Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1. Hilarious 2. Live at the Beacon Theater 3. Chewed up 4. De stukkies in Louie 5. Shameless 6. Oh My God 7. One Night Stand
|
Mogguh, mijn weekendje boutfestival is vroegtijdig afgekapt omdat het echt te fucking koud was. De bands waren ook echt om te janken zo slecht, behalve speakerpunch, die matties van me. Ze waren de enige niet-coverband. De kiss coverband sloeg alles...
![]() Een vriend reed me terug naar het huis van m'n ouders, maar echt alle weven waren afgesloten, waardoor ik later thuiswas dan de vriend van me die richting Utrecht ging, een uur verder rijden. Fuckin' 'ell. Anyhoo, een hele ervaring. 't was wel gezellig. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga wel weer een nieuwe muis kopen, als het allemaal niks kost! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Guise, er is zo'n hip en trendy nummer met een clip waarin heel rebels allerlei 'suggestieve' dingen worden getoond, zoals daar zijn: een blowjob in een auto wat dus -oei oei- helemaal geen blowjob blijkt te zijn. Het nummer zelf heeft een vrij droogkomische Mexicaanse sombrero-trompet. Hoe heet dit nummer?
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|