Advertentie | |
|
![]() |
||
Oei lieveheersbeest, betershap!
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Net mijn nieuwe sportkleding geprobeerd
![]() Hoe dan ook, level 1 is klaar ![]() killerabs 10/30 |
![]() |
|
Ik probeer een vriendin van mij over te halen omdat ze eigenlijk vind dat ze naar de sportschool moet. Maar dit is natuurlijk veeel leuker en gemakkelijker en je hoeft niet naar de stomme sportschool! En het lijkt me leuk om irl te kunnen motiveren en er samen over te kletsen.
![]()
|
Verwijderd
|
Omg, ik had zowaar drie kwartier over, dus ik heb m'n hardloopschoenen onder m'n bed vandaan getrokken en ben eindelijk weer gaan lopen
![]() ![]() ![]() ZO FIJN ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De afgelopen vier dagen niks gedaan want geen zin en te druk. Bovendien vrees ik een beetje voor overbelasting, met hardlopen krijg ik na een paar weken steevast last van m'n knieën. Nu niet, maar ik begin ze langzamerhand wel te voelen, dus 't is een beetje uitkijken.
Zojuist 20/30. Laatst gewijzigd op 15-08-2013 om 18:01. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga vanaf 2 september trainen bij de fysio, twee keer per week een uurtje (
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb net level 12 van Evy gedaan, en ik weet niet of het aan het weer lag (warm, vochtig) of aan mij, maar ik was snel buiten adem en heb er dus maar 1 gedaan (plus een kilometer wandelen). Eerdere keren had ik daar echt totaal geen last van, maar dan was het meestal 's avonds of 's ochtends.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou poehpoeh, ik heb me door level 2 heen geworsteld. Wat een gehannes en een geploeter... Ik vond mezelf altijd best goed in het snel oppikken van routines door mijn balletachtergrond, maar o mijn god wat een ellende was dat dit keer! De dancing crabs van level 1 zijn simpele sit-ups vergeleken met de onmogelijke motorische dingen die nu moeten.
Best leuk hoor, maar onnoemelijk zwaar en dan deed ik het pas op halve kracht omdat ik alles nog af moest kijken. killerabs 11/30 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|