Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohja herkenbaar! Dan kan het nieuwe boek er nooit tegenop. En al helemaal doordat je altijd even in een nieuw boek moet komen, dus dan kan het nog zo tegenvallen.
Ik had afgelopen weekend nog The fault in our stars in de hand, maar heb het toch weer terug gelegd omdat ik bang ben dat het zo'n dramatisch huilverhaal zou worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar toch, in mijn hoofd kan EN MAG hij Nachttrein naar Lissabon gewoon nog niet overtreffen ![]() |
![]() |
|
Is die mooi ja? Ik weet niet zo goed waarop ik dit heb gebaseerd, maar ik had steeds het idee dat dat een beetje een overgehypet(d?dt?
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, en nu ben ik natuurlijk zwaar in dubio of ik de film wil gaan zien of niet. Jeremy Irons en Melanie Laurent en Bruno Ganz en Charlotte Rampling enzo... Fantastische acteurs, en volgens mij klopt de typecasting heel aardig, maar het boek lijkt me gewoon haast niet te verfilmen, en de persoon van Amadeu de Prado (voor wie het gelezen heeft) kan volgens mij alleen maar tegenvallen.
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jaaa, en er zijn nog veel meer fijne foto's <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik al een officieel lievelingsboek had, is ie bij dezen van zijn troon gestoten. Het is een heel meeslepend en prachtig verhaal inderdaad, maar het allermooist vond ik de aantekeningen/filosofieën van Prado. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De laatste tijd heb ik wat meer begrafenissen gehad, want heb best wat collega's van 50plus en de ouders van deze groep hebben nogal de neiging om dood te gaan
![]() Ik kan je zeggen dat daarbij wel degelijk hele kerken in effen zwart zijn hoor. Maar daar trek ik me niet zo veel van aan, ik draag toch al een pak vanwege werk, dat vind ik netjes genoeg, als ik toevallig een krijtstreep op donkerblauw pak met gekleurd overhemd aanheb, doen ze het daar maar mee. Ik zou er niet te veel mee zitten, zo lang je niet in een felrood minirokje met gifgroen tanktopje met YOLO er op aan komt zetten, boeit het allemaal niet zo veel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, maar de kanttekening dat je als kleindochter zoiets gemakkelijker kunt doen dan iemand die als algemene kennis naar zoiets toegaat. Of zoals ik om je collega te steunen met het verlies en niet zozeer de overledene zelf te herdenken. Dan is het logisch dat je wat sneller op veilig speelt. Maar dan nog, het is 2013, iets anders dan effen zwart mag heus wel hoor.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|