Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2013, 10:00
Verwijderd
Ik had het alleen geliket niet op volgen geklikt.
Advertentie
Oud 15-06-2013, 10:01
Verwijderd
Ik ben een beetje verkouden/ziek.
Oud 15-06-2013, 10:01
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Gebeurt dat niet automatisch? (@Sadye)
Oud 15-06-2013, 10:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Excuus om een dagje te ontspannen?
Oud 15-06-2013, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Gebeurt dat niet automatisch? (@Sadye)
Volgens mij niet, want bij andere likes is dat niet zo. #dramaomniets.
Oud 15-06-2013, 10:10
Verwijderd
Citaat:
*thee geef*
Oud 15-06-2013, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Excuus om een dagje te ontspannen?
Maar ik moet/wil wel naar Amsterdam straks. Om een vriendin te zien die driekwart jaar op wereldreis was, en de nieuwe bank van mn lief te bewonderen. Maar ik ga lekker met de tram naar het station. En vannacht droomde ik dat ik een paper moest schrijven, het was heel fijn wakker worden met het besef dat dat maar een droom was.

Citaat:
*thee geef*
Ik heb nu koffie maar thee is wel een beter idee ja.
Oud 15-06-2013, 10:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar ik moet/wil wel naar Amsterdam straks. Om een vriendin te zien die driekwart jaar op wereldreis was, en de nieuwe bank van mn lief te bewonderen. Maar ik ga lekker met de tram naar het station. En vannacht droomde ik dat ik een paper moest schrijven, het was heel fijn wakker worden met het besef dat dat maar een droom was.

Ik heb nu koffie maar thee is wel een beter idee ja.
Dromen zijn bedrog enzo
Oud 15-06-2013, 10:26
Verwijderd
Heee, de zon schijnt weer!
Oud 15-06-2013, 10:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Er is een soort Spel Zonder Grenzen op ned3 :')
Oud 15-06-2013, 10:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom kijk ik dit eigenlijk.
Oud 15-06-2013, 10:42
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Dat weet je zelf het beste.
Oud 15-06-2013, 10:51
Verwijderd
Goh Haubenmeise, lekker op dreef?
Oud 15-06-2013, 11:00
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Wel makkelijk, twee posts kort achter elkaar waarop je dan twee keer hetzelfde kunt reageren.
Oud 15-06-2013, 11:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gemakzuchtig noem ik het
Oud 15-06-2013, 11:03
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Neuh.
Oud 15-06-2013, 11:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een lekker weer. Ik denk dat ik maar een lekker herfstig wortelsoepje maak voor vanavond.
Oud 15-06-2013, 11:04
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Volgens mij is die regen zo weer weg.
Oud 15-06-2013, 11:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
In het ah-recept moeten stoneleeks, maar volgens ah.nl hebben ze die niet in het assortiment :') Dan maar bosuien, lijkt me prima werken.
Oud 15-06-2013, 11:06
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Wat is überhaupt een stoneleek? Nog nooit van gehoord.
Oud 15-06-2013, 11:08
Verwijderd
Beetje chagrijnig, Haubenmeise?
Oud 15-06-2013, 11:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kende stoneleeks ook niet, maar blijkbaar is het ook een uiensoort en lijkt op de bosui.
Oud 15-06-2013, 11:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dit lijkt me een uitstekende dag om 5 wassen weg te werken.
Oud 15-06-2013, 11:12
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Beetje chagrijnig, Haubenmeise?
Nee hoor. Lijkt dat zo?
Oud 15-06-2013, 11:22
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
En het is weer zonnig buiten!
Oud 15-06-2013, 11:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben bezig met de voorbereiding van de museumquiz, maar m'n ogen vallen steeds dicht
Oud 15-06-2013, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Ik kende stoneleeks ook niet, maar blijkbaar is het ook een uiensoort en lijkt op de bosui.
Stoneleeks zijn iets minder scherp dan bosui, maar het lijkt heul erg op elkaar.

Vanavond naar Before midnight
Oud 15-06-2013, 12:03
Verwijderd
En ze zijn inderdaad al een paar jaar uit het assortiment, maar bosui kan dus prima als alternatief.
Oud 15-06-2013, 12:03
Verwijderd
Vanavond werken Wat bof ik toch weer.
Oud 15-06-2013, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Wat een lekker weer. Ik denk dat ik maar een lekker herfstig wortelsoepje maak voor vanavond.
Ik lees steeds terug, dus reageer op steeds vroegere berichten, maar ik heb gisteren ook een AH-wortelsoep gemaakt waar stoneleeks in moesten Toch niet toevallig die met witte bonen hè?
Oud 15-06-2013, 12:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik lees steeds terug, dus reageer op steeds vroegere berichten, maar ik heb gisteren ook een AH-wortelsoep gemaakt waar stoneleeks in moesten Toch niet toevallig die met witte bonen hè?
Ja die! Was het wat?
Oud 15-06-2013, 12:15
Verwijderd
Wij zijn bij een reisbureau geweest en de mevrouw heeft me helemaal enthousiast gemaakt voor sicilie. Dus nu moeten we kiezen tussen hotel op Sicilië en dan daguitstapjes naar etna enzo, of kamperen in frankrijk.
Oud 15-06-2013, 12:22
Verwijderd
Casusbeschrijving over verslaving bij een vrouw met syndroom van Down:
"het overmatig gebruik van alcohol is volgens begeleidster ook onder druk van een aantal kennissen ontstaan. Patiënte geeft aan nog wel contact te hebben met deze mensen, maar alleen sigaretten van hen te krijgen. Desgevraagd geeft zij aan dat dit soms ook 'speciale sigaretten' zijn, 'waar je lekker moe van wordt'. Uiteindelijk blijkt patiënte onder invloed van alcohol of cannabis door deze kennissen herhaaldelijk verleid te zijn tot het uitvoeren van seksuele handelingen."

WAT

WIE DOET ZOIETS NOU
Oud 15-06-2013, 12:31
Verwijderd

Wie doet zoiets nou!
Oud 15-06-2013, 12:34
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Casusbeschrijving over verslaving bij een vrouw met syndroom van Down:
"het overmatig gebruik van alcohol is volgens begeleidster ook onder druk van een aantal kennissen ontstaan. Patiënte geeft aan nog wel contact te hebben met deze mensen, maar alleen sigaretten van hen te krijgen. Desgevraagd geeft zij aan dat dit soms ook 'speciale sigaretten' zijn, 'waar je lekker moe van wordt'. Uiteindelijk blijkt patiënte onder invloed van alcohol of cannabis door deze kennissen herhaaldelijk verleid te zijn tot het uitvoeren van seksuele handelingen."

WAT

WIE DOET ZOIETS NOU
Dat zal toch geen verrassing voor je zijn als huisarts?
Oud 15-06-2013, 12:36
Verwijderd
Gewetenlozen en/of sadisten.
Oud 15-06-2013, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Dat zal toch geen verrassing voor je zijn als huisarts?
Ik mag toch hopen dat dit soort verhalen altijd schokkend blijven, hoe vaak je ze ook hoort!
Oud 15-06-2013, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Ik mag toch hopen dat dit soort verhalen altijd schokkend blijven, hoe vaak je ze ook hoort!
<3
Verwijderd
Sarah is een goed mens.
Verwijderd
De plaatjes van ingestorte cocaineneuzen in het volgende artikel doen me dan weer minder
Oud 15-06-2013, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Gewetenlozen en/of sadisten.
Ik denk dat domheid de doorslaggevende factor is, eigenlijk.
Oud 15-06-2013, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Ja die! Was het wat?
Wat toevallig
Ja, ik vond hem wel lekker
Oud 15-06-2013, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat domheid de doorslaggevende factor is, eigenlijk.
Ja dat klopt wel denk ik. Gewetenloosheid als gevolg van intense domheid.
Oud 15-06-2013, 12:48
Verwijderd
Hier in de buurt is nu zgn. heldendag. Kun je de vertuigen en mnannetjes in uniform van de nooddiensten bewonderen. R. is erheen want hij is helemaal into brandweerwagens. ik zie helemaal voor me hoe hij nu helemaal in shock and awe naar de brandweerwagens aan het wijzen is en Klaverman attent maakt op het feit dat ze wielen hebben. Wielen!!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat toevallig
Ja, ik vond hem wel lekker
Ah mooi Ik moet m'n wortels opmaken vandaar
Verwijderd
Nu moet ik eigenlijk gebruik maken van het alleenzijn door ongestoord te gaan sporten, maar eerst nog even mijn teveellunch laten zakken!
Oud 15-06-2013, 12:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Frayne, Quintiano en Miekje naamzoek, jullie staan op mijn lijstje quiztesters, ik stuur jullie zo een PM met een dl-linkje! Nog andere gegadigden?
Oud 15-06-2013, 12:50
Verwijderd
Wat voor quiz?
Oud 15-06-2013, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Nu moet ik eigenlijk gebruik maken van het alleenzijn door ongestoord te gaan sporten, maar eerst nog even mijn teveellunch laten zakken!
Kom biertje drinken in de Doc! Ik ben er tot 15:30
Oud 15-06-2013, 12:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat voor quiz?
Ik mede-organiseer een quiz (pubquiz-style) in het museum waar ik werk. Om te testen of 'ie niet ontzettend moeilijk dan wel makkelijk is test ik 'm hier op wat mensen (die sowieso niet komen ) en natuurlijk omdat het leuk is De vorige keer met het thema Scandinavië, nu China.

Regels voor berichten