Advertentie | |
|
![]() |
|
https://www.trackitdown.net/genre/dubstep/top10.html
https://www.trackitdown.net/genre/house/top10.html
||
Citaat:
![]()
|
Nou, ik vind dat ze een pijnlijke dood mogen sterven. Dat betekent niet dat andere mensen het niet leuk vinden. En nu ga ik hiermee ophouden, want ik haat moraalridderen en stiekem vind ik ook dat er goede en slechte muziek is, maar het is officieel niet zo
||
Citaat:
![]() Maar, dat is jouw mening, dat er nog heel veel goeie en betere muziek is. Ik vind van niet, komt heel zelden voor dat ik een nummertje buiten de genres die ik opnoemde kan waarderen. En ja, das mijn mening ![]() Maar goed, het gaat wel heel erg offtopic nu. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik sta open om nieuwe genres te leren kennen, zo luister ik nog geen driekwart jaar naar drum 'n bass en industrial hardcore. Maar het komt gewoon heel weinig voor dat andere genres me aanspreken
![]() Maar zoals ik al zei: Het gaat wel heel erg offtopic nu. Als iemand me nog kan helpen met mijn vraag: Graag. Als iemand deze discussie wil voortzetten, dan is het beter gewoon even een nieuw topic voor te openen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik prefereer eigenlijk ook de kale-boze-mannen hardcore boven de scenekids-die-in-de-mic-schreeuwen hardcore.
Van house/dubstep ken ik eigenlijk alleen veel losse nummers. UKF heeft wel regelmatig compilatie-albums met allemaal populaire dubstep/D&B zooi. Wellicht kan je die een beetje doorspitten? |
![]() |
|
Thanks Reverend, ga er eens naar kijken!
Dat is trouwens een vooroordeel wat je daar zegt over de voorliefde voor het blanke ras ![]() Getinte mensen worden gewoon geaccepteerd op hardcore feesten. Natuurlijk heb je er wel racisten tussen zitten maar dat heb je bij elk genre, bij hardcore niet meer of minder dan bij andere muziekstromingen. En, +1 @lovage ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meiden wat is voor jullie een perfecte jongen Theboy16 | 90 | 17-08-2013 19:59 | |
Muziek |
Dubstep Mr. Jerriël | 46 | 15-05-2013 08:37 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Hallo Superphris | 1 | 26-03-2012 18:33 | |
De Kantine |
Als jij mee zou doen met MTV Made, wat zou je dan willen worden? Verwijderd | 107 | 28-07-2011 15:16 | |
Muziek |
[Mix DL] DJ IdealCrash - Dubstep vs Breaks vs Techno (55 min.) ShadowX | 7 | 21-01-2008 17:46 |