Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Sadye, je kunt best een keer een kersenbonbon eten en daarvan genieten, en wat je moeder doet, geen aardappels eten, dat is niet normaal en zeker niet goed voor een zestienjarige. Van een normaal eetpatroon word je niet 'vadsig' en eten is een brandstof die je nodig hebt en waar je ook nog van mag genieten. Maar waar je verder niet teveel over moet nadenken. /preek
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, dat kan ik me voorstellen. Al zou ik het willen, zou ik het ook niet volhouden zonder een chagrijniger mens te worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee geen kersenbonbons. Liever chocolade zonder iets erin. Ik heb opeens een onrustig gevoel in mijn buik. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Pf, je moest echt óveral op letten inderdaad, dus nu ben ik lekker flexanist. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Over eten gesproken: ik heb mezelf getrakteerd op twee mooie boeken. De een heet ''smaakbijbel'', met allerhande informatie over ingredienten, smaakcombinaties en een paar recepten. De ander heet "een pleidooi voor echt koken'' en is van Michael Pollan, een onderzoeker die al twee redelijk goede boeken over eten in de brede zin van het woord schreef. Het is zo'n zoektocht-boek, geen wetenschappelijke literatuur maar wel gebaseerd op wetenschap, maar ook op eigen ervaringen en verhalen e.d., ik ben erg benieuwd of hij iets verteld dat ik nog niet wist!
![]() Laatst gewijzigd op 23-06-2013 om 19:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oke dankje. ik vat sommige posts ook wel eens te persoonlijk op. Net als in het echte leven. en dan kan ik ook erg gaan piekeren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nouja, zolang je wel gewoon brood en/of muesli eet krijg je je shit wel binnen verder ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|