Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2013, 19:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn vriendje lijkt op McLovin'.
Oud 10-06-2013, 19:17
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik dacht serieus even dat je een soort kersenlikeur op je schaamlippen had gesmeerd. Maar, okee, eh, wat naar voor je.
Je bent wel lekker op dreef he, Etmakas... Eerst dat over de genotsknots en nu dit weer
Oud 10-06-2013, 19:42
Verwijderd
Ik heb geld gekregen van mijn oma en ik moet er een cadeautje van kopen. Ik twijfel tussennnnnnnnnnnnnnnnnnnn:

1) Een goed chefsmes:

2) Dit mes, voor stokjes mee te versieren, zombies mee te steken en innig lief te hebben:

HM HM HM.
Oud 10-06-2013, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Je bent wel lekker op dreef he, Etmakas... Eerst dat over de genotsknots en nu dit weer
Toeval!
Oud 10-06-2013, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geld gekregen van mijn oma en ik moet er een cadeautje van kopen. Ik twijfel tussennnnnnnnnnnnnnnnnnnn:

1) Een goed chefsmes:

[afbeelding]

2) Dit mes, voor stokjes mee te versieren, zombies mee te steken en innig lief te hebben:

[afbeelding]

HM HM HM.
Hu ik zag het plaatje en dacht: ha, Para heeft een Global gekocht. Maar niet dus. Ga je wel voor een Global of is dit plaatje een toevalligheid?
Oud 10-06-2013, 19:46
Verwijderd
Eigenlijk wil ik op het moment liever een soutane en een mooie leren uitgave van de Bijbel;

..maar die wil ik voor zeer dubieuze doeleinden, zoals bijvoorbeeld heiligschennis en baden in zonde, dus dat krijg ik liever niet cadeau van mijn grootmoe.
Oud 10-06-2013, 19:46
Verwijderd
Steekwapens, echter, vind ik geen probleem.
Oud 10-06-2013, 19:47
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zou het tweede mes doen. Alleen niet in regenboogkleur, dan.
Oud 10-06-2013, 19:48
Hazel
Hazel is offline
Citaat:

1) Een goed chefsmes:

[afbeelding]

[afbeelding]

HM HM HM.
Die onderste, duh! Regenboogmes <3
Oud 10-06-2013, 19:49
Verwijderd
Ik ga nu:
- koekjesdeeg maken
- vuilniszakken naar de container brengen
- proberen de stiftstrepen van de tafel te schrobben
- dweilen khfwksgvnhinvkisajnksgk
- uitzoeken of er al een nieuwe IHHNNG is
- in bed liggen, koekjesdeeg eten en IHHNNG kijken en/of GoT lezen
Oud 10-06-2013, 19:50
Verwijderd
Ik kijk een programma over vermiste familieleden en geliefdes en het is weer oi oi oi en ai ai ai.
Oud 10-06-2013, 19:51
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb mijn biologie maar weer even aan de kant gelegd, want ik snap het niet. Ik vind het zo kut dat ik een les heb gemist, hè Maarja, dat kon niet anders, want mijn examen was op die dag. Gelukkig heb ik een fijne docent die ik altijd kan mailen. Morgen heb ik weer les van hem, en als ik het dan nog niet snap, ga ik hem met mailtjes bestoken.
Oud 10-06-2013, 19:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb met beste vriendin afgesproken om donderdag samen te eten en de laatste GoT te kijken. DONDERDAG, ik wil NU GoT kijken
Oud 10-06-2013, 19:52
Carn
Carn is offline
gewoon kijken en donderdag doen alsof het allemaal vers is.
Oud 10-06-2013, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Hu ik zag het plaatje en dacht: ha, Para heeft een Global gekocht. Maar niet dus. Ga je wel voor een Global of is dit plaatje een toevalligheid?
Nee, ik ben eruit! Global it is. Maar ik weet nog niet welke precies, dus dat wordt een uurtje aardappels snijden in een kokszaak. (Kotszaak )

Ik heb 't vermoeden dat ik eindig bij deze, het 16cm koksmes met dingskes.
Oud 10-06-2013, 19:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
gewoon kijken en donderdag doen alsof het allemaal vers is.
Ik ben niet zó'n goede actrice
Oud 10-06-2013, 19:55
Carn
Carn is offline
een goed mes is superfijn Doen dus.
Oud 10-06-2013, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik ben eruit! Global it is. Maar ik weet nog niet welke precies, dus dat wordt een uurtje aardappels snijden in een kokszaak. (Kotszaak )

Ik heb 't vermoeden dat ik eindig bij deze, het 16cm koksmes met dingskes.
Mrm ik heb geloof ik de 13 cm.
Oud 10-06-2013, 19:56
Verwijderd
Nu heb ik het koekjesdeeg gemaakt, bedenk ik me dat ik het ook kan verwerken tot applecrumble. Die kan dan in de oven staan terwijl ik dweil. Dilemma's, dilemma's.
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het tweede mes doen. Alleen niet in regenboogkleur, dan.
Het gaat juist om de regenboog, malle miep. Wie wil er nou geen zombies neermaaien met een mes gemaakt van bellenblaas?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb met beste vriendin afgesproken om donderdag samen te eten en de laatste GoT te kijken. DONDERDAG, ik wil NU GoT kijken
Je moet hierna weer een jaar wachten, dus dan wordt het een jaar min 3 dagen.
Oud 10-06-2013, 20:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het gaat juist om de regenboog, malle miep. Wie wil er nou geen zombies neermaaien met een mes gemaakt van bellenblaas?
Daar zit wat in.

Nu ga ik koekjes eten.
Oud 10-06-2013, 20:01
Verwijderd
Ogenschijnlijk gemaakt van bellenblaas, dan. Dat je denkt 'oh, het is maar bellenblaas' en dan BAM, zombie, mes in je face. Een echt bellenblaasmes lijkt me niet zo nuttig.
Oud 10-06-2013, 20:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je moet hierna weer een jaar wachten, dus dan wordt het een jaar min 3 dagen.
Handig, een drie dagen minder diep GoT-gat
Oud 10-06-2013, 20:03
Miekje*
Miekje* is offline
Nu zie ik een bellenblaasmes a lá Spongebob voor me.
Oud 10-06-2013, 20:08
Verwijderd
Ja, ik ook. Ik wilde er ook een plaatje van posten, maar als je googlet op 'spongebob knife' krijg je meer zulk soort dingen:

Oud 10-06-2013, 20:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kijkt er iemand 'lust, liefde of laten lopen'? er is zo'n Rotterdamse meesteres en die zegt dat haar vriend niet wil dat ze zich zo sexy kleed. Die vrouw ziet er best ok uit, niks mis mee iig, en dan zie je haar vriend....een dikke, oude man met vies lang haar. Wat moet je met zo'n ouwe lul, meid! Jezus, run awaaaaay!
Oud 10-06-2013, 20:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
- uitzoeken of er al een nieuwe IHHNNG is
99 ct om te kijken :') Kut-RTL.

Oh wacht, komt het vanavond? Dan al over ene kwartier Dacht dat het zondag altijd uitgezonden werd.
Oud 10-06-2013, 20:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hij is zo op TV toch?
Oud 10-06-2013, 20:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Kijkt er iemand 'lust, liefde of laten lopen'? er is zo'n Rotterdamse meesteres en die zegt dat haar vriend niet wil dat ze zich zo sexy kleed. Die vrouw ziet er best ok uit, niks mis mee iig, en dan zie je haar vriend....een dikke, oude man met vies lang haar. Wat moet je met zo'n ouwe lul, meid! Jezus, run awaaaaay!
Ik kijk het nu niet, maar heb het weleens gezien. Ironisch dat het programma over 'natuurlijke schoonheid' en make-unders wordt gepresenteerd door Patricia Paaij :')
Oud 10-06-2013, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Daar zat een kennis van me in en het was best wel gênant.
Oud 10-06-2013, 20:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik kijk het nu niet, maar heb het weleens gezien. Ironisch dat het programma over 'natuurlijke schoonheid' en make-unders wordt gepresenteerd door Patricia Paaij :')
eh, Patty Brard.
Die ziet er gewoon natuurlijk uit als een verlept oud lijk.

Maar de Nederlandse versie is lang niet zo leuk als de Britse. POD is nu Iris, en waar Pod plagerige opmerkingen maakte en grappig was is Iris gewoon een teef met de stem van iemand die eens een goeie beurt nodig heeft.
Oud 10-06-2013, 20:20
Verwijderd
Citaat:
99 ct om te kijken :') Kut-RTL.

Oh wacht, komt het vanavond? Dan al over ene kwartier Dacht dat het zondag altijd uitgezonden werd.
hmm maar ik heb geen tv boven. maar het is dan ook wel te downloaden toch? hoewel, moet ik daarop wachten.
Oud 10-06-2013, 20:21
Hazel
Hazel is offline
Lekker glitterpakje heeft Meesteres Nikita aan
Oud 10-06-2013, 20:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
eh, Patty Brard.
Die ziet er gewoon natuurlijk uit als een verlept oud lijk.

Maar de Nederlandse versie is lang niet zo leuk als de Britse. POD is nu Iris, en waar Pod plagerige opmerkingen maakte en grappig was is Iris gewoon een teef met de stem van iemand die eens een goeie beurt nodig heeft.
Oja

En mee eens ja, bijzonder slechte remake.
Oud 10-06-2013, 20:24
Hazel
Hazel is offline
Leeftijd: onbekend. Wat denken jullie?
Oud 10-06-2013, 20:27
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Zijn jullie weer een slecht programma aan het kijken?
Oud 10-06-2013, 20:30
Hazel
Hazel is offline
Jemig, die vriend inderdaad
Oud 10-06-2013, 20:30
Verwijderd
ohh begint het nu?? dan kan ik het gewoon kijken tijdens dweilen!
Oud 10-06-2013, 20:32
Verwijderd
Ngg, check ik de RTL site, zie ik meteen twee spoilers EVERY TIME
Oud 10-06-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Lekker glitterpakje heeft Meesteres Nikita aan
Goede naam.
Oud 10-06-2013, 21:12
Verwijderd
God wat is die Renniereclame retarded :')
Oud 10-06-2013, 21:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou, heb het wel weer gehad met IIHNNG, volgende week allemaal nieuwe saaie mensen die niet zo interessant zijn.

En wat is Alex voorzichtig met zijn: "mag ik, uh, zit er uh misschien een eh, kusje in?"

Nee, zo schiet dat ook niet op, nee
Oud 10-06-2013, 21:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja maar Marc is volgende week ook terug! en wie weet hoe sneu die nieuwe mensen zijn. Mss heul sneu, Topvermaak!
Oud 10-06-2013, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Nou, heb het wel weer gehad met IIHNNG, volgende week allemaal nieuwe saaie mensen die niet zo interessant zijn.

En wat is Alex voorzichtig met zijn: "mag ik, uh, zit er uh misschien een eh, kusje in?"

Nee, zo schiet dat ook niet op, nee
Ja heel pijnlijk. Die date leek me sowieso een ingehuurde trouwens.
Net als Linda. Waarvan we dus moeten geloven dat Marc haar gaat dumpen volgende week. Ya right :')
Oud 10-06-2013, 21:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja heel pijnlijk. Die date leek me sowieso een ingehuurde trouwens.
Net als Linda. Waarvan we dus moeten geloven dat Marc haar gaat dumpen volgende week. Ya right :')
Die date leek me wel een stuk 'echter' dan Linda. Weliswaar ingehuurd, maar niet iemand die een typetje neerzet, zoals Linda dat (denk ik?) wel doet.
Oud 10-06-2013, 23:18
Verwijderd
Wtf, er lag een ding in de bus van dat ik nog 1,08 moest betalen omdat ik een poststuk niet voldoende had gefrankeerd, of niet genoeg verzendkosten had betaald. Ging ik op post.nl kijken om welk poststuk het ging, was het een trouwkaart die naar MIJ gestuurd was. Waarom moet ik dat betalen?
Het gaat uiteraard niet om het bedrag, maar wtf?
Oud 10-06-2013, 23:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Stond er een afzender op de kaart? Als die er niet op stond snap ik ergens nog wel dat ze het geld dan bij jou proberen te halen. Maar het is wel fucking lame.

Jij gaat dus binnenkort ook naar een bruiloft? Kunnen we samen in de 'omgwatmoetikaan'-stress zitten.
Oud 10-06-2013, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Stond er een afzender op de kaart? Als die er niet op stond snap ik ergens nog wel dat ze het geld dan bij jou proberen te halen. Maar het is wel fucking lame.

Jij gaat dus binnenkort ook naar een bruiloft? Kunnen we samen in de 'omgwatmoetikaan'-stress zitten.
Haha, dit was alleen de uitnodiging van het feest, waar ik zeer waarschijnlijk niet heenga, maar ik heb in september wel een bruiloft waar ik wel heenga, en inderdaad, omgwatmoetikaan.
Oud 11-06-2013, 06:13
Verwijderd
Citaat:
Vroeg, blegh.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten