Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2013, 10:11
Neko*
Neko* is offline
Ik kan er ook niet voor opstaan hoor Sarah. Ik heb ook wel eens dagen dat ik dat probeer omdat er anders mensen in huis zijn tegen de tijd dat ik er wel tijd voor heb. Maar inmiddels schop ik hem gewoon naar zijn pc voor een uurtje, en doe ik het dan. Is niet zo fijn als helemaal alleen thuis, maar beter dan ervoor moeten opstaan.
Oud 03-08-2013, 13:01
Verwijderd
Ik heb 1 kg dumbells gekocht en ontdekt dat ik tot nu toe 2.5 kg gebruikte omdat het handvat kennelijk ook 1.5 kg weegt
Oud 03-08-2013, 13:37
Verwijderd
cardio 1, 13/90

Morgen rustdag en dan zitten de eerste twee weken er alweer op voorbij met de basics (crunches, planks en squatten zonder verdere toeters en bellen), nu begint het echte werk
Oud 03-08-2013, 13:47
Neko*
Neko* is offline
Goed bezig Klaverhap!
Oud 03-08-2013, 14:20
Verwijderd
Ik zou gaan fietsen met vrienden maar die zegden af dus ben ik zelf een rondje gaan fietsen, grootste gedeelte/eerste 62 km was een ouderwets zelfmoordrondje dat ik vroeger op een ochtend na een goede avond zuipen fietste. na 62 kilometer kon ik mijn huis zien liggen maar ben nog even Wallonië ingedoken

Op de tweede screenpic zie je waarom het zelfmoord is, in de eerste 35 kilometer fiets ik naar de Vaalserberg maar dat doe ik door alleen maar heuvelop heuvelaf te rijden. Dat ging allemaal prima tot dat klimmetje iets na 20 km, die lange die iets hoger dan 100 meter begint en doortrekt tot net onder de 300 meter. Compleet doodgegaan Vaalserberg rustig opgefietst en ik werd ingehaald door toeristen, DAAR KAN IK DUS NIET TEGEN

Nu ja uiteindelijk dus 93 km, prima Fietsen met vrienden blijft wel een stuk leuker dan alleen Oh en 1228 klimmeters is meer dan Alpe d'Huez dus ik moet er eigenlijk niet zo mee zitten dat mijn lichaam op een gegeven moment zegt dat het wel even genoeg is geweest en dat ik wat rustiger moet doen
Oud 04-08-2013, 09:21
Verwijderd
Shred 3/30!
Oud 04-08-2013, 14:37
Neko*
Neko* is offline
23/30. Nog maar een week en dan ben ik al klaar.
Oud 05-08-2013, 12:30
Verwijderd
Workout 3, 15/90

Mja deze was duidelijk zwaarder De oefening waarvan ze zei dat het de moeilijkste was vond ik juist supermakkelijk, maar de rest was flink zweten.
Oud 05-08-2013, 14:11
Neko*
Neko* is offline
24/30. Met dank aan Ertur.
Oud 05-08-2013, 16:05
Verwijderd
En over een uur ga ik hardlopen in de duinen met een vriendin. Dit topic werkt voor mij toch niet zo motiverend als voor de meeste hier, de laatste keer is alweer een maand geleden.
Maarrrr, ik heb wel eindelijk een afspraak bij de fysio die me hopelijk gaat helpen met mn schouder en met krachttraining.
Oud 05-08-2013, 16:08
Verwijderd
Oh ik houd zo van .sann en haar versie van een quaterlifecrisis. :hartje:
Oud 05-08-2013, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Oh ik houd zo van .sann en haar versie van een quaterlifecrisis. :hartje:
Verkeerde topic TIHI ik ook
Oud 05-08-2013, 16:47
Verwijderd
Ik reageer in het verkeerde topic met "jaaaaaa ik ook "
Oud 05-08-2013, 19:16
Verwijderd
Ik ga zo Evy 8,5 doen. Eigenlijk moest ik gister al maar ik had een iets te gezellig weekend.
Oud 05-08-2013, 20:33
Verwijderd
Shred 4/30!
Oud 05-08-2013, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Verkeerde topic TIHI ik ook
Oeps.

Het was heerlijk! Les zestien gedaan geloof ik, maar ik was met iemand samen dus ik heb niet heel erg op Evy gelet. Het ging echt veel, veel makkelijker dan ik verwacht had, al kan het tempo nog wel wat hoger maar dat komt nog wel. Eenmaal terug was er voor ons gekookt en de beste man beweerde dat hij elke keer als we samen gingen hardlopen wel wilde koken, dus nu hebben we een superfijne deal. Volgende week donderdag gaan we weer en ik heb mezelf beloof dat ik daartussen minimaal een, liever twee keer zelf ga hardlopen.
Oud 05-08-2013, 20:53
Verwijderd
Wow het is echt lang geleden dat ik me zo lekker voelde na sporten. Dit smaakt naar meerrrrrr.
Oud 05-08-2013, 21:24
Verwijderd
Ik heb les 8 en 9 van Evy geslalomd tussen seksshops en shoarmatenten, door het onweer heen. Het valt me wel op dat er vaak dezelfde liedjes voorbijkomen en ik vind het sowieso al een tranendal, die sky radio meuk.
Oud 05-08-2013, 21:27
Verwijderd
Ja, toen ik nog hardliep met Evy schreef ik gewoon het schema per les over op mijn hand. En dan hield ik met 'n stopwatch bij of ik al moest lopen. Veel beter
Oud 05-08-2013, 21:28
Verwijderd
Gisteren en eergisteren heb ik verzaakt, omdat geen tijd en geen zin (maar ook wel omdat ik mijn tere knietjes een paar dagen rust gunde).

Nu 15/30. Mekker.
Oud 05-08-2013, 21:29
Verwijderd
Oke, ik overdreef. Ik had Shake That Thing van Sean Paul voor geen goud willen missen!
Oud 05-08-2013, 22:12
Verwijderd
Ik vind die slechte muziek echt HEERLIJK How many licks enzo, zomfg Ik ga woensdag les 10 van Evy ofzo doen, even kijken of het gaat en hopelijk kan ik daarna weer door
Oud 05-08-2013, 23:05
Carn
Carn is offline
ik zie dat het vanaf mijn huis tot aan station Breukelen ongeveer 13km is. Maar eens een keer doen als de vaart er in zit en het mooi weer is; beetje langs de Vecht hollen. OV-kaart mee en met de trein terug
Oud 05-08-2013, 23:12
Verwijderd
Stort(t)en jullie na die plank twists op 't einde van level 2 ook zachtjes in elkaar? In foetushouding? Trillend in een plasje zweet en tranen?
Oud 06-08-2013, 00:35
Verwijderd
Citaat:
ik zie dat het vanaf mijn huis tot aan station Breukelen ongeveer 13km is. Maar eens een keer doen als de vaart er in zit en het mooi weer is; beetje langs de Vecht hollen. OV-kaart mee en met de trein terug
Lekker zweten op de stoeltjes
Oud 06-08-2013, 00:36
Carn
Carn is offline
och, is een sprinter, die 7 minuten sta ik wel. Lekker zwèètuh.
Oud 06-08-2013, 08:46
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Stort(t)en jullie na die plank twists op 't einde van level 2 ook zachtjes in elkaar? In foetushouding? Trillend in een plasje zweet en tranen?

Ze zegt toch ook "here comes the killer". De eerstr keer dacht ik dat ze overdreef. Ja met het voorkijken zag het er oncomfortabel uit, maar dat het zo'n hell zou zijn had ik echt niet verwacht.

Ik zou graag willen zeggen 'het wordt beter'. Maar dat is niet zo. Aan het einde van level 2 was het nog net zo'n hell. MAAR. JE KUNT HET.

Laatst gewijzigd op 06-08-2013 om 09:48.
Oud 06-08-2013, 09:14
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Zal ik me ook maar weer eens komen melden dan???

Doe nu ripped week 2. Heb shred afgerond en ben met ripped begonnen omdat ik dat nog net voor mijn vakantie af kan ronden, daarna body revolution (heb alles al klaarliggen ).

Maarrrrrr ik heb bijzonder slechte knieen en nu met ripped zijn er meer dingen die ik niet kan.... zoals mountainclimbers (en die andere planksprong in level 2. Eigenlijk heb ik al met planken en dan voeten naar voren stappen één voor één en dan weer naar achter stappen al pijn). maargoed ik doe dan andere gekke dingen. Dit heb ik trouwens: http://www.knie.nl/retropatellaire-chondropathie/ Goeie tip om te knieen te sparen: Verminder eventueel overgewicht,. Daar heb ik toch best wel die knieen voor nodig .

Nougoed, dat ik hier nu eindelijk maar es ben (ik lees al lang mee) is omdat ik vaak met Pancakes hierover klets maar die heeft Ripped niet gedaan en ik wil klagen over dat gekke gebrul van Jillian in week 2 .

Het werkt, behalve voor spieropbouw, nog voor geen meter trouwens. Ik let wel op mijn eten, maar niet zo diehard als .sann.
Oud 06-08-2013, 09:15
WishfulDreaming
Citaat:
Citaat:
Lekker zweten op de stoeltjes
Citaat:
och, is een sprinter, die 7 minuten sta ik wel. Lekker zwèètuh.
Ge ken natuurlijk ook eerst de sprinter pakken en dan naar huis rennen
Oud 06-08-2013, 09:18
WishfulDreaming
Citaat:

Ze zegt toch ook "here comes the killer". De eerstr keer dacht ik dat ze overdreef. Ja met het voorkijken zag het er oncomfortabel uit, maar dat het zo'n hell zou zijn had ik echt niet verwacht.

Ik zou graag willen zeggen 'het wordt beter'. Maar dat is niet zo. Aan het einde van level 32 was het nog net zo'n hell. MAAR. JE KUNT HET.
Mwah, ik weet niet. Ik telde elke dag een keer erbij op dat ik mn knie eronder moest doen. En na een tijdje merk je ineens dat je er zoveel kan dat de tijd al om is!

Maar dan zeggen 'if Natalie can do it, you can do it'. Wat.
Oud 06-08-2013, 09:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ge ken natuurlijk ook eerst de sprinter pakken en dan naar huis rennen
jaaaa maar dan is het leukste stuk (het gedeelte waar ik minder vaak kom) al vrij snel voorbij

(maar prima idee ja )
Oud 06-08-2013, 10:35
Verwijderd
Ik heb vandaag voor het eerst sinds misschien wel 8 jaar op een weegschaal gestaan
Oud 06-08-2013, 10:51
Verwijderd
Jaaaa eindelijk WishfulDreaming in het topic (Ik wist dat ze achter de schermen die hard mee deed, maar meeposten is natuurlijk veel leuker )

Overigens vind ik niet dat ik diehard op eten let, inmiddels weet ik 'gewoon' wat ik zoal kan eten om rond de 1500 kcal per dag te blijven
Oud 06-08-2013, 11:23
tuttebel
tuttebel is offline
ik heb van t weekend koekjes gebakken en nog niet gesport sinds woensdag! haaaa oeps
vandaag moet ik voor de lunch een half uur gesport hebben! (het is 11.22 hier dus ik heb nog even)
Oud 06-08-2013, 11:40
WishfulDreaming
Citaat:
Jaaaa eindelijk WishfulDreaming in het topic (Ik wist dat ze achter de schermen die hard mee deed, maar meeposten is natuurlijk veel leuker )

Overigens vind ik niet dat ik diehard op eten let, inmiddels weet ik 'gewoon' wat ik zoal kan eten om rond de 1500 kcal per dag te blijven
Thanks net week 2 dag 4 gedaan, ging wel lekkahh.. Vanavond nog wat doen denk ik

En ik bedoel ook niet dat je elke calorie telt, maar ik weet niet eens wat 1500 cal is ik eet 2 bb sochtends, 2 smiddags, iets om 3 a 4 en avondeten, en avondeten wat minder dan normaal maar dan compenseren met groente, en ik zie wel wat het doet

Verder nauwelijks kaas meer (alleen 30+), alleen rode sausjes ipv mayonaise, nauwelijks iets anders dan water, je kent het wel... Maar bijhouden is niet aan mij besteed
Oud 06-08-2013, 12:57
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Mwah, ik weet niet. Ik telde elke dag een keer erbij op dat ik mn knie eronder moest doen. En na een tijdje merk je ineens dat je er zoveel kan dat de tijd al om is!

Maar dan zeggen 'if Natalie can do it, you can do it'. Wat.
Ik deed het steeds de volle minuut. Of tenminste, voor zover dat ging. Als ik het echt even niet meer trok dan bleef ik in plankpose staan en 2x ademhalen en dan weer verder. Aan t einde redde ik het net zonder ademhalingspauzes. Maar ik vond het echt een hel. Heel level 2 vond ik een hel, dus wat dat betreft is naar mij luisteren misschien niet helemaal handig.
Oud 06-08-2013, 13:00
Neko*
Neko* is offline
25/30! Op de helft van level 3 alweer. Het voelt zo lekker, dit level.

Zeg Klaverhap, heb je eigenlijk nog dingen nodig voor body revolutions? Want dan denk ik dat ik toch eerst ripped ga doen. Dan ben ik daarmee klaar tegen de tijd dat lessen weer beginnen en kan ik dan body revolutions doen. Ik denk ook dat ik die cardiodagen nog niet echt vol kan houden, dus misschien is eerst ripped sowieso wel een goed idee. Hmmm. Ik peins nog even door, ik heb nog 5 dagen.
Oud 06-08-2013, 13:10
Verwijderd
Workout 4, 16/90

En ik vind de eerste twee weken van Body Revolution makkelijker dan Ripped (muv level 1 dan). Ook de cardiodagen. Het valt echt mee! En Body Rev is ook gewoon leuker Je hebt gewichtjes nodig natuurlijk, en het is wel handig om een paar lichtere en wat zwaardere te hebben voor de verschillende oefeningen. Zelf gebruik ik 2 kg en 4 kg. Verder heb je zo'n elastiekding nodig.
Oud 06-08-2013, 13:20
Neko*
Neko* is offline
Juist daarom ook, dan heb ik de eerste twee weken tijd om te wennen aan lessen en work out. Dan is t niet ook nog eens dat ik bekaf thuis kom en zware oefeningen moet gaan doen.
Oud 06-08-2013, 13:27
Verwijderd
ah oke
Oud 06-08-2013, 13:30
Neko*
Neko* is offline
Mijn god, ze racet wel echt door de oefeningen heen met body revolution of niet dan.
Oud 06-08-2013, 17:43
Verwijderd
Ik kan nu tien push-ups
Oud 06-08-2013, 17:44
Verwijderd
Dat is ongeveer tien meer dan normaal.
Oud 06-08-2013, 17:53
Carn
Carn is offline
Gratis push-ups tip van mijn oude trainer als je het graag wil kunnen en er niet veel tijd aan kwijt wil zijn: "Elke week +1". Dus stel dat je in week 01 dagelijks 10 push-ups doet, in week 02 11, dan zou je na een jaar minimaal de 50 moeten halen, zonder al te veel inspanning qua tijd. Of als je het aankan doe je "week +2"

Het gaat natuurlijk sneller als je meer reps doet.
Oud 06-08-2013, 17:53
tuttebel
tuttebel is offline

net weer eens level 2 gedaan van shred, ik vind de skaters nog steeds heel leuk (en easy), maar goddamn die pendulum lunges
Oud 06-08-2013, 19:46
Verwijderd
Shred 5/30!

En Theodoor heeft meegedaan. Hij is beter in push-ups dan ik, maar aanzienlijk slechter in absdingen. Van die schuine situps kreeg hij kramp in zijn armen en bij de bicycle crunches viel hij steeds om
Oud 06-08-2013, 20:50
Miekje*
Miekje* is offline
Even een vraagje aan de sportfanaten hier: ik heb ongeveer 4 dagen last gehad van een geïrriteerde pees/spier in mijn kuit. Het deed geen pijn, maar het was een irritant, tintelend gevoel. Het is nu weg, kan ik nu dus zachtjes weer beginnen met hardlopen? Of nog maar even niet doen?
Oud 06-08-2013, 22:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
Even een vraagje aan de sportfanaten hier: ik heb ongeveer 4 dagen last gehad van een geïrriteerde pees/spier in mijn kuit. Het deed geen pijn, maar het was een irritant, tintelend gevoel. Het is nu weg, kan ik nu dus zachtjes weer beginnen met hardlopen? Of nog maar even niet doen?
mijn boerenwijsheid zegt dat het meestal wel slim is om hetzelfde aantal dagen te wachten als het aantal dagen dat je er last van had.
Oud 06-08-2013, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Ik kan nu tien push-ups
Citaat:
Dat is ongeveer tien meer dan normaal.
Oud 07-08-2013, 06:46
WishfulDreaming
Ik heb gister ook een deel banish fat boost metabolism van Jillian gedaan, die was eigenlijk ook wel leuk. Alle cardio van de shred zit er wel in, wel zonder gewichten. En veel (kick)boxing. Moest stoppen vanwege tijdgebrek (moest slapen). Maar hij duurt iets meer dan 50 minuten en dat is denk ik goed vol te houden!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten