Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Pfoe, net effe naar de supermarkt geweest voor den bbq vanavond en het is warrum en alles was duur! Ik heb sla, garnalen, spekfakkels en maiskolven en ben echt klauwen geld kwijt. Beter is het lekker!
![]()
|
Oh jaaa, en ik ga dus morgen naar de kapper en mijn kapper is duur (zo'n 40 euro), maar ze zijn goed, ze luisteren naar me en ze wisten na een jaar nog helemaal wie ik was, dus dat vind ik tof. Voor die 2 keer per jaar dat ik ga vind ik dat 't wel wat mag kosten. Ik wil nooooit meer zo'n kinki-kapper fiasco.
![]() M'n Bossche vriendin wordt hier morgen ook al vroeg door d'r ouders afgezet, dus zij moet maar mee naar de kapper. Gezellig. Daarna pakken en pre-partyen voor de vakantie. ieeek! ![]()
|
Oh ja PPS: De studentbeheerder was hier vanmiddag en ze is een heel tof wijf en ze zei dat het jonge gluutje hier dus niet in huis komt, want de SLS had 'm al ergens anders gedumpt en die willen 't niet veranderen. Duuus nu gaat zij iemand voor me regelen, wrs ook een dude, want zij is ook een 'tomboy' en houdt van bier en QOTSA en zij vond mannelijke huisgenoten altijd veel chiller, dus ze gaat kijken wie bij me past. Coolcoolcool!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij gaat zo:
- 70 gram volkoren penne - 100 gram peultjes - 100 gram paddestoelen naar keuze (ik heb beukenzwammen en kastanjechampignons) - 75 gram bacon - 25 gram parmezaanse kaas - 20ml slagroom (oid) - een half kopje bouillon - 1 ui - 2 teentjes knoflook Pasta koken. Bacon, peultjes, paddestoelen, ui en knoflook in stukjes hakken en aanbakken. Plens room eroverheen, beetje bouillon erbij. Niet te veel, anders wordt het een drassige bende en dat wil je niet. Pasta erbij, de helft van de parmezaanse kaas erin, beetje roeren zodat de bouillon + room opgenomen worden. Opdienen met de rest van de parmezaan. KLAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Spoiler voor de shredders:
Spoiler
Ik noem hem Improvisatiepasta. |
![]() |
|||
Citaat:
en tegen de vriend van een vriendin 'Hee student, zit je lekker te zuipen op kosten van je papa? Hee?! Studentje?!'... Hij is 29 en werkt al lang, maar dat maakt niet uit natuurlijk. Hij ziet er studentikoos uit, dus teert hij op z'n vaders zak. Logica. ![]() Citaat:
De albums van Kommil Foo vind ik overigens ook leuk en schattig en mooi.
|
![]() |
|
|