![]() |
Ik vond Elton echt zo cool...
Dat nummer van hem was echt mooi. Jammer dat hij niet door is. |
![]() |
Screenager schreef:
Nee wordt niet herhaald, vanwege kerst. weet je hoe klote ![]() Maar de optredens van de kandidaten zijn wel op www.idols.nl te vinden, das wel wat beter dan :\ |
![]() |
Verwijderd
WishfulDreaming schreef:
weet je hoe klote ![]() Maar de optredens van de kandidaten zijn wel op www.idols.nl te vinden, das wel wat beter dan :\ ![]() ![]() En die optredens die je via de site kunt bekijken doen het bij mij niet.. |
![]() |
Joel is bah. Die mag niet door. Hoor.
Verwijderd
jamai gaat denkik winne.
|
![]() |
Verwijderd
Ik ken eigenlijk alleen Dewi en David echt van dat groepje.. en Joel, maar die vind ik niet leuk.. de rest heb ik volgens mij nog nooit echt gezien op tv..
|
![]() |
Oh ik dacht dat Joel dus echt een zogenaamd populaire jongen was
![]() ![]() |
![]() |
Verwijderd
Ik hoop dat Joel doorgaat, al is het alleen om jullie te irriteren *evil*
![]() Maar so what als ie doorgaat, hij wint toch niet. Dewi en David gaan wel door denk ik. |
![]() |
Dewi en David gaan zeker wel door denk ik.
Joel of Charlotte gaan ook door. Suze was best slecht ja. Deze ronde waren er best veel onbekende, maar ze waren wel goed ![]() |
![]() |
mja.. Suze klonk echt heel anders dan in de vorige rondes.. veel lager en minder controle..
![]() |
![]() |
Verwijderd
Ik vond Dewi erg goed
![]() |
![]() |
Ik vond ze allemaal waardeloos, behalve dewi
![]() |
![]() |
WishfulDreaming schreef:
Ik vond ze allemaal waardeloos, behalve dewi ![]() ik had veel van Suze verwacht maar dat vond ik echt slecht.. ze zat er steeds naast enzo ![]() |
![]() |
Jaaaaaaaaaaaaaa joel is eruit
![]() ![]() Ik gunde het die kwijlebal echt nie.. ![]() |
![]() |
Verwijderd
Screenager schreef:
Jaaaaaaaaaaaaaa joel is eruit ![]() ![]() Ik gunde het die kwijlebal echt nie.. ![]() ![]() |
![]() |
Verwijderd
Idols was vandaag echt saai.. en ik vond geen van optredens goed
|
![]() |
Mja.. de ergste vond ik die graziella... ze bewoog echt als een aap door dat beeld heen
![]() |
![]() |
Verwijderd
bertbart schreef:
Idols was vandaag echt saai.. en ik vond geen van optredens goed |
![]() |
Yes Joel is eruit eindenlijk en de jury mag m'n kont kussen.
Screenager schreef:
Mja.. de ergste vond ik die graziella... ze bewoog echt als een aap door dat beeld heen ![]() ![]() die was 26 he ![]() |
![]() |
Verwijderd
Jim wint Idols
![]() |
![]() |
Denk dat het tegen Jim & Jamai gaat, gezien de stemmen...
|
![]() |
Ik denk Jim, want als je op zijn Cu2 leest dat die meisjes voor €40 hebben opgesmst aan stemmen zal dat de volgende keer ook zo gaan
|
![]() |
jamai en dewi vind ik geweldig! maar of ze winnen weet ik niet...
|
![]() |
200
![]()