Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2013, 23:20
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik ben net zo nijdig geworden dat ik de betreffende persoon meteen maar overal verwijderd en geblokkeerd heb
Oud 07-07-2013, 23:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ja ik was toen ook heel vervelend.
en dat laatste heb ik niet zo'n last van en jij hebt geen seks dus ook niks te melden
True, maar vorig jaar had ik wel seks en toen ja, gewoon, raar. Maar toen zat je ook in je vervelende fase volgens mij, misschien lag het daar aan.
Oud 07-07-2013, 23:21
Verwijderd
Citaat:
"Je hebt gelijk."
(Vaak gevolgd door "Dat klopt." waarop jij weer kan zeggen "Ja, dat zeg ik toch." en dan is het gewoon klaar )

Maakt de ander nog veel kwader, vooral als die ander mijn zus is
ja 'je hebt gelijk' zeggen om van het gezeur af te zijn vind ik zo intens kinderdachtig, dan ontplof ik.
Echt iets voor mensen die te flauw zijn om iets volwassen te bespreken en/of hun fouten toe te geven.

en in de case van umberto weet ik het niet want te weinig info. Maar als het een onbekende chatter is die niet voor rede vatbaar is zou ik hem gewoon wegklikken.
Oud 07-07-2013, 23:22
Verwijderd
Citaat:
True, maar vorig jaar had ik wel seks en toen ja, gewoon, raar. Maar toen zat je ook in je vervelende fase volgens mij, misschien lag het daar aan.
ik zat helemaal niet in een vervelende fase. Ik zat toen juist in een euforische flow.
Oud 07-07-2013, 23:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb ook weleens een paar mensen doodgeschoten, maar dat waren maar joden.
<3
Citaat:
*grapje over fistle-fluffy maakt*
Ja zal ik ook een boekje open doen over mijn seksleven?

Spoiler
Oud 07-07-2013, 23:46
Verwijderd
Oud 07-07-2013, 23:50
Verwijderd
Citaat:
<3

Ja zal ik ook een boekje open doen over mijn seksleven?

Spoiler
Oud 07-07-2013, 23:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 07-07-2013, 23:56
Turk February
Turk February is offline
Nadat mijn neefje en nichtje vanochtend vertrokken waren, had mijn vader met veel zorg een smakelijk broodje ham voor zichzelf gemaakt. Hij legde het even te rusten op een tuinstoel. Mijn moeder, druk bezig met opruimen van de chaos die twee kinderen achterlaten, zag het liggen en dacht dat het een stuk brood was dat een van hen niet had opgegeten. Ze smeet het voor zijn ogen in de sloot, richting een hongerige zwaan.

Toen moest ik érg hard lachen.
Oud 07-07-2013, 23:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
haha aww
Oud 07-07-2013, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Nadat mijn neefje en nichtje vanochtend vertrokken waren, had mijn vader met veel zorg een smakelijk broodje ham voor zichzelf gemaakt. Hij legde het even te rusten op een tuinstoel. Mijn moeder, druk bezig met opruimen van de chaos die twee kinderen achterlaten, zag het liggen en dacht dat het een stuk brood was dat een van hen niet had opgegeten. Ze smeet het voor zijn ogen in de sloot, richting een hongerige zwaan.

Oud 08-07-2013, 00:12
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:

Schreef je maar een openbaar dagboek of iets dergelijks.
Oud 08-07-2013, 02:23
Verwijderd
ugh er is hier zo'n vervelende agressieve vent. Heb weinig geduld met.zulke mensen. Hij is alleen maar aan het schelden en lelijk doen en als ik vraag wat hij wil zegt hij dat het me niks aangaat :')
Oud 08-07-2013, 02:44
Verwijderd
hehehe ik had een wit overhemd aangetrokken en een bril van een bewoner opgezet. Met luide, zware stem meneer toegesproken en nu is hij stil
Oud 08-07-2013, 03:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
FML, er zat hier net een vliegbeest en nu ben ik hem kwijt. Ik weet zeker dat hij een sneak attack aan het voorbereiden is voor wanneer ik bijna slaap
Oud 08-07-2013, 03:22
Verwijderd
Paniek s nachts is niet handig. Vooral niet omdat ik morgen op vakantie ga.
Oud 08-07-2013, 03:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Uuuh, het is zo vroeeeeg. en hoe moe ik ook was toen ik thuiskwam, toch sliep ik niet goed.
Nu douchen en arbeiten, ja!
Oud 08-07-2013, 07:38
Verwijderd
Citaat:
FML, er zat hier net een vliegbeest en nu ben ik hem kwijt. Ik weet zeker dat hij een sneak attack aan het voorbereiden is voor wanneer ik bijna slaap
Oud 08-07-2013, 08:35
Verwijderd
Citaat:
ja, je kan ook niet zomaar eventjes een vuist erin rammen he. Het heeft best lang geduurd voordat dat kon. en dat het pijn doet vind ik juist fijn. vind het jammer dat het nu geen pijn meer doet

pijn is erger dan dik zijn? wat?
die zweep was erg nasty ja, ik ben daar ook niet zo'n fan van.

.
aha, ik vind pijn tot zekere hoogte niet fijn.

Ik heb het niet over pijn en dik zijn, maar over pijn met de zweep.
Waarom die zweep als je het niks vond?
Oud 08-07-2013, 09:18
Verwijderd
Ik vind het heel grappig dat Pip ooit heel voorzichtig is begonnen en ze nu zo'n gore smeerlap is die allemaal extreme dingen doet. <3 Ook omdat ze anderhalve meter hoog is en zo'n schattig snoetje heeft. Mooie contrasten
Oud 08-07-2013, 09:23
Verwijderd
Soms ga ik op Tumblr zoeken naar tekeningen van pubers en dan kijken naar wat voor tags ze hebben.

Deze heeft onder andere 'meaningful art', 'intense art' en 'realistic'.
Oud 08-07-2013, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Wat doen jullie als iemand je heel kwaad maakt in een chatgesprek?
Dat ligt een beetje aan je doel en aan de band met die persoon.
Oud 08-07-2013, 10:32
Verwijderd
Ja, Kameel, meer details.
Oud 08-07-2013, 10:40
Verwijderd
Ik werd net wel een beetje vrolijk van een 'mollige' dame in de supermarkt die een fenomenaal goed jurkje droeg, zeg Nou is dat niet zoveel bijzonders, maar hier in dit muffige dorp wel een zeldzaamheid.
Oud 08-07-2013, 10:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind het heel grappig dat Pip ooit heel voorzichtig is begonnen en ze nu zo'n gore smeerlap is die allemaal extreme dingen doet. <3 Ook omdat ze anderhalve meter hoog is en zo'n schattig snoetje heeft. Mooie contrasten
Ja idd. Ze lijkt een onschuldig meisje van 12, maar ondertussen...
Citaat:
Soms ga ik op Tumblr zoeken naar tekeningen van pubers en dan kijken naar wat voor tags ze hebben.

[afbeelding]

Deze heeft onder andere 'meaningful art', 'intense art' en 'realistic'.
Tumblr tags zijn soms beter dan de posts. Poepoe, wat een intense kunst. Ik denk dat ik even moet gaan zitten.
Oud 08-07-2013, 10:48
Verwijderd
Escher is er niks tegen.
Oud 08-07-2013, 10:52
Verwijderd
Nou, die middelste tralie is wel Escheresque, want onderin zie je dat hij aan de achterkant van de kooi vast zit, maar toch loopt hij voor de hersenen langs. Dat verklaart ook waarom ze niet gewoon wegvliegen, anders pasten ze er gewoon tussendoor. Intens!
Oud 08-07-2013, 10:59
Verwijderd
Dat bedoelde ik ^^ Maar ik had wat minder woordenschat tot mijn beschikking om het uit te leggen. Ik ontduf maar niet vandaag.
Oud 08-07-2013, 11:00
Verwijderd
Ik snap nu pas dat het dingske onderin een deurtje is. Ik dacht een tweede, kleinere kooi. Hij is kleiner dan de hersenen.
Oud 08-07-2013, 11:20
Verwijderd
Nu komt een greep uit mijn collectie 'tekeningen voor te lachen'.

Spoiler
Oud 08-07-2013, 11:34
Verwijderd
Oh ik heb ook zo'n pseudo-artistiek meiske in mijn FB-lijst. Echt, lelijke tekeningen volgen elkaar in moordtempo op, evenals een onwaarschijnlijke stroom aan likes.
Oud 08-07-2013, 11:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wauw 'intense art'
Oud 08-07-2013, 11:46
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik had tranen in m'n ogen van het lachen door die laatste post van Para.
Oud 08-07-2013, 11:47
Verwijderd
ik heb iemand op mijn fb die anime sekstekeningen maakt.
Oud 08-07-2013, 11:49
Verwijderd
Ik kreeg extra hoofdpijn door wat wel de meest lelijke mangatekening ever moet zijn. Die met de honkbal ken ik nog.
Oud 08-07-2013, 11:49
Verwijderd
Mweh ik voel zweetdruppeltjes vanuit mijn oksel zó, hopla, naar beneden glijden.
Oud 08-07-2013, 11:50
Verwijderd
ik ken ook iemand die manga echt heel goed kan natekenen.
Oud 08-07-2013, 12:13
Verwijderd
Noedelhap naamzoek; vanavond pokeren op PartyPoker?
Oud 08-07-2013, 12:29
Verwijderd

Wat een hond
Oud 08-07-2013, 12:40
Verwijderd
Die oortjes en staart.
Oud 08-07-2013, 13:45
Verwijderd
Citaat:
aha, ik vind pijn tot zekere hoogte niet fijn.

Ik heb het niet over pijn en dik zijn, maar over pijn met de zweep.
Waarom die zweep als je het niks vond?
omdat ik graag dingen voor hem doe die hij leuk vindt. En als het echt te erg is dan zou ik het niet toelaten. En het is ook niet uren he. Gewoon een paar ferme tikken.
Citaat:
[afbeelding]

Wat een hond
Oud 08-07-2013, 14:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jongenss wat een succesdag weer! Vanochtend nog mijn contract bij de thuiszorg getekend en nu ga ik bijna van huis om een nieuw oppasgezin te ontmoeten!
Oud 08-07-2013, 14:04
Verwijderd
Wat goed Fizzle
Oud 08-07-2013, 14:11
Verwijderd
Citaat:
omdat ik graag dingen voor hem doe die hij leuk vindt. En als het echt te erg is dan zou ik het niet toelaten. En het is ook niet uren he. Gewoon een paar ferme tikken.
O oke, gelukkig maar.
Oud 08-07-2013, 14:18
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Wat een hond
Ooh, wauw!
Oud 08-07-2013, 14:22
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
O oke, gelukkig maar.
Oud 08-07-2013, 14:22
Verwijderd
Oh en door anusoog-hond moest ik denken aan dit filmpje:

Fluitende anusmond-hond...
Oud 08-07-2013, 14:49
Turk February
Turk February is offline
Kan iemand mij een goede definitie geven van Zerg Rush?
Oud 08-07-2013, 14:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kan je niet eens een slechte definitie geven van Zerg Rush.
Oud 08-07-2013, 14:55
Turk February
Turk February is offline
Weet je niet wat het is???

Regels voor berichten