Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2013, 20:36
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik wist überhaupt niet dat kippen zo konden blijven drijven; het lijken wel eenden.
Oud 30-07-2013, 20:38
Miekje*
Miekje* is offline
Emg, die kippen Wat BIZAR.
Oud 30-07-2013, 20:55
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
zag hij er uit als een soort verbaasde eend?
Hij landde op mijn buik (paar cm water), dus drijven was er niet bij. Maar hij keek wel verbaasd, hij dacht waarschijnlijk dat het net als op de bank springen zou zijn. Nadat we uitgelachen waren hebben we hem op een handdoek op de rand gezet en istie druk aan het poetsen geslagen
Oud 30-07-2013, 21:05
Turk February
Turk February is offline
Sinds wanneer is Bob Ross een registered trademark?
Oud 30-07-2013, 21:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kreeg een klein cadeautje van vriendin die kwam eten om me op te vrolijken Chocola (donker met gember en sinaasappel), een gekleurd armbandje en een zogenaamde bonequinha, een klein poppetje uit Brazilië. Het kaartje vertelt mij dat ik, afhankelijk van waar ik het poppetje bewaar, gezondheid, geld, bescherming of passie kan krijgen. Nog even bedenken wat mij beter uitkomt momenteel
Oud 30-07-2013, 21:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
En nu ga ik maar eens fijn semi-vroeg slapen. Tschüss!
Oud 31-07-2013, 05:43
Verwijderd
T-t-t-t-topickiller, CR
Oud 31-07-2013, 07:17
Qimm
Qimm is offline

Oud 31-07-2013, 08:47
Miekje*
Miekje* is offline
Dan voel je je top, nadat je je op de wc helemaal hebt leeggescheten. 5 minuten later alleen niet meer Bwuh.
Oud 31-07-2013, 08:52
Verwijderd
Miekje really
Oud 31-07-2013, 08:53
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, sorry hoor.

Mag ik trouwens ook een pm met jouw jurkfoto? Ik ben erg benieuwd, nu.
Oud 31-07-2013, 09:06
Verwijderd
De broekensaga continues. Samenvattend: ik heb een bruiloft waarbij ik geacht wordt in jaren-50 style te verschijnen. Ik trek een wit overhemd aan, en een broek met bretels, en een hoedje, en dan ben ik wel weer klaar vind ik. De broek wordt nu gezocht. Ik wil de broek ook nog daarna wel eens naar mijn werk aan kunnen doen (financieel, kantoor).

Ik twijfel nu tussen deze drie. Welke zouden jullie doen? De persoon die zegt "koop ze gewoon alle drie" krijgt een kusje MAAR DAT GA IK NIET DOEN

Nummer 1

Nummer 2

Nummer 3
Oud 31-07-2013, 09:08
Verwijderd
1!

Spoiler
Oud 31-07-2013, 09:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
T-t-t-t-topickiller, CR
sorry
Oud 31-07-2013, 09:12
Miekje*
Miekje* is offline
3, want de andere twee zien eruit als oudemannenbroeken
Oud 31-07-2013, 09:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zou ook voor 1 gaan. En anders 2, maar niet 3.
Oud 31-07-2013, 09:13
Verwijderd
Ik wil zo graag reageren maar dan beinvloed ik jullie meningen ik wacht nog even wat meer reacties af
Oud 31-07-2013, 09:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind die 'klassieke ruit' op 3 echt niks.
Oud 31-07-2013, 09:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het garneersel van textiel op de schuine steekzakken voor en op de paspelzakken met knoop achter laat de business-broek modieus opleven.
Het wat?
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb al een uur geleden naar mijn werk gebeld, maar degene die ik moest hebben, kreeg de receptioniste niet te pakken. En ze zou doorgeven dat ik gebeld had, en dan zou zij mij terugbellen, maar ik heb nog niks gehoord. Moest ik daar nu zo vroeg voor bellen
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, ik zie het al. Ik heb weer een afwijkende smaak
Verwijderd
Ik vind nummer drie ook behoorlijk lelijk.
Oud 31-07-2013, 09:16
Verwijderd
1
Oud 31-07-2013, 09:16
Verwijderd
Ga je ook voor een jaren 50 kapsel?
Oud 31-07-2013, 09:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bij mooie strakgesneden pakken en hoedjes moet ik altijd denken aan Neil uit White Collar
Oud 31-07-2013, 09:19
Miekje*
Miekje* is offline
Da's niet zo moeilijk. Veel vet in je haar kammen, scheiding maken en klaar En als het lukt, maak je een golfje in je haar.
Oud 31-07-2013, 09:20
Verwijderd
WTF er is een iboodhunt maar dan voor "home&living" en niet voor alles. Nu een broodrooster voor 120 euro. Afgeprijsd van 300 euro. Ik ben iemand die het niet zo raar vindt als mensen wat meer betalen voor een goed product of een merknaampje, maar DRIEHONDERD EURO voor een broodrooster? WTF?
Oud 31-07-2013, 09:21
Verwijderd
Ik heb krullen he mensen en die zijn heilig in de jaren 50 had niemand krullen behalve negers dus geen jaren 50 kapsel

Nee misschien gooi ik er een gigantische pot gel in om enigszins de krullen te beheersen maar dat houdt doorgaans maar een uurtje
Oud 31-07-2013, 09:23
Verwijderd
Citaat:
WTF er is een iboodhunt maar dan voor "home&living" en niet voor alles. Nu een broodrooster voor 120 euro. Afgeprijsd van 300 euro. Ik ben iemand die het niet zo raar vindt als mensen wat meer betalen voor een goed product of een merknaampje, maar DRIEHONDERD EURO voor een broodrooster? WTF?
Wel 850 watt!
Oud 31-07-2013, 09:29
Verwijderd
Ok stembussen sluiten ik ga 1 kopen.
Oud 31-07-2013, 09:30
Verwijderd
Citaat:
sorry
Nou ja, bekijk het van de positieve kant
Oud 31-07-2013, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Ok stembussen sluiten ik ga 1 kopen.
Oud 31-07-2013, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Ik heb krullen he mensen en die zijn heilig in de jaren 50 had niemand krullen behalve negers dus geen jaren 50 kapsel

Nee misschien gooi ik er een gigantische pot gel in om enigszins de krullen te beheersen maar dat houdt doorgaans maar een uurtje
Met gelatinewater blijft zelfs mijn weerbarstige haar zitten, dus als je echt wil, kun je je dat nog proberen.
Oud 31-07-2013, 09:31
Verwijderd
Citaat:
3, want de andere twee zien eruit als oudemannenbroeken
Ik ben dan ook een oude man . En 3 is precies de broek die ik wel naar mijn werk zou kunnen dragen, maar waar mensen commentaar op zouden geven. Het is al gedurfd om zoiets te dragen bij ons nu zou ik me weinig van dat commentaar aantrekken overigens en hem toch gewoon dragen hoor.

En daarnaast, jaren 50, het mag best een ouderwetse broek zijn hoor
Oud 31-07-2013, 09:32
Turk February
Turk February is offline
Ik vind het allemaal prima broeken, maar broek 3 moet je wel kunnen dragen, en er zijn er maar heel weinig die dat kunnen. Als ik iemand met broek 3 over straat zag lopen, zou ik hem in negen van de tien gevallen voor de tram willen duwen. Maar die ene uitzondering ziet er dan ook wel heel goed uit.
Oud 31-07-2013, 09:32
Miekje*
Miekje* is offline
Touché! @Ertur

Dat laatste dan, hè, niet dat ik je een oude man vind
Oud 31-07-2013, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het allemaal prima broeken, maar broek 3 moet je wel kunnen dragen, en er zijn er maar heel weinig die dat kunnen. Als ik iemand met broek 3 over straat zag lopen, zou ik hem in negen van de tien gevallen voor de tram willen duwen. Maar die ene uitzondering ziet er dan ook wel heel goed uit.
Oud 31-07-2013, 09:36
Neko*
Neko* is offline
Ik wilde ook mijn mening nog even in de strijd gooien, maar ik zie dat je de goede beslissing al genomen hebt.
Oud 31-07-2013, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het volledig met je eens.
Oud 31-07-2013, 09:43
Miekje*
Miekje* is offline
Ahw Mijn ouders en zus zijn hier de gang aan het opknappen, en aangezien onze hond geen bench meer nodig heeft, hebben we die weggedaan. Hij stond ook naast de voordeur op een tochtplekje, dus fijn dat dat ding eindelijk weg is. Nu ging ik net naar de wc, en nu lag ons hondje op het kale beton, op de plek waar eerst de bench stond <3 Autistje is het ook. Nu ligt ze weer in haar zachte mand, gek beest.
Oud 31-07-2013, 09:48
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
En dit vind ik eigenlijk ook. Ik vind 3 ook echt supergaaf, maar... het moet je wél echt staan. En als het dat niet doet issie meteen een stuk eh minder gaaf.
Oud 31-07-2013, 09:49
Verwijderd
late reactie en je hebt al besloten maar ik zou ook voor 1 gaan
Oud 31-07-2013, 09:50
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ahw Mijn ouders en zus zijn hier de gang aan het opknappen, en aangezien onze hond geen bench meer nodig heeft, hebben we die weggedaan. Hij stond ook naast de voordeur op een tochtplekje, dus fijn dat dat ding eindelijk weg is. Nu ging ik net naar de wc, en nu lag ons hondje op het kale beton, op de plek waar eerst de bench stond <3 Autistje is het ook. Nu ligt ze weer in haar zachte mand, gek beest.
Waarom is de bench niet meer nodig?
Oud 31-07-2013, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Bij mooie strakgesneden pakken en hoedjes moet ik altijd denken aan Neil uit White Collar
inderdaad
Oud 31-07-2013, 09:54
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waarom is de bench niet meer nodig?
Omdat, toen onze hond nog een ukje was, we de bench hebben gebruikt bij zindelijkheidstraining, en later, toen ze wat ouder was en ik de labrador erbij kreeg, ze in de bench moest als we ergens naartoe gingen, omdat ze anders samen met de lab allerlei katten..eh..hondenkwaad uit ging halen Overigens ging dat later weer over, en de bench is uit gewoonte blijven staan. Ze lag er soms nog in als ze wachtte op iemand die weg was gegaan, maar straks kan ze ook gewoon op de mat liggen.
Oud 31-07-2013, 09:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
inderdaad
Ik moest even opzoeken wie dat was, maar oei!
Oud 31-07-2013, 09:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
inderdaad
Eindelijk een medestander
Oud 31-07-2013, 09:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond 'm eerst maar een beetje gladjes (ik val doorgaans niet zo op metromannen), maar zijn personage is zo leuk en slim en gevat en mjam
Oud 31-07-2013, 09:57
Verwijderd
Die ogen
Oud 31-07-2013, 09:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wanneer begint White Collar eigenlijk weer?

Regels voor berichten