Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2013, 01:17
JustSaying
JustSaying is offline
hey ik heb een vraag wat is en doet een wudfhud.exe en hoe krijg je dat eraf?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2013, 06:58
hookee
hookee is offline
Heb je dat goed gespeld?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2013, 09:08
freyk
freyk is offline
Als het geen type foutje is, kan het misschien een automatisch gegenereerde bestandsnaam zijn. Staat deze ook in je processen, dan is hij mogelijk verdacht.
Wanneer je zeker weet dat het verdacht is, stop het proces en verwijder het.

Daarnaast is mijn vraag hoe ben je op de gedachte gekomen om dit bestand te willen verwijderen?

Laatst gewijzigd op 07-07-2013 om 11:22.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2013, 11:27
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
Als het geen type foutje is, kan het misschien een automatisch gegenereerde bestandsnaam zijn. Staat deze ook in je processen, dan is hij mogelijk verdacht.
Wanneer je zeker weet dat het verdacht is, stop het proces en verwijder het.

Daarnaast is mijn vraag hoe ben je op de gedachte gekomen om dit bestand te willen verwijderen?
haha idd verkeerd gespeld het is wudfhost.exe op sommige sites staat dat het virussen doorlaat en sommige staat dat je het nodig hebt confused >.<
Met citaat reageren
Oud 07-07-2013, 13:56
freyk
freyk is offline
Ik zeg dat dat je systeem het bestand nodig heeft. Mocht je het niet nog niet vertrouwen, dan vind je hier een lijst waar je bestandsgroote en controlecijfer (checksum) met het bestand op je computer kan vergelijken.

Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord hoe je op de gedachte gekomen dat je dit bestand verdacht vind.
Oud 07-07-2013, 22:47
hookee
hookee is offline
Citaat:
Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord hoe je op de gedachte gekomen dat je dit bestand verdacht vind.
Gezien de topics die ik erover lees eet het soms wel 1GB aan RAM geheugen op, een beetje sneu voor een Windows User-mode Driver Framework Host Process..
Ik heb 't in ieder geval niet draaien op mijn W7, het zal dus een driver moeten bevatten van iets wat TS heeft geïnstalleerd (en ik niet).
Met citaat reageren
Oud 08-07-2013, 00:16
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
Ik zeg dat dat je systeem het bestand nodig heeft. Mocht je het niet nog niet vertrouwen, dan vind je hier een lijst waar je bestandsgroote en controlecijfer (checksum) met het bestand op je computer kan vergelijken.

ow sorry, ja ik zag het opeens en normaal staat die er niet bij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten