| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel zonde van je brood natuurlijk. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Dat is wel een typisch geval van verkoold.//Nou, de boodschappen zijn binnen en het aanvullende verjaardagcadeautje van mijn vriend ook, evenals de laatste cadeautjes voor mijn schoonmoeder. En ik zag prima hardloopschoenen bij Scapino voor 30 euro, en ze zaten goddelijk, maar ik had de 30 euro niet meer En toen ik ze zag deed ik echt zo van en ze zitten als gegoten! De wereld is niet eerlijk
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ik heb begrepen dat ondanks alle geruchten de film niet per definitie 'slecht' is geworden; imdb en metacritic geven m een ruime voldoende zelfs
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn auto barst uit zijn voegen, het is altijd weer een mooie tetrisoefening. En heen lukt dat best, met droge tenten en kleren en met tijd om alles netjes opgeplooid in die auto te duwen. Maar als je wil vertrekken omdat het hoost, dan maakt het niet uit hoe, als het maar past. En alles wat je propt, neemt altijd drie keer meer ruimte in beslag dan als het gewoon gevouwen is
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vissticks met worteltjes en erwtjes. Schnitzel met spinazie. Knoedels met rode kool. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Nou hij/zij is best pienter... Voor een kip. Te grappig. 't kan ons duidelijk maken wat hij wil (terug in z'n krat, bij ons op de bank, uit het krat, eten/drinken etc. Komt je zoeken als je roept) Basic dingen, maar er zit meer in dan ik had verwacht.
Dat donkere op z'n koppie is gewoon donkerder pluis. Maar hennen hebben vaak ook wel een mini kammetje. We wachten het af.
Laatst gewijzigd op 28-06-2013 om 17:25. |
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-06-2013 om 11:01. |
||||
|