Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2013, 18:32
Verwijderd
Ik ben überhaupt nog nooit in Scandinavië geweest en door al die goede kampeerverhalen wil ik er alleen nog maar liever heen.
Advertentie
Oud 09-06-2013, 18:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is er zo prachtig En Kopenhagen is een geweldig leuke stad. Stockholm ook trouwens
Oud 09-06-2013, 18:41
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Sfinxen zijn zo lief <3 En ze hebben vleermuisoren.

Oosters kortharen/Siamezen zijn ook leuk, die kletsen altijd tegen alles en iedereen. Alleen wel hard, en laag. Als ze in de opname in de praktijk zitten, word je er wel gek van. MAUW!

Hier is een goed voorbeeld welk geluid ze meestal maken:

[filmpje]
Mijn moeder heeft een Balinees, een Sfinx/Siamees en een oosterse korthaar. De eerste is heel eenkennig, de tweede is extreem aanhankelijk en vraagt bij iedereen aandacht en de laatste is ontzettend bang en verstopt zich al zodra je naar haar kijkt. Ze zijn alledrie heel erg vocaal <3
Oud 09-06-2013, 18:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
[afbeelding]

kkindrukwekkende waterval, kijkt niemand van op. Business as usual.
Op deze camping wil je trouwens niet staan. De waterval is indrukwekkend ja, zó indrukwekkend dat er dagelijks busladingen toeristen komen kijken.

edit: Dit is dus Tvindefossen (fossen betekent 'de waterval').
Oud 09-06-2013, 18:54
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mijn moeder heeft een Balinees, een Sfinx/Siamees en een oosterse korthaar. De eerste is heel eenkennig, de tweede is extreem aanhankelijk en vraagt bij iedereen aandacht en de laatste is ontzettend bang en verstopt zich al zodra je naar haar kijkt. Ze zijn alledrie heel erg vocaal <3
Omg <3
Oud 09-06-2013, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Ik ben überhaupt nog nooit in Scandinavië geweest en door al die goede kampeerverhalen wil ik er alleen nog maar liever heen.
Zeker doen!! Zo mooi daar! En lekker wild kamperen (oke, dat deden we met de caravan) en dan 's ochtends de gordijntjes open doen omdat je wakker wordt van het geluid van een troep elanden, en je daarna lekker wassen in de beek
Oud 09-06-2013, 19:02
Verwijderd
Oh ja, dat mag daar inderdaad <3
Qua kamperen vind ik achteraf gezien Tsjechië nog wel beter dan Frankrijk, en dan is het ook nog eens keigoedkoop. Maar reusachtige tuinen bij een kasteeltje met meerdere zwemvijvertjes, kampvuur 's avonds, elke ochtend verse broodjes en cadeautjes toen we weer weggingen. Aww. Of hoge kersenbomen met een laddertje ernaast van 'pluk maar raak' en een hok vol gekoelde dranken met een blocnootje ernaast van 'schrijf maar op wat je gepakt hebt' enzo <3

Maar ja, het goede Franse leven ben ik toch ook wel erg vatbaar voor
Oud 09-06-2013, 19:03
Verwijderd
Ik ben vandaag precies een jaar gestopt met roken
Oud 09-06-2013, 19:04
Verwijderd
9 juni, 20:00.
Oud 09-06-2013, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Het is er zo prachtig En Kopenhagen is een geweldig leuke stad. Stockholm ook trouwens
Kopenhagen staat al heel lang heel hoog op mijn to do-lijstje, en Stockholm staat er ook wel op ja.
Oud 09-06-2013, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Sfinxen zijn zo lief <3 En ze hebben vleermuisoren.

Oosters kortharen/Siamezen zijn ook leuk, die kletsen altijd tegen alles en iedereen. Alleen wel hard, en laag. Als ze in de opname in de praktijk zitten, word je er wel gek van. MAUW!

Hier is een goed voorbeeld welk geluid ze meestal maken:

[filmpje]
Omg als er hier ooit een kat komt (al acht ik die kans echt heel erg klein), wil ik er ook zo een, ik vind ze leuk en ze zijn, van wat ik begrijp, lekker aanhankelijk. En als er een lat komt, wil ik wel zo'n belachelijk aandachtsbeest.
Oud 09-06-2013, 19:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vroeger kampeerden we samen met twee of drie bevriende families (met kinderen van mijn leeftijd) altijd met pinksteren op een camping bij landgoed Vilsteren. Dat zag er zo uit:

Oud 09-06-2013, 19:07
Verwijderd
En kamperen <3 hopelijk volgende zomer weer, als ik mijn vriend zo ver krijg.
Oud 09-06-2013, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Op deze camping wil je trouwens niet staan. De waterval is indrukwekkend ja, zó indrukwekkend dat er dagelijks busladingen toeristen komen kijken.

[afbeelding]

edit: Dit is dus Tvindefossen (fossen betekent 'de waterval').
Ja, dat is wel lame. Maar goed, dat deze specifieke waterval bekend is en druk bezocht wordt betekent niet dat de duizend andere indrukwekkende watervallen niet kapotgenegeerd worden en werden door o.a. ons.
Oud 09-06-2013, 19:13
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Vroeger kampeerden we samen met twee of drie bevriende families (met kinderen van mijn leeftijd) altijd met pinksteren op een camping bij landgoed Vilsteren. Dat zag er zo uit:

[afbeelding]

[afbeelding]

Oh vilsteren, das hier bijna in de achtertuin. Scandinavië lijkt me ook nog waanzinnig om heen te gaan. Maar ik wil nog zit veel. En alles kost geld en vrije dagen. Moeilijke combinatie
Oud 09-06-2013, 19:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, dat is wel lame. Maar goed, dat deze specifieke waterval bekend is en druk bezocht wordt betekent niet dat de duizend andere indrukwekkende watervallen niet kapotgenegeerd worden en werden door o.a. ons.
Er zijn oneindig veel mooie watervallen ja maar dan kan je dus beter lekker wildkamperen bij één die niet op de toeristische route ligt.
Oud 09-06-2013, 19:19
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dit soort retoriek is toch schering en inslag? Of ken ik gewoon meer geretardeerde mensen dan jij
Ik had het in ieder geval nog nooit op die manier horen zeggen.
Oud 09-06-2013, 19:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Quintiano naamzoek: Ik heb de oplossing gevonden!!!
http://forums.avg.com/us-en/avg-foru...&page=3&type=0
Oud 09-06-2013, 19:33
Verwijderd
Ik zag net iemand met een scrotumpiercing en dat leek me tamelijk pijnlijk.
Oud 09-06-2013, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ben vandaag precies een jaar gestopt met roken
Oud 09-06-2013, 19:37
Verwijderd
Zijn vrouw had een piercing in de omgeving van haar genotsknots. Ik vraag me af of het een weddenschap was.
Oud 09-06-2013, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Ik zag net iemand met een scrotumpiercing en dat leek me tamelijk pijnlijk.
Lijkt me toch minder pijnlijk dan een prins albert
Oud 09-06-2013, 19:38
Verwijderd
Ik ben ZO jaloers op mensen met kinderen die een normale hoeveelheid slaap nodig hebben en die gewoon om 19:00 met frisse snoetjes zoetjes liggen te slapen tot de volgende ochtend grmpf.
Oud 09-06-2013, 19:39
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Zijn vrouw had een piercing in de omgeving van haar genotsknots. Ik vraag me af of het een weddenschap was.
Een vrouw met een genotsknots?
Oud 09-06-2013, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Dat is voor mij ook nieuw
Maar goed, in de Fancy las ik ook wel eens dat een meisje dacht dat ze een piemel had, waar ze het in feite over haar wellicht wat groot uitgevallen clitoris had..
Oud 09-06-2013, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me toch minder pijnlijk dan een prins albert
Dat sowieso.

Citaat:
*Knotsje. Maar wel bungelend.
Oud 09-06-2013, 19:43
Verwijderd
Bungelende clitorissen
Oud 09-06-2013, 19:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb mijn ouders dit weekend geïntroduceerd in de wondere wereld van GoT Overigens viel het me op dat de naam Arya in de eerste aflevering(en) wordt uitgesproken als 'Aya'.
Oud 09-06-2013, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, in de Fancy las ik ook wel eens dat een meisje dacht dat ze een piemel had, waar ze het in feite over haar wellicht wat groot uitgevallen clitoris had..
...hoe groot moet ie dan wel niet zijn in vredesnaam
Oud 09-06-2013, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Bungelende clitorissen
Juh
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Citaat:
Dat sowieso.

*Knotsje. Maar wel bungelend.
Doet me hieraan denken: http://slog.thestranger.com/slog/arc...ell-university
Verwijderd
Citaat:
Bungelende clitorissen
Misschien had ze ook wel een soort lipje aan haar binnenste schaamlippen. Ik weet het niet. Ik heb het ook niet echt bestudeerd verder, dat zou onbeleefd zijn.

Citaat:
Zo groot was dit nou ook weer niet.
Verwijderd
Citaat:
...hoe groot moet ie dan wel niet zijn in vredesnaam
Ja, of het was gewoon een bang meisje dat 'de tekening' in het biologieboek nog nooit gezien had.
Oud 09-06-2013, 19:46
Verwijderd
Zelfs de grote clitorissen die op piemels lijken bungelen niet echt.
Oud 09-06-2013, 19:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb mijn ouders dit weekend geïntroduceerd in de wondere wereld van GoT Overigens viel het me op dat de naam Arya in de eerste aflevering(en) wordt uitgesproken als 'Aya'.
oh, nooit opgevallen eigenlijk.
Oud 09-06-2013, 19:47
Verwijderd
HM. Dan zal het wel een lipje van haar schaamlip geweest zijn, ofzo. Of een verdreadlockt stukje schaamhaar.
Oud 09-06-2013, 19:48
Verwijderd
Citaat:

Nee, inderdaad.
Verwijderd
Citaat:
Die derde ..mja dan snap ik het Fancymeisje wel
Verwijderd
Citaat:
HM. Dan zal het wel een lipje van haar schaamlip geweest zijn, ofzo. Of een verdreadlockt stukje schaamhaar.
Oud 09-06-2013, 19:53
Hazel
Hazel is offline
Ik vind het woord genotsknots trouwens een heel vervelend woord.
Oud 09-06-2013, 19:55
Verwijderd
Wat vinden jullie van gefriemel aan je sleutelbeenderen?
Oud 09-06-2013, 19:56
Verwijderd
Bij mij roept het zo'n nagels-op-schoolbord reactie op. Als de autogordel er langs schuurt ook, kan ik echt niet tegen.
Oud 09-06-2013, 20:00
Verwijderd
Als N het doet vind ik het wel gezellig, andere mensen mogen niet aan mijn sleutelbeenderen komen. Gelukkig doen ze dat ook nooit.
Oud 09-06-2013, 20:01
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat vinden jullie van gefriemel aan je sleutelbeenderen?
Heel vervelend. Van mijn sleutelbeenderen moeten ze afblijven. Ik zeg dan ook altijd, als mensen me aan nieuwe mensen gaan voorstellen: "Als ze maar niet aan mijn sleutelbeenderen aan zitten friemelen."
Oud 09-06-2013, 20:04
Verwijderd
Ik vind sleutelbeenderen trouwens wel heel erg mooi, misschien wel het mooiste aan een mens.
Oud 09-06-2013, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Bij mij roept het zo'n nagels-op-schoolbord reactie op. Als de autogordel er langs schuurt ook, kan ik echt niet tegen.
Dit. Je ziet ook weleens heel slanke meisjes met schoudertassen die met vol gewicht op een sleutelbeen leunen, daar word ik altijd een beetje onpasselijk van.
Turk February
Turk February is offline
Soms voel ik aan mijn eigen sleutelbeenderen en wil ik een piercing eromheen.
Verwijderd
Ik vind sleutelbeenderen kankerlelijk.
Verwijderd
Citaat:
Soms wil ik aan mijn eigen sleutelbeenderen en wil ik een piercing erachterlangs.
D:
Oud 09-06-2013, 20:07
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Soms voel ik aan mijn eigen sleutelbeenderen en wil ik een piercing eromheen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten