Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik ben gewoon zo gewend op dit forum te posten!! ik heb nu ff deze muis met de muis van de computer van mn moeder verwisselt..haar kennende merkt ze toch nix! ![]() maar ik koop eerdaags denk ik maar ff een optische muis..heb toch nog zo;n achterlijke 'nationaal erkend' computerbon liggen die je alleen bij de Dixons kan gebruiken twv 75 piek ![]()
|
Ik vind het fijn dat m'n muis optisch is, maar het prettigste blijft die extra 2 knoppen voor <- en ->
En het scrollwheel. Zit op een universiteitscomputer te werken, met zo'n basic 2-knoppies-muis, zit ik elke keer tegen de zijkant te duwen omdat ik die knoppen gewent ben ![]()
|
![]() |
Wasbenzine met van die staafjes waar je je oren mee schoonmaakt werkt prima..
Pleur de wasbenzine in het dopje van de wasbenzinefles. Daarna ff dippen met dan oorstaafje (kheb hier een hele doos naast me staan ![]() So doe ik et, werkt goe...
||
![]() |
Citaat:
Ik ook, exact... maar dan met spiritus ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
HELP met taakbalk Windows XP $uperGirl | 7 | 27-03-2007 17:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Software & Hardware |
pc van +- 1200 euri Verwijderd | 67 | 16-05-2006 17:07 | |
Software & Hardware |
[MUIS]hoe maak ik mijn muis aan de binnen kant schoon ?? Maradinus | 10 | 25-11-2005 23:06 | |
Software & Hardware |
Mn muis kan niet kopiëren/plakken/knippen. Quiana | 7 | 10-11-2002 15:31 | |
Flora & Fauna |
Hoeveel tijd besteed jij aan je dieren? Frida | 15 | 26-10-2002 19:20 |