Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2013, 00:00
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Shameless, Hilarious, en volgens mij Live at the Beacon Theater.

En sorry hoor, eenvoud is tot daaraan toe, maar om dan te zeggen dat wat Hans doet dan makkelijk lijkt. Nee. Gewoon nee.
Z'n laatste drie shows vind ik in vergelijking niks bijzonders. Zoveel humor halen uit een redelijk normale situatie vind ik veel prachtiger dan al die malligheden.
Oud 01-06-2013, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Z'n laatste drie shows vind ik in vergelijking niks bijzonders. Zoveel humor halen uit een redelijk normale situatie vind ik veel prachtiger dan al die malligheden.
Nou, let's agree to disagree dan.
Oud 01-06-2013, 00:02
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, maar is het ook GRAPPIG? Er zit soms wel eens wat tussen waar ik om moet lachen, maar it didn't grab me by the balls, zeg maar. Daarvoor is het te 'gewoon geleuter'.
Oh, het sleept mij echt aan de ballen door de oceaan, bij wijze van. Ik heb zelden zo hard en vaak gelachen.
Oud 01-06-2013, 00:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Live at the Beacon is een meesterwerk. Hilarious is een geschenk Gods.

Wij Nederlanders zijn gewoon te gewend aan prutsers als Youp en Freek om goede stand-up te kunnen waarderen.
Oh, ik ben ook zeker geen Freek of Youpkijker, maar Louis CK is gewoon te rechtlijnig om te verrassen. Hij heeft soms wel leuke opmerkingen, maar het is nergens heel spitsvondig. Maar misschien moet het nog een beetje groeien, ik sluit niks uit.
Verwijderd

# I can see the freak in your eyes #
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nou, let's agree to disagree dan.
Vooruit dan maar weer.
Oud 01-06-2013, 00:04
Verwijderd
En ondertussen word ik straal genegeerd door iedereen. Carry on, hoor
Oud 01-06-2013, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Oh boehoe
Oud 01-06-2013, 00:05
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh, ik ben ook zeker geen Freek of Youpkijker, maar Louis CK is gewoon te rechtlijnig om te verrassen. Hij heeft soms wel leuke opmerkingen, maar het is nergens heel spitsvondig. Maar misschien moet het nog een beetje groeien, ik sluit niks uit.
Spitvondig? Hij doorgrond de menselijke conditie met de precisie van een scalpel én de subtiliteit van een drilboor. Hij is zo spitsvondig als een spitsmuis die het spits afbijt in een spitsvondigheidswedstrijd georganiseerd door de Sp!ts.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Filmpjes tussendoor posten hebben het dan ook nooit zo heel erg goed gedaan in deze contreien, Q.
Verwijderd
Maar goed, Ste bij een metalconcert. Hoe zou dat zijn.
Oud 01-06-2013, 00:06
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Carry on, hoor
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Spitvondig? Hij doorgrond de menselijke conditie met de precisie van een scalpel én de subtiliteit van een drilboor. Hij is zo spitsvondig als een spitsmuis die het spits afbijt in een spitsvondigheidswedstrijd georganiseerd door de Sp!ts.
Met commentaar van Frits Spits?

Nou, ik zal hem nog wel een kans geven hoor. Maar het blaast me gewoon niet weg.

Then again, Hans Teeuwens Industry of Love vond ik eerst ook niks, en nu wel.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Maar goed, Ste bij een metalconcert. Hoe zou dat zijn.
"Ste."

Ik denk dat je het wel leuk zult vinden.
Oud 01-06-2013, 00:07
Hazel
Hazel is offline
Waarom gaan jullie niet samen naar dat concert, Quintiano en Stefenootje? Hmmmmm?
Oud 01-06-2013, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Filmpjes tussendoor posten hebben het dan ook nooit zo heel erg goed gedaan in deze contreien, Q.
Nou eh, Turk vergelijkt Louis CK met Hans Teeuwen. Dat lijkt me al stof tot discussie. Daarnaast is Freek de Jonge in z'n jonge jaren wél echt goed en niet de inspiratieloze, verschrompelde zuurpruim die hij nu is. Allemaal onrecht dat ongestraft de revue mag passeren
Oud 01-06-2013, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Waarom gaan jullie niet samen naar dat concert, Quintiano en Stefenootje? Hmmmmm?
Alsof ik dat durref
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou eh, Turk vergelijkt Louis CK met Hans Teeuwen. Dat lijkt me al stof tot discussie. Daarnaast is Freek de Jonge in z'n jonge jaren wél echt goed en niet de inspiratieloze, verschrompelde zuurpruim die hij nu is. Allemaal onrecht dat ongestraft de revue mag passeren
Freek de Jonge is nooit leuk geweest. Ja, toen hij nog niet geboren was.
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Alsof ik dat durref
Nou, als Noedelhap het laat afweten... je moet wat, toch?
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Then again, Hans Teeuwens Industry of Love vond ik eerst ook niks, en nu wel.
Daar zitten wel erg goede stukken in, maar toch, bijvoorbeeld dat stuk over die Duitse mevrouw waar ie verliefd op is, daar vind ik echt geen kut aan. Hij weet op een gegeven moment gewoon dat mensen toch wel gaan lachen als ie op een bepaalde manier schreeuwt, dus dan stopt ie geen moeite meer in het schrijven. Die indruk krijg ik althans, nog meer bij Spiksplinter.
Oud 01-06-2013, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Freek de Jonge is nooit leuk geweest. Ja, toen hij nog niet geboren was.
Nogmaals; luister Neerlands Hoop Express.
Oud 01-06-2013, 00:11
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nou eh, Turk vergelijkt Louis CK met Hans Teeuwen. Dat lijkt me al stof tot discussie.
Ik vergelijk meer omdat het zo'n mooi contrast is: een absurdist en een voormalig absurdist, huidig realist. Ik merk dat ik realisme steeds meer begin te waarderen, en het absurdisme in de stijl van Teeuwen steeds meer gemakkelijk begin te vinden. Vroeger stond HT bovenaan mijn lijst, nu zijn dat eerder, naast CK, Richard Pryor, Bill Burr en zelfs Jimmy Norton. De eerlijkheid, de schaamteloosheid, de pijn. Het raakt me meer.
Oud 01-06-2013, 00:12
Turk February
Turk February is offline
Verder ken ik de jonge Freek de Jonge niet goed, maar ik weet wel dat hij altijd al in woordgrappen handelde, en dat mogen wat mij betreft alleen Herman Finkers en Steven Wright.
Oud 01-06-2013, 00:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vergelijk meer omdat het zo'n mooi contrast is: een absurdist en een voormalig absurdist, huidig realist. Ik merk dat ik realisme steeds meer begin te waarderen, en het absurdisme in de stijl van Teeuwen steeds meer gemakkelijk begin te vinden. Vroeger stond HT bovenaan mijn lijst, nu zijn dat eerder, naast CK, Richard Pryor, Bill Burr en zelfs Jimmy Norton. De eerlijkheid, de schaamteloosheid, de pijn. Het raakt me meer.
Was Louis CK vroeger veel absurdistischer, ja? Was ie toen goed of is dat niet de moeite van het kijken waard?
Oud 01-06-2013, 00:14
Turk February
Turk February is offline
Hier kan ik trouwens ook wel wat mee:

Oud 01-06-2013, 00:15
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Was Louis CK vroeger veel absurdistischer, ja? Was ie toen goed of is dat niet de moeite van het kijken waard?
Ja, hij is vrij absurd begonnen. Ik vind dat oude materiaal zwaar onderdoen voor het nieuwe, maar wie weet vind jij het tegenovergestelde.
Oud 01-06-2013, 00:15
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Woody Allen , OMG, ik ken dit niet eens.
Oud 01-06-2013, 00:16
Hazel
Hazel is offline
Woody <3
Oud 01-06-2013, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Alsof ik dat durref
Ehr, ik veronderstel dat je het nu over het concert hebt en niet zozeer moi?

Citaat:
Verder ken ik de jonge Freek de Jonge niet goed, maar ik weet wel dat hij altijd al in woordgrappen handelde, en dat mogen wat mij betreft alleen Herman Finkers en Steven Wright.
Citaat:
Nogmaals; luister Neerlands Hoop Express.
Oud 01-06-2013, 00:19
Hazel
Hazel is offline
Quincy bijt niet, hoor. Als je het niet wilt, tenminste.
Verwijderd
Ah het gaat weer eens over die overgewaardeerde kutkwal HT.
Verwijderd
Citaat:
Ehr, ik veronderstel dat je het nu over het concert hebt en niet zozeer moi?
Jawel, juist ook jou. Maar ook in combinatie met het concert. Oh man, dat zou awkwardfest worden.
Verwijderd
Citaat:
Ik ken Louis z'n absurdistische thingies niet. Maar kom, realist Louis met absurdist Hans vergelijken dat is appels met peren. Dat het één je meer aanspreekt dan het ander is een ander verhaal.

Overigens vind ik Richard Pryor ook fenomenaal
Oud 01-06-2013, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Jawel, juist ook jou. Maar ook in combinatie met het concert. Oh man, dat zou awkwardfest worden.

Met jouw instelling wel, ja.
Oud 01-06-2013, 00:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

[filmpje]

Ja, Woody is een held tot in den eeuwigheid. Hij mag nooit dood.
Oud 01-06-2013, 00:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ah het gaat weer eens over die overgewaardeerde kutkwal Freek de Jonge
Ja.
Oud 01-06-2013, 00:22
Verwijderd
Citaat:

Met jouw instelling wel, ja.
Oud 01-06-2013, 00:25
Verwijderd
Oud 01-06-2013, 00:26
Hazel
Hazel is offline
Nou, als dat haar niet overtuigt...
Oud 01-06-2013, 00:26
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik ken Louis z'n absurdistische thingies niet. Maar kom, realist Louis met absurdist Hans vergelijken dat is appels met peren. Dat het één je meer aanspreekt dan het ander is een ander verhaal.
Nou ja, dat was vooral mijn verhaal. Eigenlijk is het natuurlijk een ander genre wat ze doen. Alsof je soep vergelijkt met biefstuk. Maar ik zou dan wel zeggen dat CK de biefstuk is.

Citaat:
Overigens vind ik Richard Pryor ook fenomenaal
Fe-no-me-naal.
Oud 01-06-2013, 00:27
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ah het gaat weer eens over die overgewaardeerde kutkwal HT.
Kutkwal.
Oud 01-06-2013, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Fe-no-me-naal.
De verhalende kwaliteiten van Pryor zie je soms ook wel terug in de standups van Eddie Murphy trouwens. Ook naar Eddie mag ik graag kijken.
Oud 01-06-2013, 00:30
Verwijderd
Ik bedoel, een Eddie Izzard, heb ik de laatste tijd ook redelijk veel gekeken, dat is toch ook allemaal veel creatiever dan Louis. Wat ik zei, eenvoud is allemaal leuk en aardig, maar het houdt een keer op.
Oud 01-06-2013, 00:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou ja, dat was vooral mijn verhaal. Eigenlijk is het natuurlijk een ander genre wat ze doen. Alsof je soep vergelijkt met biefstuk. Maar ik zou dan wel zeggen dat CK de biefstuk is.
En HT de truffelsoep.
Verwijderd
Oh man, ik wil bijna die Ieniemienie als avatar nemen.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
De verhalende kwaliteiten van Pryor zie je soms ook wel terug in de standups van Eddie Murphy trouwens. Ook naar Eddie mag ik graag kijken.
Ja, vooral zijn imitaties van zijn vader vind ik fantastisch. Hoewel ik Eddie iets te veel een ster vind (zelfde probleem het ik met HT de laatste jaren).

Wel apart hoe Eddie zijn gevoel voor humor heeft verkocht.
Oud 01-06-2013, 00:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh man, ik wil bijna die Ieniemienie als avatar nemen.
Vind ik wel een goed idee eigenlijk. Ik ben die bloemetjes een beetje zat.
Oud 01-06-2013, 00:33
Turk February
Turk February is offline
Ik moet wel zeggen dat ik me bij de betere zwartjoekels een beetje buitengesloten voel als het over typische Amerikaanse armenegerdingen hebben. Maar toch:

<3
Oud 01-06-2013, 00:33
Verwijderd

Waarom.
Oud 01-06-2013, 00:34
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik bedoel, een Eddie Izzard, heb ik de laatste tijd ook redelijk veel gekeken, dat is toch ook allemaal veel creatiever dan Louis. Wat ik zei, eenvoud is allemaal leuk en aardig, maar het houdt een keer op.
Ik vind dat CK heel veel kanten opgaat binnen zijn eenvoudige aanpak. Juist dat maakt het zo knap. Hij heeft het altijd over dingen die we allemaal wel weten en kennen, maar weet toch een eigen stem te vinden.

Regels voor berichten