de regels weet, wordt tot FB gebombardeerd?
Citaat:
Nou eh, het is dat de meeste regels common sense zijn maar ik weet veel "officiële" regels ook niet, hoor
Citaat:
Ik ben plus van Ontspanning en ik weet de regels van Onzin niet eens, 9 van de 10 keer.
Haha, wat een slechtfunctionerend kloteforum ook.
Oud 31-05-2013, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Haha, wat een slechtfunctionerend kloteforum ook.
Waarom precies? Vind je dat ik niet naar behoren functioneer als FB?
Oud 31-05-2013, 22:42
Verwijderd
Wouldn't know, zie je nooit in actie. Waar ben je eigenlijk fb? Ergens waar geen hond komt toch?
Oud 31-05-2013, 22:43
Verwijderd
Nou, vind je dat LP dan niet naar behoren functioneert?
Oud 31-05-2013, 22:44
Verwijderd
Dat zeg ik toch niet, neem shit niet zo serieus.
Oud 31-05-2013, 22:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik doe nooit wat ik roep soms ontopic, maar verder. Alleen op CG ben ik een bitch, maar daar is het nodig. Hier zijn jullie allemaal wijs genoeg om niet debiel te doen

Nou, ik ga sigaretten maken en naar bed, het werkende leven breekt me op
Oud 31-05-2013, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik toch niet, neem shit niet zo serieus.
Ja eh, jij hebt 't over een "slechtfunctionerend kloteforum". Dan geef ik je een podium om eens door te ragen en tieren, moet ik shit weer niet serieus nemen.
Oud 31-05-2013, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Ja eh, jij hebt 't over een "slechtfunctionerend kloteforum". Dan geef ik je een podium om eens door te ragen en tieren, moet ik shit weer niet serieus nemen.
Haha nee, maar zo al die posts achter elkaar van 'oh nee, ik ben fb maar weet ook dit en dat niet', en toen had ik even zin om op het forum te kankeren ofzo
Beter op het forum dan op jullie, ja tog!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten