Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2013, 12:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar dat kan toch niet zóveel verschil maken?
Oud 28-06-2013, 12:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bovendien heb ik dit recept al eens eerder gemaakt, geen enkel probleem, prima gelukt.
Oud 28-06-2013, 12:24
Verwijderd
Wat een hoerendag is dit.
Oud 28-06-2013, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Maar dat kan toch niet zóveel verschil maken?
Jawel.
Oud 28-06-2013, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Bovendien heb ik dit recept al eens eerder gemaakt, geen enkel probleem, prima gelukt.
Zelfde oven? Zeker dat je niet per ongeluk een extra stand aan hebt gezet, de grill ofzo?
Oud 28-06-2013, 12:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zelfde oven? Zeker dat je niet per ongeluk een extra stand aan hebt gezet, de grill ofzo?
Ik dacht heel even dat 'ie inderdaad op grill stond, maar nee, gewoon hetelucht. En het was dezelfde oven ja. Het is een mysterie!
Oud 28-06-2013, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht heel even dat 'ie inderdaad op grill stond, maar nee, gewoon hetelucht. En het was dezelfde oven ja. Het is een mysterie!
Dan is het inderdaad vreemd, zeker als je geen vermomd kernwapen hebt, die van mij vertrouw ik met niks ook al ging het de vorige keer goed, dus alsnog de les: nooit zomaar je oven vertrouwen!

Wel zonde van je brood natuurlijk.
Oud 28-06-2013, 13:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Overigens heeft mijn broertje deze week na maar liefst twee gesprekken een volledige Wajong gekregen. Hij verdient het ook enzo, maar hállo, hoe oneerlijk dat het voor hem zo fucking makkelijk gaat
Wat heeft je broertje?
Oud 28-06-2013, 14:18
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik deed een poging een bananenbrood te bakken. Alle juiste stappen gevolgd, oven op de goede temperatuur en een uur erin zoals in het recept staat. Maar het ding is echt hartstikke verbrand. Nee niet verbrand, meer verkóóld Ik snap er echt helemaal niks van.
Ik zag het op fb, ja Dat is wel een typisch geval van verkoold.

//Nou, de boodschappen zijn binnen en het aanvullende verjaardagcadeautje van mijn vriend ook, evenals de laatste cadeautjes voor mijn schoonmoeder. En ik zag prima hardloopschoenen bij Scapino voor 30 euro, en ze zaten goddelijk, maar ik had de 30 euro niet meer En toen ik ze zag deed ik echt zo van en ze zitten als gegoten! De wereld is niet eerlijk
Oud 28-06-2013, 14:34
Hazel
Hazel is offline
Gefeliciteerd Pip met het huis en de uitkomst van de toetsen! En sterkte voor Sann.
Oud 28-06-2013, 14:40
Miekje*
Miekje* is offline
En nu wilde ik cd's branden en nu zijn mijn lege cd's op Fuck dit. Wat een kutdag.
Oud 28-06-2013, 14:42
Verwijderd
Ik word net wakker . Oeps.
Oud 28-06-2013, 14:43
Miekje*
Miekje* is offline
Ach ja, cd aan met een leuke musical aan en verder met het afwerken van mijn lijstje
Oud 28-06-2013, 15:07
Verwijderd
we vieren onze verjaardag zometeen, gaan een weekendje weg. 8 van die grote boodschappentassen hebben we /stelletje wijven
Oud 28-06-2013, 15:23
Verwijderd
Ik maak vakantiecdtjes <3 Pas voor tweede deel van de vakantie denk ik, met de familie naar Franktijk, maar het is zo leuk om (alvast) te doen
Oud 28-06-2013, 15:31
Hazel
Hazel is offline
Vanavond is er een voorpremiere van World War Z en ik twijfel of ik zal gaan...
Oud 28-06-2013, 15:32
Miekje*
Miekje* is offline
Vakantiecd's <3

Ik heb van de week drie kleine savonzeepjes gekocht in drie verschillende geurtjes, en nu loop ik de hele tijd aan de zeepjes te snuffelen :') Het ruikt zo lekker.
Oud 28-06-2013, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Hier ook, maar het zou wel vrij bizar zijn als ik daar nu ineens vrijwillig heen zou gaan
Oud 28-06-2013, 15:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Vanavond Indiaas eten met de Dinerdagen
Oud 28-06-2013, 15:58
Carn
Carn is offline
Citaat:

Maar ik heb begrepen dat ondanks alle geruchten de film niet per definitie 'slecht' is geworden; imdb en metacritic geven m een ruime voldoende zelfs
Oud 28-06-2013, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Vanavond Indiaas eten met de Dinerdagen
Ik ga vanavond wokken vanwege het jubileum van een AH-collega Over een half jaar mag ik, 12,5 jaar (zoals je ziet heb ik daar gemengde gevoelens bij)
Oud 28-06-2013, 16:36
Qimm
Qimm is offline

Oud 28-06-2013, 16:38
Verwijderd
Citaat:
we vieren onze verjaardag zometeen, gaan een weekendje weg. 8 van die grote boodschappentassen hebben we /stelletje wijven
Moet je mij zien als ik ga larpen Mijn auto barst uit zijn voegen, het is altijd weer een mooie tetrisoefening. En heen lukt dat best, met droge tenten en kleren en met tijd om alles netjes opgeplooid in die auto te duwen. Maar als je wil vertrekken omdat het hoost, dan maakt het niet uit hoe, als het maar past. En alles wat je propt, neemt altijd drie keer meer ruimte in beslag dan als het gewoon gevouwen is
Oud 28-06-2013, 16:39
Verwijderd
Fuck yeah! <3
Oud 28-06-2013, 16:39
Verwijderd
waarom ben ik zo moe vandaag?
Oud 28-06-2013, 16:41
Verwijderd
Theodoor en ik weten niet wat we vanavond gaan eten. Theodoor kookt. Ik kan niet meer nadenken voor vandaag en stelde aardappelpuree met m&m's voor maar dat vond Theodoor geen goed idee. Tips?
Oud 28-06-2013, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Theodoor en ik weten niet wat we vanavond gaan eten. Theodoor kookt. Ik kan niet meer nadenken voor vandaag en stelde aardappelpuree met m&m's voor maar dat vond Theodoor geen goed idee. Tips?

Vissticks met worteltjes en erwtjes. Schnitzel met spinazie. Knoedels met rode kool.
Oud 28-06-2013, 16:52
Verwijderd
Whaha, ik vis net nog even een LL-biertje uit mijn backpack 10-6 is de houdbaarheidsdatum. Hmm...
Oud 28-06-2013, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Kikkererwtensoep met spinazie en zongedroogde tomaatjes en meer. Met naan met yoghurtdip. AH-recept.
Oud 28-06-2013, 16:59
Verwijderd
ik geef het allemaal door aan Theodoor!
Oud 28-06-2013, 17:00
Miekje*
Miekje* is offline
<3 Wat een lekker bijdehand kipje wordt het! Of zie ik daar nou een beginnende kam?
Oud 28-06-2013, 17:02
Verwijderd
Citaat:
<3 Wat een lekker bijdehand kipje
Dit klinkt als iets hoe mijn moeder mij zou kunnen noemen. Echte kippen kunnen natuurlijk niet bijdehand zijn.
Oud 28-06-2013, 17:04
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
[afbeelding]

Maar ik heb begrepen dat ondanks alle geruchten de film niet per definitie 'slecht' is geworden; imdb en metacritic geven m een ruime voldoende zelfs
Bijna alle grote films krijgen vlak na de opening een ruime voldoende op imdb. Zelfs Man of Steel heeft nu nog een 7.9.
Oud 28-06-2013, 17:17
Qimm
Qimm is offline
Nou hij/zij is best pienter... Voor een kip. Te grappig. 't kan ons duidelijk maken wat hij wil (terug in z'n krat, bij ons op de bank, uit het krat, eten/drinken etc. Komt je zoeken als je roept) Basic dingen, maar er zit meer in dan ik had verwacht.
Dat donkere op z'n koppie is gewoon donkerder pluis. Maar hennen hebben vaak ook wel een mini kammetje. We wachten het af.

Laatst gewijzigd op 28-06-2013 om 17:25.
Oud 28-06-2013, 17:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hahaha
Oud 28-06-2013, 17:20
Verwijderd
ik kom net oude schriften tegen van de brugklas/tweede. Blijkbaar had ik een crush op iemand.
Oud 28-06-2013, 17:33
Verwijderd
Theodoor gaat pizza eten bij vrienden, want ik heb nog steeds nergens zin in. Ik ga tomaatjes eten denk ik. En koekjes.
Oud 28-06-2013, 17:33
Verwijderd
Citaat:
ik kom net oude schriften tegen van de brugklas/tweede. Blijkbaar had ik een crush op iemand.
Oud 28-06-2013, 17:34
Verwijderd
Oud 28-06-2013, 17:40
Verwijderd
Mijn hele natuurkundewerkboek staat vol geklad met hartjes en namen en songteksten en tekeningen. Ja, ik vond dat vak erg saai.
Oud 28-06-2013, 17:53
Verwijderd
Toe maar, jij rebel!
Oud 28-06-2013, 18:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat heeft je broertje?
*knipperdeknip*

Citaat:
Ik zag het op fb, ja Dat is wel een typisch geval van verkoold.
Best wel ja

Citaat:
Kikkererwtensoep met spinazie en zongedroogde tomaatjes en meer. Met naan met yoghurtdip. AH-recept.
Dat klinkt goddelijk lekker! Ga ik in het weekend maar eens maken

Laatst gewijzigd op 29-06-2013 om 11:01.
Oud 28-06-2013, 18:13
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga ook pizza eten. Pizza
Oud 28-06-2013, 18:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
De binnenkant van het bananenbrood is trouwens nog best te eten. Als je de verkoolde randen wegsnijdt. Er blijft niet zoveel over alleen
Oud 28-06-2013, 18:51
Carn
Carn is offline
zo, voor het eerst in 1 jaar langer dan een week vakantie ^_^
Oud 28-06-2013, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Toe maar, jij rebel!
Nee, dat ben ik nooit geweest. mijn huiswerk was altijd netjes gemaakt.
Oud 28-06-2013, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Mijn hele natuurkundewerkboek staat vol geklad met hartjes en namen en songteksten en tekeningen. Ja, ik vond dat vak erg saai.
Ik hielp mijn broertje laatst met zijn wiskunde. We bladerden door zijn schrift en hij zei: 'haha, al die tekeningen, wtf rare rondjes, ik vind wiskunde zo saai!'.

Maar het waren eenheidscirkels.
Oud 28-06-2013, 22:43
Verwijderd

ik heb biologie en geschiedenis weer. De leraren die ik waarschijnlijk krijg maken het saai.
Oud 28-06-2013, 22:45
Verwijderd
Ik heb mijn oude biologie werkboeken/samenvattingen opgezocht van de derde. Het verbaasde me dat ik nog zoveel wist.
Oud 28-06-2013, 22:47
Miekje*
Miekje* is offline
Biologie Veruit het leukste vak ooit.

Regels voor berichten