Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2013, 20:18
amberlalalala
amberlalalala is offline
Hallo allemaal

Ik zit een beetje met een probleem. Op vakantie begin mei heb ik iemand ontmoet en daarna heb ik diegene nog een paar keer gezien. In het begin had ik echt het idee dat ik verliefd was maar al snel had ik dat gevoel niet meer. Nu zou ik dus denken; ik ben gewoon niet meer verliefd. Het enige probleem is dat ik wel steeds bang ben dat er iets is gebeurd als ik een tijdje niks hoor.. Ik spreek diegene namelijk iedere dag dus als ik bijvoorbeeld een dag niets gehoord heb haal ik me gelijk de meest vreselijke dingen in m'n hoofd. Wat betekent dit nou? Ik ben dus niet echt verliefd als ik gewoon bij diegene ben maar ik ben wel ontzettend bang diegene kwijt te raken! We hebben overigens nog geen echte relatie dus vandaar ook dat ik me steeds afvraag wat ik ermee moet.

Ik zou reacties zeer op prijs stellen 😬😬
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2013, 21:10
Elin3
Elin3 is offline
Je zegt zelf al dat je niet verliefd bent, dus dan hoef je jezelf ook niet te verplichten verliefd te zijn (mocht dat al kunnen) of een relatie met deze persoon aangaan. Als je elkaar zo veel spreekt kan het ook gebeuren dat je op een puur vriendschappelijke manier van iemand gaat houden, waardoor je ongerust over diegene kunt worden. Probeer dat een beetje in toom te houden, want het is nergens voor nodig om na één dag al heel erg ongerust te raken.
Oud 03-08-2013, 21:26
amberlalalala
amberlalalala is offline
Bedankt voor je reactie! Ja ik weet dat dat overdreven is hoor, daarom laat ik er ook nooit iets van merken.

Ja je hebt gelijk dat het misschien gewoon vriendschappelijk is vanuit mij. Want ik wil hem dus niet kwijt maar ik ben ook weer niet verliefd geloof ik
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 18:47
Silvano08
Silvano08 is offline
Je moet dus proberen niet lastig over te komen, in de zin van dat je naar een dag of weetikveel niets gehoord te hebben per sé contact wil zoeken. Zo maak je kans diegene juist kwijt te raken en dat lijkt me nou juist wat je niet wilt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten