Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Een lieve/verstandige jongen die trouw is trekt me altijd aan. Ik heb altijd een beetje een zwak voor jongens die een vechtsport doen
![]() Qua uiterlijk: - Geen voorkeur voor haarkleur, al trekt rood (en soms ook blond) me niet echt aan. - Hij moet wel echt Nederlands zijn. - Qua figuur moet hij niet te mager zijn of het figuur van een 12-jarige hebben.Gespierd hoeft niet perse maar hij moet wel een mannelijke lichaamsbouw hebben. - Groter zijn of dezelfde lengte als mij hebben. |
![]() |
|
Nouja ik heb 2x het tegenovergestelde meegemaakt.... wilde graag een slanke meid die well-connected was en goed kon praten en zo in plaats daarvan alleen dikkere meiden die verlegen en onbevriend waren
Waren geen goede relaties overigens dus tegenovergestelde is misschien niet aan te raden.. Maar op dat moment lijkt het dan gewoon dat het wel zou kunnen werken |
![]() |
|
![]() |
Mijn droomjongen is
Stoer Lief Knuffelbaar Eerlijk!!! Betrouwbaar!! Charmant. Hij moet een goede baan hebben Hij moet mij echt het "mooiste meisje" vinden. En kijk nu. Ben nu samen met het tegenovergestelde "product" van wat ik hier boven beschreven heb. Als ik moet kiezen tussen het "product" wat ik nu heb, of de droom man van hier boven. Dan gaat mijn keus toch uit naar mijn droom mannen beschrijving van hier boven ![]()
|
Verwijderd
|
Een meisje dat de volgende heeft:
- Bruin haar - groene ogen - licht getint - sproeten onder de ogen/op de neus - qua lengte graag een wat kleinere vrouw maar niet te klein. - borsten hoeven niet groot te zijn maar wel stevig en rond en dus niet hangend. - mooie strakke ronde billen(ja ben een billenman). - thigh gap - een BMI van zo'n 20-22 - Redelijk intelligent - geen drama van alles maakt - mooie zachte stem - geen soa's heeft - te vertrouwen is - liever een maagd Maarja tenslotte is het innerlijke het belangrijkst en zal ik een vrouw met alle benoemde kenmerken toch nooit tegenkomen dus moet ik niet te kieskeurig zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ieder mens is een product.
De droomman/vrouw bestaat niet (vandaar dat die benaming geen product is, omdat alles klopt) Maar ongeacht de minpunten aan mijn vriend hou ik wel ontzettend van hem. We zijn zowaar tegenpolen maar nog altijd gelukkig
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|