| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Echt he, na rotnieuws op woensdag heb ik superveel moeite gedaan om iets leuks te plannen om mezelf op te vrolijken, maar dit was dus de eerste afspraak sinds toen. Zit al dagen alleen en had zin in gezelligheid en om even te praten met een vriendin. Maar even kijken of ik een andere vriendin kan charteren om en ijsje te gaan eten vanmiddag
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Maar ik begin het wel vrij kut te vinden. Ook een andere (heel erg goede) vriendin heb ik al bijna een half jaar niet gezien omdat het met haar niet zo goed gaat. Soms word ik er wel een beetje pissig om, ik laat doorgaans mijn vrienden niet vallen als het met mijzelf niet zo goed gaat. Bovendien blijven er zo wel erg weinig vrienden over
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Tijd voor nieuwe/andere vrienden dan lijkt me.
Ik heb zo ook lange tijd achter anderen aangehobbeld, omdat ik anders niemand overhield, tot ik besefte dat ik beter af was zonder vrienden dan met 'vrienden'. En nu vind ik nieuwe mensen, andere mensen en zelfs oude mensen terug die stukken meer begaan zijn met me en waarbij de relatie gelijkwaardig is. |
|
|
||
|
Citaat:
Vooral niet bij die vriendin die ik al zo lang niet heb gezien, die zegt gewoon nee. De vorige keer dat ik met haar had afgesproken had ik een cake gebakken, een stapel films gehaald en toen zei ze een uur van tevoren af, terwijl ik behoorlijk in de put zat ergens over Maar goed, ik denk dat ze misschien wel in een depressie zit, dus het gaat ook echt niet goed. Ik baal er alleen zo van dat ze ook mijn hulp niet wil om zich beter te gaan voelen.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik snap niet waarom er zo op haar gehakt wordt. Als je zelf een goede vriendin bent dan heb je ook meer dan één persoon om op terug te vallen zodat je ook nooit zo verplicht bent elkaars opvrolijker te zijn. En haar shit is niet niks dus ik vind het vrij eerlijk dat ze aangeeft niet in staat te zijn de ander op te beuren. Kut voor CR, maar zoek het dan voor nu bij een ander en schrijf je vriendschap niet af.
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind het "dumpen, dat is geen vriendin" ook nogal kort door de bocht. Ik mag toch hopen dat ik bij m'n vrienden aan kan geven dat ik even geen zin heb in iemand om me heen. (Retorisch, want ik weet dat ik dat kan zeggen) Als dat te lang duurt sleuren ze me wel uit huis trouwens, maar dat is een ander verhaal.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Neemt niet weg dat het denk ik wel goed voor jezelf is wat meer op je strepen te staan. |
|
|
|
|
|
Dat is hier nu wat heftig op reageer komt doordat ik zelf niet goed in m'n vel zit. Bovendien voelt het een beetje als een opstapeling, twee vriendinnen die het moeilijk hebben en er op dit moment (en al geruime tijd) niet zo voor mij zijn; mijn beste vriendin, die ik hiervoor meerdere keren per week zag, is naar Amsterdam verhuisd en zie ik nog minder dan één keer per maand.
Ik zou dus misschien wat minder heftig moeten reageren
|
|
|
Verwijderd
|
Chick Rock, ik vind het begrijpelijk dat je ervan baalt en geirriteerd bent, dat vind ik niet 'te heftig'. De vriendschap erom cancellen zou ik wel te heftig vinden maar dat was je toch al niet van plan. Wat je wel misschien kan doen is volgende keer dat je met die vriendin afspreekt meteen beginnen met over jou praten
en als ze het toch weer naar zichzelf draait, is dat dan een goed moment om te vragen of het even over jou mag gaan.
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
), maar dat moet ik proberen ja
|
|
||
|
Citaat:
Dat is wat krap ja. Maar lief dat je aan me denkt <3
|
|
|
|
Ah kamperen, wat leuk! Ik ken Frankrijk alleen helemaal niet, mijn ouders weigerden vroeger te mainstreamen en met duisent NL op de camping te staan. Lijkt me wel een mooi land though!
|
|
|
|
Noooooo, ik ging voor het eerst alleen met mijn scootmobiel op pad, naar huis en dan moet ik met dat ding in de lift en op mijn verdieping een nare bocht maken om door de deur te kunnen. En nu stond er een jongen op de lift te wachten en die maakte heel lief de deur voor me open, maar toen ging ik eerst tegen de deurpost knallen en daarna achteruit tegen de muur
Ik stond zo erg voor lul![]() ![]() Ik wil nooit meer in dat ding.
![]() |
|
|