Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2002, 17:19
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
******** zegt:
Euhm, ze is 12. Het waarom is geen discussiepunt.
Idd. Ik begrijp die broer volkomen. En wat ik helemaal triest vind is dat ie er juist hier op het forum erachter moet komen.
Advertentie
Oud 28-12-2002, 17:25
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
op je 12e ben je niet echt in staat daarover mee te praten aangezien ze er te jong voor is!!!!!!!denk is logisch na allemaal
Zij is ook bereidt die keuze te maken. Ik denk niet dat jij mag bepalen wat zij wel of niet kan. Ik denk dat zij dat zelf wel kan.
Oud 28-12-2002, 17:28
Verwijderd
Doodschoppen is natuurlijk niet serieus, hoewel ik zo'n zware moshpit-bikkel als Maypole er wel toe in staat zie. Dat kan ik 'm echter afraden. Als ik hem was zou ik gewoon eens met die ouders van westlander84 gaan babbelen. Als die het normaal vinden dat hun zoon van 18 met z'n tengels aan een 12-jarig meisje zit, sja dan zijn de onofficiële wegen uitgeput. Dan zit er niets anders op dan naar de politie of de Raad voor de Kinderbescherming te stappen en je verhaal daar te herhalen.

En nogmaals: westlander84, volgens mij ben jij totaal fucked in je hoofd. Je bent gewoon ZIEK dat je iets met een 12-jarige kiddo begint. Dat je jezelf nog serieus neemt ...triest geval.
Oud 28-12-2002, 17:34
Q
Q is offline
Citaat:
******** schreef:
Euhm, ze is 12. Het waarom is geen discussiepunt.

Als ik haar broer was, zou ik net zo reageren. Misschien nog erger.
Het WAAROM is JUIST een discussiepunt. Omdat Maypole en meneer de topic starter (ben zn naam kwijt) het probleem uit het oog verliezen. Het meisje is 12, meneer de topicstarter ziet hier geen problemen in, dus WAAROM mag hij dan niet met haar hebben? Om te zeggen daarom niet... wordt hij niet wijzer. Ik ben van mening en dat is met een hele hoop zaken dat een mens uitgelegd moet worden WAAROM zijn acties fout zijn. Het zou helemaal mooi zijn als Maypole hem dat zou uitleggen zonder primitief te worden.

Het is beter om te weten waarom iets niet mag dan iets te verbieden zonder een reden te geven. Ik denk dat dat voor zich spreekt, zo niet, dan hoor ik het graag.
Oud 28-12-2002, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Q schreef:
Het is beter om te weten waarom iets niet mag dan iets te verbieden zonder een reden te geven. Ik denk dat dat voor zich spreekt, zo niet, dan hoor ik het graag.
Helemaal gelijk heb je, maar je moet ook niet uit het oog verliezen dat meisjes op die leeftijd de neiging te hebben om júist datgene te doen wat hen door iedereen afgeraden wordt, omdat ze immers altijd zélf weten wat beter in (althans, in hun 12-jarige beleving).

Uitleggen waaróm zal dus weinig zin hebben, want ze zal voor zichzelf altijd uitvluchten gaan verzinnen: ik doe niks wat ik niet wil, ik ben volwassen voor m'n leeftijd, hij is heel lief voor me, etcetera...

Zoals ik ver naar boven in deze topic al een keer heb gezegd: meisjes van 12 weten niet wat goed voor hen is. Regel het via de ouders en als dat niet werkt, via de autoriteiten.
Oud 28-12-2002, 17:42
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Zit dat meisje hier ook op het forum?
Oud 28-12-2002, 17:54
Verwijderd
ik snap die mensen hier echt niet, dat kind is pas 12, alsof die enig idee heeft wat er allemaal gebeurd...die denkt gewoon leuk een vriendje om mee tikkertje te spelen ofzo, geen serieuze relatie maarja ik schijn 1 van de weinige te zijn die dat BEGRIJPT
Oud 28-12-2002, 18:05
Q
Q is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
ik snap die mensen hier echt niet, dat kind is pas 12, alsof die enig idee heeft wat er allemaal gebeurd...die denkt gewoon leuk een vriendje om mee tikkertje te spelen ofzo, geen serieuze relatie maarja ik schijn 1 van de weinige te zijn die dat BEGRIJPT
Er zijn er maar 2 die het niet begrijpen en die hebben wat met elkaar.

Citaat:
Verhaal van Nare man

Ja klopt meisjes van 12 kunnen eigenwijs zijn, mijn nichtje wordt volgende maand 12. Omdat ze de dochter is van mijn broer zie ik haar vaak en heb ik haar zien opgroeien. Al is ze een stuk volwassener en kan je best goed met haar praten, ze is en blijf een kind. Ze kijkt nog steeds naar kinderdingen en leeft nog steeds in een kinderwereld. Ze is af en toe eigenwijs maar ze is altijd opgevoed met dingen die ze niet mocht en daar ook uitleg over kreeg en het werkt perfect. Ze is niet zo eigenwijs dat ze dingen doet wat andere afkeuren. Dus het kan wel, niet elk meisje van 12 wilt overal tegenin gaan en aangezien ik het meisje van 12 niet ken waar we het over hebben blijf het een discussiepunt hoe zij dit alles beleefd.

Mocht ze het na een goede verklaring/uitleg het nog niet begrijpen dan kan moet meneer de topic-starter hier gewoon een stokje voor steken, hij is immers wel zo oud om te weten waarom dit niet kan, zo niet... dan heb ik nog wel een aantal redenen voor hem.
Oud 28-12-2002, 18:17
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
ik begrijp Maypole wel hoor....ik zou die gast ook aanpakken
en die anderen hier die vragen of er niets aan dat meisje gevraagd wordt???? op je 12e ben je niet echt in staat daarover mee te praten aangezien ze er te jong voor is!!!!!!!denk is logisch na allemaal
Psies!
Oud 28-12-2002, 18:33
Rioto
Citaat:
Mennuz schreef:
Oh, way to go westlander!, Je bent een HARDSTIKKE zieke fucker!
waar de hell zit je met je harses!, ik dacht eerst "Haha, dit is een geintje".. Maar met het ZUSJE van Maypole, die ook op dit forum zit?..Ik hoop dat dit bij de politie hardgemaakt kan worden!. 12 jarigen als vrienden ook, zieke pedo!. Ik hoop dat ze je flink te pakken krijgen, en je helemaal doodtrappen, vuile idioot!
Idd gast
Oud 28-12-2002, 18:47
Rioto
Citaat:
Mennuz schreef:
Als mijn beste vriend dat met mijn zusje flikte, vonden ze niks van hem terug.Probeer het eerst officieel te doen, heeft ie de meeste en langste vernedering van. wil dat niet. Naja, eigen schuld!
ik stond al letterlijk met een schroeven draaier in m,n hand nadat ik het gelezen had.
Maar goed ..ik heb het tegen m,n Ouder vertel en m,n Vader dacht er precies het zelfde over als ik ...al zien we hem ..is hij dood
Oud 28-12-2002, 18:51
-|-drøþ déåd-|-
-|-drøþ déåd-|- is offline
jep vind ik ook mike
Oud 28-12-2002, 19:03
*is gek*
*is gek* is offline
Wat een reacties allemaal zeg . Ik ben 13, maar een jaartje ouder dan 12. Dus ja, ff mijn mening.
Ik zou nooit iets beginnen met een gast die 6 jaar ouder is als mij, maar kom. Als dat meisje dat wil, dan moet zij dat toch weten. En zoiets van: alles moet via haar ouders geregeld worden, want zij kan dat nooit zelf beslissen, klopt toch ook niet helemaal... Moesten mijn ouders dat zo doen, ik loop gewoon weg van huis! Dat ze eerst eens rustig met haar praten, zeg! 't Draait tenslotte allemaal een beetje rond haar.
En dat van die broer vind ik nogal heel erg ziek. Ik heb een broer van 19 en die is ook heel erg beschermend, dus in dat opzicht begrijp ik het wel. Maar moest die hem zo erg komen bemoeien met mijn "liefdesleven" (jee, wat een woord), vind ik dat hij nog slechter bezig is als ik. Trouwens, als die moeder ermee akkoord gaat (kweet niet wat de vader betreft) is het dan zo erg?
Ik denk dat heel die familie het gewoon moet uitpraten, met geweld los je echt niets op. En als het niets word dan is dat spijtig hee...
En Maypole, ik denk dat jij echt es goed met je zusje en westlander redelijk moet praten voordat je westlander in elkaar gaat schoppen, ook al is het niet mooi dat je het via het forum moet horen.

En nu zullen er wel veel zeggen tegen mij: "kleintje, bemoei je er niet mee" of "wat weet jij daar nu van?" Nou jah... je doet maar.
Oud 28-12-2002, 19:05
Rioto
Citaat:
*is gek* schreef:
Wat een reacties allemaal zeg . Ik ben 13, maar een jaartje ouder dan 12. Dus ja, ff mijn mening.
Ik zou nooit iets beginnen met een gast die 6 jaar ouder is als mij, maar kom. Als dat meisje dat wil, dan moet zij dat toch weten. En zoiets van: alles moet via haar ouders geregeld worden, want zij kan dat nooit zelf beslissen, klopt toch ook niet helemaal... Moesten mijn ouders dat zo doen, ik loop gewoon weg van huis! Dat ze eerst eens rustig met haar praten, zeg! 't Draait tenslotte allemaal een beetje rond haar.
En dat van die broer vind ik nogal heel erg ziek. Ik heb een broer van 19 en die is ook heel erg beschermend, dus in dat opzicht begrijp ik het wel. Maar moest die hem zo erg komen bemoeien met mijn "liefdesleven" (jee, wat een woord), vind ik dat hij nog slechter bezig is als ik. Trouwens, als die moeder ermee akkoord gaat (kweet niet wat de vader betreft) is het dan zo erg?
Ik denk dat heel die familie het gewoon moet uitpraten, met geweld los je echt niets op. En als het niets word dan is dat spijtig hee...
En Maypole, ik denk dat jij echt es goed met je zusje en westlander redelijk moet praten voordat je westlander in elkaar gaat schoppen, ook al is het niet mooi dat je het via het forum moet horen.

En nu zullen er wel veel zeggen tegen mij: "kleintje, bemoei je er niet mee" of "wat weet jij daar nu van?" Nou jah... je doet maar.
Zo zou jij het doen ..ik dus niet ..eerste beste keer dat ik hem ziet krijgt tie stompen
Oud 28-12-2002, 19:06
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
Maypole schreef:
ik stond al letterlijk met een schroeven draaier in m,n hand nadat ik het gelezen had.
Maar goed ..ik heb het tegen m,n Ouder vertel en m,n Vader dacht er precies het zelfde over als ik ...al zien we hem ..is hij dood
Euhm over zieken gesproken . . . de grootste gek ben jij toch echt zelf . . . tering zeg hoe zielig kan je zijn . . . omfg

Ok 12 en 18 het is wel extreem . . . ik bedoel ik kan me niet voorstellen dat je op iemand valt die nog zo'n beetje kind is . . . maar ja ik
Maar blijkbaar vind je zusje het niet erg . . . en wie ben jij in godsnaam om voor je zusje te beslissen . . . een ziek ventje wat waarschijnlijk jaloers is, maar bovendien niet met zijn gevoelens overweg kan op een gezonde manier
Oud 28-12-2002, 19:07
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Zo zou jij het doen ..ik dus niet ..eerste beste keer dat ik hem ziet krijgt tie stompen
Ziek dus
Oud 28-12-2002, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
Ik moet zeggen dat ik in eerste instantie (uiteraard) aan jouw kant stond, maar nu ik dit lees zet ik wel vraagtekens bij die partijdigheid.

Als jouw vader net zo denkt als jij 'dan is hij dood' dan is het een behoorlijk zielig pauperzootje bij elkaar. Sorry, maar geweld lost nooit iets op...behalve het pauperprobleem, ze slaan vanzelf en komen vanzelf in de gevangenis terecht.
Oud 28-12-2002, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
Als mijn beste vriend dat met mijn zusje flikte, vonden ze niks van hem terug.Probeer het eerst officieel te doen, heeft ie de meeste en langste vernedering van. wil dat niet. Naja, eigen schuld!
Jij hebt altijd zulke foute avatars
Oud 28-12-2002, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Jij hebt altijd zulke foute avatars
Ik vind ze echt cool
Oud 28-12-2002, 19:38
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ik vind ze echt cool
Ik ook, anders stond er wel bij
Oud 28-12-2002, 19:40
*is gek*
*is gek* is offline
Wat ga je dan doen Maypole? Haar blijven controleren tot haar 80ste??? Camera's in haar kamer plaatsen om tijdig te kunnen ingrijpen als haar vriendje haar een kusje op haar wang geeft? Haar een chip inplanten zodat je altijd kan zien waar ze is? Elk vriendje dat ze heeft aan een waarheidsspul (kweet niet hoe het noemt) zetten, zodat je ze zeker weet dat hij zo onschuldig is als kweet niet wat? Haar later uithuwelijken aan een of ander doodbraaf ventje?
Okee, ik weet dat ik vreselijk overdrijf en ik doe het er ook om, maar je gaat haar toch niet altijd kunnen beschermen! Zij moet tenslotte kiezen met wie dat ze gaat.
Of is reageer je alleen maar zo overbezorgd omdat het zij nog maar 12 is en haar vriend jouw "ex-maat" en 18 is? Ik kan je bezorgdheid soms nog wel begrijpen, maar je moet nu toch ook wel niet beginnen overdrijven!
Maar ja, wie ben ik?
Oud 28-12-2002, 19:51
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Maypole schreef:
al zien we hem ..is hij dood
Dit gedrag vind ik erger dan het gedrag dat zij [w. en je zusje] vertonen.
Waarom moet de 'relatie' (die toch niet zal werken) gekoppeld worden aan misdaad met fysiek geweld? Zo zijn jullie/ben jij nog erger dan hij/zij/hen.

Ik zou haast denken dat je bang bent dat het wel iets zou worden tussen hen.
Oud 28-12-2002, 19:52
Verwijderd
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Ik zou haast denken dat je bang bent dat het wel iets zou worden tussen hen.
Ik zou eerder denken dat we hier te maken hebben met een stelletje ongelooflijk primitieve neanderthalers.
Oud 28-12-2002, 19:53
Verwijderd
Citaat:
*is gek* schreef:
Wat ga je dan doen Maypole? Haar blijven controleren tot haar 80ste??? Camera's in haar kamer plaatsen om tijdig te kunnen ingrijpen als haar vriendje haar een kusje op haar wang geeft? Haar een chip inplanten zodat je altijd kan zien waar ze is? Elk vriendje dat ze heeft aan een waarheidsspul (kweet niet hoe het noemt) zetten, zodat je ze zeker weet dat hij zo onschuldig is als kweet niet wat? Haar later uithuwelijken aan een of ander doodbraaf ventje?
Okee, ik weet dat ik vreselijk overdrijf en ik doe het er ook om, maar je gaat haar toch niet altijd kunnen beschermen! Zij moet tenslotte kiezen met wie dat ze gaat.
Of is reageer je alleen maar zo overbezorgd omdat het zij nog maar 12 is en haar vriend jouw "ex-maat" en 18 is? Ik kan je bezorgdheid soms nog wel begrijpen, maar je moet nu toch ook wel niet beginnen overdrijven!
Maar ja, wie ben ik?
Een leugendetector bedoel je...

Ik vind zijn boze reactie vrij begrijpelijk en natuurlijk, maar de topicstarter dood wensen en werktuigen gaan pakken om hem mee af te slachten is natuurlijk niet normaal, kom op zeg.
Oud 28-12-2002, 20:21
Q
Q is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik zou eerder denken dat we hier te maken hebben met een stelletje ongelooflijk primitieve neanderthalers.
Mijn woorden exact.

offtopic: (Taalfouten heb ik geen problemen mee, maar kom op zeg, een beetje normaal praten mag ook wel)

gast (de ~ (m.))

1 iem. die, meestal daartoe uitgenodigd, bij iem. blijft eten of slapen => logé, logeergast, eter
2 persoon voor wie men iets betaalt
3 klant in een horecagelegenheid of vakantieverblijf
4 niet tot de vaste groep behorende toneelspeler

Ik vind het eng zoals Maypole reageert. Ik wil niet weten hoe zo'n persoon denkt, maar met zulke taal bereik je niets. Je laat alleen zien hoe dom je eigenlijk bent.

Als ik jou was zou ik me daar eens op laten controleren, want dit is niet gezond en het kan zeer ernstige gevolgen hebben voor jouw toekomst en de mensen om jouw heen.

ontopic:

En nu? Nu schelden jullie elkaar uit en iedereen is ongelukkig. Jij bent een maat kwijt je zusje is boos op jouw omdat ze geen eigen mening mag hebben... IEDEREEN is boos opelkaar. Terwijl het op een vreedzame manier opgelost had kunnen worden.

Als ik de vader was had ik gewoon even met haar gaan praten i.p.v. mensen gaan bedreigen, dat is een zeer slechte opvoeding. Als mensen zo blijven reageren blijven we oorlog en geweld houden... jammer... en wat schaam ik me diep voor dat soort mensen.
Oud 28-12-2002, 20:23
Rioto
Kijk mijn reactie lijkt me nogal logisch ..
als ik vraag of ze wat met die Mottafacker heeft en ze zegt nee ...en blijkt toch zo te zijn ...kijk dan maak je mij pissed ..

Maargoed ze mag die droplul toch niet meer zien
Oud 28-12-2002, 20:33
Q
Q is offline
Citaat:
Maypole schreef:
als ik vraag of ze wat met die Mottafacker heeft en ze zegt nee ...en blijkt toch zo te zijn ...kijk dan maak je mij pissed ..

Kan je dat ook normaal zeggen?

Hoe vind je zelf nu dat je klinkt?
Oud 28-12-2002, 20:33
*is gek*
*is gek* is offline
Citaat:
Maypole schreef:

Hoe kan het ook anders? Ze wist waarschijnlijk dat je zo zou reageren, dus ze zal het wel niet durven zeggen hebben. Lijkt me nogal logisch.
Stel je misschien even in haar plaats. Ze durft blijkbaar niet eens voor haar eigen mening uitkomen, bang voor reacties. Je helpt haar helemaal nergens mee, maar je lijkt dat niet te snappen. Bedenk ook eens dat het voor een 12jarige nu ook wel niet makkelijk moet zijn. Wie moet ze kiezen? Haar broer (of familie) of haar vriend. Ze zal waarschijnlijk voor dat 1ste kiezen, maar dat maakt haar waarschijnlijk helemaal niet gelukkig.
En westlander dan, die heeft veel vrienden verloren. Als je verliefd bent, kun je dat gevoel niet tegenhouden.
Oud 28-12-2002, 20:35
Rioto
Pff ja hoor ..die flikka spreekt haar alleen via internet en ziet haar HEEEEL af en toe en dan ben ik er bij dus lijkt me sterk dat je dan verliefd word ...Maar goed ..Westlander is voor mij Dood

En wat m,n Zusje betreft ..ze ging kwaad naar boven en sinds die niet meer gesproken ... Hard voor dr
Oud 28-12-2002, 20:38
*is gek*
*is gek* is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Pff ja hoor ..die flikka spreekt haar alleen via internet en ziet haar HEEEEL af en toe en dan ben ik er bij dus lijkt me sterk dat je dan verliefd word ...Maar goed ..Westlander is voor mij Dood
Ah... Dus iemand is voor u dood als hij op uw zusje verliefd word, waar hij eigenlijk niets kan aan doen en als hij uw toestemming niet heeft. Da's pas zwak.
En je zegt hard voor dr. Volgens mij heb jij het alleen nog maar harder voor dr gemaakt. Jij bemoeit je gwn met haar leven. Jij bepaalt: nee, jij mag niet meer met die omgaan, jij mag niet meer met die omgaan en ook niet meer met die en blablablabla.
Als je ze gewoon laat doen zal ze zelf wel ondervinden dat het niet goed loopt of juist wel. Wat zou jij ervan vinden moest je oudere broer zeggen: "jij gaat niet meer met die om, omdat ik vind dat dat niet kan"

Laatst gewijzigd op 28-12-2002 om 20:41.
Oud 28-12-2002, 20:39
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
Maypole schreef:

En wat m,n Zusje betreft ..ze ging kwaad naar boven en sinds die niet meer gesproken ... Hard voor dr
Weet je . . . je bent echt diep triest en zielig . . . hopelijk kom je er ooit achter
Oud 28-12-2002, 20:39
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Maypole schreef:
1) Kijk mijn reactie lijkt me nogal logisch ..
2) Maargoed ze mag die droplul toch niet meer zien
1) Eerder onmenselijk
2) Die 'droplul' was wel eerst je maat. Waarom kan er geen onderscheid worden gemaakt tussen een vriendschappelijke relatie en een 'liefdes'*ahum*relatie.

Doordat hij verliefd is geworden op je zusje is hij ineens geen maat/vriend meer?
Of betekende de maat-heid[?]/vriendschap toch al niet zo veel?
Oud 28-12-2002, 20:40
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Mottafacker
Leer engels . . . of ben je nu "stoer" en "volwassen"
Oud 28-12-2002, 20:43
*is gek*
*is gek* is offline
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
Leer engels . . . of ben je nu "stoer" en "volwassen"
Ik denk wel dat hij dat van zichzelf vind. Hij wil zijn "ex-maat" in elkaar kloppen. Hij scheldt hem uit. Hij bepaalt over z'n zusje's leven.
Oud 28-12-2002, 20:47
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
*is gek* schreef:
Ik denk wel dat hij dat van zichzelf vind. Hij wil zijn "ex-maat" in elkaar kloppen. Hij scheldt hem uit. Hij bepaalt over z'n zusje's leven.
Oh sorry . . . ik had niet gemerkt dat het een stoere en volwassen jongen was . . .

hmmm nee en nu merk ik het nog steeds niet
Oud 28-12-2002, 21:06
essepessie
essepessie is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nee, het is hartstikke logisch. Als ik een zusje zou hebben van twaalf wat met een kerel van achttien iets zou hebben, zou ik daar ook een stokje voor steken. Een meisje van twaalf is gewoon nog niet in staat om te besluiten wat goed voor haar is, en een 'relatie' met een kerel van achttien is niet goed voor haar. 'Ze mag toch zelf kiezen' slaat dus nergens op. Een meisje van twaalf kán niet zelf kiezen.

Nog los van het feit dat ik me afvraag hoeveel zelfwaardering jij hebt, om als achttienjarige iets te hebben met een meisje van twaalf (waar praten jullie in Godsnaam over, wat er gisteravond op Sesamstraat is geweest?), is het gewoon een kwalijke zaak. Ik zou hemel en aarde bewegen om je weg te werken. Een simpele methode om dat te bewerkstelligen is de politie inlichten, want je bent zo strafbaar als maar kan.
jij bent echt errug zeg!!!! denk je soms dat meisjes van 12 geen verstand hebben ofzo ??? nergens iets vanaf weten en naar sesamstraat kijken??? dat jij naar sesamstraat keek toen je 12 was betekend niet dat alle kinderen van 12 dat doen of wel soms?? misschien is zij wel vroeg volwassen??? okay

-x-x-x-x-x-x-x-x- esther
Oud 28-12-2002, 21:17
Verwijderd
Citaat:
essepessie schreef:
jij bent echt errug zeg!!!! denk je soms dat meisjes van 12 geen verstand hebben ofzo ??? nergens iets vanaf weten en naar sesamstraat kijken??? dat jij naar sesamstraat keek toen je 12 was betekend niet dat alle kinderen van 12 dat doen of wel soms?? misschien is zij wel vroeg volwassen??? okay

-x-x-x-x-x-x-x-x- esther
Dat bedoelt hij natuurlijk bij wijze van spreken... En al is dat meisje van 12 dan vroeg volwassen, dan zit ze toch niet direct op het niveau van een 18-jarige?
Oud 28-12-2002, 21:30
Rioto
Oh oh iedereen keert zich tegen mij ineens ...nou stel je is voor als jij een zusje heb van 12 en iemand van 18 heeft met haar ..ik denk dat je dan ook wel pissed word ..dus geen fucking bullshit hier
Oud 28-12-2002, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
Oh oh iedereen keert zich tegen mij ineens ...nou stel je is voor als jij een zusje heb van 12 en iemand van 18 heeft met haar ..ik denk dat je dan ook wel pissed word ..dus geen fucking bullshit hier
maar dan ga je niet gelijk roepen dat je hem gaat vermoorden enzo...
Oud 28-12-2002, 21:41
japie
japie is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Ja, dat zal niemand, of bijna niemand, ontkennen. Alleen waarom iedereen tegen jou gaat keren, is omdat jij meteen begint te schelden en te dreigen om je (ex-) maat dood te schoppen. Dat is natuurlijk niet handig om te zeggen, in een periode waarin iedereen geen zin heeft in zinloos geweld.

Verder vraag ik me af in hoeverre je je zusje in bescherming neemt. Je neemt niet echt de moeite om haar kant van het verhaal aan te horen ofzo. Je wilt volgens niet echt naar haar luisteren. En dan ga je ook nog schelden en schoppen. Nee, dat werkt niet echt mee. Daar krijg je bepaald geen goed beeld van.
Oud 28-12-2002, 22:10
DarkRaven
DarkRaven is offline
Ik vraag me af hoe iemand van 18 nou verliefd kan worden op iemand van 12???!!! En waarom Maypole niet wil dat een 18-jarige jongen die ook nog eens zijn vriend was iets met zijn 12-jarige zusje mag hebben
Oud 28-12-2002, 22:14
RaZoRbLaDe|2K2
RaZoRbLaDe|2K2 is offline
Citaat:
Maypole schreef:

WHAHAHA VET COOL dit, ik werk dus samen met mike bij een compu bedrijf, enne hij was behoorlijk kwaad en stond echt met een schroeven draaier te hakken in de lucht

[P.S mike: MOSHHHHHHHH!!!!!!!!!!]

mzzlz tim
Oud 28-12-2002, 22:14
Severus
Severus is offline
Lekker makkelijk en stoer voor jou om misbruik te maken van een 12-jarig meisje dat naar jou opkijkt als ware je de prins op het witte paard. Deze relatie is wettelijk verboden, want jij hebt met je 18-jarige leeftijd een natuurlijke overmacht over haar. Jullie relatie kan nooit evenwichtig zijn, en nooit gezond. Niet zolang zij nog zo jong is. Wacht een paar jaar tot ze 17 of 18 is, dan zijn jullie beiden een stuk volwassener en zal jullie relatie ook veel gezonder en evenwichtiger zijn.

Maar een 12-jarige met een 18-jarige? Nee, sorry hoor, maar dat riekt naar pedofilie voor mij.

Als ik jou was, zou ik de relatie verbreken. Dat is voor jouw eigen bestwil (wil jij soms een reputatie van pedofiel hebben?), maar vooral voor háár bestwil. Zij is namelijk het kwetsbaarste in deze relatie, wat haar voor altijd kan beïnvloeden (en dan op een negatieve manier). Dus als je echt van haar houdt, gebruik dan je verstand en laat haar gaan.

Ripper
Oud 28-12-2002, 22:18
Rioto
Citaat:
Ripper schreef:
Lekker makkelijk en stoer voor jou om misbruik te maken van een 12-jarig meisje dat naar jou opkijkt als ware je de prins op het witte paard. Deze relatie is wettelijk verboden, want jij hebt met je 18-jarige leeftijd een natuurlijke overmacht over haar. Jullie relatie kan nooit evenwichtig zijn, en nooit gezond. Niet zolang zij nog zo jong is. Wacht een paar jaar tot ze 17 of 18 is, dan zijn jullie beiden een stuk volwassener en zal jullie relatie ook veel gezonder en evenwichtiger zijn.

Maar een 12-jarige met een 18-jarige? Nee, sorry hoor, maar dat riekt naar pedofilie voor mij.

Als ik jou was, zou ik de relatie verbreken. Dat is voor jouw eigen bestwil (wil jij soms een reputatie van pedofiel hebben?), maar vooral voor háár bestwil. Zij is namelijk het kwetsbaarste in deze relatie, wat haar voor altijd kan beïnvloeden (en dan op een negatieve manier). Dus als je echt van haar houdt, gebruik dan je verstand en laat haar gaan.

Ripper
APPLAUS
Oud 28-12-2002, 22:47
*is gek*
*is gek* is offline
Citaat:
Ripper schreef:

Dan vraag ik mij toch wel iets af.
Okee, die relatie ging waarschijnlijk niet lang standhouden, maar is het dan niet beter dat ze er zelf achterkomen? Beïnvloedt het haar dan niet meer dat haar broer zo agressief begint te doen? Ik bedoel, straks wordt ze zo een type dat op haar 30ste thuis (of iig aan haar broer) niet durft te vertellen dat ze een vriend heeft...
Oud 28-12-2002, 22:57
robijnbeertje
robijnbeertje is offline
ik vind iemand van bijna 16 leuk, ach leeftijd maakt niet zo veel uit voor mij, maar diegene is dan een meisje, dus dat is anders, maar 12 jaar vind ik erg jong, te jong, dan ben je idd niet goed bezig, in mijn ogen, is toch nog een kind!
Oud 28-12-2002, 23:04
westlander84
westlander84 is offline
ja ik vind het best hoor dat je me gaat vermoorden ik zal heus niet terug vechten doe helemaal niks terug want waarom zou ik ...en je zei dat ik het in beging niet zei maar dat was wel degelijk zo maar toen deed je zo raar ook dat ik maar zei dat het een grapje was...en ja ik durf nog wat te zeggen want mij doodmaken mag je hoor ...en waarom zou ik wat terug doen maar goed mzzl maar weer

(en woot je moet niet overal mee bemoeien ken verkeerd gaan een keer niet dat ik dat doe hoor maar pas op oke)
Oud 28-12-2002, 23:15
westlander84
westlander84 is offline
en nog iets ook al was het niet echt de bedoeling voor mij maar je wou wel weten bij je zusje waarom ze telkens weg drukte right??? ...en daarvoor heb je zo gedownload om te zien bij haar wat ze bij andere zeggen oftewel de prive is weg bij haar en dat hoort ook niet (sorry dat ik dit zei mike maar het is zo)

en snap heel goed dat je zo boos ben snap ik volkomen maar wat ken ik eraan doen want wat ik net zei in beging zei ik het maar je werd zwaar pist ook dus je ben zoweise boos
Oud 28-12-2002, 23:36
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
westlander84 schreef:
*tegen wie heb je het allemaal?!*
Oud 28-12-2002, 23:55
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Prachtig allemaal om te zien dat je hem niet zo lief vind enzo. Maar, volgens kan hier nu wel een slotje op. Verder discuseren over of het wijs is om te doen [verkering nemen met z'n zusje] of niet komt toch niet meer echt ter sprake.

Tip voor westlander84: Praat het uit met hen, of mijdt ze.
Tip voor Maypole: Volg een cursus opvoedkunde. Dat kun je wel gebruiken.en/of een cursus Zelfbeheersing...
Tip voor de/een forumbaas: Sluiten die hap. [dit topic]

Regels voor berichten