Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2013, 10:48
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Biologisch betekent bijvoorbeeld alleen maar ander voer.
Nee hoor. Er zijn wel meer voorwaarden waaraan iets moet voldoen voor het biologisch mag heten.
Oud 24-06-2013, 11:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemorgen! Ik kom net m'n bed uitrollen. Of nou ja, ik sliep dus al lang niet meer, maar heb lekker 2,5 uur liggen lezen En nu wil ik ontbijt.
Oud 24-06-2013, 12:19
Verwijderd
Maak er maar meteen lunch van
Oud 24-06-2013, 13:42
Miekje*
Miekje* is offline
Ik kom net van mijn werk, het was vandaag mijn eerste werkdag. En nu moet ik 4 juli pas weer werken Ze hebben me waarschijnlijk niet zo vaak nodig. En anders hoor ik dat wel.
Oud 24-06-2013, 13:43
Verwijderd
ik mocht mijn fransboek houden

Morgen naar mondo verde en bij een vriendin slapen. Het kkor komt de afsluiting bij ons vieren.dus ik vlucht min of meer weg.
Oud 24-06-2013, 14:16
Verwijderd
Fuuuu . Stom zalando.
Oud 24-06-2013, 15:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aww, de kijkers komen morgen niet, hebben we voor niks schoongemaakt voor ons vaderland
Oud 24-06-2013, 15:38
Verwijderd
Straks maar eens een klacht sturen naar XS4ALL, ik wil verdomme de aftiteling zien van films uit de videotheek daar
Oud 24-06-2013, 16:28
Verwijderd
Digitale videotheken zijn sowieso afzetters. Je betaalt hetzelfde als bij een gewone videotheek maar ze hoeven geen winkel voor je open te houden en je krijgt geen doosje om te bekijken en dus geen extra's en niet eens aftiteling. Dat móet toch goedkoper kunnen.
Oud 24-06-2013, 16:39
Verwijderd
Oh, dat is ook zeker waar. Ik ga écht geen vijf euro betalen voor een titel. Het is dat mijn eerste 100 picks uit de videotheek gratis zijn, anders had ik er niet één gekocht.
Oud 24-06-2013, 17:03
Carn
Carn is offline
Ben benieuwd wat ze gaan vragen voor Netflix in NL.
Oud 24-06-2013, 17:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
8,99 toch? Ik heb het laatst nog ergens gelezen en het was zoiets.
Oud 24-06-2013, 17:06
Carn
Carn is offline
Er is nog geen prijs aangekondigd.
Oud 24-06-2013, 17:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Voila
Oud 24-06-2013, 17:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb geen groente meer in huis voor het avondeten, maar nu ben ik moe en bezweet en straks na het douchen alleen nog (te) moe, dus ik weet nog even niet wat ik ga eten Bananen ofzo
Oud 24-06-2013, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Er is nog geen prijs aangekondigd.
Jawel hoor. Acht euro/mnd. Maar goed, alsnog afwachten wat Netflix hier aan mag en kan bieden. Anders alsnog maar een grijs account afsluiten, hrm.
Oud 24-06-2013, 17:20
Turk February
Turk February is offline
Ik ben vooral benieuwd wat het Netflixaanbod hier wordt. Zou met niks verbazen als er nauwelijks iets van voor 1990 tussen zit, in welk geval ik gewoon door blijfgaan met het steunen van kleine DVD-winkels en grote piratensites.
Oud 24-06-2013, 17:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Jawel hoor. Acht euro/mnd. Maar goed, alsnog afwachten wat Netflix hier aan mag en kan bieden. Anders alsnog maar een grijs account afsluiten, hrm.
Wederom: Netflix heeft nog geen prijs aangekondigd. Maar 8 euro lijkt me een prima prijs verder.
Oud 24-06-2013, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Wederom: Netflix heeft nog geen prijs aangekondigd. Maar 8 euro lijkt me een prima prijs verder.
Nou euhm, je kan er denk ik wel vanuit gaan dat een geverifiëerde bron geverifiëerd is
Oud 24-06-2013, 18:09
Verwijderd
HAHA, had m'n winterjas aan net
Oud 24-06-2013, 18:11
Verwijderd
Ik had een rare dag vandaag.

Geen v-lid post, want hoef er niet over uit te wijden, maar dat wilde ik even zeggen.
Oud 24-06-2013, 18:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ha, 750 euro van verhuurder op m'n rekening en ik kreeg ook vandaag de blauwe envelop met de bevestiging dat ik binnen twee weken ruim 600 euro kan verwachten
Oud 24-06-2013, 18:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is op met mijn internetverbinding, het duurt nog 3,5 uur voor één ep van TB is 'gekocht'
Oud 24-06-2013, 18:26
Verwijderd
Mijn stopcontact gaf vonkjes.
Oud 24-06-2013, 18:27
Verwijderd
Ik ben heel moe en hyper tegelijk
Oud 24-06-2013, 18:30
Verwijderd
Ik heb vandaag weer eens sinds lange tijd overdag geslapen.
Oud 24-06-2013, 18:31
Verwijderd
Ik zit alweer in de trein, ben om twintig over tien pas weer op t station thuis. Ni durf ik niet zo snel te lezen in mijn boek want dan heb ik t misschien te snel uit en ik kan niet zo goed niks doen in de trein
Oud 24-06-2013, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Wat is op met mijn internetverbinding, het duurt nog 3,5 uur voor één ep van TB is 'gekocht'
Weinig seeds? Je routert aan het choken op te royale settings qua max aantal (half)open connecties? Misschien is je broertje pr0n aan het downloaden als een malle? Of gebruik je nog steeds WPS -- dan is het misschien de buurman.
Oud 24-06-2013, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Ik zit alweer in de trein, ben om twintig over tien pas weer op t station thuis. Ni durf ik niet zo snel te lezen in mijn boek want dan heb ik t misschien te snel uit en ik kan niet zo goed niks doen in de trein
Je hebt blijkbaar een telefoon met internet bij je, dus hoezo niks doen
Oud 24-06-2013, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Je hebt blijkbaar een telefoon met internet bij je, dus hoezo niks doen
Maar mijn batterij is niet meer zo vol dat ik nog een uur non stop kan internetten. Eerste wereldproblemen, dit.
Oud 24-06-2013, 18:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Weinig seeds? Je routert aan het choken op te royale settings qua max aantal (half)open connecties? Misschien is je broertje pr0n aan het downloaden als een malle? Of gebruik je nog steeds WPS -- dan is het misschien de buurman.
Ik begrijp echt niks van de helft van wat je zegt :') Het zijn 25 seeds, en in het verleden was dat nooit het probleem. Mijn broertje zit 30 kilometer verderop, dus ik vermoed dat hij het probleem niet is. En ja die WPS, misschien. Probleem is alleen dat ik het wachtwoord dus niet meer weet en ik geen wifi op m'n telefoon kan gebruiken zonder wps.
Oud 24-06-2013, 18:43
Qimm
Qimm is offline
Naamzoek sarah, als je wil. Hoe dringend is het als je oogwit geel wordt bij galstenen?
Oud 24-06-2013, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Digitale videotheken zijn sowieso afzetters. Je betaalt hetzelfde als bij een gewone videotheek maar ze hoeven geen winkel voor je open te houden en je krijgt geen doosje om te bekijken en dus geen extra's en niet eens aftiteling. Dat móet toch goedkoper kunnen.
Ja, maar dan druk je gewone videotheken helemaal uit de markt.
Oud 24-06-2013, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Ik begrijp echt niks van de helft van wat je zegt :') Het zijn 25 seeds, en in het verleden was dat nooit het probleem. Mijn broertje zit 30 kilometer verderop, dus ik vermoed dat hij het probleem niet is. En ja die WPS, misschien. Probleem is alleen dat ik het wachtwoord dus niet meer weet en ik geen wifi op m'n telefoon kan gebruiken zonder wps.
Daar hebben meer mensen last van, mijn posts niet begrijpen

Nou ja, strikt genomen staat het aantal seeds los van de snelheid die je krijgt. Maar goed, er zijn dus verschillende mogelijke oorzaken, waarvan geduld de meest voor de hand liggende optie is. Ik denk niet dat het een misbruikte WPS is, maar voor de zekerheid kan je even in de DHCP-pool kijken. Of láten kijken door iemand.
Oud 24-06-2013, 18:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Daar hebben meer mensen last van, mijn posts niet begrijpen

Nou ja, strikt genomen staat het aantal seeds los van de snelheid die je krijgt. Maar goed, er zijn dus verschillende mogelijke oorzaken, waarvan geduld de meest voor de hand liggende optie is.
Ja eh, als je gaat rondstrooien met moeilijke computertaal haak ik af hoor /dom blondje

Meestal kan ik één ep in een half uur of korter binnen hebben. Dit is dus wel uitzonderlijk lang.

Citaat:
Ik denk niet dat het een misbruikte WPS is, maar voor de zekerheid kan je even in de DHCP-pool kijken. Of láten kijken door iemand.
Ga je weer! Wat is dat?
Oud 24-06-2013, 18:49
Verwijderd
En CR, seriously, reset die router eens en zet de boel opnieuw op. Schrijf de wachtwoorden ergens op een papiertje. Of gebruik KeePass. Want WPS kan gewoon écht niet.
Oud 24-06-2013, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Ga je weer! Wat is dat?
Een tabel in je router met MAC-adressen en toegekende IP-adressen. Alle apparaten die toegang hebben tot intarwebs staan daar in. Zo kan je snel zien of er 'vreemde' adressen/computers bekend zijn met jouw router.

Bijvoorbeeld:
Oud 24-06-2013, 18:52
Verwijderd
Ik heb zojuist een waterpomptang gebruikt om een flesje hoestdrank open te maken. Een mijlpaal in mijn leven.
Oud 24-06-2013, 18:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb ein-de-lijk ook seizoen 3 (ja) van Dexter gekeken. Ik heb seizoen 4 op pauze staan in de dl, dus als TB even een beetje opschiet...
Oud 24-06-2013, 18:56
Verwijderd
Hoe ziet het eruit?
Oud 24-06-2013, 18:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah pizza
Oud 24-06-2013, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Hoe ziet het eruit?
Dit is dus tegen Willem Para.
Oud 24-06-2013, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ein-de-lijk ook seizoen 3 (ja) van Dexter gekeken. Ik heb seizoen 4 op pauze staan in de dl, dus als TB even een beetje opschiet...
Vier is het beste seizoen als je 't mij vraagt. John Lithgow
Oud 24-06-2013, 19:07
Verwijderd
Wat is WPS?

Ik wil geen google-link, maar een liefdevolle uitleg met hartjes erbij.
Oud 24-06-2013, 19:07
Signy
Signy is offline
Citaat:
Heel goed seizoen.
Oud 24-06-2013, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Wat is WPS?

Women's Professional Soccer. <3<3<3
Oud 24-06-2013, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Wat is WPS?

WPS is broken by design. Het idee is dat n00bsticks snel verbinding kunnen maken door middel van een PIN-code in plaats van de (moeilijke) WPA2/PSK AES-sleutel. Maar het is één grote zwakke schakel omdat het knettersimpel te bruteforcen is.
Oud 24-06-2013, 19:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mooi

Citaat:
n00bsticks
Aangenaam.
Oud 24-06-2013, 19:16
Chick Rock
Chick Rock is offline