Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2013, 22:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hier wat handige tips van Reddit voor het versieren van de vrouwtjes. Geschreven door Tofu-Tofu, die toen dat controversiële boek op Kickstarter had.

Meer:

http://www.reddit.com/r/seduction/co..._conversation/

http://www.reddit.com/r/seduction/co..._angelgoddess/
Oud 11-07-2013, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Hier wat handige tips van Reddit voor het versieren van de vrouwtjes. Geschreven door Tofu-Tofu, die toen dat controversiële boek op Kickstarter had.

Meer:

http://www.reddit.com/r/seduction/co..._angelgoddess/
Citaat:
http://www.kickstarter.com/blog/we-were-wrong

Aan de hand daarvan ben ik dit gaan lezen:
http://caseymalone.com/post/53339539...cking-harmless
Citaat:
”5) Get CLOSE to her, damn it!

To quote Rob Judge, “Personal space is for pussies." I already told you that the most successful seducers are those who can’t keep their hands off of women. Well you’re not gonna be able to do that if you aren’t in close! "

“All the greatest seducers in history could not keep their hands off of women. They aggressively escalated physically with every woman they were flirting with. They began touching them immediately, kept great body language and eye contact, and were shameless in their physicality. Even when a girl rejects your advances, she KNOWS that you desire her. That’s hot. It arouses her physically and psychologically."

“Decide that you’re going to sit in a position where you can rub her leg and back. Physically pick her up and sit her on your lap. Don’t ask for permission. Be dominant. Force her to rebuff your advances."

“Sex

Pull out your cock and put her hand on it. Remember, she is letting you do this because you have established yourself as a LEADER. Don’t ask for permission, GRAB HER HAND, and put it right on your dick."
En uitgekomen op:

The fuck am I reading!
Oud 11-07-2013, 22:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jezus, wat een goede tips! Ik zou er ook voor vallen hoor, zo'n dominante man. Rawrrrr!

Oh ja effe wat anders, dit wordt verkocht als serieus mode-accesoire:
http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Nose-o...=3&clr=Crystal

:')
Oud 11-07-2013, 22:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
Kak.
Oud 11-07-2013, 22:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind het zo heerlijk ironisch dat die mensen denken dat ze een fucking pick-upgod zijn met alpha male-kwaliteiten, terwijl ze nog steeds als een bebrilde programmeernerd in codetaal praten en alles als een ware autist uit zitten te typen technieken die tl;dr zijn.
Echte alpha males zitten dit soort dingen niet op een nerdy forum te delen met andere nerds.
Oud 11-07-2013, 22:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kan me nog herinneren dat ik een paar jaar terug na een feestje bij een vriend bleef slapen en dat hij ook begon te vertellen over Pick-up artists en hoe die technieken altijd schijnen te werken en dat je vrouwen moet 'neggen' enzo, en ik dacht alleen maar 'Ja, whatever Koos Vrouwloos, ik wil slapen.'

Als een dude trouwens gemene kutopmerkingen tegen me gaat lopen maken dan krijgt 'ie gewoon net zo hard een kutopmerking terug. Ik ben niet wanhopig op zoek naar aandacht hoor, aars. :')
Oud 11-07-2013, 23:05
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Oud 11-07-2013, 23:28
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Ik zou stoppen met werken en me fulltime gaan richten op poker en een studie on the side. Afhankelijk van het bedrag zou ik een huisje kopen en mijn directe familie een zakje duitjes cadeau doen. En ik zou een fonds starten voor Goede Dingen die ik de moeite waard vind, zoals het Tesla-museum.

Citaat:
Jezus, wat een goede tips! Ik zou er ook voor vallen hoor, zo'n dominante man. Rawrrrr!

Oh ja effe wat anders, dit wordt verkocht als serieus mode-accesoire:
http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Nose-o...=3&clr=Crystal

:')
Ik houd ook wel van dominante mannen maar alleen in de slaapkamer en goed he, dat neusding
Oud 12-07-2013, 01:33
Verwijderd
Ik was vanmiddag zo gelukkig toen ik bij mijn lieve knappe aantrekkelijke onweerstaanbare liefdevolle vieze smeerpoets Leukie was ik ben zo gek van/op hem *crazy in love toeters aanzet* PAAAAAA PADAPAMPADAMPAAAAAM PADAPAMPADAPAAAAAAM
Oud 12-07-2013, 04:44
Verwijderd
Citaat:
Doet me er aan denken. Ik zag een reportage over armoede en er was geen geld voor brood, maar er stond wel een flinke flatscreentv op de achtergrond te blèren? En daarna haar kind uitfoeteren omdat zijn schoenen stuk waren? Sowieso vond ik die reportage tenenkrommend, dus ik heb niet verder gekeken dan die ene persoon. Ze had verder wel ellende hoor, maar dan die tv zien, vind ik toch vreemd.
Mensen hebben meer behoeftes dan eten, slapen en kleding. Zich kunnen onderscheiden is net zoiets fundamenteels, status hebben. Grote tv's helpen daarbij. Natuurlijk is dat voor iemand anders raar, maar je moet je voorstellen dat je nooit eens iets kan kopen 'gewoon omdat je daar toevallig zin in had' en dat je nooit iets echt moois en duurs voor jezelf kan kopen, terwijl je om je heen ziet dat andere mensen dat wel kunnen. Hoe je dan geen tweede- of derderangs mens te voelen?

Citaat:
Ik was vanmiddag zo gelukkig toen ik bij mijn lieve knappe aantrekkelijke onweerstaanbare liefdevolle vieze smeerpoets Leukie was ik ben zo gek van/op hem *crazy in love toeters aanzet* PAAAAAA PADAPAMPADAMPAAAAAM PADAPAMPADAPAAAAAAM
Ahw.
Oud 12-07-2013, 04:51
Verwijderd
Alain de Botton heeft documentaires opgenomen over het hele statusding, is wel interessant.
Oud 12-07-2013, 07:24
Verwijderd
Citaat:
Mensen hebben meer behoeftes dan eten, slapen en kleding. Zich kunnen onderscheiden is net zoiets fundamenteels, status hebben. Grote tv's helpen daarbij. Natuurlijk is dat voor iemand anders raar, maar je moet je voorstellen dat je nooit eens iets kan kopen 'gewoon omdat je daar toevallig zin in had' en dat je nooit iets echt moois en duurs voor jezelf kan kopen, terwijl je om je heen ziet dat andere mensen dat wel kunnen. Hoe je dan geen tweede- of derderangs mens te voelen?
Ik snap dat heel goed hoor. Maar ik heb het zelf wel jaren met een bolle kijkkast gedaan omdat die goed genoeg was en er geen geld was voor een nieuwe. Hoe kun je je nou überhaupt een eersterangsburger voelen als je geen brood kunt kopen voor je kinderen en ze ook nog uit loopt te foeteren omdat ze (heel normaal) hun schoenen verslijten.
Er zijn dingen die ik 'begrijp', roken bijvoorbeeld als je geen geld hebt, een dure auto op de oprit om de buren voor de gek te houden. Een megaflatscreentv die niemand ooit zal zien terwijl je geen brood kunt kopen, is iets dat ik niet begrijp.
Oud 12-07-2013, 07:25
Verwijderd
Citaat:
<3

Citaat:
Alain de Botton heeft documentaires opgenomen over het hele statusding, is wel interessant.
Ik zal er eens naar op zoek gaan.
Oud 12-07-2013, 07:26
Verwijderd
Daarbij is een tv op zich niet per se een overbodig ding, bv bij calamiteiten, en buistv's zijn al een tijd niet meer te koop en flatscreens niet per se duur.
Oud 12-07-2013, 07:43
Verwijderd
Ik hop dat het hotel wifi heeft.
Oud 12-07-2013, 08:44
Verwijderd
Iemand heeft een fb- profiel voor de hond aangemaakt. Waarom ook niet he.
Oud 12-07-2013, 08:47
Verwijderd
Volgende week is ook nog WMC.Ik wil ook.
Oud 12-07-2013, 09:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
@Lieveheersbeest ik ben de 19e dus in Nijmegen, bij Lorelei en ik geloof met Carn en Absinthe, maar dat weet ik niet zeker.
Citaat:
Ja dan ben ik er ook
Citaat:
Omg
Ok, we gaan duidelijk meeten, dat snap je
Oud 12-07-2013, 10:00
Verwijderd
Typisch.
Oud 12-07-2013, 10:05
Verwijderd
Carn, heb je dit nog meegekregen? Ik weet niet of je Maddox volgt op FB. Anyway, een provider in de stijl van xs4all in dat vermaledijde 'Merica
Oud 12-07-2013, 10:26
Verwijderd
Warm aanbevolen aan iedereen die niet vies is van wat electro in de geest van Daft Punk en Justice (maar dan op valium) met een vleugje Miami Vice.

Lekker.
Oud 12-07-2013, 10:30
Verwijderd
Noedelhap naamzoek.

Spoiler
Oud 12-07-2013, 13:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn, heb je dit nog meegekregen? Ik weet niet of je Maddox volgt op FB. Anyway, een provider in de stijl van xs4all in dat vermaledijde 'Merica
ja las het Kewl.

Citaat:
Warm aanbevolen aan iedereen die niet vies is van wat electro in de geest van Daft Punk en Justice (maar dan op valium) met een vleugje Miami Vice.

[filmpje]

Lekker.

Koddig album ook, OutRun .
Oud 12-07-2013, 13:39
Carn
Carn is offline
Schrödinger, nog iets toe te voegen?
Oud 12-07-2013, 14:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Schrödinger, nog iets toe te voegen?
Second happiest in the world, maar je ziet ze nooit lachen.
Oud 12-07-2013, 14:46
Carn
Carn is offline
Stoïcijnse binnenpret is natuurlijk ook wat waard.
Oud 12-07-2013, 15:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Het punt dat ze maken over technologische innovatie klopt trouwens niet; Nokia wordt al genoemd, maar ook als je kijkt naar het aantal patentaanvragen per hoofd van de bevolking is die hoger dan in de VS.
Oud 12-07-2013, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Ok, we gaan duidelijk meeten, dat snap je
Oké
Dat zou na tien jaar forum mijn eerste meet zijn. Wel eens naast Ertur en Mema gezeten in een restaurant, maar die heb ik vooral onopvallend zitten te bekijken zonder ze lastig te vallen
Oud 12-07-2013, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Oké
Dat zou na tien jaar forum mijn eerste meet zijn. Wel eens naast Ertur en Mema gezeten in een restaurant, maar die heb ik vooral onopvallend zitten te bekijken zonder ze lastig te vallen
Oh yay, gaaf. Jij bent een van de weinige mensen die ik nog zou willen meeten (en nog niet gemeet heb)
Oud 12-07-2013, 16:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Frayne naamzoek, ik pm je later vandaag even terug, nu bankhangen, want moe van eind fietsen
Oud 12-07-2013, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Oh yay, gaaf. Jij bent een van de weinige mensen die ik nog zou willen meeten (en nog niet gemeet heb)
Oud 12-07-2013, 17:03
Verwijderd
Maar misschien ben ik wel een vieze gluiperd van 48 en val ik gruwelijk door de mand als mijn alterego niet blijkt te kloppen
Oud 12-07-2013, 17:07
Verwijderd
Ook prima, heb ik een goed verhaal
Oud 12-07-2013, 17:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar misschien ben ik wel een vieze gluiperd van 48 en val ik gruwelijk door de mand als mijn alterego niet blijkt te kloppen
Ik zie het niet gebeuren
Oud 12-07-2013, 17:19
Qimm
Qimm is offline
Jezus, ik lig naast de grootste klager in het ziekenhuis geloof ik. Goeiedag he.
Oud 12-07-2013, 17:21
Carn
Carn is offline
voor Quintiano.

Oud 12-07-2013, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Frayne naamzoek, ik pm je later vandaag even terug, nu bankhangen, want moe van eind fietsen
Oke, geen probleem! Het waren ook wel veel vragen

Citaat:
Jezus, ik lig naast de grootste klager in het ziekenhuis geloof ik. Goeiedag he.
Awh
Oud 12-07-2013, 17:26
Verwijderd
Citaat:
voor Quintiano.

[afbeelding]
Oud 12-07-2013, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Ook prima, heb ik een goed verhaal

Citaat:
Ik zie het niet gebeuren
oh yes, missie geslaagd.
Oud 12-07-2013, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Raven is laatst al ontmaskerd!
Oud 12-07-2013, 17:40
Verwijderd
Citaat:
voor Quintiano.

[afbeelding]
De persoon die hier verantwoordelijk voor is, is het aanmaakhout ook niet waard
Oud 12-07-2013, 17:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oke, geen probleem! Het waren ook wel veel vragen
Ik wil er ook even wat meer aandacht aan besteden en over nadenken dan ik aan de gemiddelde post hier doe
Oud 12-07-2013, 17:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gisteren heb ik ruim 22 km gefietst, vandaag 15 Toen ik alleen halverwege was vandaag en op een bankje even ging uitrusten was ik zo moe dat m'n ogen steeds dichtvielen dus daarna heb ik de fiets wat vaker op het hoogste standje 'sport' gezet
Oud 12-07-2013, 17:47
Verwijderd
Nou, inmiddels 31 potjes klaverjassen achter de rug op mijn foon. Daarvan heb ik er 27 gewonnen. Hoofdzakelijk door crappy AI. Weet iemand een goede? Het liefst eentje met kraken. En roem in de hand. Fullblown Utrecht/Amsterdams dus.
Oud 12-07-2013, 17:52
Verwijderd
Iemand zou "rond half zeven" iets op komen halen, maar ze is nog niet geweest en ik wil eigenlijk nog gaan sporten, is het nu ongeveer na "rond half zeven?" Ik vond van wel, maar misschien denken de meesten daar wel anders iver
Oud 12-07-2013, 18:00
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik wil een ijsje maar ik ben lui.
Oud 12-07-2013, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Iemand zou "rond half zeven" iets op komen halen, maar ze is nog niet geweest en ik wil eigenlijk nog gaan sporten, is het nu ongeveer na "rond half zeven?" Ik vond van wel, maar misschien denken de meesten daar wel anders iver
Nu is het rond 7, niet rond half 7.
Oud 12-07-2013, 18:13
Turk February
Turk February is offline
Wat een rare hipsterwigger is Miley Cyrus geworden.
Oud 12-07-2013, 18:21
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik ben echt zo rusteloos vandaag. Ik kan niets lang volhouden en ik heb nergens echt zin in, maar toch ook weer wel. Grmbl.
Oud 12-07-2013, 18:23
Turk February
Turk February is offline
Hier is het ergste hippielied ooit:

Regels voor berichten