Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: oh, je hebt al iets! ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Het is dan wel al hartstikke licht, dat scheelt
![]() (Ik werd vanochtend wakker om 5 uur. Onder mijn raam stond een groep roerend afscheid van elkaar te nemen na het stappen. Eén meisje heeft minstens vijf keer 'nou doei, DOEI' gegild voor ze ook daadwerkelijk ging. Het hele tafereel duurde een kwartier, leuk joh ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo ik wil even zeggen dat ik het leuk vind dat mijn wederhelft op me heeft gewacht met slapen en dat we nog konden skypen vanavond. Want, hij moest naar zijn werk als ik thuis was en andersom, dus we hadden elkaar nog niet de hele week fatsoenlijk gesproken. Of ja, niet genoeg. Nu nog steeds niet, maar morgen halen we de schade in.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Nohhh Klaver, een nosejob
![]() Ik zou er ook wel een willen. Het is niet echt nodig maar 't is een Joodse traditie, he. Plus dan kan ik mijn wipneusobsessie op mezelf botvieren ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn hiernaast drie studenten komen wonen. Ze hebben op 't moment iets wat ze van te voren heel netjes hebben omschreven als 'een kleine housewarming'. Er zijn minimaal veertig schreeuwende mensen binnen en de muziek staat zo hard dat mijn ramen er agressief van trillen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn hiernaast drie studenten komen wonen. Ze hebben op 't moment iets wat ze van te voren heel netjes hebben aangegeven als 'een kleine housewarming'. Er zijn minimaal veertig schreeuwende mensen binnen en de muziek staat zo hard dat mijn ramen er agressief van trillen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ook niet ontevreden met mijn neus, maar dat is in mijn geval geen goede maatstaf, want ik ben nergens echt ontevreden over. Als ik een andere neus kon ophalen bij de supermarkt had ik dat wel jaren geleden al gedaan. Waarschijnlijk zo rond mijn twaalfde of dertiende, want in die tijd was ik er zo ontevreden mee dat ik er kalmpjes een stuk kraakbeen vanaf heb gejaapt met een scheermesje.
![]() ![]() |
![]() |
|
|