Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
haha, Joseph Gordon-Levitt's eerste regieklus ziet er zowaar koddig uit. Tony Danza
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() Hij zingt trouwens 'negerjong', niet 'lelijk jong'.
|
Verwijderd
|
@Stefenootje:
Om nog even terug te komen op misdaad; ik begrijp niet wat er niet aan te begrijpen valt. Wél heb ik misschien nog een aardige tip voor je; Corleone (a.k.a. Il Capo Dei Capi, Boss of Bosses). Waarom ik je dit adviseer is simpel; het is eigenlijk een lange speelfilm, gaat over de rise and fall van Salvatore Riina. Omdat je echt vanaf het begin over de schouder meekijkt van Totò is het misschien makkelijker te volgen. Deze serie, wat eigenlijk meer een documentaire is (want mind you; álle aanslagen en moorden zijn écht gebeurd en in de serie wordt ook vrij sterk gebruik gemaakt van echte media-coverage toentertijd in Italië) laat goed zien wat nou omhoog is. Anyway, ik vind deze miniserie een van de meest heldere en huiveringwekkende mafiaseries ooit. The Godfather, maar dan in het kwadraat en gestript van alle romantiek en charme. Laatst gewijzigd op 18-06-2013 om 06:32. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Goedemorgen! Ik ben fit en bijna hoofdpijnloos en best wel vrolijk!
![]() Citaat:
Het handigste is een keer naar de Gall en Gall (of zo) gaan en gewoon vragen of ze je iets aan kunnen raden. Met totaal vage omschrijvingen van mijn kant, heb ik met de hulp van die mannetjes al de lekkerste dingen gedronken. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ehm, ja het kan heel erg verschillen allemaal, maar ik ben nogal merk-vast dus ik kan je verder niet echt iets aanraden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|