Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zie dat het vanaf mijn huis tot aan station Breukelen ongeveer 13km is. Maar eens een keer doen als de vaart er in zit en het mooi weer is; beetje langs de Vecht hollen. OV-kaart mee en met de trein terug
![]()
||
Citaat:
![]() Ze zegt toch ook "here comes the killer". De eerstr keer dacht ik dat ze overdreef. Ja met het voorkijken zag het er oncomfortabel uit, maar dat het zo'n hell zou zijn had ik echt niet verwacht. ![]() Ik zou graag willen zeggen 'het wordt beter'. Maar dat is niet zo. Aan het einde van level 2 was het nog net zo'n hell. MAAR. JE KUNT HET.
Laatst gewijzigd op 06-08-2013 om 09:48. |
![]() |
|
Zal ik me ook maar weer eens komen melden dan???
Doe nu ripped week 2. Heb shred afgerond en ben met ripped begonnen omdat ik dat nog net voor mijn vakantie af kan ronden, daarna body revolution (heb alles al klaarliggen ![]() Maarrrrrr ik heb bijzonder slechte knieen en nu met ripped zijn er meer dingen die ik niet kan.... zoals mountainclimbers (en die andere planksprong in level 2. Eigenlijk heb ik al met planken en dan voeten naar voren stappen één voor één en dan weer naar achter stappen al pijn). maargoed ik doe dan andere gekke dingen. Dit heb ik trouwens: http://www.knie.nl/retropatellaire-chondropathie/ Goeie tip om te knieen te sparen: Verminder eventueel overgewicht,. Daar heb ik toch best wel die knieen voor nodig ![]() Nougoed, dat ik hier nu eindelijk maar es ben (ik lees al lang mee) is omdat ik vaak met Pancakes hierover klets maar die heeft Ripped niet gedaan en ik wil klagen over dat gekke gebrul van Jillian in week 2 ![]() Het werkt, behalve voor spieropbouw, nog voor geen meter trouwens. Ik let wel op mijn eten, maar niet zo diehard als .sann. ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dan zeggen 'if Natalie can do it, you can do it'. Wat. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (maar prima idee ja ![]()
|
Verwijderd
|
Jaaaa eindelijk WishfulDreaming in het topic
![]() ![]() Overigens vind ik niet dat ik diehard op eten let, inmiddels weet ik 'gewoon' wat ik zoal kan eten om rond de 1500 kcal per dag te blijven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik bedoel ook niet dat je elke calorie telt, maar ik weet niet eens wat 1500 cal is ![]() ![]() Verder nauwelijks kaas meer (alleen 30+), alleen rode sausjes ipv mayonaise, nauwelijks iets anders dan water, je kent het wel... Maar bijhouden is niet aan mij besteed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
25/30! Op de helft van level 3 alweer.
![]() ![]() ![]() Zeg Klaverhap, heb je eigenlijk nog dingen nodig voor body revolutions? Want dan denk ik dat ik toch eerst ripped ga doen. Dan ben ik daarmee klaar tegen de tijd dat lessen weer beginnen en kan ik dan body revolutions doen. Ik denk ook dat ik die cardiodagen nog niet echt vol kan houden, dus misschien is eerst ripped sowieso wel een goed idee. Hmmm. Ik peins nog even door, ik heb nog 5 dagen. ![]()
|
Verwijderd
|
Workout 4, 16/90
![]() En ik vind de eerste twee weken van Body Revolution makkelijker dan Ripped (muv level 1 dan). Ook de cardiodagen. Het valt echt mee! En Body Rev is ook gewoon leuker ![]() |
![]() |
|
Gratis push-ups tip van mijn oude trainer als je het graag wil kunnen en er niet veel tijd aan kwijt wil zijn: "Elke week +1". Dus stel dat je in week 01 dagelijks 10 push-ups doet, in week 02 11, dan zou je na een jaar minimaal de 50 moeten halen, zonder al te veel inspanning qua tijd. Of als je het aankan doe je "week +2"
Het gaat natuurlijk sneller als je meer reps doet.
|
Even een vraagje aan de sportfanaten hier: ik heb ongeveer 4 dagen last gehad van een geïrriteerde pees/spier in mijn kuit. Het deed geen pijn, maar het was een irritant, tintelend gevoel. Het is nu weg, kan ik nu dus zachtjes weer beginnen met hardlopen? Of nog maar even niet doen?
||
Citaat:
|
Ik heb gister ook een deel banish fat boost metabolism van Jillian gedaan, die was eigenlijk ook wel leuk. Alle cardio van de shred zit er wel in, wel zonder gewichten. En veel (kick)boxing. Moest stoppen vanwege tijdgebrek (moest slapen
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|