FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2013, 13:40
Verwijderd
Carn is een HBO'er, ik ben een MBO'er en Para is verkouden
Advertentie
Oud 27-06-2013, 13:42
Verwijderd
Duidelijk.
Oud 27-06-2013, 13:44
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben een tak aan het tekenen. Dat is duidelijk ook niet mijn ding
Oud 27-06-2013, 13:51
Verwijderd

Wij hadden hier laatst nog een discussie over hoe moeilijk universitaire opleidingen waren. Een van mijn huisgenootjes studeert scheikunde (oke, niet echt, maar het lijkt erop) en ze was bang voor een eventuele eis dat ze in het tweede studiejaar ook 45 punten minimaal moet halen. Dat ze dat écht niet wilde, want dan had ze nog zo'n jaar als dit jaar en nooit tijd voor dingen , en dan moest ze wel eens een feestje afzeggen. Beetje bizar
Oud 27-06-2013, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een tak aan het tekenen. Dat is duidelijk ook niet mijn ding
Wandelt-ie steeds weg? ;d;;d;;d;;;d;;;d;D;d;d
Oud 27-06-2013, 14:05
Verwijderd
Yoghurt met verse aardbeien
Oud 27-06-2013, 14:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik, als domme MBO'er weet zelfs nog dat het dweilen is. Maar taal is ook niet mijn ding.
Dat weet ik ook wel, maar tijdens het tussendoor-forummen-onder-werktijd is spelling en grammatica even geen speerpunt Ga er maar van uit dat ik verder de Nederlandse taal prima beheer!
Oud 27-06-2013, 14:08
Carn
Carn is offline
Citaat:

Wij hadden hier laatst nog een discussie over hoe moeilijk universitaire opleidingen waren. Een van mijn huisgenootjes studeert scheikunde (oke, niet echt, maar het lijkt erop) en ze was bang voor een eventuele eis dat ze in het tweede studiejaar ook 45 punten minimaal moet halen. Dat ze dat écht niet wilde, want dan had ze nog zo'n jaar als dit jaar en nooit tijd voor dingen , en dan moest ze wel eens een feestje afzeggen. Beetje bizar
Tja, bezint eer gij begint De studielast verschilt natuurlijk per persoon; als je zelf niet perse aanleg hebt voor het een of ander dan moet je relatief dus meer tijd in je studie steken dan een ander persoon, en dat dus ook accepteren. Of juist niet en dan een andere studie zoeken.

Maar goed, zo kent iedereen wel verhalen van studenten die met pijn en moeite hun opleiding afronden, en van mensen die er doodleuk nog 2 masters bij doen want "ze hebben tijd genoeg".
Oud 27-06-2013, 14:19
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wandelt-ie steeds weg? ;d;;d;;d;;;d;;;d;D;d;d

En nu ben ik blaadjes aan het tekenen. Voor aan de tak. Ik vind het platanenblad het mooiste, maar nadeel daarvan is dat 'ie met zijn vele puntjes nogal bewerkelijk is. En ik wil er pakweg 20 maken Of misschien wel meer.
Oud 27-06-2013, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ik ook wel, maar tijdens het tussendoor-forummen-onder-werktijd is spelling en grammatica even geen speerpunt Ga er maar van uit dat ik verder de Nederlandse taal prima beheer!
Dat snap ik ook wel, maar ik moest stiekem wel lachen om je "domme hbo'er" opmerking. En om dwijlen.
Oud 27-06-2013, 14:24
Miekje*
Miekje* is offline
Ok, toch maar plataanblaadjes. Da's wel het mooiste.
Oud 27-06-2013, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik soms ook nog wel eens. Niet over rechten dan, maar vrijwel alle vrienden van mijn vriend zijn universitair geschoold en er zijn er best wel veel die heel graag heel interessant doen. En daarvan zijn er een aantal die graag uit de hoogte doen omdat alles wat geen universiteit is toch echt niet fatsoenlijk is.

Dat is echt heel tof, een nieuwe fiets Zo herkenbaar, ik ben na een half jaar nog steeds superblij met mijn nieuwe fiets want ik ben niet meer bang dat de banden dubbelklappen
Dat doe ik meer zelf dan anderen Ik vind mezelf niet per se slechter omdat ik hbo heb gedaan maar ehm, ja eigenlijk vind ik dat soms wel Maar dat zijn totaal irreële gedachten.

Jaaaa, ik word nu ook steeds blij als ik er naar kijk <3
Oud 27-06-2013, 14:44
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dat doe ik meer zelf dan anderen Ik vind mezelf niet per se slechter omdat ik hbo heb gedaan maar ehm, ja eigenlijk vind ik dat soms wel Maar dat zijn totaal irreële gedachten.

Lijkt me heel vermoeiend om zo over jezelf te denken.
Oud 27-06-2013, 14:44
Carn
Carn is offline
Ik heb best wat uni-vrienden; maar wij zijn allemaal van het slag "doe gewoon normaal en als je niets boeiends te melden hebt: doe dat dan ook niet"
Oud 27-06-2013, 14:46
Verwijderd
Citaat:

Oh, dat heb ik totaal niet. Ik moet me dan wel altijd inhouden om me of te gaan verdedigen (of iig het werk dat ik doe), of om niet toch al geschokte arrogante mensen niet nog banger te maken met allemaal verhalen over de meest vervelende digen die ik meemaak in mijn werk. Maar ik gedraag me meestal wel, want bij met name dat laatste bevestig je ook meteen weer een beeld dat niet klopt. En het scheelt wel dat een aantal universitair-geschoolden die wel heel tof zijn, elke keer als het over mijn werk gaat aangeven dat ze het toch echt niet zouden kunnen en dat ze het zo gaaf vinden dat ik dat wel kan
Oud 27-06-2013, 14:48
Hazel
Hazel is offline
Wat doe je dan Ingegerd? Je werkt met mongolen toch?
Oud 27-06-2013, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me heel vermoeiend om zo over jezelf te denken.
Ja, dit. Ben je onzekerder geworden, Absinthe? Je betrekt zoveel dingen op jezelf, de laatste tijd.

Oud 27-06-2013, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Je werkt met mongolen toch?
Verwijderd
Ik zou best echt zo'n bank willen hebben.

Mooie dingetjes
Miekje*
Miekje* is offline
Kijk eens wat ik aan het maken ben ^^

Oud 27-06-2013, 14:52
Verwijderd
Citaat:
mad props voor je woordkeuze
Oud 27-06-2013, 14:52
Verwijderd
Citaat:
dat hangt van de definitie van mongolen af. Ik werk niet met het down-syndroom, wel met gehandicapten. Van laag niveau die nauwelijks kunnen praten en ongemak/onrust/pijn/woede/watdanook fysiek afreageren en dus zo nu en dan een flinke tik uitdelen.
Oud 27-06-2013, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Werkt niet iedereen wel eens met mongolen?
Oud 27-06-2013, 14:56
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
dat hangt van de definitie van mongolen af. Ik werk niet met het down-syndroom, wel met gehandicapten. Van laag niveau die nauwelijks kunnen praten en ongemak/onrust/pijn/woede/watdanook fysiek afreageren en dus zo nu en dan een flinke tik uitdelen.
Nu ben ik ook wel benieuwd wat daar zo bijzonder aan is.
Oud 27-06-2013, 14:57
Verwijderd
Waar aan, aan mijn werk?
Oud 27-06-2013, 14:58
Carn
Carn is offline
Wat doe jij MargotTenenbaum? En wat is daar bijzonder aan?

Spoiler
Oud 27-06-2013, 15:01
Miekje*
Miekje* is offline
Op mijn werk zijn er een aantal nieuwe bewoners bij gekomen die een heel zorgplan hebben met betrekking tot hun gedrag. Toen ik van de week weer kwam werken, zei de EV'er dat ik die mocht lezen, als ik dat wou, dus heb ik van de week al die zorgplannen doorgenomen. Vond de gastvrouw het raar dat ik dat deed, omdat ik geen opleiding doe met zorg of wat dan ook. Alsof ik daar dan geen interesse in heb Ik bedoel, ik lees het omdat ik zo goed mogelijk met die mensen om wil kunnen gaan en ze zo goed mogelijk wil verzorgen. Later kreeg ik een compliment van de EV'er, vanwege mijn interesse
Oud 27-06-2013, 15:01
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Waar aan, aan mijn werk?
Ja, naar aanleiding van je vorige post ben ik nu ook wel benieuwd.
Oud 27-06-2013, 15:02
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Wat doe jij MargotTenenbaum? En wat is daar bijzonder aan?

Spoiler
Ik doe nooit wat bijzonders
Oud 27-06-2013, 15:03
Verwijderd
Ik moet schoonmaken, maar ik heb echt totaaaal geen zin.

Maar goed daar gaan we dan maar
Oud 27-06-2013, 15:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dit heb ik ook wel hoor. Ik ben dan wel student, maar ik presteer niks en ik voel me flink aanzienlijk dommer dan al mijn afgestudeerde vrienden. Het boeit hun niks, want ze zijn nog steeds bevriend met me, maar ik heb wel soms het idee dat ik geen goede discussies kan voeren omdat ik het gewoon niet snap.
Oud 27-06-2013, 15:07
Miekje*
Miekje* is offline
Nou, ik ga maar eens cake bakken. En koekjes. Tata!
Oud 27-06-2013, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, naar aanleiding van je vorige post ben ik nu ook wel benieuwd.
Ja nou, eh. Er zijn een hoop dingen die het bijzonder maken, voor mij in ieder geval wel. Dat je elke dag opnieuw gemept wordt door dezelfde client en toch weet dat het niet persoonlijk is en hij tien minuten later met je wil knuffelen. Of wanneer het ligt om de dove en blinde client eindelijk rustig te krijgen door hem heel dicht tegen je aan te trekken. Of dat je eindelijk in de gaten hebt waarom iemand altijd boos op je is tijdens het afdrogen. Of wanneer iemand die altijd heel slecht eet eindelijk in een keer z'n bord leeg eet. Of dat je ziet dat het niet goed gaat met een client en dat je dan in een keer goed gokt waarom.
Oud 27-06-2013, 15:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
even iets heel anders: Ik ben verliefd op het tatoeage-werk van een of andere Russische Sasha:

Oud 27-06-2013, 15:11
Hazel
Hazel is offline
Wow, echt prachtig Trimm!
Oud 27-06-2013, 15:13
Verwijderd
Ha, normaliter houd ik niet zo van permanente plakplaatjes, maar dit ziet er her en der wel tof uit.
Oud 27-06-2013, 15:15
Verwijderd
Citaat:
even iets heel anders: Ik ben verliefd op het tatoeage-werk van een of andere Russische Sasha:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Zo dan
Oud 27-06-2013, 15:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind vooral die geometrische shit tof. Heb zelf ook al jaren een idee voor een geometrisch beest, maar ik kom hier in Nederland eigenlijk nooit een tatoeerder tegen waarvan ik denk: 'woah, jouw kunst is mooi, dat wil ik op m'n arm!'
Meestal is het zo...flets en saai.

Oh ja, website met nog meer dingies:
http://vk.com/sashaunisex
Oud 27-06-2013, 15:22
Verwijderd
Tekenaar inhuren, vervolgens met dat ontwerp langs een fatsoenlijke tent, Tattoo Palace ofzo. De uitvoering lijkt me 't minste probleem. Welk beest zou je willen?

Ik houd ook wel van dat geometrische. Nadeel is alleen wel dat over 5 jaar iedere Volendamse hipster met dergelijke shit loopt. Je ziet 't nu al steeds vaker en dat gaat alleen maar meer worden.
Oud 27-06-2013, 15:23
Verwijderd
Moet jij ook zo lachen om de mensen die in 2004 of 2005 een hipstersnor lieten tatoeëren, Trimm? En om de mensen die toen een anker namen of een diamant?
Oud 27-06-2013, 15:24
Verwijderd
Dus ik heb nu een zorgprofiel.
Daar gaat mijn opleiding juridisch. Dan maar maatschappelijk werkster.
Oud 27-06-2013, 15:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Tekenaar inhuren, vervolgens met dat ontwerp langs een fatsoenlijke tent, Tattoo Palace ofzo. De uitvoering lijkt me 't minste probleem. Welk beest zou je willen?

Ik houd ook wel van dat geometrische. Nadeel is alleen wel dat over 5 jaar iedere Volendamse hipster met dergelijke shit loopt. Je ziet 't nu al steeds vaker en dat gaat alleen maar meer worden.
Ik ken niet zoveel tekenaars om in te huren, dus het lijkt me handiger om een tatoeerder te vinden die zelf ook kan tekenen. Dan heb je ook een ontwerp wat goed bij/op je lichaam past enzo. Ik ben al wel aan het rondkijken op websites, maar niks springt er echt uit...

en voor dat hipstergebeuren ben ik ook een beetje bang, maar goed het is iets wat ik al jaren tof vind en je neemt een tatoeage imo voor jezelf, niet voor de rest van de wereld. Ik zat overigens te denken aan een os. Van hout. Als het getal 24 er ook nog ergens in kan ben ik helemaal blij.
Oud 27-06-2013, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Moet jij ook zo lachen om de mensen die in 2004 of 2005 een hipstersnor lieten tatoeëren, Trimm? En om de mensen die toen een anker namen of een diamant?
Zo'n Valerio Zeno-miskleun? Serieus?
Oud 27-06-2013, 15:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja tuurlijk! Ook met kersjes of cupcakes enzo. Maar trends in tatoeages snap ik sowieso niet erg. een vriendin van mij heeft letterlijk een plaatje van een tatoeage op 't internet gevonden en wou die ook laten zetten want 'wajoo, zo'n leuk plaatje!'. Ik vroeg of het plaatje dan een betekenis had voor haar, of dat er een gedachte achter het symbool was, maar nee 'gewoon leuk!'
Oud 27-06-2013, 15:31
Verwijderd
Mail die Sasha Unisex Ze is vast nog goedkoper dan een Westerse tekenaar ook.
Oud 27-06-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Ja tuurlijk! Ook met kersjes of cupcakes enzo. Maar trends in tatoeages snap ik sowieso niet erg. een vriendin van mij heeft letterlijk een plaatje van een tatoeage op 't internet gevonden en wou die ook laten zetten want 'wajoo, zo'n leuk plaatje!'. Ik vroeg of het plaatje dan een betekenis had voor haar, of dat er een gedachte achter het symbool was, maar nee 'gewoon leuk!'
Ja, ik ken er ook zo een. Die heeft die paardenbloem met van die wegvliegende zaadjes die veranderen in vogels. :')

Als ik een tatoeage neem ga ik daar nooit een plaatje van op het internet zetten.
Oud 27-06-2013, 15:34
Verwijderd
Handiger mapje met al het werk van Sasha.
Oud 27-06-2013, 15:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het schijnt dat ze in Miami werkt, dus dat zal nog tegenvallen.
Oud 27-06-2013, 15:47
Verwijderd
Getattoeërde wenkbrauwen zijn ook hilarisch lelijk.
Oud 27-06-2013, 16:14
Hazel
Hazel is offline
Ik wil die poestattoo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten