Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2013, 18:55
Verwijderd
Ik ben met Margot.
Advertentie
Oud 23-06-2013, 18:57
Verwijderd
Ik kijk de smaakpolitie. Ik word er gemotiveerd van om de keuken schoon te maken
Oud 23-06-2013, 19:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kijk weer breaking bad omg dat kindje en Jesse wordt natuurlijk nog meer de alerliefste schat ooit <3

Oh en ik heb eindelijk mijn vriendinnetje te pakken gekregen die al drie maanden de telefoon niet opneemt, dus ik denk dat het weer beter gaat met haar, ik ga haar morgen meteen opzoeken, zin in!
Oud 23-06-2013, 19:01
Verwijderd
Ben je weer in Holland?
Oud 23-06-2013, 19:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jazekers
Oud 23-06-2013, 19:15
Verwijderd
Oud 23-06-2013, 19:16
Verwijderd
Ik heb geen plek om het cadeau voor mijn lief op te bergen. Ieder hoekje staat vol en de beperkte kastruimte die ik heb ook, en overal waar ik het neer zou zetten of leggen, gaat hij het zien. Wat nu?
Oud 23-06-2013, 19:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoi, rare vraag, als jullie een toetje eten dat uit vla of yoghurt bestaat, kunnen jullie je dan voorstellen dat je daar cruesli in zou eten ofzo, of is dat een bizar idee en is dat echt iets voor het ontbijt?
Oud 23-06-2013, 19:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb geen plek om het cadeau voor mijn lief op te bergen. Ieder hoekje staat vol en de beperkte kastruimte die ik heb ook, en overal waar ik het neer zou zetten of leggen, gaat hij het zien. Wat nu?
Gekke plek. In een schoenendoos, onder het bed, achter de ondiepe boeken in de boekenkast, achter de ondiepe kleding in de kledingkast, in de groentenla van de koelkast?
Oud 23-06-2013, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Hoi, rare vraag, als jullie een toetje eten dat uit vla of yoghurt bestaat, kunnen jullie je dan voorstellen dat je daar cruesli in zou eten ofzo, of is dat een bizar idee en is dat echt iets voor het ontbijt?
Geen idee, probeer uit. Ik vind cruesli of yoghurt sowieso vadsig.
Oud 23-06-2013, 19:24
Verwijderd
Ik doe wel eens een lepel cruesli door de yoghurt als toetje, maar lang niet zo veel als ik bij een ontbijt zou doen!
Oud 23-06-2013, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Gekke plek. In een schoenendoos, onder het bed, achter de ondiepe boeken in de boekenkast, achter de ondiepe kleding in de kledingkast, in de groentenla van de koelkast?
Dat zijn allemaal te kleine plekjes (het is een wijnrek). In mn klerenkast heb ik geprobeerd, maar dat is zo'n kast in de muur, veel te ondiep. Ik heb het nu in een deken gewikkeld en op het plankje waar die deken normaal ligt gelegd...als hij er naar vraagt dan ehh.. hij moet er maar niet naar vragen.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Geen idee, probeer uit. Ik vind cruesli of yoghurt sowieso vadsig.
ok really helpful dit.
Verwijderd
Op die vraag kan ik geen antwoord geven want ik eet die dingen nooit als toetje!
Oud 23-06-2013, 19:27
Verwijderd
Ben je veganist-af Fizzle? Of is het soyavla?
Oud 23-06-2013, 19:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik doe wel eens een lepel cruesli door de yoghurt als toetje, maar lang niet zo veel als ik bij een ontbijt zou doen!
1 lepel kan dus wel.
Ik vind toetjes zo naar ik heb nog nooit yoghurtachtige dingen zonder stukjes gegeten, vandaar. Dankjewel!
Oud 23-06-2013, 19:28
Verwijderd
Citaat:
ok really helpful dit.
sorry.
Oud 23-06-2013, 19:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Op die vraag kan ik geen antwoord geven want ik eet die dingen nooit als toetje!
Wat eet jij als toetje?
Citaat:
Ben je veganist-af Fizzle? Of is het soyavla?
Ja dat veganisme heeft niet zo gewerkt, dat hield ik niet vol. Ik eet wel regelmatig sojayoghurt maar verder eet ik mijn zuivel gewoon biologisch.
Oud 23-06-2013, 19:29
Verwijderd
Of cornflakes!
Oud 23-06-2013, 19:30
Verwijderd
Je kunt natuurlijk ook wat fruit erdoor doen! Of gedroogd fruit, rozijntjes ofzo.
Oud 23-06-2013, 19:30
Verwijderd
Mijn moeder heeft iets nieuws gevonden om te diëten. Geen aardappels meer.
Oud 23-06-2013, 19:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
sorry.
Kun je wel sorry zeggen maar ik heb niet echt meer trek in mijn toetje ofzo
Oud 23-06-2013, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Kun je wel sorry zeggen maar ik heb niet echt meer trek in mijn toetje ofzo
Dan moest je er niet alles in doen. Ach laat maar. ik heb je eten verpest.
Oud 23-06-2013, 19:33
Verwijderd
Ik heb after eight chocolaatjes <3
Oud 23-06-2013, 19:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je kunt natuurlijk ook wat fruit erdoor doen! Of gedroogd fruit, rozijntjes ofzo.
Rozijntjes zou een goed idee zijn inderdaad! Die heb ik nu niet, maar ik hou het in mind
Oud 23-06-2013, 19:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het is dan ook na achten
Oud 23-06-2013, 19:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dan moest je er niet alles in doen. Ach laat maar. ik heb je eten verpest.
JA Nee, je hebt me een reden gegeven om het zelf te verpesten.
Oud 23-06-2013, 19:35
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Die zijn zo lekker, ik kan me daar echt heel goed misselijk aan eten.
Oud 23-06-2013, 19:35
Verwijderd
Er staan kersenbonbons voor mijn neus.
Oud 23-06-2013, 19:36
Verwijderd
Ik vind mint en chocola géén combinatie
Oud 23-06-2013, 19:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sadye, je kunt best een keer een kersenbonbon eten en daarvan genieten, en wat je moeder doet, geen aardappels eten, dat is niet normaal en zeker niet goed voor een zestienjarige. Van een normaal eetpatroon word je niet 'vadsig' en eten is een brandstof die je nodig hebt en waar je ook nog van mag genieten. Maar waar je verder niet teveel over moet nadenken. /preek
Verwijderd
Citaat:
Het is dan ook na achten
Dat is zo, eerder durfde ik ze niet te nemen. Zometeen begint de Apocalypse omdat ik die voor achten at
Verwijderd
Citaat:
JA Nee, je hebt me een reden gegeven om het zelf te verpesten.
huh Je vroeg zelf of dat kon. Ik heb het mijn moeder wel eens zien doen, maar of het lekker is.
Oud 23-06-2013, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Wat eet jij als toetje?

Ja dat veganisme heeft niet zo gewerkt, dat hield ik niet vol. Ik eet wel regelmatig sojayoghurt maar verder eet ik mijn zuivel gewoon biologisch.
Ik eet thuis nooit een toetje. Als ik uit eten ga eet ik soms een toetje, dan kies ik meestal voor iets chocolade-achtigs, of iets met fruit, zuivel als toetje word ik nooit blij van.

En ja, dat kan ik me voorstellen. Al zou ik het willen, zou ik het ook niet volhouden zonder een chagrijniger mens te worden.
Oud 23-06-2013, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Sadye, je kunt best een keer een kersenbonbon eten en daarvan genieten, en wat je moeder doet, geen aardappels eten, dat is niet normaal en zeker niet goed voor een zestienjarige. Van een normaal eetpatroon word je niet 'vadsig' en eten is een brandstof die je nodig hebt en waar je ook nog van mag genieten. Maar waar je verder niet teveel over moet nadenken. /preek
Ik heb haar ook al duidelijk gemaakt, dat mijn broertje en ik die aardappels nodig hebben. Maar haar wil is wet.

Nee geen kersenbonbons. Liever chocolade zonder iets erin.

Ik heb opeens een onrustig gevoel in mijn buik.
Oud 23-06-2013, 19:40
Verwijderd
Citaat:
huh Je vroeg zelf of dat kon. Ik heb het mijn moeder wel eens zien doen, maar of het lekker is.
Laat maar gaan Sadye. Het gaat waarschijnlijk om het woord ''vadsig''. Nu denkt Fizle dat ze geen toetje mag nemen (of zoiets) omdat het vetmakend is, maar dat komt meer omdat ze gevoelig is voor dit onderwerp.
Oud 23-06-2013, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Laat maar gaan Sadye. Het gaat waarschijnlijk om het woord ''vadsig''. Nu denkt Fizle dat ze geen toetje mag nemen (of zoiets) omdat het vetmakend is, maar dat komt meer omdat ze gevoelig is voor dit onderwerp.
O oke. Het woord vadsig klinkt misschien ook erg crue. Ik zal het wel niet meer posten.
Oud 23-06-2013, 19:43
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik heb haar ook al duidelijk gemaakt, dat mijn broertje en ik die aardappels nodig hebben. Maar haar wil is wet.
Eet je moeder ook geen rijst en pasta?
Oud 23-06-2013, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Die zijn zo lekker, ik kan me daar echt heel goed misselijk aan eten.
Ik ook, echt ongelofelijk. Terwijl de chocola niet eens zo'n fantastische chocola is, maar toch!

Citaat:
Dat is zo, eerder durfde ik ze niet te nemen. Zometeen begint de Apocalypse omdat ik die voor achten at
Ghehe, kerkenbaar. Die kan wat mij betreft wel in het topic over de rare dingen die je als kind geloofde.
Oud 23-06-2013, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Eet je moeder ook geen rijst en pasta?
Dat weer wel. Maar sinds afgelopen week eet ze alleen maaltijdsalades.
Oud 23-06-2013, 19:45
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dat weer wel. Maar sinds afgelopen week eet ze alleen maaltijdsalades.
Waarom, denk je? En mogen jullie dus ook alleen maar maaltijdsalades eten?
Oud 23-06-2013, 19:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
To be sure to be sure

Citaat:
Ik eet thuis nooit een toetje. Als ik uit eten ga eet ik soms een toetje, dan kies ik meestal voor iets chocolade-achtigs, of iets met fruit, zuivel als toetje word ik nooit blij van.

En ja, dat kan ik me voorstellen. Al zou ik het willen, zou ik het ook niet volhouden zonder een chagrijniger mens te worden.
Dankjewel (ik ben weer klaar nu hoor, met mensen uithoren )

Pf, je moest echt óveral op letten inderdaad, dus nu ben ik lekker flexanist. Niemand zegt dat ik het helemaal consequent moet doen!

Citaat:

Nee geen kersenbonbons. Liever chocolade zonder iets erin.

Ik heb opeens een onrustig gevoel in mijn buik.
Wat stom! Kookt ze wel gewoon pasta en rijst en andere normale dingen voor jullie?
Citaat:
O oke. Het woord vadsig klinkt misschien ook erg crue. Ik zal het wel niet meer posten.
Met mijn tweede post probeerde ik dus duidelijk te maken dat het niet jouw schuld is en je het best mag posten, en het míjn verantwoordelijkheid is dat ik er zo op spring. De meeste mensen hier kunnen prima hun bordje leegeten na dat woord gelezen te hebben gewoon blijven posten wat je wil!
Oud 23-06-2013, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Ze is dik en wilt afvallen. En ze wilt dat ik dat ook ga eten, omdat ik de afgelopen 2 jaar 15 kilo ben aangekomen. Maar ze is vergeten dat ik splinter dun was en erg leed aan ondergewicht. Nu is het dus normaal. Ze denkt alleen dat het dik is. Ik zit er zelf niet mee. Gelukkig heb ik haar van dat idee af kunnen helpen. Gewoon vlees voor mij met groente.
Verwijderd
Ik kan me daar ook goed helemaal
vol aan eten <3 overigens vind ik goed gezette sterke koffie als toetje het lekkerste. Of een goed stuk fruit.
Verwijderd
Over eten gesproken: ik heb mezelf getrakteerd op twee mooie boeken. De een heet ''smaakbijbel'', met allerhande informatie over ingredienten, smaakcombinaties en een paar recepten. De ander heet "een pleidooi voor echt koken'' en is van Michael Pollan, een onderzoeker die al twee redelijk goede boeken over eten in de brede zin van het woord schreef. Het is zo'n zoektocht-boek, geen wetenschappelijke literatuur maar wel gebaseerd op wetenschap, maar ook op eigen ervaringen en verhalen e.d., ik ben erg benieuwd of hij iets verteld dat ik nog niet wist!

Laatst gewijzigd op 23-06-2013 om 19:54.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
aha, GMTA hier maak ik me dus ook zorgen om.
Oud 23-06-2013, 19:49
Verwijderd
En ik zie nu op de bon dat een van die boeken niet aangeslagen was! (dat viel me niet op omdat ik drie boeken kocht en niet zo goed bijhield hoe duur ze waren) Nu heb ik een beetje een gek gevoel, alsof ik het gestolen heb maar ook weer niet...
Oud 23-06-2013, 19:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gewoon een mazzeltje Quis!
Oud 23-06-2013, 19:50
Verwijderd
Citaat:

Wat stom! Kookt ze wel gewoon pasta en rijst en andere normale dingen voor jullie?

Met mijn tweede post probeerde ik dus duidelijk te maken dat het niet jouw schuld is en je het best mag posten, en het míjn verantwoordelijkheid is dat ik er zo op spring. De meeste mensen hier kunnen prima hun bordje leegeten na dat woord gelezen te hebben gewoon blijven posten wat je wil!
Ja gelukkig kookt ze voor ons wel normaal. en we eten steeds vaker vis, maar dat is oke. Lekker zelfs.

Oke dankje. ik vat sommige posts ook wel eens te persoonlijk op. Net als in het echte leven. en dan kan ik ook erg gaan piekeren ik zal dat toch eens moeten afleren.
Oud 23-06-2013, 19:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ze is dik en wilt afvallen. En ze wilt dat ik dat ook ga eten, omdat ik de afgelopen 2 jaar 15 kilo ben aangekomen. Maar ze is vergeten dat ik splinter dun was en erg leed aan ondergewicht. Nu is het dus normaal. Ze denkt alleen dat het dik is. Ik zit er zelf niet mee. Gelukkig heb ik haar van dat idee af kunnen helpen. Gewoon vlees voor mij met groente.
Wat bizar dat zij jou aanpraat dat je dik bent en jou een koolhydraatarmdieet laat volgen zeg!
Nouja, zolang je wel gewoon brood en/of muesli eet krijg je je shit wel binnen verder lekker je groentes en vlees eten
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten