Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2013, 11:56
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik ben zo benieuwd naar Hans Teeuwen vanavond.
Zomergasten.
Oud 28-07-2013, 11:59
Verwijderd
Ik moet de eerste verdieping stofzuigen en de badkamer poetsen, maar mijn broertje slaapt nog steeds.
Oud 28-07-2013, 11:59
Lorelei
Lorelei is offline
Er begint langzaam een einde in zicht te komen voor mijn prevakantieschoonmaak. Moet ook wel want ik ga dinsdagochtend weg. Wel lekker, even alles goed schoon.
Oud 28-07-2013, 12:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou zeg Ik had vandaag afgesproken met een vriendin, laten weten dat er iets speelt en ik wel wat gezelligheid kan gebruiken (ze is op de hoogte van de rechtszaak etc, maar nog niet hoe dat is afgelopen). Nu laat ze weten dat ze een rotdag heeft en geen goed gezelschap is en dus niet zoveel zin heeft. De vorige keer dat ik haar heb gezien hebben we 2 uur lang letterlijk alleen over haar gepraat, ze heeft niet eens gevraagd hoe het met mij ging. Fijn hoor.
Oud 28-07-2013, 12:13
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Nou zeg Ik had vandaag afgesproken met een vriendin, laten weten dat er iets speelt en ik wel wat gezelligheid kan gebruiken (ze is op de hoogte van de rechtszaak etc, maar nog niet hoe dat is afgelopen). Nu laat ze weten dat ze een rotdag heeft en geen goed gezelschap is en dus niet zoveel zin heeft. De vorige keer dat ik haar heb gezien hebben we 2 uur lang letterlijk alleen over haar gepraat, ze heeft niet eens gevraagd hoe het met mij ging. Fijn hoor.
Leuk zulke vrienden!
Oud 28-07-2013, 12:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik weet niet zo goed hoe ik moet zeggen dat ik ook met haar over mijzelf wil praten
Oud 28-07-2013, 12:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Leuk zulke vrienden!
Er speelt ook wel vanalles bij haar hoor, ze heeft het niet makkelijk. Maar het is wel vaker dat het voornamelijk (of dus zelfs alleen) over haar gaat. Dat is altijd zo geweest, maar ik baal er steeds meer van.
Oud 28-07-2013, 12:17
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Ik weet niet zo goed hoe ik moet zeggen dat ik ook met haar over mijzelf wil praten
Citaat:
Er speelt ook wel vanalles bij haar hoor, ze heeft het niet makkelijk. Maar het is wel vaker dat het voornamelijk (of dus zelfs alleen) over haar gaat. Dat is altijd zo geweest, maar ik baal er steeds meer van.
Heb je nog nooit een hint gegeven? Nu ja, die pakken sommige mensen natuurlijk ook niet echt op.
Oud 28-07-2013, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Normaal hoef je dat niet te zeggen tegen vrienden.
Oud 28-07-2013, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik niet. Ik heb al genoeg moeite met gewone spelletjes.

Dit zegt iedereen in mijn omgeving. IS IEDEREEN IN MIJN OMGEVING DOM OF WAT
Oud 28-07-2013, 12:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heb je nog nooit een hint gegeven? Nu ja, die pakken sommige mensen natuurlijk ook niet echt op.
Ze weet het ook van zichzelf, maar ze heeft een beetje een houding van 'zo ben ik nu eenmaal'.
Oud 28-07-2013, 12:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben ook gewoon te aardig soms.
Oud 28-07-2013, 12:23
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Normaal hoef je dat niet te zeggen tegen vrienden.
Dit, ja.

Citaat:
Ze weet het ook van zichzelf, maar ze heeft een beetje een houding van 'zo ben ik nu eenmaal'.
Ugh ik kan daar zo slecht tegen ik zou het niet aankunnen.
Oud 28-07-2013, 12:25
Verwijderd
Citaat:
O wat ergerlijk. Ik zou er niet zo rouwig om zijn dat ze heeft afgezegd.
Oud 28-07-2013, 12:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Echt he, na rotnieuws op woensdag heb ik superveel moeite gedaan om iets leuks te plannen om mezelf op te vrolijken, maar dit was dus de eerste afspraak sinds toen. Zit al dagen alleen en had zin in gezelligheid en om even te praten met een vriendin. Maar even kijken of ik een andere vriendin kan charteren om en ijsje te gaan eten vanmiddag
Oud 28-07-2013, 12:30
Verwijderd
Oud 28-07-2013, 12:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dit, ja.

Ugh ik kan daar zo slecht tegen ik zou het niet aankunnen.
Citaat:
O wat ergerlijk. Ik zou er niet zo rouwig om zijn dat ze heeft afgezegd.
Nou ja, zoals gezegd, het gaat met haar ook niet zo goed. Haar relatie is uit, maar ze wonen nog samen omdat het huis moet worden verkocht.

Maar ik begin het wel vrij kut te vinden. Ook een andere (heel erg goede) vriendin heb ik al bijna een half jaar niet gezien omdat het met haar niet zo goed gaat. Soms word ik er wel een beetje pissig om, ik laat doorgaans mijn vrienden niet vallen als het met mijzelf niet zo goed gaat. Bovendien blijven er zo wel erg weinig vrienden over
Oud 28-07-2013, 12:34
Verwijderd
*CR aai*
Oud 28-07-2013, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, zoals gezegd, het gaat met haar ook niet zo goed. Haar relatie is uit, maar ze wonen nog samen omdat het huis moet worden verkocht.

Maar ik begin het wel vrij kut te vinden. Ook een andere (heel erg goede) vriendin heb ik al bijna een half jaar niet gezien omdat het met haar niet zo goed gaat. Soms word ik er wel een beetje pissig om, ik laat doorgaans mijn vrienden niet vallen als het met mijzelf niet zo goed gaat. Bovendien blijven er zo wel erg weinig vrienden over
Maar als je weet dat het niet goed gaat kun je ze toch ook gewoon 'dwingen' om je te zien? Dat doe ik als ik weet dat mijn vriendinnen niet lekker in hun vel zitten. "YO JE MOET ERUIT IK KOM JE VANMIDDAG OPHALEN EN DAN GAAN WE DIT OF DAT DOEN" Behalve dat vanmiddag dan, want meestal kan ik pas een week later ofzo maar toch :')
Oud 28-07-2013, 12:37
Verwijderd
Tijd voor nieuwe/andere vrienden dan lijkt me.

Ik heb zo ook lange tijd achter anderen aangehobbeld, omdat ik anders niemand overhield, tot ik besefte dat ik beter af was zonder vrienden dan met 'vrienden'. En nu vind ik nieuwe mensen, andere mensen en zelfs oude mensen terug die stukken meer begaan zijn met me en waarbij de relatie gelijkwaardig is.
Oud 28-07-2013, 12:38
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mehhh Thee en koekjes voor CR!
Oud 28-07-2013, 12:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar als je weet dat het niet goed gaat kun je ze toch ook gewoon 'dwingen' om je te zien? Dat doe ik als ik weet dat mijn vriendinnen niet lekker in hun vel zitten. "YO JE MOET ERUIT IK KOM JE VANMIDDAG OPHALEN EN DAN GAAN WE DIT OF DAT DOEN" Behalve dat vanmiddag dan, want meestal kan ik pas een week later ofzo maar toch :')
Dat werkt dus echt voor geen meter helaas Vooral niet bij die vriendin die ik al zo lang niet heb gezien, die zegt gewoon nee. De vorige keer dat ik met haar had afgesproken had ik een cake gebakken, een stapel films gehaald en toen zei ze een uur van tevoren af, terwijl ik behoorlijk in de put zat ergens over

Maar goed, ik denk dat ze misschien wel in een depressie zit, dus het gaat ook echt niet goed. Ik baal er alleen zo van dat ze ook mijn hulp niet wil om zich beter te gaan voelen.
Oud 28-07-2013, 12:40
Verwijderd
En dat zijn je vrienden omdat... ?
Oud 28-07-2013, 12:42
Verwijderd
Ik snap niet waarom er zo op haar gehakt wordt. Als je zelf een goede vriendin bent dan heb je ook meer dan één persoon om op terug te vallen zodat je ook nooit zo verplicht bent elkaars opvrolijker te zijn. En haar shit is niet niks dus ik vind het vrij eerlijk dat ze aangeeft niet in staat te zijn de ander op te beuren. Kut voor CR, maar zoek het dan voor nu bij een ander en schrijf je vriendschap niet af.
Oud 28-07-2013, 12:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
*CR aai*
Citaat:
Mehhh Thee en koekjes voor CR!
<33

Citaat:
Tijd voor nieuwe/andere vrienden dan lijkt me.
Die vriendin die ik al zo lang niet heb gezien wil ik echt niet kwijt. Als we elkaar zien is het altijd heel fijn en goed
Oud 28-07-2013, 12:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik snap niet waarom er zo op haar gehakt wordt. Als je zelf een goede vriendin bent dan heb je ook meer dan één persoon om op terug te vallen zodat je ook nooit zo verplicht bent elkaars opvrolijker te zijn. En haar shit is niet niks dus ik vind het vrij eerlijk dat ze aangeeft niet in staat te zijn de ander op te beuren. Kut voor CR, maar zoek het dan voor nu bij een ander en schrijf je vriendschap niet af.
Ik schrijf die vriendschap ook absoluut niet af. Ik baal er alleen wel van dat dit probleem al eeuwig bestaat en dat ik dus gewoon niet bij haar terecht kan. Of misschien is dat niet helemaal eerlijk. Ze is nogal dominant en daardoor ga ik me meer op de achtergrond houden, dat zou ik eigenlijk ook niet moeten doen.
Oud 28-07-2013, 12:45
Verwijderd
Ik vind het "dumpen, dat is geen vriendin" ook nogal kort door de bocht. Ik mag toch hopen dat ik bij m'n vrienden aan kan geven dat ik even geen zin heb in iemand om me heen. (Retorisch, want ik weet dat ik dat kan zeggen) Als dat te lang duurt sleuren ze me wel uit huis trouwens, maar dat is een ander verhaal.
Oud 28-07-2013, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Ik schrijf die vriendschap ook absoluut niet af. Ik baal er alleen wel van dat dit probleem al eeuwig bestaat en dat ik dus gewoon niet bij haar terecht kan. Of misschien is dat niet helemaal eerlijk. Ze is nogal dominant en daardoor ga ik me meer op de achtergrond houden, dat zou ik eigenlijk ook niet moeten doen.
Ik geloof dat Lusi ook doelt op de reacties van de anderen, niet zozeer die van jou.

Neemt niet weg dat het denk ik wel goed voor jezelf is wat meer op je strepen te staan.
Oud 28-07-2013, 12:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat is hier nu wat heftig op reageer komt doordat ik zelf niet goed in m'n vel zit. Bovendien voelt het een beetje als een opstapeling, twee vriendinnen die het moeilijk hebben en er op dit moment (en al geruime tijd) niet zo voor mij zijn; mijn beste vriendin, die ik hiervoor meerdere keren per week zag, is naar Amsterdam verhuisd en zie ik nog minder dan één keer per maand.

Ik zou dus misschien wat minder heftig moeten reageren
Oud 28-07-2013, 13:07
Verwijderd
Ik probeer allemaal recepten uit, vandaag ga ik voor een Tomaat-basilicumtaart. Het klinkt zo lekker dat ik hem eigenlijk nu gewoon wil maken en eten.
Oud 28-07-2013, 13:10
Verwijderd
Chick Rock, ik vind het begrijpelijk dat je ervan baalt en geirriteerd bent, dat vind ik niet 'te heftig'. De vriendschap erom cancellen zou ik wel te heftig vinden maar dat was je toch al niet van plan. Wat je wel misschien kan doen is volgende keer dat je met die vriendin afspreekt meteen beginnen met over jou praten en als ze het toch weer naar zichzelf draait, is dat dan een goed moment om te vragen of het even over jou mag gaan.
Oud 28-07-2013, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Ik probeer allemaal recepten uit, vandaag ga ik voor een Tomaat-basilicumtaart. Het klinkt zo lekker dat ik hem eigenlijk nu gewoon wil maken en eten.
maak er een foto van, help het wat-eet-jij-vandaag-topic verlevendigen
Oud 28-07-2013, 13:13
Verwijderd
Ga ik doen. Gister en eergisteren aten we ook al echt superlekker
Oud 28-07-2013, 13:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Klinkt heel lekker

Citaat:
Chick Rock, ik vind het begrijpelijk dat je ervan baalt en geirriteerd bent, dat vind ik niet 'te heftig'. De vriendschap erom cancellen zou ik wel te heftig vinden maar dat was je toch al niet van plan. Wat je wel misschien kan doen is volgende keer dat je met die vriendin afspreekt meteen beginnen met over jou praten en als ze het toch weer naar zichzelf draait, is dat dan een goed moment om te vragen of het even over jou mag gaan.
Ik vind het wel moeilijk (want over jezelf beginnen als de ander niet heeft gevraagd 'en hoe gaat het met jou?' ), maar dat moet ik proberen ja
Oud 28-07-2013, 13:23
Lorelei
Lorelei is offline
Tis jammer dat je zo ver weg woont CR. Anders konden we naar mmk Arnhem of zo. Piet Paris bekijken. Maar het museum is maar tot vijf uur open dus dat wordt wat krap denk ik
Oud 28-07-2013, 13:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Tis jammer dat je zo ver weg woont CR. Anders konden we naar mmk Arnhem of zo. Piet Paris bekijken. Maar het museum is maar tot vijf uur open dus dat wordt wat krap denk ik
Dat is wat krap ja. Maar lief dat je aan me denkt <3
Oud 28-07-2013, 13:31
Lorelei
Lorelei is offline
Kan wel morgen trouwens. Misschien.
Oud 28-07-2013, 13:32
Lorelei
Lorelei is offline
Oh nee, ze zijn op maandag dicht. Nee dan houdt het op ( want ik ga dinsdag op vakantie )
Oud 28-07-2013, 13:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aw helaas!

Waar ga je naar toe?
Oud 28-07-2013, 13:42
Lorelei
Lorelei is offline
Frankrijk! Kamperen.
Oud 28-07-2013, 13:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah kamperen, wat leuk! Ik ken Frankrijk alleen helemaal niet, mijn ouders weigerden vroeger te mainstreamen en met duisent NL op de camping te staan. Lijkt me wel een mooi land though!
Oud 28-07-2013, 13:59
Verwijderd

imimimimimimimi
Oud 28-07-2013, 14:00
Verwijderd

IMIMIMIMIMIMIMIMI
Oud 28-07-2013, 14:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 28-07-2013, 14:24
Verwijderd
onze nieuwe kater is bij ons en hij heet Josephine als ie onder de kast vandaan is maak ik pica's.
Oud 28-07-2013, 14:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom die naam?
Oud 28-07-2013, 14:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, dan maar in m'n eentje een ijsje eten! Toedeloe!
Oud 28-07-2013, 14:31
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Noooooo, ik ging voor het eerst alleen met mijn scootmobiel op pad, naar huis en dan moet ik met dat ding in de lift en op mijn verdieping een nare bocht maken om door de deur te kunnen. En nu stond er een jongen op de lift te wachten en die maakte heel lief de deur voor me open, maar toen ging ik eerst tegen de deurpost knallen en daarna achteruit tegen de muur Ik stond zo erg voor lul Ik wil nooit meer in dat ding.
Oud 28-07-2013, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Waarom die naam?
we dachten dat het een poes was en hadden die naam al bedacht. En toen we er achter kwamen dat het toch een kater was dachten we nah, care, dat beest weet het toch niet
Oud 28-07-2013, 14:38
Verwijderd
voluit Josephine Mutzenbacher.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten