Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2013, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Die staat hier ook op de wensenlijst.
Ha, die zag ik niet aankomen Attagirl
Advertentie
Oud 19-07-2013, 13:03
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Newsflash: mijn teennagels zijn uiteindelijk roze geworden, in een vergelijkbaar kleurtje als de suggestie van Klaverhap.
Oud 19-07-2013, 13:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Roze De mijne zijn donkergroen. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik daar van vind.
Oud 19-07-2013, 13:14
Verwijderd
Ik vraag me af wat voor kleur de nagel aan mijn doodskist heeft.
Oud 19-07-2013, 13:15
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik heb volgens mij geen donkergroene nagellak, maar ik vind 't wel mooi.
Oud 19-07-2013, 13:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb die groene al een tijdje, maar nog nooit eerder gedragen. Dus ik moet er nog een beetje aan wennen.
Oud 19-07-2013, 13:16
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Foto?
Oud 19-07-2013, 13:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vraag me af wat voor kleur de nagel aan mijn doodskist heeft.
Zwart met glitters. Heel toevallig de kleur van mijn teennagels. Heeeeel toevallig.
Oud 19-07-2013, 13:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Foto?
Spoiler
Oud 19-07-2013, 13:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vraagje: Hoe plannerig zijn jullie met vakanties?

Ik krijg namelijk steeds whatsapp berichtjes van de vriendin waarmee ik naar edinburgh ga en zij vraagt zelfs wat ik ga uitgeven aan eten en drinken. Ja weet ik veel, dat zie ik achteraf wel.
Oud 19-07-2013, 13:28
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Zwart met glitters. Heel toevallig de kleur van mijn teennagels. Heeeeel toevallig.

En CR: mooi
Oud 19-07-2013, 13:32
Verwijderd
Ik heb toch mooiere nagels dan jullie. En dat zonder nagellak
Oud 19-07-2013, 13:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vraagje: Hoe plannerig zijn jullie met vakanties?

Ik krijg namelijk steeds whatsapp berichtjes van de vriendin waarmee ik naar edinburgh ga en zij vraagt zelfs wat ik ga uitgeven aan eten en drinken. Ja weet ik veel, dat zie ik achteraf wel.
Ik ben soms wel redelijk plannerig, vooral omdat ik nou eenmaal met dingen rekening moet houden (waar het hotel is, hoe ver dat van het centrum/openbaar vervoer is, wat we per se willen doen/zien, of dat wel kan in de tijd die we hebben, of er dichtbij het hotel restaurants of supermarkten zijn, dat soort dingen). Het ligt er ook aan met wie ik ga. Als ik met mijn moeder ga ben ik veel minder plannerig, omdat zij met mij meedenkt en flexibel is.

Overigens zou ik me kunnen voorstellen dat zij da van dat geld vraagt omdat ze een inschatting wil maken voor zichzelf.
Oud 19-07-2013, 13:35
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Ik heb toch mooiere nagels dan jullie. En dat zonder nagellak
Zal ik je nagels eens zwart als de nacht lakken dan?

CR, jij lijkt me zo lief in het echt.
Oud 19-07-2013, 13:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
CR, jij lijkt me zo lief in het echt.
Aaw hoe kom je daar nou ineens zo bij?
Oud 19-07-2013, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Zal ik je nagels eens zwart als de nacht lakken dan?
Ik geloof niet dat ik dat heel erg zie zitten, mildly put. Althans, niet als er geen sprake is van een feestje of zo.
Oud 19-07-2013, 13:39
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Aaw hoe kom je daar nou ineens zo bij?
Door je posts en je foto's.

Citaat:
Ik geloof niet dat ik dat heel erg zie zitten, mildly put.
Wat, wordt je mannelijkheid dan aangetast?
Oud 19-07-2013, 13:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Over nagels gesproken, wat ik écht heel erg lelijk dan wel onsmakelijk vind, lange teennagels. En ik zie best wel vaak meisjes/vrouwen die vooral de teennagel van de grote teen heel lang hebben
Oud 19-07-2013, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Wat, wordt je mannelijkheid dan aangetast?
Ja, dat is een constante zorg bij alles wat ik denk, zeg en doe
Oud 19-07-2013, 13:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Door je posts en je foto's.
Oud 19-07-2013, 13:43
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Over nagels gesproken, wat ik écht heel erg lelijk dan wel onsmakelijk vind, lange teennagels. En ik zie best wel vaak meisjes/vrouwen die vooral de teennagel van de grote teen heel lang hebben
Inderdaad. Mijn teennagels zijn vaak heel raar geknipt, met uitstekende stukjes. Dat is ook niet al te best.

Citaat:
Ja, dat is een constante zorg bij alles wat ik denk, zeg en doe
Wat is dan je bezwaar?

En ook nog slim! En kunstminnend.
Oud 19-07-2013, 13:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben soms wel redelijk plannerig, vooral omdat ik nou eenmaal met dingen rekening moet houden (waar het hotel is, hoe ver dat van het centrum/openbaar vervoer is, wat we per se willen doen/zien, of dat wel kan in de tijd die we hebben, of er dichtbij het hotel restaurants of supermarkten zijn, dat soort dingen). Het ligt er ook aan met wie ik ga. Als ik met mijn moeder ga ben ik veel minder plannerig, omdat zij met mij meedenkt en flexibel is.

Overigens zou ik me kunnen voorstellen dat zij da van dat geld vraagt omdat ze een inschatting wil maken voor zichzelf.
Ik heb ook wel gekeken naar waar alle venues liggen en of dat haalbaar is qua looptijd, maar we gaan met mensen die al vaker zijn geweest dus ik ga er vanuit dat zij ons wel kunnen laten zien wat waar is. Ik heb wel een tijdsschema getekend om een beetje een overzicht te hebben van de shows en venues.
Maar qua geld denk ik echt 'pff, ik zie wel'. Ik ga niet elke avond uit eten en ik wil gewoon broodjes halen bij de supermarkt ofzo, maar ik weet niet wat ik onderweg ga doen. Sowieso ben ik nooit langer dan 4 dagen weggeweest, dus dit is allemaal nieuw voor me.
Die vriendin had 't nu al over dat ze dan wil koken in ons hostel enzo, maar veel van m'n avonden zitten volgepland met shows, dus dat wordt tricky. Anyway, ik ben meer 'dat zien we dan wel' en zij wil alles precies weten en dat vind ik soms een beetje vervelend. Chiiiilll, het is vakantie!
Oud 19-07-2013, 13:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En ook nog slim! En kunstminnend.
Hou es op joh

Citaat:
Ik heb ook wel gekeken naar waar alle venues liggen en of dat haalbaar is qua looptijd, maar we gaan met mensen die al vaker zijn geweest dus ik ga er vanuit dat zij ons wel kunnen laten zien wat waar is. Ik heb wel een tijdsschema getekend om een beetje een overzicht te hebben van de shows en venues.
Maar qua geld denk ik echt 'pff, ik zie wel'. Ik ga niet elke avond uit eten en ik wil gewoon broodjes halen bij de supermarkt ofzo, maar ik weet niet wat ik onderweg ga doen. Sowieso ben ik nooit langer dan 4 dagen weggeweest, dus dit is allemaal nieuw voor me.
Die vriendin had 't nu al over dat ze dan wil koken in ons hostel enzo, maar veel van m'n avonden zitten volgepland met shows, dus dat wordt tricky. Anyway, ik ben meer 'dat zien we dan wel' en zij wil alles precies weten en dat vind ik soms een beetje vervelend. Chiiiilll, het is vakantie!
Typisch geval van controlfreakje! Er is gewoon een groot verschil in hoe mensen met vakanties plannen omgaan. De één is zoals jij bent een we-zien-wel'er, de ander kan er niet van genieten op die manier en wordt dat juist gestrest van! Het is vooral vervelend dat haar stress nu jou beïnvloedt. Beter zou zijn als zij lekker alles gaat plannen en jij niet en jullie het daar niet met elkaar over hebben
Oud 19-07-2013, 13:50
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik ben tofu met pizzasmaak aan het eten. Not bad. Not bad at all!
Oud 19-07-2013, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Wat is dan je bezwaar?
Het is geen gezicht, in mijn ogen. Ik vind het lelijk. Net als tattoeages. Of zou dat ook met een mannelijkheidsissue te maken hebben, denk je?

Maar, zoals mijn edit al deed vermoeden, zal ik het heroverwegen als er een in mijn ogen valide aanleiding voor is.
Oud 19-07-2013, 13:53
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ah ja, ik vind het lelijk is altijd wel een goede reden, say no more.
Oud 19-07-2013, 13:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hou es op joh

Typisch geval van controlfreakje! Er is gewoon een groot verschil in hoe mensen met vakanties plannen omgaan. De één is zoals jij bent een we-zien-wel'er, de ander kan er niet van genieten op die manier en wordt dat juist gestrest van! Het is vooral vervelend dat haar stress nu jou beïnvloedt. Beter zou zijn als zij lekker alles gaat plannen en jij niet en jullie het daar niet met elkaar over hebben
Ze weet het gelukkig ook van zichzelf, maar zoals ik al zei: ik heb ook heus wel dingen gepland. Ik kijk zelfs altijd op googlemaps zodat ik precies weet hoe ik ergens heen moet lopen. Maar ik ga niet tot op de cent berekenen wat ik kwijt ben en nu al voor de volledige 2 weken een schema maken. Dat kan ook niet in een stad waar je nog nooit geweest bent. Dus wat dat betreft laat ik dingen gewoon maar gebeuren. Drukmaken doe ik wel als ik weer thuisben en in de schulden zit.
Oud 19-07-2013, 13:55
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik heb ook nog een stuk gerookte tofu, iemand daar ervaring mee?
Oud 19-07-2013, 13:55
Carn
Carn is offline
ik plan niet heel veel, behalve lijstjes maken van dingen die ik wil zien. Verder probeer ik altijd zoveel mogelijk al up-front te betalen als dat kan.
Oud 19-07-2013, 13:59
Verwijderd
Ik ben geen planner. Ik houd er van om de proverbial shit te wingen. Wel zorg ik er altijd voor dat centjes geen issue zijn.
Oud 19-07-2013, 14:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik denk meer zo van: Dat geld gaat toch wel op, dus ik kan me er beter niet druk om maken.
Ik heb 1000 euro op een spaarrekening staan voor dit tripje, dus dat moet wel lukken denk'k.
Oud 19-07-2013, 14:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
On a different note: De vegans zijn weer eens duizentlang aan het koken en het ruikt weer naar poep.

en ze hebben de gehele koelkast van de week volgetiefd, maar gebruiken nu ineens dingen uit de vriezer.
Oud 19-07-2013, 14:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik plan trouwens absoluut niet per dag in wat ik allemaal ga doen. Voor de reis heb ik meestal een beetje gekeken wat er te doen is in de specifieke stad en dan kijk ik per dag wel waar ik dan zin in heb.
Oud 19-07-2013, 14:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
On a different note: De vegans zijn weer eens duizentlang aan het koken en het ruikt weer naar poep.

en ze hebben de gehele koelkast van de week volgetiefd, maar gebruiken nu ineens dingen uit de vriezer.
Maar zij gaat emigreren toch?
Oud 19-07-2013, 14:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik plan trouwens absoluut niet per dag in wat ik allemaal ga doen. Voor de reis heb ik meestal een beetje gekeken wat er te doen is in de specifieke stad en dan kijk ik per dag wel waar ik dan zin in heb.
ja, idem.
Oud 19-07-2013, 14:10
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Ik ben geen planner. Ik houd er van om de proverbial shit te wingen. Wel zorg ik er altijd voor dat centjes geen issue zijn.
Oud 19-07-2013, 14:11
Verwijderd
Voor vakantie plan ik over het algemeen niks, hooguit wat sightsee-dingetjes die we zouden kunnen gaan doen.
Oud 19-07-2013, 14:11
Verwijderd
ah, ook een intens hater van het woord centjes?
Oud 19-07-2013, 14:12
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
ah, ook een intens hater van het woord centjes?
Ja, jij ook? Wat is jouw reden?
Oud 19-07-2013, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Ja, jij ook? Wat is jouw reden?
geen speciale reden. sommige woorden zijn gewoon vies.
Oud 19-07-2013, 14:18
Turk February
Turk February is offline
Hm. Ik ben net uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek, en bedenk me nu net dat de dag die we hebben afgesproken, heel slecht uitkomt.

Kan ik het dan maken om nu terug te bellen en te vragen of het verzet kan worden? Of staat dat raar?
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
geen speciale reden. sommige woorden zijn gewoon vies.
Inderdaad, en verkeerd. Centjes is iets wat vervelende mensen tegen een klein kind zeggen; "Hier, wat centjes voor een ijsje!". Als ik later een kind krijg ga ik echt nooit verkleinwoorden gebruiken of praten alsof het een mongool is. NOOIT .
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Hm. Ik ben net uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek, en bedenk me nu net dat de dag die we hebben afgesproken, heel slecht uitkomt.

Kan ik het dan maken om nu terug te bellen en te vragen of het verzet kan worden? Of staat dat raar?
Waarom komt het slecht uit?
Oud 19-07-2013, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, en verkeerd. Centjes is iets wat vervelende mensen tegen een klein kind zeggen; "Hier, wat centjes voor een ijsje!". Als ik later een kind krijg ga ik echt nooit verkleinwoorden gebruiken of praten alsof het een mongool is. NOOIT .
Issues much?
Oud 19-07-2013, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Kijk Jaylano, een woef-woef!
Oud 19-07-2013, 14:21
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Inderdaad jij begrijpt het.
Oud 19-07-2013, 14:21
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Waarom komt het slecht uit?
Omdat ik de dag en ochtend ervoor bij mijn ouders zit, en dan helemaal vanuit hun dorp naar Amsterdam moet. Niet superbelangrijk, maar mja. Vanuit mijn eigen huis naar een gesprek reist toch prettiger.
Oud 19-07-2013, 14:22
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik zou dan de avond ervoor naar huis gaan.

Trouwens, dit ziet er echt awesome uit: http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/R...ngschans-8.htm
Oud 19-07-2013, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Iemand die z'n kind Jaylano noemt is sowieso niet toerekeningsvatbaar en moet uit de ouderlijke macht gezet worden.
Oud 19-07-2013, 14:23
Turk February
Turk February is offline
Citaat:

Vrienden van mij zeggen, als hun dochter naar haar knuffel verwijst als 'de tijger', in koor: "Het is een puma." Dat vind ik het betere opvoedingswerk.

Regels voor berichten