Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2013, 19:43
Miekje*
Miekje* is offline
Ahw, Pipje! Wat de anderen al zeiden, enzo.

En dat je huisgenoot dan wel twee hbo studies heeft gehaald, heeft vast iets te maken met dat ze toevallig iets af wist van de onderwerpen waar ze iets van af moest weten. Goed kunnen leren, betekent niet per definitie dat je heel intelligent bent.
Oud 26-06-2013, 19:50
Verwijderd
maar hoe kan ik dan ooit iets bereiken met mijn zogenaamde intelligentie als ik niet goed kan leren/niet voldoe aan het systeem waarin dat gedaan moet worden.

BWeeeeeeeh.

maar goed, wat was het spreekwoord ook alweer? Als er ergens een deur wordt dicht gesmeten gaat er weer ergens anders een open ofzo.
Oud 26-06-2013, 19:51
Verwijderd
Maar je hebt toch nog niet alle uitslagen terug ? Dus je weet het toch eigenlijk nog helemaal niet ?
Oud 26-06-2013, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Omdat het niet voor niets volwassenenonderwijs heet
Dat snap ik. Het was meer bedoeld als grrr ben te jong.
Oud 26-06-2013, 19:53
Verwijderd
Ik heb zin in Risk, oldschool bordspellen for teh win.

Vroeger, in het BBS-tijdperk, speelde ik veel Global War:

Eens zien of er een alternatief is vandaag de dag.
Oud 26-06-2013, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Maar je hebt toch nog niet alle uitslagen terug ? Dus je weet het toch eigenlijk nog helemaal niet ?
nee, maar ze gingen echt heel slecht. ik begreep er geen flikker van allemaal.
Oud 26-06-2013, 20:06
Verwijderd
Citaat:
nee, maar ze gingen echt heel slecht. ik begreep er geen flikker van allemaal.
Zo kwam ik ook uit mijn economie examen, toen had ik een 8. Het ging een beetje als 'Ik heb geen idee, ik schrijf op wat ik weet met wat dingen erbij uit de opgave '
Oud 26-06-2013, 20:09
Carn
Carn is offline
HBO zelf stelt (doorgaans) ook niet veel voor; gewoon doen wat van je gevraagd wordt en dan ben je er al voor 85%.

Laatst gewijzigd op 26-06-2013 om 20:12. Reden: subtiele aanpassing.
Oud 26-06-2013, 20:16
Verwijderd
Citaat:
HBO zelf stelt (doorgaans) ook niet veel voor; gewoon doen wat van je gevraagd wordt en dan ben je er al voor 85%.
Dat hangt van de opleiding af meneertje
Oud 26-06-2013, 20:16
Carn
Carn is offline
vandaar ook (doorgaans).
Oud 26-06-2013, 20:18
Carn
Carn is offline
Maar om er op in te gaan, ik denk dat de kunstacademies de grootste uitzonderingen zijn gezien die altijd van elkaar verschillen met dus ook andere eisen.
Oud 26-06-2013, 20:19
Verwijderd
De mensen die niet van sweatcolbertjes houden kunnen gerust zijn want de eerste is bezorgd en is vreselijk lomp een maat kleiner zou te krap zitten bij mijn schouders, maar bij deze maat heb ik ongeveer 15 cm extra ruimte bij mijn taille, echt belachelijk.
Oud 26-06-2013, 20:19
Verwijderd
De onze stond samen met geneeskunde bovenaan op de lijst van de zwaarste opleidingen van het land.
(al weet ik niet welke lijst)
Oud 26-06-2013, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Waarom moet je voor de vavo 18 zijn.
jonger kan wel, maar dan moet je aan ze uitbesteed worden door een gewone middelbare school waar je ingeschreven staat. Je kunt het navragen op je school.

Sterkte verder!
Oud 26-06-2013, 20:21
Verwijderd
Citaat:
ik ga niet naar rock werchter...
Citaat:
ik moet op korte termijn geopereerd worden...
he balen
Oud 26-06-2013, 20:28
Verwijderd
Citaat:
jonger kan wel, maar dan moet je aan ze uitbesteed worden door een gewone middelbare school waar je ingeschreven staat. Je kunt het navragen op je school.

Sterkte verder!
Dankje!

Ik heb een vraag: ik at net een broodje en er zat blijkbaar schimmel op, maar dat merkte ik pas toen ik het half op had gegeten. Is dit schadelijk??
Oud 26-06-2013, 20:29
Verwijderd
t is niet kankerverwekkend maar ook niet goed voor je
Oud 26-06-2013, 20:31
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dankje!

Ik heb een vraag: ik at net een broodje en er zat blijkbaar schimmel op, maar dat merkte ik pas toen ik het half op had gegeten. Is dit schadelijk??
champignons zijn ook niet schadelijk
Verwijderd
ik weet ook wel dat het niet kankerverwekkend is.
Verwijderd
het zou kunnen dat je er vannacht wat misselijk van bent en morgen wat diarree hebt, meer zou het niet moeten doen! en misschien merk je er ook wel niets van.
Oud 26-06-2013, 20:32
Verwijderd
Citaat:
champignons zijn ook niet schadelijk
Maar dat is anders.
Oud 26-06-2013, 20:33
Verwijderd
Citaat:
het zou kunnen dat je er vannacht wat misselijk van bent en morgen wat diarree hebt, meer zou het niet moeten doen! en misschien merk je er ook wel niets van.
O oke, daar kan ik meeleven.
Verwijderd
Citaat:
De mensen die niet van sweatcolbertjes houden kunnen gerust zijn want de eerste is bezorgd en is vreselijk lomp een maat kleiner zou te krap zitten bij mijn schouders, maar bij deze maat heb ik ongeveer 15 cm extra ruimte bij mijn taille, echt belachelijk.

Citaat:
Ik heb het ook al eens aan de hand gehad. Je zou wat misselijk kunnen worden, maar ik ben er nog
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
De champignon (Agaricus bisporus) is een schimmel uit de familie Agaricaceae
schimmel is schimmel /jk
Oud 26-06-2013, 20:34
Lorelei
Lorelei is offline
Ik moet nog driekwart pagina schrijven. En dat is heel weinig. Maar ik weet niet goed wat ik moet schrijven en daardoor zit ik er nu al 2 uur moeilijk over te doen.
Oud 26-06-2013, 20:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dankje!

Neuh. Je moet geen hele schimmelbroden wegwerken maar 1 schimmelplekje is niets. Je maagzuur breekt dat gelijk af.
Oud 26-06-2013, 20:36
Verwijderd
Citaat:

Ik heb het ook al eens aan de hand gehad. Je zou wat misselijk kunnen worden, maar ik ben er nog
Aha!

Ik heb net mijn eten uitgekotst, dus ik kan weer rustig slapen vannacht.
Verwijderd
Citaat:
Neuh. Je moet geen hele schimmelbroden wegwerken maar 1 schimmelplekje is niets. Je maagzuur breekt dat gelijk af.
het gaat ook niet zozeer om de schimmel zelf maar om of de schimmel al toxinen heeft uitgescheiden! dus het ligt er een beetje aan hoe lang het er al zat.
Verwijderd
Het was een groene schimmel
Oud 26-06-2013, 20:38
Verwijderd
http://www.debijenkorf.nl/mooia-blaz...its-2392050000
dit vind ik best leuk, maar waarom staat het bij blazers? Dit is toch een vest of ligt dat aan mij
Oud 26-06-2013, 20:46
Verwijderd
Citaat:
het gaat ook niet zozeer om de schimmel zelf maar om of de schimmel al toxinen heeft uitgescheiden! dus het ligt er een beetje aan hoe lang het er al zat.
Hoe weet je dat. Het zit er nog geen week. Maar 3/4 dagen denk ik.
Oud 26-06-2013, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Hoe weet je dat. Het zit er nog geen week. Maar 3/4 dagen denk ik.
Oeeee, dan is het morgen wel een bekeken zaak met je.
Oud 26-06-2013, 20:48
Verwijderd
ja, daar kom je pas achter als je er ziek van wordt of niet

maar als je het net toch al hebt uitgekotst, dan zal het verder wel niet zo veel meer doen
Oud 26-06-2013, 20:48
Verwijderd
Citaat:
http://www.debijenkorf.nl/mooia-blaz...its-2392050000
dit vind ik best leuk, maar waarom staat het bij blazers? Dit is toch een vest of ligt dat aan mij
ik vind het meer op een trui met ritsjes lijken.
Oud 26-06-2013, 20:49
Verwijderd
Citaat:
ja, daar kom je pas achter als je er ziek van wordt of niet

maar als je het net toch al hebt uitgekotst, dan zal het verder wel niet zo veel meer doen
Oke. En wat als ik ziek word. Moet mijn maag leeggepompt worden?
Verwijderd
Citaat:
ik vind het meer op een trui met ritsjes lijken.
ja precies. In elk geval geen blazer.
Verwijderd
Citaat:
Oke. En wat als ik ziek word. Moet mijn maag leeggepompt worden?
nee, dan ben je gewoon een dagje ziek, zoals ik al zei: misselijk en diarree. Gaat vanzelf over.
Oud 26-06-2013, 20:51
Verwijderd
Citaat:
nee, dan ben je gewoon een dagje ziek, zoals ik al zei: misselijk en diarree. Gaat vanzelf over.
Oke dankje. Nu hoef ik niet meer te paniekeren.
Oud 26-06-2013, 20:56
Verwijderd
Over schimmel gesproken; casu marzu wil ik nog wel eens proberen
Oud 26-06-2013, 20:58
Verwijderd
ik niet, levende wriemelende maden, brrr.
Oud 26-06-2013, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Ik moet nog driekwart pagina schrijven. En dat is heel weinig. Maar ik weet niet goed wat ik moet schrijven en daardoor zit ik er nu al 2 uur moeilijk over te doen.
Citaat:

Kitty ipsum dolor sit amet, I don't like that food jump biting lick, bat biting sleep in the sink scratched purr I don't like that food. Toss the mousie sleep in the sink sunbathe bat puking, claw chase the red dot tail flick stretching rip the couch. Attack your ankles sniff sleep on your face puking, I don't like that food sleep on your keyboard attack your ankles lick sniff fluffy fur. Jump chuf puking stretching, sniff feed me purr chase the red dot jump on the table hiss hiss I don't like that food. Claw shed everywhere lay down in your way catnip fluffy fur toss the mousie, sleep on your face chuf litter box jump on the table jump leap. Sniff jump on the table sleep in the sink stretching knock over the lamp I don't like that food, I don't like that food I don't like that food knock over the lamp eat. Shed everywhere knock over the lamp attack your ankles shed everywhere, judging you sunbathe litter box rip the couch chase the red dot judging you sunbathe. I don't like that food chase the red dot run run puking, attack your ankles hairball attack your ankles shed everywhere bat.

Fluffy fur climb the curtains sleep in the sink meow jump sniff, jump knock over the lamp knock over the lamp kittens. Feed me give me fish sleep on your face sleep in the sink judging you, tail flick bat stretching toss the mousie feed me bat. Meow I don't like that food claw attack your ankles toss the mousie, attack tail flick tail flick jump on the table tail flick. Lay down in your way jump on the table meow hiss fluffy fur, jump on the table sleep on your face I don't like that food catnip shed everywhere I don't like that food. Sniff stretching sleep in the sink kittens hiss, chuf fluffy fur judging you judging you hiss attack tail flick. Knock over the lamp chase the red dot sleep on your keyboard chase the red dot, tail flick sleep on your face stuck in a tree run sleep on your face kittens. Tail flick sleep in the sink sunbathe judging you knock over the lamp toss the mousie, kittens chuf lay down in your way kittens zzz.

Judging you shed everywhere tail flick stretching fluffy fur, lay down in your way leap meow shed everywhere sleep on your face. Lick stuck in a tree eat the grass scratched biting, sleep on your face biting run stuck in a tree attack biting. Meow jump on the table shed everywhere rip the couch puking run, toss the mousie catnip chuf lick attack your ankles sunbathe. I don't like that food run sleep on your face claw, fluffy fur toss the mousie eat feed me jump knock over the lamp. Knock over the lamp judging you bat attack zzz claw, chase the red dot lay down in your way claw chuf. Run bat sniff lick leap, sleep on your face jump on the table purr meow attack your ankles attack. Biting judging you catnip chuf lay down in your way, stretching give me fish scratched stuck in a tree tail flick lick.

Sleep on your keyboard fluffy fur stretching chuf, biting shed everywhere biting lick sleep on your keyboard feed me sleep on your keyboard kittens. I don't like that food jump stretching jump on the table hairball, sleep in the sink sniff chase the red dot shed everywhere shed everywhere eat the grass sleep in the sink. Judging you knock over the lamp jump on the table attack, chase the red dot knock over the lamp stuck in a tree attack fluffy fur hiss attack. Hiss sniff sleep in the sink eat the grass, purr litter box attack your ankles chase the red dot chase the red dot rip the couch sniff. Chuf purr purr biting, stretching claw biting judging you litter box sunbathe bat purr. Litter box lay down in your way feed me scratched sleep in the sink, sleep in the sink tail flick sleep in the sink stuck in a tree purr. Sleep on your face scratched sunbathe give me fish leap sleep on your face, scratched chase the red dot stuck in a tree sunbathe kittens bat.

Biting sunbathe hairball sniff judging you sunbathe, jump on the table jump toss the mousie give me fish chuf. Scratched kittens sniff jump on the table jump on the table attack, climb the curtains sleep in the sink meow puking. Litter box claw sleep in the sink attack your ankles rip the couch hairball, attack stuck in a tree lay down in your way rip the couch shed everywhere stuck in a tree. Judging you sniff sleep on your face tail flick give me fish claw, fluffy fur attack knock over the lamp sleep in the sink. Give me fish shed everywhere shed everywhere eat jump sniff, zzz jump on the table climb the curtains meow attack lay down in your way. Bat purr sleep on your face chuf, bat chuf purr chuf shed everywhere tail flick tail flick. Attack catnip litter box zzz scratched catnip, shed everywhere sniff kittens stretching. Jump biting zzz scratched climb the curtains, sleep on your keyboard hiss sleep on your face bat I don't like that food.
Alstu!
Oud 26-06-2013, 21:02
Lorelei
Lorelei is offline
Ik denk niet dat ze het echt grondig gaan lezen, maar aangezien zowel m'n supervisor als m'n second reader als m'n opleidingscoordinator hun handtekening moeten zetten, vermoed ik dat het wel door minstens één van hen wordt opgemerkt als dit mijn research proposal is
Oud 26-06-2013, 21:09
Miekje*
Miekje* is offline
Herman Finkers 'Na de pauze' kijken Herman Finkers
Oud 26-06-2013, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Herman Finkers 'Na de pauze' kijken Herman Finkers
Die is mooi
Oud 26-06-2013, 21:14
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Die is mooi
Het eerste stukje is al leuk Gouden man is het toch. Twee uur Herman <3
Oud 26-06-2013, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat ze het echt grondig gaan lezen, maar aangezien zowel m'n supervisor als m'n second reader als m'n opleidingscoordinator hun handtekening moeten zetten, vermoed ik dat het wel door minstens één van hen wordt opgemerkt als dit mijn research proposal is
Schrijven dan!
Oud 26-06-2013, 21:29
Turk February
Turk February is offline
Nou, ik heb vandaag Stephen Fry's en David Mitchells autobiografieën uitgelezen. En nu?
Oud 26-06-2013, 22:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik heb een heel laag cijfer voor m´n toets NL gehaald, een fucking 5,8 wtf???!!! Die toets ging voor m'n gevoel heel goed. Nou, het is wel een voldoende, maar ik ga er nu maar echt vanuit dat ik die andere toetsen niet heb gehaald want dat ging erg moeizaam en kut.

Ik ben dus te dom voor het hbo ik voel me zo kut nu vooral heel dom.
Wtf, een 5.8? Wat kut!
Citaat:
maar hoe kan ik dan ooit iets bereiken met mijn zogenaamde intelligentie als ik niet goed kan leren/niet voldoe aan het systeem waarin dat gedaan moet worden.

BWeeeeeeeh.

maar goed, wat was het spreekwoord ook alweer? Als er ergens een deur wordt dicht gesmeten gaat er weer ergens anders een open ofzo.
MBO dan maar? Ik bedoel, ik weet niet of MBO iets voor je heeft waar je wat aan hebt, maar het is in ieder geval iets.
Overigens wil ik niet in iedereen veranderen die altijd zeikt over dat ik weer naar school moet, maar als je echt klaar bent met de zorg, kun je het zo doen. Duurt wel wat langer, maar ach.

Of nou ja, wacht eerst de andere testen af. Ik dacht ook dat ik gezakt was voor maatschappijleer (want ik had toch wel de eerste 4 paragrafen van boek 1 van 2 gelezen) en daar heb ik me gewoon doorheen geluld. Zelfde gold voor mijn Duits examen, geschiedenis examen en het grootste deel van mijn biologie examen. Vooral bij die laatste heb ik enorm veel gegokt en bullshit opgeschreven, maar blijkbaar wel goed genoeg. Dus wie weet is het allemaal zo erg nog niet!
Oud 26-06-2013, 22:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik heb een heel laag cijfer voor m´n toets NL gehaald, een fucking 5,8 wtf???!!! Die toets ging voor m'n gevoel heel goed. Nou, het is wel een voldoende, maar ik ga er nu maar echt vanuit dat ik die andere toetsen niet heb gehaald want dat ging erg moeizaam en kut.

Ik ben dus te dom voor het hbo ik voel me zo kut nu vooral heel dom.
Wat moest je halen dan, een 5,8 is toch een voldoende?
Oud 26-06-2013, 22:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat moest je halen dan, een 5,8 is toch een voldoende?
Volgens mijn middelbare school niet

Nou ja, volgens mijn leraar Duits niet. Ik was altijd superblij met een 5.8, en dan vond hij dat ik toch woordjes over moest schrijven, omdat het geen 6 was.
Niet dat ik dat ooit heb gedaan /rebel

Regels voor berichten