Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2013, 18:59
Heeiix
Heeiix is offline
Heeeii
Ik ben van plan om morgen mijn onderkant (aan de achterkant) van mijn haar te laten verven ( ik heb geen idee hoe het heet, maar als je een staart in doet dan de onderkant van je staart zal ik aa zeggen)
Ik heb best wel blond haar en zou het graag zwart willen
Maar nu dus mijn vraag..
Wordt zwart nog wel mooi in e haar als je het wast? Of kan ik het beter donkerbruin verven?
En wat vinden jullie hier nou van?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2013, 20:45
Verwijderd
Bedoel je dip dye?

Zwart is een 'gevaarlijke' kleur, omdat het er snel fake uitziet. Heb je graag dat het er onnatuurlijk uitziet, dan is dit zeker heel mooi. Als je liever een meer natuurlijke look hebt, kan je beter voor heel donker bruin gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 21:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het meestal mooier als je zo'n dip dye doet met een lichtere kleur dan je eigen haar is. Zwart zou ik niet zo gauw doen, ben bang dat je er dan uit gaat zien als een zebra
Oud 24-06-2013, 01:34
Vice
Vice is offline
Kijk gewoon welke gloed je eigen haarkleur heeft. Als het een warme gloed heeft, zou bruin wel kunnen. Gaat het meer naar grijsblond, dan zou ik het sowieso niet doen of je eigen haarkleur ook verven.

Zwarte verf moet je niet combineren met een (lichte) natuurlijke haarkleur. Je eigen haarkleur ziet er dan snel flets uit.
Oud 24-06-2013, 07:10
Verwijderd
Citaat:
Bedoel je dip dye?

Zwart is een 'gevaarlijke' kleur, omdat het er snel fake uitziet. Heb je graag dat het er onnatuurlijk uitziet, dan is dit zeker heel mooi. Als je liever een meer natuurlijke look hebt, kan je beter voor heel donker bruin gaan.
Als je gaat dip dyen is dat de kleur er fake uitziet niet bepaald een van je grootste zorgen denk ik ^^

Ik heb het al eens gezien, het hangt wel af van de persoon en hoe verzorgd het haar is en welke kleur blond, maar zwart op blond was toen wel gaaf. Wees ook niet bang om het aan je kapster te vragen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2013, 07:57
Verwijderd
Zoals ze het beschrijft denk ik eerder dat ze zoiets bedoelt:

Fizzle heeft dat ook, naamzoek.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2013, 13:47
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik zou het niet doen, zeker niet wanneer je regelmatig een staart draagt dan krijg je nl de bovenste helft blond en de onderste zwart met en de scheiding ligt dan zoals op die foto hierboven.
Oud 25-06-2013, 06:54
Lente
Lente is offline
Ja ehh dat wil ze toch juist
Met citaat reageren
Oud 25-06-2013, 06:57
Verwijderd
Citaat:
Ja ehh dat wil ze toch juist
Inderdaad

Maar dat vind ik er ook wel leuk uit zien. In het midden een scheiding, dus links zwart en rechts wit, vind ik ook wel leuk, maar is meteen een stuk extremer ^^
Met citaat reageren
Oud 25-06-2013, 07:41
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
In het midden een scheiding, dus links zwart en rechts wit, vind ik ook wel leuk, maar is meteen een stuk extremer ^^
Zoiets, bedoel je?

Doe mij dan toch maar een horizontale scheiding zoals op de foto met het roze haar ^^
Oud 25-06-2013, 08:01
Verwijderd

En ik moest even zoeken, maar heb het toch gevonden, Hakuna heeft ooit zo'n afbeelding gepost:
Met citaat reageren
Oud 25-06-2013, 21:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zoals ze het beschrijft denk ik eerder dat ze zoiets bedoelt:
[afbeelding]

Fizzle heeft dat ook, naamzoek.
Oh ik heb dat gehad ja, maar niet met permanente verf hoor!
TS, als je het niet zeker weet, waarom probeer je het dan niet eerst uit met semi-permanente verf? Die is er ook in het zwart, kost 6-7 euro per potje en gaat 4 weken mee. Als het er shit uitziet was je je haar met head&shoulders en dan gaat het veel korter dan 4 weken mee en weet je dat je het niet opnieuw met zwart moet doen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten