Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2013, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Haha nee, maar zo al die posts achter elkaar van 'oh nee, ik ben fb maar weet ook dit en dat niet', en toen had ik even zin om op het forum te kankeren ofzo
Beter op het forum dan op jullie, ja tog!
Nou, voel je vrij om op mij te kankeren hoor. Impress me En ach, zo lang het allemaal loopt en niemand heeft te klagen is het prima. Of je nou alle forumgeboden kan opdreunen of niet.
Advertentie
Oud 31-05-2013, 23:03
Hazel
Hazel is offline
Je ziet toch dat Stefenootje iets te klagen heeft
Oud 31-05-2013, 23:04
Verwijderd
Klagen om het klagen vind ik geen klagen, maar V-liderietus.
Oud 31-05-2013, 23:13
Verwijderd

Prettige stemmen, leuk liedje. Jammer van de lelijke clip. Je ziet precies wat ze wilden doen maar het is een beetje mislukt, met die vreselijk stijve animatie en die onbeweeglijke lok haar voor dat oog en die lelijke stilering.
Oud 31-05-2013, 23:21
Verwijderd
Kat en Para: nieuws over Monsanto
Oud 31-05-2013, 23:31
Turk February
Turk February is offline
Weer net onder de finalisten geëindigd bij de filmquiz. Zul je altijd zien.

Wel nog even een 'babbeltje' gemaakt met quizmaster Hans Teeuwen.

Laatst gewijzigd op 31-05-2013 om 23:37.
Oud 31-05-2013, 23:34
Hazel
Hazel is offline
Wie wonnen er?
Oud 31-05-2013, 23:36
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wie wonnen er?
Twee ex-collega's van me, waarvan er eentje qua kennis wel echt de R van de bende was.
Oud 31-05-2013, 23:37
Hazel
Hazel is offline
De R van de bende?
Oud 31-05-2013, 23:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Weer net onder de finalisten geëindigd bij de filmquiz. Zul je altijd zien.

Wel nog even een 'babbeltje' gemaakt met quizmaster Hans Teeuwen.
> Hee Hans, leuke shows maak je.
< BOEIEND, BOEIEND, BOEIEND!
Oud 31-05-2013, 23:39
Hazel
Hazel is offline
Wat heb je tegen hem gezegd?
Oud 31-05-2013, 23:42
Verwijderd
Q, jij luisterde toch ook Symphony X?
Oud 31-05-2013, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Q, jij luisterde toch ook Symphony X?
Mm, V heb ik best veel gedraaid, andere albums ken ik niet zo heel erg goed.
Oud 31-05-2013, 23:44
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat heb je tegen hem gezegd?
Dat ik het wel leuk vond. Nou ja, hij stond even bij ons groepje na afloop, want een daarvan had samen met hem de vragen geschreven. Hoewel ik al lang niet meer zo'n fan ben van hem, vond ik dat toch wel leuk.
Oud 31-05-2013, 23:44
Verwijderd
Oh, ik juist die andere albums
Oud 31-05-2013, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Hoewel ik al lang niet meer zo'n fan ben van hem
Dat is zeker weer not done geworden in Juliusland?
Oud 31-05-2013, 23:45
Hazel
Hazel is offline
Ik weet nooit zo goed of ik hem geniaal of tedieus vind.
Oud 31-05-2013, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik juist die andere albums
Zo liggen we dan toch een beetje in elkaars verlengde.
Oud 31-05-2013, 23:46
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat is zeker weer not done geworden in Juliusland?
Zijn laatste was gewoon best slecht.

Ik moest wel lachen toen hij tijdens de quiz, toen het antwoord Schindler's List was, heel hard 'joduh' riep.
Oud 31-05-2013, 23:47
Verwijderd
Overigens vind ik Hans Teeuwen z'n laatste dingskes ook niet echt top.
Oud 31-05-2013, 23:47
Verwijderd
Maarja anyway, ze zijn de 20e in Den Haag, en hoewel ik nog nooit naar een concert ben geweest () (laat staan een metalconcert) heb ik me in m'n hoofd gehaald dat ik erheen wil. Maarja, ik ben forever alone, laat staan dat ik metalvrienden heb.
Oud 31-05-2013, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Daar heb je een punt. Maar goed, dan nog. Je gaat Hans Teeuwen toch niet afvallen, kom nou.
Hazel
Hazel is offline
Je kunt Noedelhap toch meenemen? Dat heeft hij vast wel voor je over.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Overigens vind ik Hans Teeuwen z'n laatste dingskes ook niet echt top.
Ik ben ook een beetje gegroeid sinds ik Louis CK ken. Dan lijkt het opeens fucking makkelijk wat HT allemaal doet.
Oud 31-05-2013, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Je kunt Noedelhap toch meenemen? Dat heeft hij vast wel voor je over.
Grapje, ik hoor net dat het te duur is voor mijn budget, dus het feest gaat sowieso niet door.
Oud 31-05-2013, 23:50
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Daar heb je een punt. Maar goed, dan nog. Je gaat Hans Teeuwen toch niet afvallen, kom nou.
Ik val hem toch ook niet af. Ik werd wel een fanboy van binnen toen hij bij ons stond, hoewel ik dat natuurlijk niet heb laten merken, kom nou.
Oud 31-05-2013, 23:50
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Grapje, ik hoor net dat het te duur is voor mijn budget, dus het feest gaat sowieso niet door.
Misschien kan hij dit als een grote HINT opvatten om je te trakteren op een uitje
Oud 31-05-2013, 23:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ik moest wel lachen toen hij tijdens de quiz, toen het antwoord Schindler's List was, heel hard 'joduh' riep.
Oh, dat vind ik dan weer best flauw
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook een beetje gegroeid sinds ik Louis CK ken. Dan lijkt het opeens fucking makkelijk wat HT allemaal doet.
Oja! Ik heb pas 3 shows gekeken van Louis CK, o.a. omdat jij het altijd (jawel, altijd!) over hem hebt.

Maar of je hebt het niet over z'n standup-shows, of ik mis iets, want het is best vermakelijk, maar om het nou geniaal ofzo te noemen, nee. Hij heeft het alleen over afrukken en hoe hij mensen haat, en dan nog eens over afrukken.

Dus hoe je erbij komt dat dat van Hans dan ineens makkelijk lijkt, wtf?
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik heb net alle seizoenen van Louie gekeken, wat nu? Die laatste ep van s3 was wel erg grimmig trouwens
Turk February
Turk February is offline
Stefenootje bij een metalconcert, dát moet ik zien.
Verwijderd
Citaat:
Mm, ik geloof niet dat ik van mening ben dat je die twee met elkaar kan vergelijken.
Oud 31-05-2013, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Van je curator
Oud 31-05-2013, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje bij een metalconcert, dát moet ik zien.
Zeg, je helpt m'n naar-concert-ga-zelfverzekerheid zo niet hè.

(en alsof ik ga moshen ofzo )
Oud 31-05-2013, 23:53
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb net alle seizoenen van Louie gekeken, wat nu? Die laatste ep van s3 was wel erg grimmig trouwens
Heb je die nieuwe Arrested Developments al gezien?

Of anders Lucky Louie.
Oud 31-05-2013, 23:54
Hazel
Hazel is offline
Nee nog niet, zijn ze leuk? Ga ik doen.
Oud 31-05-2013, 23:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Mijn broertje zei de hele tijd dat ik Louis CK - Live at the Beacon Theater moest kopen, omdat ie zo geniaal was.

Ik vond 'm 'ja, ach, wel aardig'.
Oud 31-05-2013, 23:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Misschien kan hij dit als een grote HINT opvatten om je te trakteren op een uitje
Ik ga een beetje €74,- betalen om tussen werkschuw, langharig TUIG te staan!
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oja! Ik heb pas 3 shows gekeken van Louis CK, o.a. omdat jij het altijd (jawel, altijd!) over hem hebt.
Welke drie?

Citaat:
Maar of je hebt het niet over z'n standup-shows, of ik mis iets, want het is best vermakelijk, maar om het nou geniaal ofzo te noemen, nee. Hij heeft het alleen over afrukken en hoe hij mensen haat, en dan nog eens over afrukken.
Het is fe-no-me-naal. Hij heeft het trouwens ook heel vaak over zijn kinderen.

Hij is zo direct en eenvoudig, zo zonder opsmuk en gedoe, zo vanuit het hárt, dat je echt denkt: dit zou ie ook gewoon in een gesprek tegen zijn vrienden kunnen zeggen, en toch is het allemaal zo perfect gestructureerd en puntgaaf. Alsof ie de Mona Lisa uitpoept.
Noedelhap
Noedelhap is offline
€74,- voor twee tickets Efteling daarentegen...nou...NOU.
Oud 31-05-2013, 23:57
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nee nog niet, zijn ze leuk? Ga ik doen.
Ik vind de nieuwe AD's tot nu toe nog niet zo goed als de eerste (ben bij aflevering negen ofzo), maar wel heel leuk en het zit allemaal belachelijk slim in elkaar.

Lucky Louie was de eerste sitcom van Louis CK, dat is misschien wat meer een acquired taste.
Oud 31-05-2013, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Dat zou ik wel voor mijn vriendinnetje over hebben, heurrr.
Oud 31-05-2013, 23:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hij is zo direct en eenvoudig, zo zonder opsmuk en gedoe, zo vanuit het hárt, dat je echt denkt: dit zou ie ook gewoon in een gesprek tegen zijn vrienden kunnen zeggen, en toch is het allemaal zo perfect gestructureerd en puntgaaf.
Ja, maar is het ook GRAPPIG? Er zit soms wel eens wat tussen waar ik om moet lachen, maar it didn't grab me by the balls, zeg maar. Daarvoor is het te 'gewoon geleuter'.
Oud 31-05-2013, 23:59
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Trakteer je meisje eens een keer man, vrouwen houden niet van gierige mannen.
Verwijderd
Citaat:
Welke drie?

Het is fe-no-me-naal. Hij heeft het trouwens ook heel vaak over zijn kinderen.

Hij is zo direct en eenvoudig, zo zonder opsmuk en gedoe, zo vanuit het hárt, dat je echt denkt: dit zou ie ook gewoon in een gesprek tegen zijn vrienden kunnen zeggen, en toch is het allemaal zo perfect gestructureerd en puntgaaf. Alsof ie de Mona Lisa uitpoept.
Shameless, Hilarious, en volgens mij Live at the Beacon Theater.

En sorry hoor, eenvoud is tot daaraan toe, maar om dan te zeggen dat wat Hans doet dan makkelijk lijkt. Nee. Gewoon nee.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Mijn broertje zei de hele tijd dat ik Louis CK - Live at the Beacon Theater moest kopen, omdat ie zo geniaal was.

Ik vond 'm 'ja, ach, wel aardig'.
Live at the Beacon is een meesterwerk. Hilarious is een geschenk Gods.

Wij Nederlanders zijn gewoon te gewend aan prutsers als Youp en Freek om goede stand-up te kunnen waarderen.
Oud 01-06-2013, 00:00
Verwijderd
Ik vind Louis wel echt heel goed en Turkieturk heeft eloquent als altijd al verwoordt waarom.
Verwijderd
Citaat:
Live at the Beacon is een meesterwerk. Hilarious is een geschenk Gods.

Wij Nederlanders zijn gewoon te gewend aan prutsers als Youp en Freek om goede stand-up te kunnen waarderen.
Ik.......... I can't even..........
Verwijderd
Citaat:
Alsof ie de Mona Lisa uitpoept.
Verwijderd
Citaat:
Niet om het één of ander, maar Neerlands Hoop Express van Freek (en Bram) is wel écht heel goed hoor. Ook nu nog.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten