Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2013, 22:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik haat de vraag 'wat zijn je hobby's' echt intens. Ik heb ze natuurlijk wel, maar op dat moment kan ik dus alleen maar dat soort open deuren bedenken.
ja maar als je gewoon hobbies hebt dan kan je die toch gewoon opnoemen :confuus:
Oud 12-07-2013, 22:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
"Ik hou van lezen, films/series volgen, winkelen met vriendinnen, lekker eten en thee drinken."

Het is allemaal waar, maar onbedoeld klink ik als een dertien-in-een-dozijn-sufkut. En dat ben ik helemaal niet
Oud 12-07-2013, 22:04
Verwijderd
'Pimpelpaars met groene stippen' is een goeie uit de categorie 'groentje' en 'lol maken'.
Oud 12-07-2013, 22:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
"Ik hou van lezen, films/series volgen, winkelen met vriendinnen, lekker eten en thee drinken."

Het is allemaal waar, maar onbedoeld klink ik als een dertien-in-een-dozijn-sufkut. En dat ben ik helemaal niet
je kan het altijd verder specificeren hè. lekker eten is ook weer zo'n cliche natuurlijk. Maar het klinkt niet heel spannend nee
Oud 12-07-2013, 22:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het komt ook een beetje doordat ik sommige hobby's al jarenlang niet meer heb kunnen uitoefenen. Bergwandelen, kamperen, dansen, dat soort dingen. Ik heb nu vooral passieve hobby's, die klinken meteen al sufkutterig.
Oud 12-07-2013, 22:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
je kan het altijd verder specificeren hè. lekker eten is ook weer zo'n cliche natuurlijk. Maar het klinkt niet heel spannend nee
Dat doe ik dan ook wel natuurlijk
Oud 12-07-2013, 22:08
Verwijderd
"Wat mijn hobbies zijn? Wat een saaie vraag, daar kun je toch geen interessant antwoord op verwachten?"
Oud 12-07-2013, 22:08
Verwijderd
Eigenlijk kan ik me ook niet herinneren wanneer iemand me voor het laatst vroeg wat voor hobbies ik had.
Oud 12-07-2013, 22:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Fb-vagekennis post plaatje met de tekst "Mensen mogen raad geven en ik pik eruit waar ik iets mee kan. Maar begin niet over: "jij moet dit, jij moet dat". Ik moet ademen, eten en drinken en wat ik verder "moet" beslis ik zelf. Tenslotte weet ik zelf het beste wie ik ben en wat ik wil. Het is mijn leven."
Oud 12-07-2013, 22:11
Verwijderd
Ik kan me wel de laatste keer herinneren dat een jongeman 'je hebt mooie ogen' tegen me zei. Toen moest ik proesten.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
"Wat mijn hobbies zijn? Wat een saaie vraag, daar kun je toch geen interessant antwoord op verwachten?"

Citaat:
Eigenlijk kan ik me ook niet herinneren wanneer iemand me voor het laatst vroeg wat voor hobbies ik had.
Ik doe aan internetdaten, dan krijg je dat. Saaie gesprekken inderdaad. En alle gesprekken lijken ook op elkaar. Ik moet regelmatig teruglezen omdat ik de juiste informatie niet meer bij de juiste persoon kan plaatsen
Verwijderd
Maar dat is verder niet zielig voor hem want hij heeft zich er uitstekend uit gered, hoor.
Oud 12-07-2013, 22:13
Verwijderd
Citaat:

Ik doe aan internetdaten, dan krijg je dat. Saaie gesprekken inderdaad. En alle gesprekken lijken ook op elkaar. Ik moet regelmatig teruglezen omdat ik de juiste informatie niet meer bij de juiste persoon kan plaatsen
Zodra ze over hobby's beginnen, meteen afwijzen!
Oud 12-07-2013, 22:14
Verwijderd
Goed, tijd voor Jillian dus.
Oud 12-07-2013, 22:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zodra ze over hobby's beginnen, meteen afwijzen!
Precies, saaierds niet welkom
Oud 12-07-2013, 22:16
Carn
Carn is offline
oh jongens en meisjes, boekentip! Ik heb op vakantie deze vriend gekocht:

En daar is een hele reeks van

Voorbeeldjes:

Citaat:
Each one of these books offers accurate and understandable information about the specific topic including where, when, why and how the concepts and theories surrounding the subject emerged and what impact the subject and its content has had on society. For example, “The Economics Book” dedicates much time to explaining how free trade began and “The Psychology Book” touched upon subjects such as nature versus nurture. Although these are generally regarded as complicated topics, the “Big Ideas Simply Explained” series outlines them comprehensibly.

Each book in the series is created via collaboration among some of the leading thinkers on the particular topic and upon reading the author’s bios on the back page you will see many references to top-colleges and famous workplaces. The books are also beautifully illustrated with shadow-like cartoons that break down even the most difficult concepts so they are easier to grasp. These step-by-step diagrams are an incredibly clever learning device to include, especially for visual learners.
Als deze bevalt ga ik de rest ook scoren, ze zijn niet zo duur. Natuurlijk zal het vast zo nu en dan wat oppervlakkig zijn, maar verdiepen kan natuurlijk altijd nog .
Verwijderd
'Houd je van lekker eten? NEE IK HOU VAN SMERIG UITGEKOTST VOEDSEL NOU GOED!'
Verwijderd
Citaat:
Goed, tijd voor Jillian dus.
Oud 12-07-2013, 22:23
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik kan me wel de laatste keer herinneren dat een jongeman 'je hebt mooie ogen' tegen me zei. Toen moest ik proesten.
Volgens mij heeft nog nooit iemand dat tegen mij gezegd. Er is vast iets mis met mijn ogen.
Oud 12-07-2013, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ben bang dat ik ook die neiging heb... Maar mezelf voorstellen met 'lievenheersbeest' is natuurlijk helemaal belachelijk
Mijn 'echte' vrienden noemen me ook sann, dus geen zorgen

Citaat:
Nu ga ik maar 'n shredje doen. Ik heb geen zin, maar waarschijnlijk niet zo weinig zin als ik morgen ga hebben als ik vandaag oversla.

Sorry, onderburen.
Goooooo

Citaat:
Hoi Para, wat zijn je hobbies?
Oud 12-07-2013, 22:26
Verwijderd
En amg, mijn collega had een laserpointer neergelegd, ze hebben een gezamelijk dak en daar lopen dus alle buurtpoezen. BESTE SPEELKWARTIER MET KATTEN EVER Binnen no time zaten er 12

(Ik pas dus op zijn kat, hij zit in Gent oid)
Oud 12-07-2013, 22:27
Verwijderd
Citaat:
En amg, mijn collega had een laserpointer neergelegd, ze hebben een gezamelijk dak en daar lopen dus alle buurtpoezen. BESTE SPEELKWARTIER MET KATTEN EVER Binnen no time zaten er 12

(Ik pas dus op zijn kat, hij zit in Gent oid)
Dat is zo leuk Mijn ouders hebben ook zo'n ding, en ze blijven maar rennen
Oud 12-07-2013, 22:29
Verwijderd
Ik ga binnenkort een laserpen bestellen op Deal Extreme. Voor exact die reden; katten
Oud 12-07-2013, 22:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb trouwens best andere hobby's (hobbies?) dan lezen en lekker eten hoor, voor het geval jullie me nu de rol van forumsufkut toebedelen
Oud 12-07-2013, 22:33
Neko*
Neko* is offline
Ik heb ook een tijd zo'n laserpen gehad. Mijn katten lagen erbij en keken mij aan alsof ik gek was geworden. 'Het is een lampje op de vloer. Waarom denk je dat ik daar enthousiast van zou worden?'
Oud 12-07-2013, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens best andere hobby's (hobbies?) dan lezen en lekker eten hoor, voor het geval jullie me nu de rol van forumsufkut toebedelen
Geen zorgen, dat hebben we jaren geleden al gedaan

Hihi, grapjekusje
Oud 12-07-2013, 22:35
Carn
Carn is offline
Oud 12-07-2013, 22:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Geen zorgen, dat hebben we jaren geleden al gedaan

Hihi, grapjekusje
Ik wilde het er nog bijna bijzetten
Verwijderd
Citaat:
Nu jij moet lachen lijkt het pas echt gemeen
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 12-07-2013, 22:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kan wel wat hebben hoor liefjes!
Oud 12-07-2013, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Crap, dan moet ik even mijn Excel-sheetje updaten.
Oud 12-07-2013, 22:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
En nu is het bedtijd!

Spoiler
Oud 12-07-2013, 22:41
Verwijderd
Maar wat zijn dan je spannende hobby's (ik zocht het even op en hobbies is Engels) CR?
Oud 12-07-2013, 22:42
Verwijderd
Slapen. Suf

Oud 12-07-2013, 22:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Crap, dan moet ik even mijn Excel-sheetje updaten.
Sorry Q *wereldbeeld weer recht zet* Ik ben gewoon een suffe muts hoor, vrees niet
Oud 12-07-2013, 22:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar wat zijn dan je spannende hobby's (ik zocht het even op en hobbies is Engels) CR?
Yoga. Zingen. BREIEN.

Oud 12-07-2013, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Sorry Q *wereldbeeld weer recht zet* Ik ben gewoon een suffe muts hoor, vrees niet
Niets mis met suffe mutsen.
Oud 12-07-2013, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Yoga. Zingen. BREIEN.

Oud 12-07-2013, 22:46
Verwijderd
Citaat:

Misschien ben je dat eigenlijk wel! d;d
Oud 12-07-2013, 22:48
Neko*
Neko* is offline
Breien.
Oud 12-07-2013, 22:49
Verwijderd
Brandweer overreed passagier rampvliegtuig San Francisco
Een van de twee tieners die zijn omgekomen bij het vliegtuigongeluk in San Francisco is inderdaad aangereden door de brandweer.

Foto: ANP
Of Ye Meng Yuan op dat moment nog in leven was en de aanrijding haar fataal is geworden is volgens de politie nog niet duidelijk.
De 16-jarige Chinese studente lag op de landingsbaan, bedekt met blusschuim. "Toen de brandweerauto draaide en keerde om verder te gaan met het blussen van het vuur in de cabine werd het slachtoffer gevonden in het door de truck getrokken spoor", zei politiewoordvoerder Albie Esparza.

--

Oei.
Oud 12-07-2013, 22:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Misschien ben je dat eigenlijk wel! d;d
Misschien wel
Oud 12-07-2013, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Misschien wel
Nou en.
Oud 12-07-2013, 22:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wilde in plaats van breien eigenlijk handwerken zeggen, maar dat klonk zo vies.
Oud 12-07-2013, 22:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou en.
Oud 12-07-2013, 22:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, bed. Adios!
Oud 12-07-2013, 22:59
Carn
Carn is offline
nou Quinty, dat heeft niet lang geduurd

Citaat:
“We have not been clear in our communication earlier this week when we launched Deus Ex: The Fall. We did not state clearly that the game would not support jailbroken devices and so we will be switching this off via an update, so that all the supported iOS devices will be able to play the game in the near future.”

“We feel it’s the right thing to do in this situation and apologise for any inconvenience this may have caused. No customer should be out of pocket when we were not clear from the start, so we’ll get the game updated as soon as possible so that everyone who wants to play Deus Ex: The Fall can do regardless of whether their device is jailbroken or not. As soon as this update is live we will communicate this via the Eidos Montreal Community channels.”
Oud 12-07-2013, 23:29
Verwijderd
Citaat:
nou Quinty, dat heeft niet lang geduurd
Ehr, dat is FEDOMME niet wat ik wil lezen; ik wil dat de persoon of personen verantwoordelijk voor dit draconische idee keihard DE ZAK krijgen en de plechtige belofte NOOIT meer aan dit soort ideetjes mee te werken. Ik bedoel; Square/Enix, welke gamert is er niet groot mee geworden?
Oud 12-07-2013, 23:54
Carn
Carn is offline
hehe, schrale troost is dat de game is ontwikkeld door een externe studio, aangestuurd door Eidos Montreal. Squeenix is alleen de uitgever hè

Regels voor berichten